SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Huu huu big pharma complot Trump gaat het allemaal regelen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naaldenhaat ja.
MRNA rotzooi
was je in 2022? ook niet gevaccineerd of 1x?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naaldenhaat ja.
MRNA rotzooi
ben purebloodquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
was je in 2022? ook niet gevaccineerd of 1x?
Ik weet niet of ik nu beledigd of gevleid moet zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb besloten bier te gaan brouwen en ik noem het ESSNPILS
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je houd er niet van? Ik vind het wel lekker juist
Even afwachten op het eventuele succes. Als het succesvol is, zou ik gaan procederen, als het flopt gewoon zo laten..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu beledigd of gevleid moet zijn
met ham kaas ei tomaat en sla?quote:
kloptquote:
quote:
Denk dat alleen kwarktaartje het lekker vindt.quote:
toch maar overstappen op thuisbezorgd dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn favoriete pizzaria staat het nu toe om ook op hun eigen site te bestellen, waar dat eerst alleen via Thuisbezorgd was. Nou, dan maar zo, ik weet hoe Thuisbezorgdmonopolie ze dwars kan zitten.
Hebben ze via hun eigen site een ondergrens van ¤20 om het te laten bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |