SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Stukje Søren Larsenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:48 schreef fetX het volgende: [..] Die aarden tenminste goed in ons koude likkerlandje
![]()
Het komt van Jannes, die dropt nog even snel 10 namen naast de 31 die hij al genoemd heeft. Dan zit je vast een keer goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef H.FR het volgende:
Dit lijken me wel allemaal spelers die we 3 weken geleden ook hadden kunnen benaderen overigens.
Dan hadden hun clubs nog vervangers kunnen halen. Lijkt me dat ze nu ook duurder zijn.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef Caland het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe dat zit met homegrown spelers in de CL? Meen dat dat voorheen ook een beetje een dingetje was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.goal.com/en/n(...)/blt14eefb4daa8bb717
Weet niet of ze dit door hebben gezet.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Meen het wel, staat me nog iets van bij dat dat ook deels de reden was dat we toen Lamprou aantrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.goal.com/en/n(...)/blt14eefb4daa8bb717
Weet niet of ze dit door hebben gezet.VBL SC influencer
Left, right, behind
Lijst A is een selectie van 25 spelers waarvan 8 homegrown (en 4 bij de club, maar daaraan voldoen Bijlow, Nieuwkoop, Hartman, Milambo en Zechiël sowieso), de rest komt op de B-lijst, die is voor jongere eigen spelers. Daar kunnen ook nog Milambo en Zechiël bij zitten overigens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef Caland het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe dat zit met homegrown spelers in de CL? Meen dat dat voorheen ook een beetje een dingetje was
En als het al namen zijn die concreet zijn dan zijn ze nu dus voor iedereen gelekt in de meest overspannen fase van de transfermarktquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Het komt van Jannes, die dropt nog even snel 10 namen naast de 31 die hij al genoemd heeft. Dan zit je vast een keer goed
Ik snap wel dat mensen hem klappen hebben gegeven tijdens de laatste klassieker (dat las ik in de comments op 1908)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
En als het al namen zijn die concreet zijn dan zijn ze nu dus voor iedereen gelekt in de meest overspannen fase van de transfermarkt
Maar @:zka doet alles in clubbelang
Ja, ze kunnen best geïnteresseerd zijn natuurlijk. Echter dit zag er direct al onrealistisch uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:57 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Jannes met onzin deeltje honderdmiljoenmiljard
Wel leuk om hem te zien in de Eredivisie. Misschien wordt het wel de nieuwe Emil Hanssonquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:02 schreef Binge-watch het volgende:
Bullaude een seizoen naar Fortuna.
Die waren vorig seizoen natuurlijk dik tevreden met onze vedette Kool Bassett en gaan nu voor de volgende exoot.
Treurig wordt het ja, maar in Sittard en niet in Rotterdamquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:57 schreef hhh38 het volgende:
Hebben we Bullaude trouwens nog steeds in de selectie? Die gaat ook een treurig seizoen tegemoet als er niemand meer komt
De enige limities is toch dat je er maar 4(?) naar 1 club mag sturen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:07 schreef hhh38 het volgende:
Die limieten op huurdeals die recent zijn ingevoerd zijn ook een wassen neus gezien onze transferzomer trouwens
@ZKA graag duiding.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik las in de comments op 1908 dat Rutger klappen heeft gehad bij de vorige klassieker
FIFA grijpt in: vanaf 1 juli mogen voetbalclubs acht spelers huren en verhuren - https://nos.nl/l/2423285quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
De enige limities is toch dat je er maar 4(?) naar 1 club mag sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |