Doet er niet toe. Het is sowieso onzin. Elke normale school leert het gewoon.quote:
Walgelijke OP van user mikeytt weer inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nog even dit. Hoe moet ik dit dan rijmen met je OP waarin beweerd wordt dat scholieren regelmatig te laat komen omdat ze geen klok kunnen kijken?
Klopt maar op veel plekken zijn geen analoge klokken meer. Heb een jongere achternicht die het dus ook daadwerkelijk niet kan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:58 schreef Eightyone het volgende:
Dat leer je gewoonlijk toch al als je drie bent of zo?
Nou ja, in de jaren 80 was dat iig zo.
Jij woont toch in Tillywood?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:01 schreef Basp1 het volgende:
Mijn oude middelbare school.![]()
35 jaar gelden hadden we nog geen smartphones en konden we nog wel klok kijken.
dan ben je wel een enorm jonkie of een gigaslechte basisschool gehadquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah. Toen ik op de basischool zat, leerde we dit al niet. Dus deze generatie zal er wss niks van meegekregen hebben
Jij woont toch in Tillywood?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:01 schreef Basp1 het volgende:
Mijn oude middelbare school.![]()
35 jaar gelden hadden we nog geen smartphones en konden we nog wel klok kijken.
Overigens als je een zonnewijzer niet globaal kunt aflezen ben je ook een mongool.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mijn grootouders hadden zo'n ding nog staan, dat was als klein kind machtig interessant altijd.
En volkomen achterhaald natuurlijk, onhandig in gebruik, niet te vergelijken met een simpel alternatief als digitaal vs analoog klokkijken. Maar ja, Mikey moet weer eens zo nodig doen alsof alles dat niet current-year is iets slechts is dat beter kan worden afgedankt. Een fucking zonnewijzer...
On-topic: bespottelijk dat je als ouders het nalaat om je kind zoiets eenvoudigs te leren. Diep triest.
Tegenwoordig woon ik in tillywood maar mijn ouders woonden in mijn middelbare schooltijd in remunj.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jij woont toch in Tillywood?
[..]
Waarom moeten de ouderen zich aanpassen aan de gewoonten van de jongeren? Analoge klokken zijn here to stay. Deal with it.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zouden deze jongeren zich in vredesnaam moeten aanpassen aan de oude gewoonten van oudere generaties??
Als het aan mijn oma lag, zou iedereen ook moeten weten hoe je met een nokia 3310 moet gaan typen, maar dat is natuurlijk gewoon niet zo.
Ik kan me er al een voorstelling van maken hoe het er aan toe zal gaan als deze persoon ergens gaat werken. Bij de ondertekening van het arbeidscontract legt de medewerker personeelszaken nog een paar dingen uit, en vertelt dat het bedrijf aan het eind van het jaar een dertiende maand uitbetaalt, waarop deze persoon antwoordt: "Maar het jaar heeft toch ook gewoon dertien maanden?".quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:16 schreef Poefbank het volgende:
Ooit een stagiaire meegemaakt die niet wist hoeveel maanden er in een jaar gaan. Hij kon ze dus ook niet allemaal benoemen. Dan zit je op het MBO.
Dat je niks leerde blijkt uit je schrijfsels...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah. Toen ik op de basischool zat, leerde we dit al niet. Dus deze generatie zal er wss niks van meegekregen hebben
Even vaak als zijn vriendin ongesteld wordt per jaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:16 schreef Poefbank het volgende:
Ooit een stagiaire meegemaakt die niet wist hoeveel maanden er in een jaar gaan. Hij kon ze dus ook niet allemaal benoemen. Dan zit je op het MBO.
Als die vriendin een cyclus van 28 dagen heeft, dan kom je op 13 keer per jaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:10 schreef Alpha0 het volgende:
Even vaak als zijn vriendin ongesteld wordt per jaar
Het kan gewoon een vriendin hebben en beetje dom zijn. Of welke andere reden dan ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als die vriendin een cyclus van 28 dagen heeft, dan kom je op 13 keer per jaar.
Maar zou iemand die niet weet hoeveel maanden er in een jaar gaan, een vriendin hebben?
Bij ANW (algemene natuurwetenschappen) merkte ik hoe weinig sommige mensen wisten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:16 schreef Poefbank het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bij ANW (algemene natuurwetenschappen) merkte ik hoe weinig sommige mensen wisten.
Met vragen als 'wat zit er achter de zon?'
Fout...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:10 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Even vaak als zijn vriendin ongesteld wordt per jaar
Achter de wolken schijnt de zon, maar wat zit er achter de zon?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bij ANW (algemene natuurwetenschappen) merkte ik hoe weinig sommige mensen wisten.
Met vragen als 'wat zit er achter de zon?'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |