SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Blues op 31-08-2024 14:02:27 ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:58 schreef AnneX het volgende:
Nou, dat leest ook niemand meer.
Precies op tijd. 😂
Back @:you
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jouw werkervaring en posten erover maken, dat ik daarmee nog meer rekening hou dan eerder bij poli bezoekjes bijv.
Leuk: vanmorgen al een positieve reactie op de mail met foto’s naar de lokale lasser. Inmiddels zijn site bekeken: wat een constructies van staal kan hij maken.![]()
Kom ik met een stoeltje aan maandagmorgen.
Vanmiddag komt zijn naamgenoot voor tuinperikelen…even afwachten.
Wat een schattige hond inderdaad @:sigme
Fijn, dat je je hondenliefde kwijt kunt aan de logeerhonden. Zeker met een grote reis in het vooruitzicht.
Minder fijn van autobrandenis dat kwaadaardigheid?
@:Tele6 je gaat de spanning er vast uitfietsen en uitlopen morgen!
En een aparte hoera 🎉 @:golfer en herstel!
Ondanks alles toch plezier op het diverse festival voor @:MadMaster Gewoon níet hupsen en zachtjes meedeinen met de muziek.
Was dit een mega post. Ja, volgens mij wel.
Oh ja, vanmiddag buurtbbq met de laatste nieuwe bewoners. Zij denken nu wel redelijk bekend te zijn met de ins en outs.
En anders vragen zij het gewoon in de buurtapp.😎
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ja die lag daar lekker en liet zich niet storen.quote:
Ja, op de foto's ook een mooie verzameling brandstofverbrandersquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja die lag daar lekker en liet zich niet storen.
Ik was vergeten achter op de auto te kijken naar het type. Maar gelukkig bood het gepersonaliseerd kenteken uitkomst. Een Opel Kadett uit 1971. Staan veel mooie klassiekers hier op straat.
Mietspiegel 2024 in Essen ligt tussen de 7,35 en 10,00 per vierkante meter, waarbij kleine woningen duurder zijn per meter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:25 schreef derLudolf het volgende:
Mooi weer, verder geen plannen, misschien maar weer een een puntje van de Route der Industriekultur bezoeken. De meeste fabrieken of mijnen heb ik al gehad, het werd wat anders: Margarethenhöhe.
De Van Rossems zijn er ook een keer geweest.
De weduwe van Alfred Krupp (Margarethe) schonk 1 miljoen mark en 50 bunder grond en liet een hele mooie wijk voor arbeiders bouwen voor arbeiders van alle fabrieken (dus niet enkel voor die van Krupp). Mooie huizen, veel groen, tuintje er bij en een hok voor een geit (de Bergmannskuh, oftewel de mijnwerkerskoe)
Alle woningen zijn nog steeds huur, in het beheer van de Margrethe Krupp Stiftung waarin oa lui van 5 grote bedrijven rondom Essen zitten en de burgemeester. Hoorde van andere mensen die ik hier sprak dat als een huurder vertrekt de boel grondig wordt opgeknapt en dat men voor 90m2 ¤900/maand betaalt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:54 schreef derLudolf het volgende:
Mooi wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ik word vrolijker van een Ford Granada 2.8 Ghia op straat dan de nieuwe E Mustangquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, op de foto's ook een mooie verzameling brandstofverbranders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ging er voor het gemak vanuit dat sommigen dat nodig haddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alarm!
We hebben zojuist een complete en onbeschadigde loungebank in elkaar gezet
BoooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alarm!
We hebben zojuist een complete en onbeschadigde loungebank in elkaar gezet
JoepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Raar bedrijf zegquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:21 schreef sigme het volgende:
Liefste liep over een buitenlands strand en beeldbelde mij vanaf daar, dat zijn toch wel de leukere dingetjes van de baan die per 1 nov stopt... Op de officiële ontslagbrief was een reactie gekomen met een rekening voor de cursussen van de afgelopen paar jaar. Liefste was daar wat van ontdaan en had erop gereageerd en nu is die rekening met veel excuses en belletjes kwijtgescholden. Dat maakt dan kans dat liefste er nog een keertje in de drukke periode tijdelijk weer wat wil rijden flink vergroot. Dat waren ze ander in het chagrijn compleet kwijtgeraakt, zo dom van de directeur, en dat voor nog geen tweehonderd euro![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:54 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n Opel, een van m'n eerste auto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief werd ontslagen én kreeg een rekening voor de cursussen die lief gedaan had? Oh wow, welke autist zit daar op HRquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:21 schreef sigme het volgende:
Liefste liep over een buitenlands strand en beeldbelde mij vanaf daar, dat zijn toch wel de leukere dingetjes van de baan die per 1 nov stopt... Op de officiële ontslagbrief was een reactie gekomen met een rekening voor de cursussen van de afgelopen paar jaar. Liefste was daar wat van ontdaan en had erop gereageerd en nu is die rekening met veel excuses en belletjes kwijtgescholden. Dat maakt dan kans dat liefste er nog een keertje in de drukke periode tijdelijk weer wat wil rijden flink vergroot. Dat waren ze ander in het chagrijn compleet kwijtgeraakt, zo dom van de directeur, en dat voor nog geen tweehonderd euro![]()
Ik ben vandaag ondanks het mooie weer binnen aan het werk (met de schattige hond aan mijn voeten). Yoghurt maken, appelmoes maken, stoofperen maken. Maar nu maar weer even de zon in.
Een eckte Polaroid of Fujifilm Instax?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
Het was leuk lekker gezellig zonnig en fijn zo met zijn 2tjes weer eens stuk fietsen en samen in een park mensen kijken, foodtrucks bekijken, biertje erbij en lekker eten
zie ook eten/drinken topic.
Er werd ook nog een eckte polaroid foto van ons genomen
Oh geen idee meisje had een soort slede die ze uit de camera haalde daar kwam de foto langzaam uit rollen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een eckte Polaroid of Fujifilm Instax?Laatst genoemde is veel algemener (Hema verkoopt bv de film en camera's) en een stuk goedkoper.
Polaroid wordt in Enschede gemaakt, of tenminste, de laatste stappen. De emulsie wordt gecoat bij InovisCoat in Monsheim. Een bedrijf gestart door oud Agfa Leverkusen medewerkers met machines afkomstig van Agfa, welliswaar aangepast aan een kleinere schaal.
Even voor @sigme sprekend: (haar) lief nam zelf ontslag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lief werd ontslagen én kreeg een rekening voor de cursussen die lief gedaan had? Oh wow, welke autist zit daar op HR
P'cies.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Even voor @:sigme sprekend: (haar) lief nam zelf ontslag.
Leuke fotoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
Het was leuk lekker gezellig zonnig en fijn zo met zijn 2tjes weer eens stuk fietsen en samen in een park mensen kijken, foodtrucks bekijken, biertje erbij en lekker eten
zie ook eten/drinken topic.
Er werd ook nog een eckte polaroid foto van ons genomen
Dan is cursussen in rekening brengen niet abnormaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Even voor @:sigme sprekend: (haar) lief nam zelf ontslag.
De wind (ONO) stond inderdaad richting jullie en met windkracht 4 à 5 kan het geluid een eind komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:39 schreef Blues het volgende:
![]()
We horen hier het keiharde geboenkeboenk van het festival waar @:madmaster is
Maar zonder code-95 hadden was hij nog duurder voor ze geweest dan wat een cursus kost omdat ie niet mocht rijden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dan is cursussen in rekening brengen niet abnormaal
Maar als je je rijbewijs zou verliezen zonder de cursus is het toch precies wel verplicht voor je functie?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
P'cies.
En die cursussen hangen op het snijvlak van verplicht (mag niet worden teruggevorderd) en eigen verantwoordelijkheid (mag wel worden teruggevorderd).
Als je niet jaarlijks een cursus volgt verlies je je rijbewijs; dat betekent dat de baas je niet meer kan inzetten voor je werk. Maar dat betekent dus niet per definitie dat de baas je verplicht om die cursus te volgen. De baas is *wel* verplicht de cursus te betalen (CAO). En de rechterlijke uitspraken precies over dit punt zijn nog niet consistent.
Maar het is gewoon onhandig van deze baas. Ze zijn verplicht deze jaarlijkse cursussen te betalen voor al het vaste personeel. Maar dat personeel komt dus ook binnen met de cursushostorie op orde. Dat dit soort kosten worden teruggevorderd als iemand binnen het jaar vertrekt, valt nog wel wat voor te zeggen. Maar liefste heeft er nu al weer jaren trouw gewerkt, en wil waarschijnlijk (en dat is ook zo gezegd bij het telefonisch gesprek met de directeur) in komende jaren in de drukke periode best af en toe even wat rijden voor ze. Dus dan is het echt niet slim om zo op de centen te zijn.
Je kan er wat van vinden, maar het is niet abnormaal dat een bedrijf dat investeert in scholing van medewerkers de cursussen (deels) in rekening worden gebracht bij voortijdig vertrek. Dit omdat er nogal wat bedrijven zijn die mensen met certificaten en diploma's meer geld bieden om voor hun te komen werken.quote:Op zondag 1 september 2024 09:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar zonder code-95 hadden was hij nog duurder voor ze geweest dan wat een cursus kost omdat ie niet mocht rijden.
Op dit niveau, het wat meer praktischer wordt altijd enorm gekeken naar dat soort dingen en wat hogerop in de boom stukken minder voor mijn gevoel.
Die wet is alleen onlangs veranderd een bedrijf mag dus niet meer voor alles een terugbetaal overeenkomst sluiten.quote:Op zondag 1 september 2024 09:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je kan er wat van vinden, maar het is niet abnormaal dat een bedrijf dat investeert in scholing van medewerkers de cursussen (deels) in rekening worden gebracht bij voortijdig vertrek. Dit omdat er nogal wat bedrijven zijn die mensen met certificaten en diploma's meer geld bieden om voor hun te komen werken.
Leid jij mensen goed op, investeer je in mensen wil je niet dat jij betaald voor de opleiding van het personeel van de concurrent. Daar kan je van alles van vinden, maar dit is hoe het gaat.
Ik heb ooit voor een bedrijf gewerkt waar je meerdere opleidingen per jaar moest volgen, alleen kreeg je dan een interne cursus, en een intern certificaat waar je op de markt niets aan had. Zo kan dat natuurlijk ook.
Dank je voor deze aanvullingquote:Op zondag 1 september 2024 09:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die wet is alleen onlangs veranderd een bedrijf mag dus niet meer voor alles een terugbetaal overeenkomst sluiten.
Zal er ook vanaf hangen wanneer hij voor de herhaling is gegaan. Is het een maand geleden dan snap ik de vraag voor terug betalen. Is het meer dan een half jaar geleden dan niet. Dan heb je als bedrijf er al alle voordelen van gehad. Zeker omdat het een verplicht rondje kassa is.quote:Op zondag 1 september 2024 09:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar zonder code-95 hadden was hij nog duurder voor ze geweest dan wat een cursus kost omdat ie niet mocht rijden.
Op dit niveau, het wat meer praktischer wordt altijd enorm gekeken naar dat soort dingen en wat hogerop in de boom stukken minder voor mijn gevoel.
Mooi zo.quote:Op zondag 1 september 2024 09:53 schreef z80 het volgende:
Vannacht eens met een "smartwatch" geslapen. Gewoon nieuwsgierig naar de waardes die dat ding registreert.
Ik blijk goed te slapen volgens dat ding. Minimale hartslag 40. En geen apneu.
Mooi hoeven we dat ding ook niet meer om.
Ja aantal jaar geleden.quote:Op zondag 1 september 2024 00:37 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Waren wij ook niet eens op dat festival? Prijzige hapjes herinner ik mij.
Ik werk ook inpandig, zie geen dag- of buitenlicht, je went er aan. Als je maar met pauzes lekker naar buiten kan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zit te denken mijn thuiskantoor van boven naar de souterrain te verplaatsen en op het kantoor de logeerkamer. Souterrain van een vinylvloer te voorzien. Nadeel, kan ik niet naar buiten kijken. Voordeel, rustig en ruim.
Gefeliciteerd beidenquote:Op zondag 1 september 2024 11:27 schreef Blues het volgende:
Zometeen voor onze trouwdag een verrassingslunch, hopelijk buiten zitten en bootjes kijken op het Spaarne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lunch is een verrassingslunch begreep ik. g heeft het geregeld. En ze hebben volgens mij ook stoeltjes/tafeltjes aan het Spaarne, dus dat is voor mij wel een wens dan.quote:Op zondag 1 september 2024 11:39 schreef AnneX het volgende:
Gefeliciteerd beiden![]()
Is de lunch of de plek een verrassing?
Kan je vlinderstruiken stekken? Ik heb hier 2 woeste grote struiken in de tuin..mss ook wel wat voor de postzegel.quote:Op zondag 1 september 2024 11:40 schreef Tuindier het volgende:
Hmm er was een grote tak uit de vlinderstruik gebroken (ik verdenk de kat die hier altijd door de tuin sluipt) dus ik heb geprobeerd de rest in model te snoeien. Niet heel geweldig gelukt geloof ik. Het is wel goed warm buiten.
Ja, super makkelijk. Je zou zelfs een afgeknipte tak in de voorpostzegel in de grond kunnen steken. Zorgen dat het niet uitdroogt en dan heb je best kans dat ie aanslaat. Eerst in een emmer aarde ofzo kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 1 september 2024 11:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Kan je vlinderstruiken stekken? Ik heb hier 2 woeste grote struiken in de tuin..mss ook wel wat voor de postzegel.
quote:Op zondag 1 september 2024 11:47 schreef Tuindier het volgende:
Ja, super makkelijk. Je zou zelfs een afgeknipte tak in de voorpostzegel in de grond kunnen steken. Zorgen dat het niet uitdroogt en dan heb je best kans dat ie aanslaat. Eerst in een emmer aarde ofzo kan natuurlijk ook.
Volgens mij kan je vrijwel alle planten stekken, wel stekpoeder (plantenhormonen) gebruikenquote:Op zondag 1 september 2024 11:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Kan je vlinderstruiken stekken? Ik heb hier 2 woeste grote struiken in de tuin..mss ook wel wat voor de postzegel.
Oh, jaloersquote:Op zondag 1 september 2024 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ons krokettenfeest was een groot succes gisteren. We hebben 12 smaken geprobeerd.
Score uit maximaal 5
Tempehtation (tempeh in curry, vegan) 5
Lady blue (blauwe geitenkaas) 5
Portugese kip 5
Lentekriebels (groene asperge en aspergekaas) 4,5
Daging 4,5
Blue crab 4,5
Geit olijf paprika 4
Caprese 3,5
Mac and cheese 3
Parm truffel 3
Apfelstrudel 2
Bami 1
@:derludolf
Als je nu zin hebt in kimchi dan had je het beter twee weken geleden kunnen makenquote:Op zondag 1 september 2024 11:51 schreef Tuindier het volgende:
Zo dadelijk maar eens aan het kimchi maken beginnen. Eigenlijk heel simpel maar ik moet me er altijd even toe zetten. En ik heb veel zin in kimchi.
True. Maarja, twee weken geleden had ik er ook zin in, dus toen heb ik de ingrediënten op het boodschappenlijstje gezet.quote:Op zondag 1 september 2024 12:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je nu zin hebt in kimchi dan had je het beter twee weken geleden kunnen maken
Och ben je weer bij zo'n Schrottfest Oldtimertreffen?quote:
In mofrika noemen ze dat vaak zoquote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vind 'treffen' zo'n raar woord voor voertuig-meetings. Alsof je er met stenen tegenaan gaat gooien.
Je treft er toch andere roestbuddies?quote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vind 'treffen' zo'n raar woord voor voertuig-meetings. Alsof je er met stenen tegenaan gaat gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is de achterste kamer, waar nog een deel van het oude dak staat. Maar het schuift dus straks een halve meter naar achteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja er is in theorie ook niets mis mee, ik kan het alleen niet normaal lezenquote:Op zondag 1 september 2024 14:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je treft er toch andere roestbuddies?
Je treft mensen. In Duitsland zijn dat soort evenementen een stuk meer, dus opzich ook niet vreemd dat een woord wordt geleend. Ja deze keer geen Engels woord, maar daarvan zijn er al genoeg.quote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2024 11:40 schreef Tuindier het volgende:
Hmm er was een grote tak uit de vlinderstruik gebroken (ik verdenk de kat die hier altijd door de tuin sluipt) dus ik heb geprobeerd de rest in model te snoeien. Niet heel geweldig gelukt geloof ik. Het is wel goed warm buiten.
Ondertussen ook de mountainbike WK stream geluisterd.Gelukkig volgend jaar opnieuw beginnen met de vlinder, zie je er niks meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was 1 tak heel raar en laag gegroeid, dus na de bloei afgeknipt.
Ik heb hetzelfde met 'rare steak', 'slim fit', of net bij een Duits zoekresultaat toen ik kweeklampen zocht 'rotlicht'. Ik weet wat er staat maar tochquote:Op zondag 1 september 2024 14:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je treft mensen. In Duitsland zijn dat soort evenementen een stuk meer, dus opzich ook niet vreemd dat een woord wordt geleend. Ja deze keer geen Engels woord, maar daarvan zijn er al genoeg.
Vanavond sneeuwballengevecht?quote:Op zondag 1 september 2024 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze zeggen hier wel eens dat je in Asturias vier seizoenen in een week hebt, maar vandaag zit dat allemaal in een dag gepropt. Vanmorgen bizar veel regen. De hele tijd bewolkt, beetje koud zelfs af en toe. Uur of twee geleden breekt de lucht open en nu varieert het tussen prettig warm en enorm heet![]()
Zo'n dertig kilo rottende peren onder de boom vandaan gehaald. Morgen eens kijken of de lokale supermarkt gistvaten heeft, beetje cider maken van wat er in de boom hangt.
Stukje verderop in de picos (+-70 kilometer hemelsbreed) moet dat lukken. Hier nietquote:
Pruimen?quote:Op zondag 1 september 2024 16:38 schreef sigme het volgende:
Ik heb de kwetsen (Hauszwetsche) geplukt; ongeveer 1/3 verwerkt tot 5 potten jam.
[ afbeelding ]
We treffen ons. Dat hoeft niet eens met voertuigen, we kunnen ook een FOKtreffen organiseren.quote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Lief dat het het vraagtquote:Op zondag 1 september 2024 17:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn Blues!
Hoe gaat het nu met g? Is er nog gedoe met de pleisters enz of is dat nu wel stabiel in orde? En met de energie enzo?
En hoe is het met jou, nu het in iets rustiger vaarwater is (/lijkt?) qua zorgen en behandelingen etc? Komt het besef van wat er allemaal gebeurd is nu pas echt binnen, of was dat er al wel?
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 01-09-2024 18:20:27 ]
Mag @DancingPhoebe die vraag over mij beantwoorden zoals Blues dat deed?quote:Op zondag 1 september 2024 17:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Overigens ook benieuwd @:Vanyel hoe het met jou gaat? Zijn de blauwe plekken wat weggetrokken en de pijn minder? En mentaal? Alleen als je antwoord wil geven natuurlijk, hoeft uiteraard niet. Dat laatste geldt overigens ook voor @:Blues natuurlijk
Dan hebben we het getroffen :pquote:Op zondag 1 september 2024 18:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
We treffen ons. Dat hoeft niet eens met voertuigen, we kunnen ook een FOKtreffen organiseren.
Dan treffen we ons in Spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |