SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Huu huu big pharma complot Trump gaat het allemaal regelen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naaldenhaat ja.
MRNA rotzooi
was je in 2022? ook niet gevaccineerd of 1x?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naaldenhaat ja.
MRNA rotzooi
ben purebloodquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
was je in 2022? ook niet gevaccineerd of 1x?
Ik weet niet of ik nu beledigd of gevleid moet zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb besloten bier te gaan brouwen en ik noem het ESSNPILS
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je houd er niet van? Ik vind het wel lekker juist
Even afwachten op het eventuele succes. Als het succesvol is, zou ik gaan procederen, als het flopt gewoon zo laten..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu beledigd of gevleid moet zijn
met ham kaas ei tomaat en sla?quote:
kloptquote:
quote:
Denk dat alleen kwarktaartje het lekker vindt.quote:
toch maar overstappen op thuisbezorgd dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn favoriete pizzaria staat het nu toe om ook op hun eigen site te bestellen, waar dat eerst alleen via Thuisbezorgd was. Nou, dan maar zo, ik weet hoe Thuisbezorgdmonopolie ze dwars kan zitten.
Hebben ze via hun eigen site een ondergrens van ¤20 om het te laten bezorgen
Thuis eet ik meestal ook later.quote:
Bestel je toch ook gelijk ontbijtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn favoriete pizzaria staat het nu toe om ook op hun eigen site te bestellen, waar dat eerst alleen via Thuisbezorgd was. Nou, dan maar zo, ik weet hoe Thuisbezorgdmonopolie ze dwars kan zitten.
Hebben ze via hun eigen site een ondergrens van ¤20 om het te laten bezorgen
Ja, mot dan maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
toch maar overstappen op thuisbezorgd dus
en tussen de middag warm natuurlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thuis eet ik meestal ook later.
Nu bij mijn ouders dus dan wat vroeger
ranzigquote:
Terwijl ik amandelspijs wel lekker vind.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Denk dat alleen kwarktaartje het lekker vindt.
Brrr, kwarktaart met marsepein
Moet je niet in CUL SC zijn?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:56 schreef marc0871 het volgende:
Spaghetti staat te koken, voor bij pastasaus a la Marco (met wat aanpassingen (wortel, bouillonblokje en tijd))
Moet zoiets worden
[ afbeelding ]
Nee dat niet. Zo oud zijn ze nou ook weer nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en tussen de middag warm natuurlijk
Ja dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Terwijl ik amandelspijs wel lekker vind.
Ik heb zelfs een pakje in de koelkast, om velletjes bladerdeeg mee te vullen.
Jij kan het blijkbaar aan de pizza zien dus wat zegt dat dan over jou?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dominos
Nee, ik had je echt hoger ingeschat dan dit.
Laten we eerst even de bevestiging afwachten van dat dit idd Dominos is jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij kan het blijkbaar aan de pizza zien dus wat zegt dat dan over jou?
"Het is de Bradge hier"quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bestel je toch ook gelijk ontbijt
hij mag bunkeren van iets dat ik ranzig vindquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat flessie lekker bunkeren joh
Is van Ali Italiani.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat in Italiaan z'n naam gebeurt hier
Daar staat het in 'wat eten en drinken we vandaag?'quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je niet in CUL SC zijn?
Ik zag het, kan gebeuren no problems.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Aangepast.
Ging even helemaal vaut
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naaldenhaat ja.
MRNA rotzooi
Je mag het hier ook posten hoor maar ik dacht dat je even verdwaald wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daar staat het in 'wat eten en drinken we vandaag?'
Aluhoedje scquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
maar angst voor naalden is onhandig ja, gewoon niet kijken en het laten gebeuren
Nee hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag het hier ook posten hoor maar ik dacht dat je even verdwaald was
Heb recent it ends with us en borderlands gezienquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:33 schreef mschol het volgende:
opweg naar bioscoop, eens kijken wat ik ga kijken met mn ticket
was ik alweer bijna vergeten
borderlands leek mij niks, misschien deadpool wolverinequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb recent it ends with us en borderlands gezien
ja ik heb ook nog 2 weken weekend nodigquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:40 schreef Nizno het volgende:
batterij van telefoon geeft aan. nog 15%, handig om hem aan de lader te doen.
Lader ligt op de eettafel dus ik sta op van de bank. terwijl ik opsta zie ik talloze dingen in huis waarvan ik denk. morgen nog even doen. Ik kom bij de eettafel en denk....
wat doe ik hier??
Gelukkig me wel weer kunnen herinneren maar ik ben wel eens terug gekomen bij de bank omdat ik er niet op kon komen en dan zit je 5 minuten en weet je het weer.
van der zandschulp vermoed ikquote:
eventueel kan ik het maandagmiddag/avond nog doen maar liever nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ja ik heb ook nog 2 weken weekend nodig
aha, nee, zo op de schopstoel zit ik nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
eventueel kan ik het maandagmiddag/avond nog doen maar liever niet
dinsdag ochtend staan de werklui op de stoep
alles waar ze moeten werken is zo goed als klaar, alleen nog de handdoekring van de muur in de douche en de toiletrolhouder in de wc van de muur.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, nee, zo op de schopstoel zit ik niet
Beter eth kopen van dat geldquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Mijn hele browser loopt vast
Had toch maar die nieuwe pc vandaag in elkaar moeten zetten ipv morgen na die test #uitstelgedrag
Te laat, heb hier een doos achter me staan vol met onderdelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beter eth kopen van dat geld
en dan moest je naar de bank om het om te laten zetten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kreeg nog zakgeld in guldens
Ze bewegen zich naar een hoekje ver buiten het gezichtsveld?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Computers weten wanneer hun einde eraan zit te komen
Haha watquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
verzadigd en verkwikt maar voor den afwasch ongeschikt.
Zo oud ben je toch niet? Serieus nog voordat er munten van 5 gulden kwamen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan moest je naar de bank om het om te laten zetten?
ik kreeg nog zakgeld in briefjes van 5 gulden
Ze gaan irritant doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze bewegen zich naar een hoekje ver buiten het gezichtsveld?
nee ik ben precies geboren toen ze begonnen met de munten, maar mijn moeder had er een stel bewaard omdat ze het grappig vondquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo oud ben je toch niet? Serieus nog voordat er munten van 5 gulden kwamen?
lazy met inelkaar zettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te laat, heb hier een doos achter me staan vol met onderdelen.
stiekem werken ze gewoon nog maar moet hij gewoon even opnieuw geinstalleerd wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Computers weten wanneer hun einde eraan zit te komen
kunnen ze dat zelf nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
stiekem werken ze gewoon nog maar moet hij gewoon even opnieuw geinstalleerd worden
Ik had het nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is toch een heel bekend rijmpje?
Als je voor pizza gewoon het deeg los koopt is het maar een paar minuutjes werk. Tante Fanny's flammküchen deeg is daar handig voorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben echt zo'n figuur die eerst denkt "lijkt me wel leuk om eens zelf echt iets te maken met verse zooi", om vervolgens zichzelf een denkbeeldige klap voor z'n hoofd te geven omdat dat grapje afschuwelijk veel tijd kost waar ik geen zin in heb.
redelijk wat ja, ooit opgeleid als it'erquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heb jij veel verstand van computers?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef mschol het volgende:
ik zit in bios voor despicable me 4![]()
alle andere mogelijk intressante films waren net begonnen en dan had ik 1,5 tot ruim 2 uur moeten wachten, geen zin in
In Kinepolis?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef mschol het volgende:
alle andere mogelijk intressante films waren net begonnen en dan had ik 1,5 tot ruim 2 uur moeten wachten, geen zin in
ik ben marvel moe, hier heb ik meer lol meequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Het tijdschema staat online gast. Was naar Deadpool gegaan
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:40 schreef Nizno het volgende:
Lader ligt op de eettafel dus ik sta op van de bank. terwijl ik opsta zie ik talloze dingen in huis waarvan ik denk. morgen nog even doen. Ik kom bij de eettafel en denk....
wat doe ik hier??
Gelukkig me wel weer kunnen herinneren maar ik ben wel eens terug gekomen bij de bank omdat ik er niet op kon komen en dan zit je 5 minuten en weet je het weer.
De 'deuropeningen amnesie' https://www.quest.nl/mens(...)odra-kamer-in-lopen/quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:40 schreef Nizno het volgende:
wat doe ik hier??
Deadpool is niet echt Marvel. Meer een comedyquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben marvel moe, hier heb ik meer lol mee
Minionsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef mschol het volgende:
ik heb best moeten lachen om marvel films. Dr Strange, spiderman, thor ragnarokquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deadpool is niet echt Marvel. Meer een comedy
Shit. Decent. Shit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb best moeten lachen om marvel films. Dr Strange, spiderman, thor ragnarok
Interessant.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De 'deuropeningen amnesie' https://www.quest.nl/mens(...)odra-kamer-in-lopen/
En daar kun je lekker in je pyjama naartoequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
pathe thuis heeft ook leuke films wel.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En daar kun je lekker in je pyjama naartoe![]()
Yepperquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pathe thuis is toch dat je thuis films kunt kijken?
Ja. Maar jij zou volgens mij de rest van je leven in pyjama op een supercomfi bank leven als het konquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pathe thuis is toch dat je thuis films kunt kijken?
's avonds wel jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Maar jij zou volgens mij de rest van je leven in pyjama op een supercomfi bank leven als het kon
bedoel je niet vet relaaaaaaxt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was gister bij Pathé. Had relaxed stoelen geboekt. Was facking chill![]()
Als je een saaie film hebt val je in slaapquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bedoel je niet vet relaaaaaaxt?
alzheimer light iddquote:
Banana!!quote:
er zat geen deur tussen. de eettafel staat 6 stappen van me vandaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De 'deuropeningen amnesie' https://www.quest.nl/mens(...)odra-kamer-in-lopen/
heb jij het gepingel van de intro als beltoon?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
Dinnetje is Succession aan het kijken en nu denk ik de hele tijd dat mijn telefoon gaat![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij het gepingel van de intro als beltoon?
soms ligt het niet eens aan de film,, @dud0r kan dat bij allesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een saaie film hebt val je in slaap
Dat is wel echt een superkrachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms ligt het niet eens aan de film,, @:dud0r kan dat bij alles
mijn vader bij leesboeken van "de Cock"quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader heeft dat ook. Die heeft het ook bij series.
Seks in de bioscoop is verbodenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms ligt het niet eens aan de film,, @:dud0r kan dat bij alles
neh ben verder gezapt, had hem al gezienquote:
ik vind het een fijne bios, beter publiek dan bij spui en scheveningenquote:
ging meer naar spui met als optie om in buitenhof een film te zien, liggen op loop afstand van elkaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar waarom ga je daar op goed geluk naartoe?
deadpool is echt marvel, ik ben die "superhelden"films zatquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deadpool is niet echt Marvel. Meer een comedy
hebben ze uiers?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
was grappig
maar wel erg uitgemelkt uiteraard
Pathé Spui?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ging meer naar spui met als optie om in buitenhof een film te zien, liggen op loop afstand van elkaar
en ik wilde niet achterlijk laat terug komen thuis (en was wel half vergeten dat ik ook nog naar bios wilde, dus was laat), dus wachten op de shows van 8- half 9 vond ik niks
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar waarom ga je daar op goed geluk naartoe?
Ja, zo eindig je bij minionsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het dus kan en ik niet later wilde
Danku Dankuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:09 schreef kwiwi het volgende:
NWS / Minder moorden in 2023, Rotterdam opnieuw moordhoofdstad
@:bitterbal gefeliciteerd met deze 1e prijs![]()
nee kom net thuisquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:36 schreef mschol het volgende:
is die bejaarde snurkbal nu alweer aan dr kussen aan het ruiken?
Ordinair volvreten dusquote:
Zou het zorgelijker vinden als je nu al weer trek zou hebbenquote:
Teleurstellendquote:
babi pangang spek en Cha sieuw met bamiquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gehad
Met babi pangang?quote:
Omgquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
babi pangang spek en Cha sieuw met bami
ja bij mij ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel een beetje winderig. Hihi.
ja. waren wel wat vreemd maar wel aardigquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon random mensen van straat geplukt?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. waren wel wat vreemd maar wel aardig
nee die zitten er nog in. organen doe ik niet, das een duistere wereldquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:05 schreef mschol het volgende:
die mensen zij hun organen kwijt denk ik
Klinkt alsof je met FOK!kers op pad wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hadden ze zomaar kunnen zijn :pquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je met FOK!kers op pad was
Ja stiekem met mijquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je met FOK!kers op pad was
Heb je ze ook een naampje gegeven en gezorgd dat ze niet konden bijten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat eet dan wel lastig, als je niet kan bijtenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ze ook een naampje gegeven en gezorgd dat ze niet konden bijten?
ja heb ik wel vrij snel korte metten mee gemaaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ze ook een naampje gegeven en gezorgd dat ze niet konden bijten?
Dan heeft ballie meer voer, lijkt me een vrij logische oplossing hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat eet dan wel lastig, als je niet kan bijten
Ohja dat klinkt logischquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heeft ballie meer voer, lijkt me een vrij logische oplossing hoor
Maar jij eet geen babi pangang spek, dus dit lijkt me niet waarquote:
Nee dat was ballie aan het etenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij eet geen babi pangang spek, dus dit lijkt me niet waar
KIEEEEEEPquote:
Waarom maar een halfje?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:12 schreef essnhills het volgende:
Maar heb wel zin in een geroostere halve kiep
Pfoe. Nu even nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:12 schreef essnhills het volgende:
Maar heb wel zin in een geroostere halve kiep
Morgen de andere helftquote:
Gewoon doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Zal ik nog een kop koffie nemen?
Beter een kopje kruidentheequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Inkakken is bijpakkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:16 schreef essnhills het volgende:
Van de week maar weer kiepvleugeltjes halen en marineren
quote:
Dommy lust geen chocolade, die moet gewoon zwijgenquote:
Nu al zin inquote:
In dit geval goede typoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dommy lust geen chocolade, die moet gewoon zwijgen
Ja, dat is gewoon raar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dommy lust geen chocolade, die moet gewoon zwijgen
@datismijnmeningquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
In dit geval goede typo
Wie lust er nou geen chocola
Raarquote:
Ik had net een biertjequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel af en toe een biertje, maar mijn maag wordt niet blij van alcohol.
geen blokken chocoladequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
In dit geval goede typo
Wie lust er nou geen chocola
Ohquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel af en toe een biertje, maar mijn maag wordt niet blij van alcohol.
Chocolaquote:
Ik heb nu nog een rosétjequote:
Nee is ook mijn tweede of derde drankje van het jaar ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet zo’n drinker?
hagelslag of een choclate chip koekje vind ik dan nog wel ok..quote:
quote:
Maar ik zei het 2x dus 2 voor 2 tegenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nee, de stemming zei koffie
Nķg eentje?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hagelslag of een choclate chip koekje vind ik dan nog wel ok..
een blok chocolade mot ik niet, zelfs wit staat me tegen
Hmmquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook ongeveer op zoveel drankjes. In Polen twee keer bier, in Hongarije een glaasje gedestilleerd bocht en een tijdje terug een fruitbiertje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is ook mijn tweede of derde drankje van het jaar ofzo
Nee vanmiddag had ik niet, dat was vorig weekendquote:
Ok dimschol ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik zei het 2x dus 2 voor 2 tegen
Dit is een gemiddelde maandag avond voor mij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook ongeveer op zoveel drankjes. In Polen twee keer bier, in Hongarije een glaasje gedestilleerd bocht en een tijdje terug een fruitbiertje.
het is juist het "pure" zonder iets erbij dat ik bij gewone choclade echt om te kotsen vindquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Ik zou zo hele blokken kunnen eten hoor
O leuk! Was er iets te vieren?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Vanmiddag High-Tea gedaan, was lekker heur
Wat zat er allemaal.bij?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Vanmiddag High-Tea gedaan, was lekker heur
Ik heb weer blokken pure chocolade uit Belgiëquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Ik zou zo hele blokken kunnen eten hoor
Moeder Koen 82quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O leuk! Was er iets te vieren?
quote:
Ik ben nooit een drinker geweest eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is een gemiddelde maandag avond voor mij.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb weer blokken pure chocolade uit België
Ik een paar weken terug bij de Griek een biertje op, wilde ik er nog eentje bestellen en toen was het opquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook ongeveer op zoveel drankjes. In Polen twee keer bier, in Hongarije een glaasje gedestilleerd bocht en een tijdje terug een fruitbiertje.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
het is juist het "pure" zonder iets erbij dat ik bij gewone choclade echt om te kotsen vind
witte chocolade heb ik dat niet mee, maar dat vind ik ook al een tijd niet echt lekker meer zoals ik dat vroeger wel vond
Gefeliquote:
nog meer koen's in zoetje?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Moeder Koen woont sinds oktober 2023 in Sweet Lake, sindsdien niet meer in Dordt geweest
quote:
Ooh, ik dacht dat ze hier in een tehuis zat. Maar Sweet Lake is wel praktischer voor julliequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Moeder Koen woont sinds oktober 2023 in Sweet Lake, sindsdien niet meer in Dordt geweest
Ze was te slecht voor dat tehuis in Dordt die konden d'r de benodigde zorg niet meer gevenquote:
Tot oktober 2023 wel jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat ze hier in een tehuis zat. Maar Sweet Lake is wel praktischer voor jullie
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze was te slecht voor dat tehuis in Dordt die konden d'r de benodigde zorg niet meer geven
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze was te slecht voor dat tehuis in Dordt die konden d'r de benodigde zorg niet meer geven
Erg lekkere snack met courgette op de hartige toren en scones met heerlijke jam en cream op de zoetequote:
Ja, anders moet je aan de Millerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik een paar weken terug bij de Griek een biertje op, wilde ik er nog eentje bestellen en toen was het op. Maar straks op vakantie waarschijnlijk wel wat vaker, een lekkere gitzwarte stout
Ik eet elke dag na het eten een blokje chocolade, het liefst pure, ik zou haast niet zonder kunnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
het is juist het "pure" zonder iets erbij dat ik bij gewone choclade echt om te kotsen vind
witte chocolade heb ik dat niet mee, maar dat vind ik ook al een tijd niet echt lekker meer zoals ik dat vroeger wel vond
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Erg lekkere snack met courgette op de hartige toren en scones met heerlijke jam en cream op de zoete
Dat lijkt me zwaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tja met dementie wordt je er niet beter op
Ieuwquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, anders moet je aan de Miller
Zeker, van lekker eten geniet ze altijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me zwaar
Kon ze er wel een beetje van genieten?
Fijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker, van lekker eten geniet ze altijd
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker, van lekker eten geniet ze altijd
brrrquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet elke dag na het eten een blokje chocolade, het liefst pure, ik zou haast niet zonder kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |