Hij drukte zelf als eerste maar gaf een verkeerd antwoordquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet terecht, tegen zo rete snel drukken kan bijna niemand op, heeft niet met kennis te maken.
Welke situatie bedoel je?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Dieder& Jason hebben blijkbaar het Good Cop-Bad Cop spelletje ontdekt , het begint vervelend te worden dat "Ik ga jou pesten maar is niet echt hoor.."
echt? had ik niet door, Floris was in beeld en die zag je heel snel drukken, zo snel dat je niet eens de tijd krijgt om de vraag tot je door te laten dringen/helemaal te lezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 04:52 schreef Cosima het volgende:
[..]
Hij drukte zelf als eerste maar gaf een verkeerd antwoord
Ahh, dat zijn scenes die ze wel vaker spelen verdeeld over afleveringen, maar komt wel steeds terug, afzeiken, excuus maken enzquote:
Ah zo ja, klopt. Valt me ook op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, dat zijn scenes die ze wel vaker spelen verdeeld over afleveringen, maar komt wel steeds terug, afzeiken, excuus maken enz
Samen slijmen
[ afbeelding ]
En dan weer pesten
[ afbeelding ]
Ik zie het als niemand kijkt vriendjes spelen en buiten bij de rest ruzietje spelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:46 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ah zo ja, klopt. Valt me ook op.
Maar ik ken de good cop bad cop uitdrukking als in ; 2 mensen waarvan 1 de good cop speelt en de ander de bad cop bij een derde (de dader/het slachtoffer). Maar Diederik is beide cops in 1 en Jason is hier het slachtoffer.
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 03:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik van dit verhaal echt helemaal niets begrijp?![]()
Oh vandaar dequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:57 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Wat denk je zelfIs het heel erg als dat mij niet boeit? Ik was héél erg moe, kon toch de oogjes nog niet sluiten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nemen ze aardig de tijd voor! Hij won 62 afleveringen geleden (een ~week voor die aflevering dus). Dit is pas het eerste deel van de 2 die hij krijgt.
Hij hoefde er ook in De Bondgenoten geen zák voor te doen.. net als zijn jaar in Utopia wonen.. Luie Zak hooiquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nemen ze aardig de tijd voor! Hij won 62 afleveringen geleden (een ~week voor die aflevering dus). Dit is pas het eerste deel van de 2 die hij krijgt.
Dat weten ze echt wel van te voren hoor, plus handig kunnen ze niet alles in één keer verbrassenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ook weer zo!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weten ze echt wel van te voren hoor, plus handig kunnen ze niet alles in één keer verbrassen
Dat zal vallen onder het wurgcontract van J de M "Je houd je kop over DBG , andere vang je de rest van je geld niet" En brave Gerretje doet precies dat..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ook weer zo!
Of Gerrit zich erover verbaasde weet ik niet, ik vond het nogal een flinke tijd sinds ie daar weg is.
Mary was er niet echt blij mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ook weer zo!
Of Gerrit zich erover verbaasde weet ik niet, ik vond het nogal een flinke tijd sinds ie daar weg is.
Oke nou ja dat betekent deze uitdrukking dus eigenlijk niet. En ik geloof ook niet dat zij samen iets spelen. Dit is vooral gewoon pest gedrag van Diederik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie het als niemand kijkt vriendjes spelen en buiten bij de rest ruzietje spelen
Dit ja .... it's all about mie mie mie bij die twee.quote:Op zondag 1 september 2024 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
Zowel Jason als Fatima worden niet gepest, die kunnen simpelweg niet tegen kritiek als het om hun eigen handelen gaat. Stampvoeten en jammeren 'dat ze altijd hun moeten hebben mimimi' is dan hun reactie.
Jason gaat dan nog een stap verder, zolang hij zelf niet onderwerp van kritiek is, 'pest' ie graag anderen. Zoals dat 'loser'-gedoe wanneer Celine eigenlijk aangeeft onzeker te zijn. Of bij Chi, nog even een beetje harder schreeuwen als iemand vraagt dat niet te doen met als reden 'ja maar jij deed dit en dat vorige week, vond ik ook niet leuk'.
Waarom heb je het nu alleen maar over het gedrag van de "slachtoffers"? Ik vind die Jason een lul en hij doet inderdaad zelf ook onaardig over Celine. Maar hij beweert niet eens dat hij gepest wordt. Hij ziet het zelf ook nog niet eens echt, zo graag wil hij erbij horen.quote:Op zondag 1 september 2024 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
Zowel Jason als Fatima worden niet gepest, die kunnen simpelweg niet tegen kritiek als het om hun eigen handelen gaat. Stampvoeten en jammeren 'dat ze altijd hun moeten hebben mimimi' is dan hun reactie.
Jason gaat dan nog een stap verder, zolang hij zelf niet onderwerp van kritiek is, 'pest' ie graag anderen. Zoals dat 'loser'-gedoe wanneer Celine eigenlijk aangeeft onzeker te zijn. Of bij Chi, nog even een beetje harder schreeuwen als iemand vraagt dat niet te doen met als reden 'ja maar jij deed dit en dat vorige week, vond ik ook niet leuk'.
Ik noem die twee specifiek omdat zodra zij maar kritiek of een opmerking krijgen en jammerend staan te stampvoeten, er -op meerdere socials- meteen gesproken wordt over 'pestgedrag'. Wat ik dus bullshit vind; er wordt niet gepest, er wordt hooguit lullig gedaan tegen elkaar. De 2 voorbeelden waarbij Jason zelf lullig doet tegen anderen haalde ik aan omdat ik dat meer aan 'pestgedrag' vind grenzen dan wat hij zelf 'te verduren krijgt'.quote:Op zondag 1 september 2024 19:03 schreef Cosima het volgende:
[..]
Waarom heb je het nu alleen maar over het gedrag van de "slachtoffers"? Ik vind die Jason een lul en hij doet inderdaad zelf ook onaardig over Celine. Maar hij beweert niet eens dat hij gepest wordt. Hij ziet het zelf ook nog niet eens echt, zo graag wil hij erbij horen.
Waar het over moet gaan is het gedrag van Diederik en Robert. Ik vind dat pesterig. Hij mag niet lachen hij mag niet serieus kijken. Ik snap zelf niet echt hoe je naar die fragmenten kan kijken zonder er een naar pesterig gevoel bij te krijgen
Las wokgemeenschap ipv woke...quote:Op zondag 1 september 2024 22:07 schreef freaky40 het volgende:
Dat is de wokegemeenschap die daar problemen in zien en er gelijk weer een stempel op drukken, maar een normaal denkend mens ziet hier echt geen pesten in maar gewoon opbouwende kritiek.
Dit kan nog heel lang doorgaan gezien de cijfers.quote:Op maandag 2 september 2024 08:59 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid 3,3 Marktaandeel 12,2 Kijkcijfer 537.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 18
Geweldige start van de week dus.👍
Dat eerste is leuk, en goed voor snelle gerechten, dat tweede begint wel een belegen woord te worden, als ze ergens niet mee eens zijn zonder het goed te kunnen onderbouwen roepen ze al snel woke.quote:Op zondag 1 september 2024 22:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Las wokgemeenschap ipv woke...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |