Dat denk ik niet.quote:Op maandag 2 september 2024 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit kan nog heel lang doorgaan gezien de cijfers.
En vrees dat de tijd van de livestreams voorgoed voorbij is.
Ik denk het wel, 2 controleurs die 24/7 de loods controleren, en 2 tech in de knip&plak studio is vele malen goedkoper dan 24uur per dag beelden uiizenden die nauwelijks in de dagelijkse show meegenomen kunnen worden... en dan die eeuwige spoilers op alle Socials die de uitzendingen verpesten..quote:
Ik zie de opmerkingen van Robert meer als kritiek dan als pesten. Echter Diederik grijpt zo'n opmerking meteen aan om daar minutenlang over door te zeuren. En dat komt mij wel over als pesten.quote:Op zondag 1 september 2024 19:03 schreef Cosima het volgende:
Waar het over moet gaan is het gedrag van Diederik en Robert. Ik vind dat pesterig. Hij mag niet lachen hij mag niet serieus kijken. Ik snap zelf niet echt hoe je naar die fragmenten kan kijken zonder er een naar pesterig gevoel bij te krijgen
Gaat gebeuren als ze een jaar bestaan. Volgende stap om het community gevoel te vergroten is met streams. Zo simpel is dat gewoon.quote:Op maandag 2 september 2024 13:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk het wel, 2 controleurs die 24/7 de loods controleren, en 2 tech in de knip&plak studio is vele malen goedkoper dan 24uur per dag beelden uiizenden die nauwelijks in de dagelijkse show meegenomen kunnen worden... en dan die eeuwige spoilers op alle Socials die de uitzendingen verpesten..
Nope, komt niet meer
Je zeurt als sinds het begin over streams, gaat echt niet gebeuren.quote:Op maandag 2 september 2024 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gebeuren als ze een jaar bestaan. Volgende stap om het community gevoel te vergroten is met streams. Zo simpel is dat gewoon.
Precies.quote:Op maandag 2 september 2024 13:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk het wel, 2 controleurs die 24/7 de loods controleren, en 2 tech in de knip&plak studio is vele malen goedkoper dan 24uur per dag beelden uiizenden die nauwelijks in de dagelijkse show meegenomen kunnen worden... en dan die eeuwige spoilers op alle Socials die de uitzendingen verpesten..
Nope, komt niet meer
Zou het?quote:Op maandag 2 september 2024 18:15 schreef Soury het volgende:
Kan me ook voorstellen dat de kandidaten meer per dag betaald moeten worden als ze 24/7 op camera staan en het zijn er 16. Daarbij is het prijzengeld maandelijks ipv BB éénmalig. Het gaat domweg te veel kosten.
Daar maak je wel een interessant punt.quote:Op maandag 2 september 2024 18:15 schreef Soury het volgende:
Kan me ook voorstellen dat de kandidaten meer per dag betaald moeten worden als ze 24/7uitgezonden worden en het zijn er 16. Daarbij is het prijzengeld maandelijks ipv BB éénmalig. Het gaat domweg te veel kosten.
Ja ze krijgen een "dag" vergoeding. En idd voor een aantal best een leuke bijkomstigheid. Hoeveel weet ik niet maar kan me voorstellen dat het wellicht hoger is als jan en alleman 24 uur per dag naar je kunnen gluren.quote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar maak je wel een interessant punt.
Ik vergeet telkens dat die mensen betaald worden voor hun deelname...
Misschien ook de reden waarom sommigen gewoon maar door blijven deelnemen terwijl het een kansloos verhaal is
Ja idd... snap nu ook beter waarom er bij zulke programma's vaak minimaal één uitkeringstrekker (met respect, ben ik ook) meedoet. Zoals die Esther bij EJVJLquote:Op maandag 2 september 2024 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze krijgen een "dag" vergoeding. En idd voor een aantal best een leuke bijkomstigheid. Hoeveel weet ik niet maar kan me voorstellen dat het wellicht hoger is als jan en alleman 24 uur per dag naar je kunnen gluren.
Dat laatste denk ik.quote:Op maandag 2 september 2024 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd... snap nu ook beter waarom er bij zulke programma's vaak minimaal één uitkeringstrekker (met respect, ben ik ook) meedoet. Zoals die Esther bij EJVJL
En ja, 24/7 in de kijkers verdient waarschijnlijk meer. Ik kan me daarbuiten ook amper een andere motivatie verzinnen waarom mensen 24/7 in zicht willen zijn. Gezien dat bijna iedereen negatieve ellende over zich heen krijgt kan ik me niet voorstellen dat mensen het voor de roem doen.
Maar goed, dat is geheel vanuit mijn perspectief geschrevenwaarschijnlijk hopen sommigen toch op de eeuwige roem etc
Ik ben niet zo op de hoogte van die mensen. Bradley herkende ik wel. Alleen al die datingsprogramma's e.d. kijk ik nietquote:Op maandag 2 september 2024 18:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik.
Vele van de kandidaten kennen we al van eerdere programma's.
Deze deed al mee aan de slechtste chauffeur van Nederland.
https://lovereality.nl/ge(...)name-de-bondgenoten/
We gaan het meemaken....quote:Op maandag 2 september 2024 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zeurt als sinds het begin over streams, gaat echt niet gebeuren.
Het een hoeft het andere niet uit te sluiten.quote:Op maandag 2 september 2024 18:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Alle camerabeelden worden vastgelegd (wat ze al deden) maar nu hoeven ze alleen nog maar afleveringen te plakken, en met livestreams moeten mensen constant achter de knoppen zitten om het live te regisseren.
Voeg daaraan toe dat ze nu meer reclamegeld binnen harken omdat de kijkcijfers hoger liggen.
Nou ja, als alle vaste lasten worden betaald zijn ze vaak beter af.quote:Op maandag 2 september 2024 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze krijgen een "dag" vergoeding. En idd voor een aantal best een leuke bijkomstigheid. Hoeveel weet ik niet maar kan me voorstellen dat het wellicht hoger is als jan en alleman 24 uur per dag naar je kunnen gluren.
RTL (Big Brother) heeft Videoland, dus die kan er wel baat bij hebben.quote:Op maandag 2 september 2024 18:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het een hoeft het andere niet uit te sluiten.
Bondgenoten zou idd op deze tijd blijven.quote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef spapaars het volgende:
Zie dat Lang Leve de liefde weer is begonnen, maar dat DB slechts 3 minuten later begint (19.33)
Manipuleert haar op een manier waar loverboys jaloers op zullen zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 19:46 schreef wolffie het volgende:
Died is ook erg hoor, kinderachtig gedoe hij doet het zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |