En waarom niet? Er zijn genoeg hele knappe/ sexy mannen die kaal zijn of zich kaal scherenquote:Op maandag 2 september 2024 22:23 schreef Pindakaastostie het volgende:
[..]
Kan hij niets aan doen komt omdat hij kaal is. Kale mannen heb je niets aan.
Die moet ik dan waarschijnlijk nog tegenkomen. XDquote:Op dinsdag 3 september 2024 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En waarom niet? Er zijn genoeg hele knappe/ sexy mannen die kaal zijn of zich kaal scheren
Joy van B & B zit nu in expeditie Robinson! Zie ik met Bradley, bijvoorbeeld, ook nog wel gebeuren. Dus, ze worden toch een soort D-'artiest'.quote:Op maandag 2 september 2024 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar goed, dat is geheel vanuit mijn perspectief geschrevenwaarschijnlijk hopen sommigen toch op de eeuwige roem etc
Ja...quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Joy van B & B zit nu in expeditie Robinson! Zie ik met Bradley, bijvoorbeeld, ook nog wel gebeuren. Dus, ze worden toch een soort D-'artiest'.
quote:
Nou... bijna...quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat gezicht, je zou bijna denken dat hij niet helemaal 100 is
Dacht ook al Paay onder het stof vandaan gehaaldquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Twee Nixkutten en één oud wijf.. die moeten punten gaan geven.. het is beschamend![]()
[ afbeelding ]
Al die spullen die ze gebruiken...quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:41 schreef spapaars het volgende:
Kleding hadden ze nog in hun kastje liggen?
Jah raar toevallig, zoveel spullen die ze ineens aan hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al die spullen die ze gebruiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |