abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214850049
In mijn ooghoek bij de molen net zag.ik deze 2 liggen :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 54% gewijzigd door Blues op 31-08-2024 14:02:27 ]
pi_214850060
Nou, dat leest ook niemand meer.
Precies op tijd. 😂

Back @You :W
pi_214850079
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:58 schreef AnneX het volgende:
Nou, dat leest ook niemand meer.
Precies op tijd. 😂

Back @:you :W
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jouw werkervaring en posten erover maken, dat ik daarmee nog meer rekening hou dan eerder bij poli bezoekjes bijv.

Leuk: vanmorgen al een positieve reactie op de mail met foto’s naar de lokale lasser. Inmiddels zijn site bekeken: wat een constructies van staal kan hij maken. _O_
Kom ik met een stoeltje aan maandagmorgen.
Vanmiddag komt zijn naamgenoot voor tuinperikelen…even afwachten.

Wat een schattige hond inderdaad @:sigme
Fijn, dat je je hondenliefde kwijt kunt aan de logeerhonden. Zeker met een grote reis in het vooruitzicht.

Minder fijn van autobranden 8)7 is dat kwaadaardigheid?

@:Tele6 je gaat de spanning er vast uitfietsen en uitlopen morgen!

En een aparte hoera 🎉 @:golfer en herstel!
Ondanks alles toch plezier op het diverse festival voor @:MadMaster Gewoon níet hupsen en zachtjes meedeinen met de muziek.

Was dit een mega post. Ja, volgens mij wel.

Oh ja, vanmiddag buurtbbq met de laatste nieuwe bewoners. Zij denken nu wel redelijk bekend te zijn met de ins en outs.
En anders vragen zij het gewoon in de buurtapp.😎
pi_214850125
Joh 😂 gekkie
pi_214850196
Liefste liep over een buitenlands strand en beeldbelde mij vanaf daar, dat zijn toch wel de leukere dingetjes van de baan die per 1 nov stopt... Op de officiële ontslagbrief was een reactie gekomen met een rekening voor de cursussen van de afgelopen paar jaar. Liefste was daar wat van ontdaan en had erop gereageerd en nu is die rekening met veel excuses en belletjes kwijtgescholden. Dat maakt dan kans dat liefste er nog een keertje in de drukke periode tijdelijk weer wat wil rijden flink vergroot. Dat waren ze ander in het chagrijn compleet kwijtgeraakt, zo dom van de directeur, en dat voor nog geen tweehonderd euro |:(

Ik ben vandaag ondanks het mooie weer binnen aan het werk (met de schattige hond aan mijn voeten). Yoghurt maken, appelmoes maken, stoofperen maken. Maar nu maar weer even de zon in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:25:46 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214850211
Mooi weer, verder geen plannen, misschien maar weer een een puntje van de Route der Industriekultur bezoeken. De meeste fabrieken of mijnen heb ik al gehad, het werd wat anders: Margarethenhöhe.

De Van Rossems zijn er ook een keer geweest.

De weduwe van Alfred Krupp (Margarethe :+ ) schonk 1 miljoen mark en 50 bunder grond en liet een hele mooie wijk voor arbeiders bouwen voor arbeiders van alle fabrieken (dus niet enkel voor die van Krupp). Mooie huizen, veel groen, tuintje er bij en een hok voor een geit (de Bergmannskuh, oftewel de mijnwerkerskoe)

Alle woningen zijn nog steeds huur, in het beheer van de Margrethe Krupp Stiftung waarin oa lui van 5 grote bedrijven rondom Essen zitten en de burgemeester. Hoorde van andere mensen die ik hier sprak dat als een huurder vertrekt de boel grondig wordt opgeknapt en dat men voor 90m2 ¤900/maand betaalt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:29:05 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214850226
Imgbb doet kut dus geen foto's.
pi_214850287
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:29 schreef derLudolf het volgende:
Imgbb doet kut dus geen foto's.
Al dagen ja :(

Heb nu deze gebruikt https://postimages.org/nl/
pi_214850310
Zon op t balkon, dus ook weer naar binnen gegaan en achter de naaimachine gegaan. Moet nodig wat stof verwerken.

Moest net beetje lachen. Buurman heeft een nieuwe leaseauto, voor het eerst een elektrische. Tegenover mijn huis staat een laadpaal, zag m zitten, eerst wat lezen, kijken op het dashboard, weer wat lezen, weer kijken, uitstappen, kijken op de laadpaal. Toen ik even later weer keek was hij weg en is het lampje groen _O-
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:54:07 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214850358
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214850432
Dat zijn wel gave huizen zeg
pi_214850446
Mooi Ludolf!
Die kat :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:13:11 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214850474
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 15:08 schreef sigme het volgende:
Mooi Ludolf!
Die kat :D
Ja die lag daar lekker en liet zich niet storen.

Ik was vergeten achter op de auto te kijken naar het type. Maar gelukkig bood het gepersonaliseerd kenteken uitkomst. Een Opel Kadett uit 1971. Staan veel mooie klassiekers hier op straat.
pi_214850486
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 15:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja die lag daar lekker en liet zich niet storen.

Ik was vergeten achter op de auto te kijken naar het type. Maar gelukkig bood het gepersonaliseerd kenteken uitkomst. Een Opel Kadett uit 1971. Staan veel mooie klassiekers hier op straat.
Ja, op de foto's ook een mooie verzameling brandstofverbranders :D
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:29:00 #15
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214850580
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:25 schreef derLudolf het volgende:
Mooi weer, verder geen plannen, misschien maar weer een een puntje van de Route der Industriekultur bezoeken. De meeste fabrieken of mijnen heb ik al gehad, het werd wat anders: Margarethenhöhe.

De Van Rossems zijn er ook een keer geweest.

De weduwe van Alfred Krupp (Margarethe :+ ) schonk 1 miljoen mark en 50 bunder grond en liet een hele mooie wijk voor arbeiders bouwen voor arbeiders van alle fabrieken (dus niet enkel voor die van Krupp). Mooie huizen, veel groen, tuintje er bij en een hok voor een geit (de Bergmannskuh, oftewel de mijnwerkerskoe)

Alle woningen zijn nog steeds huur, in het beheer van de Margrethe Krupp Stiftung waarin oa lui van 5 grote bedrijven rondom Essen zitten en de burgemeester. Hoorde van andere mensen die ik hier sprak dat als een huurder vertrekt de boel grondig wordt opgeknapt en dat men voor 90m2 ¤900/maand betaalt.
Mietspiegel 2024 in Essen ligt tussen de 7,35 en 10,00 per vierkante meter, waarbij kleine woningen duurder zijn per meter.
De gemiddelde huurprijs voor een flat van 30m² is momenteel ¤11,59/m². De gemiddelde huurprijs voor een appartement van 60m² is momenteel ¤8,69/m².
10 Euro de meter is voor Essen geen bijzonder goedkope huur, maar ook niet overdreven duur. Marktconform zeg je dan. In Stuttgart of München betaal je het dubbele btw, als je al wat vind.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:30:35 #16
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214850591
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:54 schreef derLudolf het volgende:
SPOILER
Mooi wonen
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:04:44 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214850818
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 15:15 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, op de foto's ook een mooie verzameling brandstofverbranders :D
Ach ik word vrolijker van een Ford Granada 2.8 Ghia op straat dan de nieuwe E Mustang
pi_214850830
die brommer is wel kut zeg. Is dat een Zündapp of een Kreidler? :?

Die hadden de rotjonges bij ons in de straat vroegah allemaal :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214850835
oh een Yamaha, ik zie het al.
pi_214850914
Toen mijn vader mijn moeder het hof maakte had hij een Zündapp.
Het eerste ritje samen maakte bijna een eind aan de prille relatie en moeder is er nooit meer opgekropen _O-

SPOILER
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214850968
Ah fijn, bedankt voor de toelichting :+
pi_214851015
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
oh een Yamaha, ik zie het al.
Ik ging er voor het gemak vanuit dat sommigen dat nodig hadden :*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214851373
Alarm!

We hebben zojuist een complete en onbeschadigde loungebank in elkaar gezet :o

SPOILER
Spoilers!
pi_214851583
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alarm!

SPOILER
Booooh *O* *O*
pi_214851599
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alarm!

SPOILER
Joepie
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:20:01 #26
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214851660
Ik zit te denken mijn thuiskantoor van boven naar de souterrain te verplaatsen en op het kantoor de logeerkamer. Souterrain van een vinylvloer te voorzien. Nadeel, kan ik niet naar buiten kijken. Voordeel, rustig en ruim.
pi_214853056
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:21 schreef sigme het volgende:
Liefste liep over een buitenlands strand en beeldbelde mij vanaf daar, dat zijn toch wel de leukere dingetjes van de baan die per 1 nov stopt... Op de officiële ontslagbrief was een reactie gekomen met een rekening voor de cursussen van de afgelopen paar jaar. Liefste was daar wat van ontdaan en had erop gereageerd en nu is die rekening met veel excuses en belletjes kwijtgescholden. Dat maakt dan kans dat liefste er nog een keertje in de drukke periode tijdelijk weer wat wil rijden flink vergroot. Dat waren ze ander in het chagrijn compleet kwijtgeraakt, zo dom van de directeur, en dat voor nog geen tweehonderd euro |:(

Raar bedrijf zeg o|O
pi_214853081
Het was leuk lekker gezellig zonnig en fijn zo met zijn 2tjes weer eens stuk fietsen en samen in een park mensen kijken, foodtrucks bekijken, biertje erbij en lekker eten O+
zie ook eten/drinken topic.

Er werd ook nog een eckte polaroid foto van ons genomen :D
pi_214853143
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:54 schreef derLudolf het volgende:
SPOILER
Zo'n Opel, een van m'n eerste auto's O+
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:45:27 #30
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214853251
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 14:21 schreef sigme het volgende:

Ik ben vandaag ondanks het mooie weer binnen aan het werk (met de schattige hond aan mijn voeten). Yoghurt maken, appelmoes maken, stoofperen maken. Maar nu maar weer even de zon in.
Lief werd ontslagen én kreeg een rekening voor de cursussen die lief gedaan had? Oh wow, welke autist zit daar op HR
  Moderator zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:04:59 #31
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214853454
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
Het was leuk lekker gezellig zonnig en fijn zo met zijn 2tjes weer eens stuk fietsen en samen in een park mensen kijken, foodtrucks bekijken, biertje erbij en lekker eten O+

Een eckte Polaroid of Fujifilm Instax? :+ Laatst genoemde is veel algemener (Hema verkoopt bv de film en camera's) en een stuk goedkoper.

Polaroid wordt in Enschede gemaakt, of tenminste, de laatste stappen. De emulsie wordt gecoat bij InovisCoat in Monsheim. Een bedrijf gestart door oud Agfa Leverkusen medewerkers met machines afkomstig van Agfa, welliswaar aangepast aan een kleinere schaal.
pi_214853607
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 21:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een eckte Polaroid of Fujifilm Instax? :+ Laatst genoemde is veel algemener (Hema verkoopt bv de film en camera's) en een stuk goedkoper.

Polaroid wordt in Enschede gemaakt, of tenminste, de laatste stappen. De emulsie wordt gecoat bij InovisCoat in Monsheim. Een bedrijf gestart door oud Agfa Leverkusen medewerkers met machines afkomstig van Agfa, welliswaar aangepast aan een kleinere schaal.
Oh geen idee meisje had een soort slede die ze uit de camera haalde daar kwam de foto langzaam uit rollen.
pi_214853653
_O-

We horen hier het keiharde geboenkeboenk van het festival waar @MadMaster is
pi_214853669
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Lief werd ontslagen én kreeg een rekening voor de cursussen die lief gedaan had? Oh wow, welke autist zit daar op HR
Even voor @sigme sprekend: (haar) lief nam zelf ontslag.
pi_214854082
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Even voor @:sigme sprekend: (haar) lief nam zelf ontslag.
P'cies.

En die cursussen hangen op het snijvlak van verplicht (mag niet worden teruggevorderd) en eigen verantwoordelijkheid (mag wel worden teruggevorderd).
Als je niet jaarlijks een cursus volgt verlies je je rijbewijs; dat betekent dat de baas je niet meer kan inzetten voor je werk. Maar dat betekent dus niet per definitie dat de baas je verplicht om die cursus te volgen. De baas is *wel* verplicht de cursus te betalen (CAO). En de rechterlijke uitspraken precies over dit punt zijn nog niet consistent.

Maar het is gewoon onhandig van deze baas. Ze zijn verplicht deze jaarlijkse cursussen te betalen voor al het vaste personeel. Maar dat personeel komt dus ook binnen met de cursushostorie op orde. Dat dit soort kosten worden teruggevorderd als iemand binnen het jaar vertrekt, valt nog wel wat voor te zeggen. Maar liefste heeft er nu al weer jaren trouw gewerkt, en wil waarschijnlijk (en dat is ook zo gezegd bij het telefonisch gesprek met de directeur) in komende jaren in de drukke periode best af en toe even wat rijden voor ze. Dus dan is het echt niet slim om zo op de centen te zijn.
pi_214854111
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:28 schreef Blues het volgende:

Leuke foto :D
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 22:58:53 #37
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214854361
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Even voor @:sigme sprekend: (haar) lief nam zelf ontslag.
Dan is cursussen in rekening brengen niet abnormaal
pi_214854698
:W

Eindje gefietst, ijsje gegeten.
We vertrokken 19:00 en waren net voor 22:00 op bestemming, dus een goed uur in het donker gefietst. Je voelt wel echt dat de herfst voor de deur staat zo! Heel knus en alles, maar ik ben op de dijk toch altijd bang dat ik een bocht mis en van de dijk af fiets :') kortom moet maar eens "groot licht" fixen voor de fiets voor dat soort situaties (niet als er tegenliggers zijn natuurlijk)
pi_214854700
@Blues leuke foto!
@derLudolf sfeervolle huisjes allemaal O+
pi_214854864
In een souterrain werken in kunstlicht lijkt mij niks, Jan.
En het is ook niks. Dat heb ik ruim 2 jaar gedaan. In sommige ruimten waren wel raampjes en contact met buiten. Het is bedrukkend.
Denk er nog maar even over na.,

@Blues Waren wij ook niet eens op dat festival? Prijzige hapjes herinner ik mij.

Wij hadden een buurtbbq met nieuwe buren, die een jaar geleden hebben gekocht. Hun oren zullen wel tuiten, want er gingen vele verhalen rond over dorp, bewoners en gebeurtenissen.
En een goed adresje voor eigengemaakte limoncello, en meer gehoord.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 september 2024 @ 08:22:54 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214855230
Morning. Spierpijn. Gisteren er een wandeltweedaagse van gemaakt met 20km over de Utrechtse Heuvelrug tussen Hilversum en Soesterberg. Mooi gebied O+.
Zo eens naar de sportschool, Proefpark en eind vd middag naar de bios. Tatami.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214855335
‘morgen. Het is weer even wennen dat de weekenden tussen de werkweek zo kort zijn. Voordeel van het ritme is dat ik al vroeg wakker ben.

Gisterenmiddag de hele middag bezoek gehad en ons terras en tuin precies zo gebruikt als we in ons hoofd hadden dat we wilden. De parasol werkt goed, de zitjes zijn fijn, en de bezoekende kinderen wilden in de moestuin zoeken naar eten. Echt genieten dus O+.
  zondag 1 september 2024 @ 08:59:25 #43
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214855382
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 21:39 schreef Blues het volgende:
_O-

We horen hier het keiharde geboenkeboenk van het festival waar @:madmaster is
De wind (ONO) stond inderdaad richting jullie en met windkracht 4 à 5 kan het geluid een eind komen.
Sorry, maar ik heb me zeer vermaakt… :P
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 09:28:43 #44
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214855513
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 22:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dan is cursussen in rekening brengen niet abnormaal
Maar zonder code-95 hadden was hij nog duurder voor ze geweest dan wat een cursus kost omdat ie niet mocht rijden.

Op dit niveau, het wat meer praktischer wordt altijd enorm gekeken naar dat soort dingen en wat hogerop in de boom stukken minder voor mijn gevoel.
  zondag 1 september 2024 @ 09:36:54 #45
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214855553
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 22:25 schreef sigme het volgende:

[..]
P'cies.

En die cursussen hangen op het snijvlak van verplicht (mag niet worden teruggevorderd) en eigen verantwoordelijkheid (mag wel worden teruggevorderd).
Als je niet jaarlijks een cursus volgt verlies je je rijbewijs; dat betekent dat de baas je niet meer kan inzetten voor je werk. Maar dat betekent dus niet per definitie dat de baas je verplicht om die cursus te volgen. De baas is *wel* verplicht de cursus te betalen (CAO). En de rechterlijke uitspraken precies over dit punt zijn nog niet consistent.

Maar het is gewoon onhandig van deze baas. Ze zijn verplicht deze jaarlijkse cursussen te betalen voor al het vaste personeel. Maar dat personeel komt dus ook binnen met de cursushostorie op orde. Dat dit soort kosten worden teruggevorderd als iemand binnen het jaar vertrekt, valt nog wel wat voor te zeggen. Maar liefste heeft er nu al weer jaren trouw gewerkt, en wil waarschijnlijk (en dat is ook zo gezegd bij het telefonisch gesprek met de directeur) in komende jaren in de drukke periode best af en toe even wat rijden voor ze. Dus dan is het echt niet slim om zo op de centen te zijn.
Maar als je je rijbewijs zou verliezen zonder de cursus is het toch precies wel verplicht voor je functie?

Hier in de verzekeringen ook zoiets. Vonden ze niet leuk dat het tegenwoordig ook allemaal onder werktijd moet :D
  zondag 1 september 2024 @ 09:37:31 #46
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214855554
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 09:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Maar zonder code-95 hadden was hij nog duurder voor ze geweest dan wat een cursus kost omdat ie niet mocht rijden.

Op dit niveau, het wat meer praktischer wordt altijd enorm gekeken naar dat soort dingen en wat hogerop in de boom stukken minder voor mijn gevoel.
Je kan er wat van vinden, maar het is niet abnormaal dat een bedrijf dat investeert in scholing van medewerkers de cursussen (deels) in rekening worden gebracht bij voortijdig vertrek. Dit omdat er nogal wat bedrijven zijn die mensen met certificaten en diploma's meer geld bieden om voor hun te komen werken.
Leid jij mensen goed op, investeer je in mensen wil je niet dat jij betaald voor de opleiding van het personeel van de concurrent. Daar kan je van alles van vinden, maar dit is hoe het gaat.
Ik heb ooit voor een bedrijf gewerkt waar je meerdere opleidingen per jaar moest volgen, alleen kreeg je dan een interne cursus, en een intern certificaat waar je op de markt niets aan had. Zo kan dat natuurlijk ook.
  zondag 1 september 2024 @ 09:39:21 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214855563
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 09:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Je kan er wat van vinden, maar het is niet abnormaal dat een bedrijf dat investeert in scholing van medewerkers de cursussen (deels) in rekening worden gebracht bij voortijdig vertrek. Dit omdat er nogal wat bedrijven zijn die mensen met certificaten en diploma's meer geld bieden om voor hun te komen werken.
Leid jij mensen goed op, investeer je in mensen wil je niet dat jij betaald voor de opleiding van het personeel van de concurrent. Daar kan je van alles van vinden, maar dit is hoe het gaat.
Ik heb ooit voor een bedrijf gewerkt waar je meerdere opleidingen per jaar moest volgen, alleen kreeg je dan een interne cursus, en een intern certificaat waar je op de markt niets aan had. Zo kan dat natuurlijk ook.
Die wet is alleen onlangs veranderd een bedrijf mag dus niet meer voor alles een terugbetaal overeenkomst sluiten.
pi_214855565
Mogguh!

*O* @ loungeset

Klinkt als een fijne tuin @Tuindier O+

Ik deel de mening van Annex, ik zou er niet voor kiezen om de werkruimte in een souterrain te maken als ik ook lichtere kamers met meer daglicht ter beschikking had. Ik werk soms dagen in ruimtes met weinig tot geen zicht naar buiten, en dan is het altijd een opluchting nadien weer even ‘zuurstof’ te happen en te ervaren wat voor weer het nu eigenlijk is.

Verbouwing is hier afgelopen week gestaag door gegaan. Het is wel een enorme luxe om het uit te kunnen besteden, maar ook wat onwennig :D
(Niet dat we dit zelf hadden gekund, het is geen prefab en er zijn ook muren naar buiten verplaatst. )

En zojuist nieuws van de opvang gekregen, dat Vinny en zijn nieuwe partner Jura het goed doen en naar huis mogen *O* O+
  zondag 1 september 2024 @ 09:41:14 #49
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214855569
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 09:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Die wet is alleen onlangs veranderd een bedrijf mag dus niet meer voor alles een terugbetaal overeenkomst sluiten.
Dank je voor deze aanvulling
  zondag 1 september 2024 @ 09:48:44 #50
63722 z80
I fink you freaky
pi_214855609
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 09:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zal er ook vanaf hangen wanneer hij voor de herhaling is gegaan. Is het een maand geleden dan snap ik de vraag voor terug betalen. Is het meer dan een half jaar geleden dan niet. Dan heb je als bedrijf er al alle voordelen van gehad. Zeker omdat het een verplicht rondje kassa is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')