SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Stukje Søren Larsenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:48 schreef fetX het volgende: [..] Die aarden tenminste goed in ons koude likkerlandje
![]()
Het komt van Jannes, die dropt nog even snel 10 namen naast de 31 die hij al genoemd heeft. Dan zit je vast een keer goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef H.FR het volgende:
Dit lijken me wel allemaal spelers die we 3 weken geleden ook hadden kunnen benaderen overigens.
Dan hadden hun clubs nog vervangers kunnen halen. Lijkt me dat ze nu ook duurder zijn.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef Caland het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe dat zit met homegrown spelers in de CL? Meen dat dat voorheen ook een beetje een dingetje was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.goal.com/en/n(...)/blt14eefb4daa8bb717
Weet niet of ze dit door hebben gezet.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Meen het wel, staat me nog iets van bij dat dat ook deels de reden was dat we toen Lamprou aantrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.goal.com/en/n(...)/blt14eefb4daa8bb717
Weet niet of ze dit door hebben gezet.VBL SC influencer
Left, right, behind
Lijst A is een selectie van 25 spelers waarvan 8 homegrown (en 4 bij de club, maar daaraan voldoen Bijlow, Nieuwkoop, Hartman, Milambo en Zechiël sowieso), de rest komt op de B-lijst, die is voor jongere eigen spelers. Daar kunnen ook nog Milambo en Zechiël bij zitten overigens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:56 schreef Caland het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe dat zit met homegrown spelers in de CL? Meen dat dat voorheen ook een beetje een dingetje was
En als het al namen zijn die concreet zijn dan zijn ze nu dus voor iedereen gelekt in de meest overspannen fase van de transfermarktquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Het komt van Jannes, die dropt nog even snel 10 namen naast de 31 die hij al genoemd heeft. Dan zit je vast een keer goed
Ik snap wel dat mensen hem klappen hebben gegeven tijdens de laatste klassieker (dat las ik in de comments op 1908)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
En als het al namen zijn die concreet zijn dan zijn ze nu dus voor iedereen gelekt in de meest overspannen fase van de transfermarkt
Maar @:zka doet alles in clubbelang
Ja, ze kunnen best geïnteresseerd zijn natuurlijk. Echter dit zag er direct al onrealistisch uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:57 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Jannes met onzin deeltje honderdmiljoenmiljard
Wel leuk om hem te zien in de Eredivisie. Misschien wordt het wel de nieuwe Emil Hanssonquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:02 schreef Binge-watch het volgende:
Bullaude een seizoen naar Fortuna.
Die waren vorig seizoen natuurlijk dik tevreden met onze vedette Kool Bassett en gaan nu voor de volgende exoot.
Treurig wordt het ja, maar in Sittard en niet in Rotterdamquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:57 schreef hhh38 het volgende:
Hebben we Bullaude trouwens nog steeds in de selectie? Die gaat ook een treurig seizoen tegemoet als er niemand meer komt
De enige limities is toch dat je er maar 4(?) naar 1 club mag sturen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:07 schreef hhh38 het volgende:
Die limieten op huurdeals die recent zijn ingevoerd zijn ook een wassen neus gezien onze transferzomer trouwens
@ZKA graag duiding.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik las in de comments op 1908 dat Rutger klappen heeft gehad bij de vorige klassieker
FIFA grijpt in: vanaf 1 juli mogen voetbalclubs acht spelers huren en verhuren - https://nos.nl/l/2423285quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
De enige limities is toch dat je er maar 4(?) naar 1 club mag sturen?
Vraag me af of ze dit bij Feyenoord door hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
FIFA grijpt in: vanaf 1 juli mogen voetbalclubs acht spelers huren en verhuren - https://nos.nl/l/2423285
Het is inmiddels gezakt naar 6 in totaal. Maar spelers onder 21 en zelf opgeleide spelers tellen niet, dus die uitzonderingen redden ons.
Ik kom wel al tot 5 op TM (Pedersen, Lopez, Walemark, Van den Belt en Sebaoui) zonder Kasanwirjo en Bullaude die allebei niet zelf opgeleid zijn en ouder dan 21...
We zijn geen amateurs of PSV.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dit bij Feyenoord door hebben.
Klinkt als een klassieke doremifasol weer een kutstukje vol met speculatie van Krabby.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:59 schreef bbuddybb het volgende:
Als je dan weer leest over Diks, die komt niet uit de scouting en dat is meer Priske die met een naam komt omdat hij het goed doet bij Kopenhagen.
Aldus mkrabby.
En dan heb je alsnog vrij veel dure spelers onder contract die tekort komen voor het niveau wat we nastreven, en tegelijkertijd heb ik bij Carranza, Nadje, Smal en Moussa ook niet het gevoel dat dat op de korte termijn basiskrachten zullen zijn terwijl dat geen jonge spelers zijn. Krijg er een beetje het gevoel bij van voor Arnesen toen je echt emmers rotzooi onder contract had.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
FIFA grijpt in: vanaf 1 juli mogen voetbalclubs acht spelers huren en verhuren - https://nos.nl/l/2423285
Het is inmiddels gezakt naar 6 in totaal. Maar spelers onder 21 en zelf opgeleide spelers tellen niet, dus die uitzonderingen redden ons.
Ik kom wel al tot 5 op TM (Pedersen, Lopez, Walemark, Van den Belt en Sebaoui) zonder Kasanwirjo en Bullaude die allebei niet zelf opgeleid zijn en ouder dan 21...
Ook weer een bewijs dat je een hoop spelers er goed uit kan laten zien met die grafiekjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Zullen we ze het maar niet vertellen?
Er wordt iets teveel met hagel geschoten. In principe doen veel clubs dit en hoeft maar minder dan de helft echt een succes te zijn om er financieel iets mee op te schieten, maar als het ten koste gaat van de kwaliteit van de selectie van het eerste elftal gaat er iets mis.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan heb je alsnog vrij veel dure spelers onder contract die tekort komen voor het niveau wat we nastreven, en tegelijkertijd heb ik bij Carranza, Nadje, Smal en Moussa ook niet het gevoel dat dat op de korte termijn basiskrachten zullen zijn terwijl dat geen jonge spelers zijn. Krijg er een beetje het gevoel bij van voor Arnesen toen je echt emmers rotzooi onder contract had.
Laten we hopen dat er dit seizoen wat doorbreekt, anders zit je in hetzelfde schuitje als Ajax nu
Of misschien is Kasanwirjo ook wel bij lange na niet zo slecht als men hier doet voorkomen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook weer een bewijs dat je een hoop spelers er goed uit kan laten zien met die grafiekjes.
Het is ook maar net welke stats je naar boven trekt en of wat je zelf belangrijk vindt. Net als de onderbuikgevoel bij bepaalde spelers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook weer een bewijs dat je een hoop spelers er goed uit kan laten zien met die grafiekjes.
In welke spelers zie jij nu echt kwaliteit/waarde voor de toekomst? Hancko en Timber lijken mij duidelijk. Santi en Hartman ook alhoewel die een krasje hebben opgelopen. Stengs en Bijlow niet meer vrees ik, maar het zijn nog wel goede spelers. Paixao en Beelen maak je sowieso wel winst op maar zijn denk ik in potentie niet echte buitenklasse. Zechiël en Milambo kunnen echte toppers worden, maar dat moet nog maar gebeuren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt iets teveel met hagel geschoten. In principe doen veel clubs dit en hoeft maar minder dan de helft echt een succes te zijn om er financieel iets mee op te schieten, maar als het ten koste gaat van de kwaliteit van de selectie van het eerste elftal gaat er iets mis.
Er zijn wel meer grote (en minder grote) talenten die onder contract staan en waar we als ze zich goed doorontwikkelen echt wel iets aan gaan hebben, of het nou voor ons eigen eerste elftal is of rechtstreeks voor de verkoop. Read, Sauer, Benita, 't Zand, Sebaoui, Tsoungui. Maar daar doel je juist niet op volgens mij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In welke spelers zie jij nu echt kwaliteit/waarde voor de toekomst? Hancko en Timber lijken mij duidelijk. Santi en Hartman ook alhoewel die een krasje hebben opgelopen. Stengs en Bijlow niet meer vrees ik, maar het zijn nog wel goede spelers. Paixao en Beelen maak je sowieso wel winst op maar zijn denk ik in potentie niet echte buitenklasse. Zechiël en Milambo kunnen echte toppers worden, maar dat moet nog maar gebeuren.
Verder toch wel erg veel brandhout, waterdragers en spelers die zich nog lang niet bewezen hebben. En wat huurspelers van de PL. Ik vrees een beetje dat de strategie van de afgelopen seizoenen gaat opdrogen tenzij er plots erg veel talent doorbreekt.
Wieffer is dan ook één van de meest cruciale transfers geweest van de afgelopen seizoenen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wieffer leek ook zo'n waterdrager toen hij opgehaald werd en heeft nota bene ook een aanpassingstijd nodig gehad. Vang je nu 30 miljoen voor.
En ik ga niet zeggen dat gasten als Nadje dit even gaan opleveren in de toekomst, maar het is erg vroeg om de spelers die deze zomer gehaald zijn al meteen af te rekenen. En nu is Wieffer natuurlijk een heel exceptioneel voorbeeld, maar dat Feyenoord altijd even spelers van echte buitenklasse onder contract heeft staan is niet zo vanzelfsprekend.
Ook al zijn we de laatste jaren enorm verwend.
Hoog dramaqueen-gehalte, hooguit voorin heb je maar weinig kapitaal achter de hand als Santi vertrekt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wieffer is dan ook één van de meest cruciale transfers geweest van de afgelopen seizoenen.
Het jammere is dat je met de financiële middelen van vorige zomer en de sportieve waarde op het veld de ruimte had om investeringen voor de lange termijn had kunnen doen, dat is nagelaten / mislukt. De spelers achter de eerste elf hebben geen stappen gemaakt en kunnen nu niet de posities van vertrokken spelers overnemen, maar tegelijkertijd is er ook te weinig kapitaal over om echt goede versterkingen te halen.
Dus nu moet je weer hopen dat enkele jeugdspelers of van die goedkope gokjes een voltreffer blijkt te zijn zoals Hartman en Wieffer bleken.
Dat is gewoonweg niet waar. Op de flanken en backs ook niet. Mitchell en Gonzalez moeten we ook maar zien. Eigenlijk alleen achter Timber.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoog dramaqueen-gehalte, hooguit voorin heb je maar weinig kapitaal achter de hand als Santi vertrekt.
De flanken zijn voorin Hans.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is gewoonweg niet waar. Op de flanken en backs ook niet. Mitchell en Gonzalez moeten we ook maar zien. Eigenlijk alleen achter Timber.
Ik dacht dat Caland specifiek op de spitspositie doelde.quote:
Ik ben normaal niet zo van het oppijpen van jeugdspelers maar normaal gesproken moet Read daar toch wel volgend seizoen gaan doorbreken. Dat vind ik echt een WAANZINNIG talent. En dan moet je Benita ook nog eens niet uitvlakken. Op links is het wat moeilijker maar dat is een globale trend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is gewoonweg niet waar. Op de flanken en backs ook niet. Mitchell en Gonzalez moeten we ook maar zien. Eigenlijk alleen achter Timber.
Dan hebben ze me denk ik voor iemand anders aangezien, ik heb het in ieder geval zelf niet meegekregenquote:
Ja mooi om te lezen dat ze zo'n goede speler willen voor die positie maar zoek er dan één die niet meer dan 15 miljoen kost.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik blijf dit maar een vreemd gerucht vinden. Ze willen terecht 20 miljoen voor in gedrag een soort Deense Berghuis maar Feyenoord is wel in gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |