quote:Op maandag 2 september 2024 05:09 schreef aloa het volgende:
Je eenzaam voelen, maar niet alleen zijn. Je schuldig voelen, maar niet de schuldige zijn. En niemand die je snapt.
Okquote:Op woensdag 4 september 2024 23:07 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Doe met je mee, wel even klaar met deze dag.
quote:Op donderdag 5 september 2024 12:21 schreef Luuntje het volgende:
Getriggerd![]()
Blij als ik met de behandeling kan beginnen bij Lionarons
Sterkte!quote:Op donderdag 5 september 2024 12:21 schreef Luuntje het volgende:
Getriggerd![]()
Blij als ik met de behandeling kan beginnen bij Lionarons
Als ‘t maar werktquote:Op vrijdag 6 september 2024 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik voel me uiteraard ook fantastisch
Positief denken and such![]()
Gewoon blijven doen!quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen...
quote:
Als je post hoe je je voelt is dat prima. Maar inderdaad, dat sarcastische gedoe om het akkefietje van laatst nog eens op te rakelen is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 6 september 2024 01:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Waarom post je hier dan?
Dit topic gaat over hoe mensen zich voelen , Zonder sarcasme
Kan hier vanalles op zeggen maar ik laat t gaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je post hoe je je voelt is dat prima. Maar inderdaad, dat sarcastische gedoe om het akkefietje van laatst nog eens op te rakelen is nergens voor nodig.
Ik heb precies hetzelfde:quote:Op zondag 8 september 2024 13:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan hier vanalles op zeggen maar ik laat t gaan.
En verder voel ik me
Jij ookquote:Op zondag 8 september 2024 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I'm sorry
Hope you're feeling better soon
Dat lijkt me verstandig ja, dat je het laat gaan.quote:Op zondag 8 september 2024 13:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan hier vanalles op zeggen maar ik laat t gaan.
En verder voel ik me
Zeker. Sommige dingen zijn niet te winnenquote:Op zondag 8 september 2024 13:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandig ja, dat je het laat gaan.
Dat klopt, maar dat bedoelde ik nu niet. Ik bedoelde eigenlijk 'let it go'. Niet elke strijd hoeft gestreden te worden, je kśnt ook besluiten om je ergens niét druk over te maken.quote:Op zondag 8 september 2024 14:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker. Sommige dingen zijn niet te winnen
Ik liet t ook gaan.quote:Op zondag 8 september 2024 14:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat bedoelde ik nu niet. Ik bedoelde eigenlijk 'let it go'. Niet elke strijd hoeft gestreden te worden, je kśnt ook besluiten om je ergens niét druk over te maken.
Ik keek niet weg, ik was het gewoon niet met je eens. Dat mag. Aangezien je het er overduidelijk tóch over wil hebben raad ik je aan om naar R&P FB te gaan, want mensen snel even achterbaks noemen in dezelfde adem als zeggen dat je het laat gaan (wat je dus niét doet) is op z'n zachtst gezegd niet netjes.quote:Op zondag 8 september 2024 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik liet t ook gaan.
Omdat het niet te winnen is hier. Maakt t niet minder frustrerend omdat het wel oneerlijk is. En ik begrijp niet waarom mensen zo achterbaks zijn. En waarom mensen wegkijken.
Maar goed. Ik zal let it go nog eens opzetten.
Thanks. T ging over allerlei situaties in life en op fok. Niet specifiek deze. Ik hoef t er verder niet over te hebben.quote:Op zondag 8 september 2024 14:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik keek niet weg, ik was het gewoon niet met je eens. Dat mag. Aangezien je het er overduidelijk tóch over wil hebben raad ik je aan om naar R&P FB te gaan, want mensen snel even achterbaks noemen in dezelfde adem als zeggen dat je het laat gaan (wat je dus niét doet) is op z'n zachtst gezegd niet netjes.
Dan doe ik wel mee…quote:Op zondag 8 september 2024 15:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Helpt niet meer met zoveel nare mensen
Dat is altijd mooi om te lezen.quote:Op zondag 8 september 2024 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik voel mij als een waterbuffel
Heel veel gedaan dit weekend maar still going strong 🐃
quote:Op maandag 9 september 2024 07:51 schreef aloa het volgende:
Onrustige geest momenteel.
Alsof er iets gaat gebeuren, maar geen idee hoe en wat.
He wat n naar gevoel lijkt mequote:Op maandag 9 september 2024 07:51 schreef aloa het volgende:
Onrustige geest momenteel.
Alsof er iets gaat gebeuren, maar geen idee hoe en wat.
Beterschap!quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag ziekig. Zucht. Nie leuk. Vroeg mijn bed in.
Mod op fok, wat wil je nog meer berijkenquote:Op woensdag 11 september 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
behoorlijk kut eigenlijk; lage rugpijn, moe. Niet echt een doel in het leven.
Aww balen.. sterktequote:Op woensdag 11 september 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
behoorlijk kut eigenlijk; lage rugpijn, moe. Niet echt een doel in het leven.
Sterkte. Dat is niet niksquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Gisteren te horen gekregen dat ik de ziekte van Parkinson heb.![]()
Ben verdrietig..
Nee, ik zal er de rest van mijn leven last van houden helaas.quote:
Ach!!!quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Ben verdrietig..
Het gaat helemaal goed komen met je. Wat is je leeftijd?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Ben verdrietig..
42 jaar.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:04 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed komen met je. Wat is je leeftijd?
Kwam die bloeding uit het niets?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
42 jaar.
9 jaar geleden een hersenbloeding overleefd, en nu dit..
Niet helemaal. Ik was toen verslaafd aan cocaine, zat in een zeer stressvolle sitiuatie en was zwaar depressief.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:07 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Kwam die bloeding uit het niets?
Sterkte!quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik was toen verslaafd aan cocaine, zat in een zeer stressvolle sitiuatie en was zwaar depressief.
Dat is nu wel anders, maar blijkbaar is er toch blijvende schade ontstaan.
Het is nu nog allemaal vers en de 25e heb ik een afspraak met de nuroloog voor een behandelplan. Ondertussen trilt mijn lichaam al dagenlang en krijg ik steeds minder controle over mijn armen en benen.
Ik ben best wel bang om eerlijk te zijn.
Sterkte!!quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Ben verdrietig..
Knufffff....quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:02 schreef Luuntje het volgende:
Voel me....k*t. Klaar.
Zoontje komt voorlopig nog niet thuis.
Hij zit nu, sinds mei, opgenomen bij Mondriaan en het blijkt dat zijn problematiek erg complex is.
Zodanig dat wij, als ouders, dat niet aankunnen.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:02 schreef Luuntje het volgende:
Voel me....k*t. Klaar.
Zoontje komt voorlopig nog niet thuis.
Hij zit nu, sinds mei, opgenomen bij Mondriaan en het blijkt dat zijn problematiek erg complex is.
Zodanig dat wij, als ouders, dat niet aankunnen.
Dat magquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Sterkte!
Het topic is niet voor adviezen, dus zal ik je vragen of ik je een PM mag sturen.
Moet nog even wachten tot vanavond, na werk.quote:
Jeetje wat n nieuws, echt klote voor jequote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik was toen verslaafd aan cocaine, zat in een zeer stressvolle sitiuatie en was zwaar depressief.
Het is nu nog allemaal vers en de 25e heb ik een afspraak met de nuroloog voor een behandelplan. Ondertussen trilt mijn lichaam al dagenlang en krijg ik steeds minder controle over mijn armen en benen.
Oh wat zwaar zeg, heel veel sterkte 😘quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wooow dat is heftig!!quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Ben verdrietig..
Heftig sterktequote:Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Ben verdrietig..
https://www.cnnbs.nl/20-gezondheidsvoordelen-medicinale-cannabis/quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Ben verdrietig..
quote:Op maandag 23 september 2024 19:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Vraag het morgen maar weer
Oh jee heel veel sterkte aloa!quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef aloa het volgende:
Mijn pa is overleden. Uiteindelijk heeft een beroerte hem genekt.
Gecondoleerd aloa...quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef aloa het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef aloa het volgende:
Aww veel sterktequote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef aloa het volgende:
Veel sterkte.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef aloa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |