quote:Op maandag 2 september 2024 05:09 schreef aloa het volgende:
Je eenzaam voelen, maar niet alleen zijn. Je schuldig voelen, maar niet de schuldige zijn. En niemand die je snapt.
Okquote:Op woensdag 4 september 2024 23:07 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Doe met je mee, wel even klaar met deze dag.
quote:Op donderdag 5 september 2024 12:21 schreef Luuntje het volgende:
Getriggerd![]()
Blij als ik met de behandeling kan beginnen bij Lionarons
Sterkte!quote:Op donderdag 5 september 2024 12:21 schreef Luuntje het volgende:
Getriggerd![]()
Blij als ik met de behandeling kan beginnen bij Lionarons
Als ‘t maar werktquote:Op vrijdag 6 september 2024 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik voel me uiteraard ook fantastisch
Positief denken and such![]()
Gewoon blijven doen!quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen...
quote:
Als je post hoe je je voelt is dat prima. Maar inderdaad, dat sarcastische gedoe om het akkefietje van laatst nog eens op te rakelen is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 6 september 2024 01:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Waarom post je hier dan?
Dit topic gaat over hoe mensen zich voelen , Zonder sarcasme
Kan hier vanalles op zeggen maar ik laat t gaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je post hoe je je voelt is dat prima. Maar inderdaad, dat sarcastische gedoe om het akkefietje van laatst nog eens op te rakelen is nergens voor nodig.
Ik heb precies hetzelfde:quote:Op zondag 8 september 2024 13:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan hier vanalles op zeggen maar ik laat t gaan.
En verder voel ik me
Jij ookquote:Op zondag 8 september 2024 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I'm sorry
Hope you're feeling better soon
Dat lijkt me verstandig ja, dat je het laat gaan.quote:Op zondag 8 september 2024 13:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan hier vanalles op zeggen maar ik laat t gaan.
En verder voel ik me
Zeker. Sommige dingen zijn niet te winnenquote:Op zondag 8 september 2024 13:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandig ja, dat je het laat gaan.
Dat klopt, maar dat bedoelde ik nu niet. Ik bedoelde eigenlijk 'let it go'. Niet elke strijd hoeft gestreden te worden, je kúnt ook besluiten om je ergens niét druk over te maken.quote:Op zondag 8 september 2024 14:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker. Sommige dingen zijn niet te winnen
Ik liet t ook gaan.quote:Op zondag 8 september 2024 14:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat bedoelde ik nu niet. Ik bedoelde eigenlijk 'let it go'. Niet elke strijd hoeft gestreden te worden, je kúnt ook besluiten om je ergens niét druk over te maken.
Ik keek niet weg, ik was het gewoon niet met je eens. Dat mag. Aangezien je het er overduidelijk tóch over wil hebben raad ik je aan om naar R&P FB te gaan, want mensen snel even achterbaks noemen in dezelfde adem als zeggen dat je het laat gaan (wat je dus niét doet) is op z'n zachtst gezegd niet netjes.quote:Op zondag 8 september 2024 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik liet t ook gaan.
Omdat het niet te winnen is hier. Maakt t niet minder frustrerend omdat het wel oneerlijk is. En ik begrijp niet waarom mensen zo achterbaks zijn. En waarom mensen wegkijken.
Maar goed. Ik zal let it go nog eens opzetten.
Thanks. T ging over allerlei situaties in life en op fok. Niet specifiek deze. Ik hoef t er verder niet over te hebben.quote:Op zondag 8 september 2024 14:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik keek niet weg, ik was het gewoon niet met je eens. Dat mag. Aangezien je het er overduidelijk tóch over wil hebben raad ik je aan om naar R&P FB te gaan, want mensen snel even achterbaks noemen in dezelfde adem als zeggen dat je het laat gaan (wat je dus niét doet) is op z'n zachtst gezegd niet netjes.
Dan doe ik wel mee…quote:Op zondag 8 september 2024 15:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Helpt niet meer met zoveel nare mensen
Dat is altijd mooi om te lezen.quote:Op zondag 8 september 2024 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik voel mij als een waterbuffel
Heel veel gedaan dit weekend maar still going strong 🐃
quote:Op maandag 9 september 2024 07:51 schreef aloa het volgende:
Onrustige geest momenteel.
Alsof er iets gaat gebeuren, maar geen idee hoe en wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |