Dat wel weerquote:Op maandag 2 september 2024 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
Gelijk hebt je Jason, normaal loopt Sam altijd te gillen dus trek je mond maar op.
Die blik van robert. Probeerde hij nu geil te kijken 🤣🤣🤣quote:Op maandag 2 september 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en die opmerkingen die je hoorde, ben erg benieuwd
Oh...quote:Op maandag 2 september 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die blik van robert. Probeerde hij nu geil te kijken 🤣🤣🤣
quote:Op maandag 2 september 2024 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh...
Dat is dus geil
Weer wat geleerd
Persoonlijk vind ik enkel dat dommige mens wel wat hebbenquote:Op maandag 2 september 2024 21:08 schreef TowtjeMar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waar gaat het toch heen met de tv…
Ben weer op iedereen afgeknapt, behalve op Fatima, Serena, Britt, Diederik en Samantha. Wat een onzin cycles weer zeg.
Dat mag ik niet hopen maar dat flesje wat hij leeg liet lopen over zichzelf, ik denk dat Paay dat niet zo leuk vindt.quote:Op maandag 2 september 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die blik van robert. Probeerde hij nu geil te kijken 🤣🤣🤣
Wat bedoel je precies met verder?quote:Op maandag 2 september 2024 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik enkel dat dommige mens wel wat hebben
alleen verder...
Maakte geen TV dus kreeg een toneelhaakje van de FEBO. Had te weinig tekst…quote:Op maandag 2 september 2024 22:27 schreef Pindakaastostie het volgende:
Baby neus was twee cyclussen geleden de slimste van het stel.
Ja, ze hadden eigenlijk zijn baas in het konijnenhok moeten stoppen.quote:Op maandag 2 september 2024 22:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakte geen TV dus kreeg een toneelhaakje van de FEBO. Had te weinig tekst…
En waarom niet? Er zijn genoeg hele knappe/ sexy mannen die kaal zijn of zich kaal scherenquote:Op maandag 2 september 2024 22:23 schreef Pindakaastostie het volgende:
[..]
Kan hij niets aan doen komt omdat hij kaal is. Kale mannen heb je niets aan.
Die moet ik dan waarschijnlijk nog tegenkomen. XDquote:Op dinsdag 3 september 2024 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En waarom niet? Er zijn genoeg hele knappe/ sexy mannen die kaal zijn of zich kaal scheren
Joy van B & B zit nu in expeditie Robinson! Zie ik met Bradley, bijvoorbeeld, ook nog wel gebeuren. Dus, ze worden toch een soort D-'artiest'.quote:Op maandag 2 september 2024 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar goed, dat is geheel vanuit mijn perspectief geschrevenwaarschijnlijk hopen sommigen toch op de eeuwige roem etc
Ja...quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Joy van B & B zit nu in expeditie Robinson! Zie ik met Bradley, bijvoorbeeld, ook nog wel gebeuren. Dus, ze worden toch een soort D-'artiest'.
quote:
Nou... bijna...quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat gezicht, je zou bijna denken dat hij niet helemaal 100 is
Dacht ook al Paay onder het stof vandaan gehaaldquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Twee Nixkutten en één oud wijf.. die moeten punten gaan geven.. het is beschamend![]()
[ afbeelding ]
Al die spullen die ze gebruiken...quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:41 schreef spapaars het volgende:
Kleding hadden ze nog in hun kastje liggen?
Jah raar toevallig, zoveel spullen die ze ineens aan hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al die spullen die ze gebruiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |