SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Huu huu big pharma complot Trump gaat het allemaal regelen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naaldenhaat ja.
MRNA rotzooi
was je in 2022? ook niet gevaccineerd of 1x?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naaldenhaat ja.
MRNA rotzooi
ben purebloodquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
was je in 2022? ook niet gevaccineerd of 1x?
Ik weet niet of ik nu beledigd of gevleid moet zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb besloten bier te gaan brouwen en ik noem het ESSNPILS
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je houd er niet van? Ik vind het wel lekker juist
Even afwachten op het eventuele succes. Als het succesvol is, zou ik gaan procederen, als het flopt gewoon zo laten..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu beledigd of gevleid moet zijn
met ham kaas ei tomaat en sla?quote:
kloptquote:
quote:
Denk dat alleen kwarktaartje het lekker vindt.quote:
toch maar overstappen op thuisbezorgd dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn favoriete pizzaria staat het nu toe om ook op hun eigen site te bestellen, waar dat eerst alleen via Thuisbezorgd was. Nou, dan maar zo, ik weet hoe Thuisbezorgdmonopolie ze dwars kan zitten.
Hebben ze via hun eigen site een ondergrens van ¤20 om het te laten bezorgen
Thuis eet ik meestal ook later.quote:
Bestel je toch ook gelijk ontbijtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn favoriete pizzaria staat het nu toe om ook op hun eigen site te bestellen, waar dat eerst alleen via Thuisbezorgd was. Nou, dan maar zo, ik weet hoe Thuisbezorgdmonopolie ze dwars kan zitten.
Hebben ze via hun eigen site een ondergrens van ¤20 om het te laten bezorgen
Ja, mot dan maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
toch maar overstappen op thuisbezorgd dus
en tussen de middag warm natuurlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thuis eet ik meestal ook later.
Nu bij mijn ouders dus dan wat vroeger
ranzigquote:
Terwijl ik amandelspijs wel lekker vind.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Denk dat alleen kwarktaartje het lekker vindt.
Brrr, kwarktaart met marsepein
Moet je niet in CUL SC zijn?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:56 schreef marc0871 het volgende:
Spaghetti staat te koken, voor bij pastasaus a la Marco (met wat aanpassingen (wortel, bouillonblokje en tijd))
Moet zoiets worden
[ afbeelding ]
Nee dat niet. Zo oud zijn ze nou ook weer nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en tussen de middag warm natuurlijk
Ja dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Terwijl ik amandelspijs wel lekker vind.
Ik heb zelfs een pakje in de koelkast, om velletjes bladerdeeg mee te vullen.
Jij kan het blijkbaar aan de pizza zien dus wat zegt dat dan over jou?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dominos
Nee, ik had je echt hoger ingeschat dan dit.
Laten we eerst even de bevestiging afwachten van dat dit idd Dominos is jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij kan het blijkbaar aan de pizza zien dus wat zegt dat dan over jou?
"Het is de Bradge hier"quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bestel je toch ook gelijk ontbijt
hij mag bunkeren van iets dat ik ranzig vindquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat flessie lekker bunkeren joh
Is van Ali Italiani.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat in Italiaan z'n naam gebeurt hier
Daar staat het in 'wat eten en drinken we vandaag?'quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je niet in CUL SC zijn?
Ik zag het, kan gebeuren no problems.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Aangepast.
Ging even helemaal vaut
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naaldenhaat ja.
MRNA rotzooi
Je mag het hier ook posten hoor maar ik dacht dat je even verdwaald wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daar staat het in 'wat eten en drinken we vandaag?'
Aluhoedje scquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
maar angst voor naalden is onhandig ja, gewoon niet kijken en het laten gebeuren
Nee hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag het hier ook posten hoor maar ik dacht dat je even verdwaald was
Heb recent it ends with us en borderlands gezienquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:33 schreef mschol het volgende:
opweg naar bioscoop, eens kijken wat ik ga kijken met mn ticket
was ik alweer bijna vergeten
borderlands leek mij niks, misschien deadpool wolverinequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb recent it ends with us en borderlands gezien
ja ik heb ook nog 2 weken weekend nodigquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:40 schreef Nizno het volgende:
batterij van telefoon geeft aan. nog 15%, handig om hem aan de lader te doen.
Lader ligt op de eettafel dus ik sta op van de bank. terwijl ik opsta zie ik talloze dingen in huis waarvan ik denk. morgen nog even doen. Ik kom bij de eettafel en denk....
wat doe ik hier??
Gelukkig me wel weer kunnen herinneren maar ik ben wel eens terug gekomen bij de bank omdat ik er niet op kon komen en dan zit je 5 minuten en weet je het weer.
van der zandschulp vermoed ikquote:
eventueel kan ik het maandagmiddag/avond nog doen maar liever nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ja ik heb ook nog 2 weken weekend nodig
aha, nee, zo op de schopstoel zit ik nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
eventueel kan ik het maandagmiddag/avond nog doen maar liever niet
dinsdag ochtend staan de werklui op de stoep
alles waar ze moeten werken is zo goed als klaar, alleen nog de handdoekring van de muur in de douche en de toiletrolhouder in de wc van de muur.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, nee, zo op de schopstoel zit ik niet
Beter eth kopen van dat geldquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Mijn hele browser loopt vast
Had toch maar die nieuwe pc vandaag in elkaar moeten zetten ipv morgen na die test #uitstelgedrag
Te laat, heb hier een doos achter me staan vol met onderdelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beter eth kopen van dat geld
en dan moest je naar de bank om het om te laten zetten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kreeg nog zakgeld in guldens
Ze bewegen zich naar een hoekje ver buiten het gezichtsveld?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Computers weten wanneer hun einde eraan zit te komen
Haha watquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
verzadigd en verkwikt maar voor den afwasch ongeschikt.
Zo oud ben je toch niet? Serieus nog voordat er munten van 5 gulden kwamen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan moest je naar de bank om het om te laten zetten?
ik kreeg nog zakgeld in briefjes van 5 gulden
Ze gaan irritant doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze bewegen zich naar een hoekje ver buiten het gezichtsveld?
nee ik ben precies geboren toen ze begonnen met de munten, maar mijn moeder had er een stel bewaard omdat ze het grappig vondquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo oud ben je toch niet? Serieus nog voordat er munten van 5 gulden kwamen?
lazy met inelkaar zettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te laat, heb hier een doos achter me staan vol met onderdelen.
stiekem werken ze gewoon nog maar moet hij gewoon even opnieuw geinstalleerd wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Computers weten wanneer hun einde eraan zit te komen
kunnen ze dat zelf nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
stiekem werken ze gewoon nog maar moet hij gewoon even opnieuw geinstalleerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |