Komend weekend vrij (dus zonder vraagteken).quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet de TT worden makker?
Donequote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komend weekend vrij (dus zonder vraagteken).
(graag zonder vraagteken ook in de TT plaatsen)
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jou is het lachen geblazen altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er vanuit dat FleurGodin de kapotte zorg gaat maken.
Gert & Samson hebben een loting liveshow op VTM Gold.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zenden ze de loting ergens uit
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:57 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag tandarts geweest, wortelpuntontsteking.
Doorverwijzing kaakchirurg, 21 november eerste afspraakmogelijkheid
Welkom in NederlandGewoon morgen bellen dat je kapot gaat van de pijn, al aan de 8 paracetamol zit en niet hebt kunnen slapen. Spoed doen ze altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er vanuit dat FleurGodin de kapotte zorg gaat maken.VBL SC influencer
Left, right, behind
Goede tip. Kan erg goed ACTeren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon morgen bellen dat je kapot gaat van de pijn, al aan de 8 paracetamol zit en niet hebt kunnen slapen. Spoed doen ze altijd
@Caland hoe zit dit?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zenden ze de loting ergens uit
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:57 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag tandarts geweest, wortelpuntontsteking.
Doorverwijzing kaakchirurg, 21 november eerste afspraakmogelijkheid
Welkom in NederlandHet is ook gewoon belangrijk om je gebit goed te verzorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er vanuit dat FleurGodin de kapotte zorg gaat maken.
Sterkte maat
Valt je factuur wel misschien wat hoger uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Goede tip. Kan erg goed ACTeren.
Hij stokert te weinig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook gewoon belangrijk om je gebit goed te verzorgen.
Sterkte maat
KBR maatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
kan je niet normaal reagerenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gert & Samson hebben een loting liveshow op VTM Gold.
ik heb geen twitter maar like toch!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:48 schreef onlogisch het volgende:
Bij voldoende likes (3) zal ik een tweetje van het resultaat posten
Helaas makkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb geen twitter maar like toch!
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kan je niet normaal reageren![]()
losertje
Dit is zo mooi culinair geëtaleerd, ik geef je een like.quote:
Thanks maatje. Hoe is het afgelopen met je zoldertrap?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is zo mooi culinair geëtaleerd, ik geef je een like.
Goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maatje. Hoe is het afgelopen met je zoldertrap?
Lekker schuren kent @onlogisch nog uit z'n discotijdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed.3 potten afbijt eroverheen en lekker geschuurd. Het is klaar om geschilderd te worden, maar volgende week komen de zonnepanelen en dan rossen die gasten weer door je huis, dus ik wacht nog even met schilderen.
Ik denk dat @Pisces29 dat ook nog wel kent uit haar tijd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker schuren kent @:onlogisch nog uit z'n discotijd
Mijn uitgaansleven begon meteen op de bakermat van de hardcore, dus nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Pisces29 dat ook nog wel kent uit haar tijd.
Ben jij zo smerig oudquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn uitgaansleven begon meteen op de bakermat van de hardcore, dus nee.
pussyquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:13 schreef Wotte het volgende:
Ik zat vandaag weer in de hoek waar de klappen vielen. Niet voor de poes. Geknipt en geschoren.
Tot over twee weken vrienden.
Nee dat ben je als je uit de tijd van het schuren komt.quote:
Nagelbijtend tot de deadline, makker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat er nog wat leuks op het programma?
Nog 5 kwartierquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb al enorme trek @:rambodirk
Uiteraard makker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog 5 kwartier
Je wacht maar gewoon even. Des te lekkerder is de lunch straks
Stukje provinciequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Misschien is dit wat voor @:GGMM en @:johannes_vermeer
https://www.ad.nl/show/ho(...)valt-flauw~a0a797c2/
Geen love seatsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Misschien is dit wat voor @:GGMM en @:johannes_vermeer
https://www.ad.nl/show/ho(...)valt-flauw~a0a797c2/
Niemand wil ook met jou lunchenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:26 schreef Abid-Meher het volgende:
Zonet gegeten. Fuck 12 uur lunchtijd ik ben een rebel.
En werkeloos.
Hier schrik ik van.quote:
16:00 bij de poort je herkent me aan mijn che shirt en dreadlocks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die zichzelf rebel noemen, vooral die stinktypes met hun 'rebel with a cause' gaan zonder uitzondering tegen de muur als ik aan de macht kom.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat sociale beeld dat je van hem had
Geen probleem maatquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:24 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal.
Sorry ben druk
Paar posts verwijderd in het Ajaxtopic.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen probleem maat
Eet smakelijk en neem even je rust, dat is belangrijk
Begrijpelijk, neem dit weekend even om tot rust te komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Paar posts verwijderd in het Ajaxtopic.
Ik zwaai wat vroeger af vandaag.
Hiervoor moet je user @GurneyIsBestOke hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg een smartwatch te kopen, voornamelijk voor het hardlopen. Dat moet hij dus een beetje goed kunnen bijhouden en connecten met oordopjes. Tips iemand?
Doe het nou niet maat, straks zie je er over een paar jaar uit als een hardloperquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg een smartwatch te kopen, voornamelijk voor het hardlopen. Dat moet hij dus een beetje goed kunnen bijhouden en connecten met oordopjes. Tips iemand?
Ik zie er al van nature lichtelijk uit als een hardloper maar daar ga ik nu voor naar de gym. Helaas veel rugklachten. maar hardlopen is meer voor wat conditie op te bouwen op het voetbalveld, kan vanwege werk helaas niet trainen. Voor zover wij trainen trouwens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe het nou niet maat, straks zie je er over een paar jaar uit als een hardloper
Beetje aan de gewichten hangen voor erbij is dan uiterst verstandig. Ook een lange slungel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie er al van nature lichtelijk uit als een hardloper maar daar ga ik nu voor naar de gym. Helaas veel rugklachten. maar hardlopen is meer voor wat conditie op te bouwen op het voetbalveld, kan vanwege werk helaas niet trainen. Voor zover wij trainen trouwens.
Garmin is qua merk het beste. Ik heb zelf de Venu 2, daar ben ik tevreden mee alhoewel (soms) de hartslagen en hoogtemeters niet heel goed gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Nee dat valt mee ik ben 1.83. Maar als ik er niets aan doe qua sport/voeding weeg ik bijna altijd onder de 70. Had mijn pa ook hoewel die wel een stukje langer was. Ik kom echt extreem moeilijk aan. (en ja heel veel mensen zeggen dan gewoon meer eten maar zo simpel is dat niet gebleken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje aan de gewichten hangen voor erbij is dan uiterst verstandig. Ook een lange slungel?
Meer door die rugklachten, ook mijn hele leven lang gedoe mee maar door krachttraining wel redelijk weten te beperken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat valt mee ik ben 1.83. Maar als ik er niets aan doe qua sport/voeding weeg ik bijna altijd onder de 70. Had mijn pa ook hoewel die wel een stukje langer was. Ik kom echt extreem moeilijk aan. (en ja heel veel mensen zeggen dan gewoon meer eten maar zo simpel is dat niet gebleken.)
Oh zo nee eigenlijk pas sinds een jaar last van, sinds ik een keer een flinke knie in mijn rug kreeg. Daarna wat gaan verhouden denk ik. Wel bij fysio enzo geweest en soms gaat het wat beter maar ook wel nachten dat ik wakker lig. Maar als ik de krachttraining wat door kan zetten voelt het wel een stuk beter ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer door die rugklachten, ook mijn hele leven lang gedoe mee maar door krachttraining wel redelijk weten te beperken.
Eindelijk iemand die niet over een Apple begint. Garmin idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Garmin is qua merk het beste. Ik heb zelf de Venu 2, daar ben ik tevreden mee alhoewel (soms) de hartslagen en hoogtemeters niet heel goed gaan.
Op naar DIGquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hiervoor moet je user @:Gurneyisbestoke hebben.
Dat ziet er wel prima uit ja, ook ongeveer het bedrag wat ik in mijn hoofd had.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Garmin is qua merk het beste. Ik heb zelf de Venu 2, daar ben ik tevreden mee alhoewel (soms) de hartslagen en hoogtemeters niet heel goed gaan.
75% van de mensen die je op de weg ziet hardlopen kan wel wat pondjes (of meer) kwijtraken. Of verschilt dat per regio en hebben we dikkerdjes in de randstad?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe het nou niet maat, straks zie je er over een paar jaar uit als een hardloper
4000-5000 calorieën per dag eten voor drie maand dan ben aan het eind 80/90 kilo en misselijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat valt mee ik ben 1.83. Maar als ik er niets aan doe qua sport/voeding weeg ik bijna altijd onder de 70. Had mijn pa ook hoewel die wel een stukje langer was. Ik kom echt extreem moeilijk aan. (en ja heel veel mensen zeggen dan gewoon meer eten maar zo simpel is dat niet gebleken.)
Ik zie juist altijd van die Dolf Jansen types hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
75% van de mensen die je op de weg ziet hardlopen kan wel wat pondjes (of meer) kwijtraken. Of verschilt dat per regio en hebben we dikkerdjes in de randstad?
Oh dan snap ik je mening wel. Nee die zie ik zelden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie juist altijd van die Dolf Jansen types hier
Dat kun je vaak nauwelijks hardlopen noemen. Al bewonder ik dat ze eindelijk in beweging komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
75% van de mensen die je op de weg ziet hardlopen kan wel wat pondjes (of meer) kwijtraken. Of verschilt dat per regio en hebben we dikkerdjes in de randstad?
Ik vond er met carona aanvankelijk geen reet aan maar je maakt wel heel snel progressie, dat is wel leuk. Daarna maakte ik alleen op een regenachtige zomeravond wel eens een uitzondering.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan snap ik je mening wel. Nee die zie ik zelden.
Al is hardlopen gewoon geweldig. Alleen al voor je kop.
Je moet er idd echt van houden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond er met carona aanvankelijk geen reet aan maar je maakt wel heel snel progressie, dat is wel leuk. Daarna maakte ik alleen op een regenachtige zomeravond wel eens een uitzondering.
wanneer samen lopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet er idd echt van houden.Ik ben een snelheidsduivel met sport dus hardlopen, fietsen en zwemmen vind ik leuk. Het moet bewegen en snel. (Op het veld op een bal wachten in een team zou ik niet kunnen.)
Als m’n oortjes leeg zijn ben ik wel een tikje bozig.Hardlopen moet wel met muziek. Tenzij sprintjes.
Tijdens de corona vond ik het ook geen kut aan. Hardlopen is alleen leuk als je sowieso al fit bent en dat was ik destijds niet echt. Begreep echt niet hoe mensen daar lol uit konden halen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond er met carona aanvankelijk geen reet aan maar je maakt wel heel snel progressie, dat is wel leuk. Daarna maakte ik alleen op een regenachtige zomeravond wel eens een uitzondering.
ik vind het ook leukquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijdens de corona vond ik het ook geen kut aan. Hardlopen is alleen leuk als je sowieso al fit bent en dat was ik destijds niet echt. Begreep echt niet hoe mensen daar lol uit konden halen.
Nu is het mijn favoriete sport om te doen, het kan verkeren.
Ik ben wel een beetje een nep awayday fan, ik heb alleen een ticket voor Tirana voor de neus van @Caland gesnaaid en verder nog nergens geweest. Dat komt ook omdat we buitensporig vaak naar Rome moesten op dagen dat ik eventueel zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het ook leuk
maar mijn awaydays verpesten mijn hele schema
wat hebben wij eigenlijk veel dezelfde interesses
ja maar jij bent ook verliefd op de BALKANGODquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje een nep awayday fan, ik heb alleen een ticket voor Tirana voor de neus van @:caland gesnaaid en verder nog nergens geweest. Dat komt ook omdat we buitensporig vaak naar Rome moesten op dagen dat ik eventueel zou kunnen.
Nu ik af ben van de schoolvakanties en mijn pa met pensioen is gaan we wel vaker kijken of we kunnen, maar deze loting is een beetje ruk. Lissabon recent twee keer geweest, Girona lastig met tickets en Manchester, tja. Lille is geen optie.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die niet over een Apple begint. Garmin idd.
Pics van je vriendin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een Apple Watch, daar zitten wel leuke functies op. Maar voor sporters altijd een Garmin natuurlijk.
Apple is vermaak. Sport is de real deal, makker.quote:
Hou je ook van Taylor Swift?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat hebben wij eigenlijk veel dezelfde interesses
Roep je vriend @Elan even terug uit het Oekraïne topic. Er gaan er nog een paar onderdoor aan z'n getrollquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
Fries accent afschaffen, wat een ontiegelijke zeikgeluid. Kappen met deze shit.GRUN. Vind ik wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik zit een megaverpakking Merci weg te werken.
Zeer opwindend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Of dat Velserbroeks van jou.
Goor varken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wie heeft jou bedankt en waarvoor?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Kreeg ik gisteren bij een homotreffen in een openbaar toilet. @Drizzt_DoUrdenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie heeft jou bedankt en waarvoor?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kreeg ik gisteren bij een homotreffen in een openbaar toilet. @:Drizzt_DoUrden
Theodor-Heuss-Platz, aanrader. @:Flitsbezorger
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
Me, Myself & Irenequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
Ik heb alleen invloed op eianquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Roep je vriend @:elan even terug uit het Oekraïne topic. Er gaan er nog een paar onderdoor aan z'n getroll
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 06:34 schreef onlogisch het volgende:
MATCHDAY
1e officiële wedstrijd op een groot veld. Ben héél benieuwd
@:maxi-mus
@:Caland
@:Lange_Lans
gvd zin in.
Veel plezier vandaag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 06:34 schreef onlogisch het volgende:
MATCHDAY
1e officiële wedstrijd op een groot veld. Ben héél benieuwd
@:maxi-mus
@:Lange_Lans
gvd zin in.
Dolf Jansen mag wat mij betreft tegen de muur. Vervelende waterige deegsliert.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie juist altijd van die Dolf Jansen types hier
Mokerirritant dat je die dingen ook dagelijks moet opladen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Apple is vermaak. Sport is de real deal, makker.![]()
En die horloges van Apple vind ik niet mooi. Ik wil een sporthorloge en na het sporten draag ik fatsoenlijke sieraden. IJdele aap als ik ben.
Dolf Jansen is op vakantie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dolf Jansen mag wat mij betreft tegen de muur. Vervelende waterige deegsliert.
Wat ordinairquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Lale Gül heeft echt een geile pijpbek.
Wtfquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Hier schrik ik van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme.
@Lalequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
waarom kan je daar tegen zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan de strijd aan met de tokkies, dapper.
[ x ]
Wat leuk makker. Je hebt vast genotenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. 1-3 gewonnen.
@:Maxi-mus
@:lange_lans
Hij maakte de 1-0, net in de 16, hoog de kruising in. Prima goal al zeg ik het zelf. @:Tarado kan dit bevestigen.
Sow ordinair.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon een algeheel verbod op tokkies.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan de strijd aan met de tokkies, dapper.
[ x ]
Wat is er mis met anna of ottoquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon een algeheel verbod op tokkies.
Iedereen:
- in bezit van fatbike
- langer dan 3 jaar bijstandsuitkering ontvangt
- 3 of meer tattoos heeft
- meer dan 3 bier per dag drinkt
- meer dan 10 sigaretten per dag rookt
- meer dan 2x per week frituur eet
- volksmuziek luistert
- vechthond als huisdier heeft
- kinderen heeft met voornamen die op a of o eindigen. Bijvoorbeeld Delano of Charissa
- boven de 30 is en nog baseball caps of voetbalshirtjes draagt
- regelmatig drugs gebruikt
Alle mensen uit de bovenstaande categorieën verbieden en verplicht euthanaseren.
Liever nergens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Joden.
Die moeten we niet in de Islamic Republic of the Netherlands.
En ze storten vliegtuigen in hoge gebouwen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Joden.
Die moeten we niet in de Islamic Republic of the Netherlands.
Fish and Chips makkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
biefstuk maatquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:De Amerikaanse rapper Fatman Scoop is op 53-jarige leeftijd overleden. De artiest zakte gisteren tijdens een optreden in de staat Connecticut in elkaar en overleed later in het ziekenhuis.
Linzen, doperwten en bloemkoolrijst (dat gooi ik dan gewoon door elkaar en dat noem ik een 'maaltijd')quote:
Ranzige goorlap dat je bent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ranzige goorlap dat je bent.Laat je het nog even weten? Ik zou hier graag nog even op reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je het nog even weten? Ik zou hier graag nog even op reageren
Je bent een smerig varken en geen knip voor de neus waardquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:52 schreef onlogisch het volgende:
Hij is besteld @:GGMM
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een smerig varken en geen knip voor de neus waard
Je lacht altijd als je eens wat lekkers kunt eten ipv die ellendige rijst en broc. Houd dit vast, makker.quote:
Ik ben echt een paar kilo aangekomen in de vakantie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je lacht altijd als je eens wat lekkers kunt eten ipv die ellendige rijst en broc. Houd dit vast, makker.
Moet je eens echt gaan sporten ipv schotels heffen, papzak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben echt een paar kilo aangekomen in de vakantie.
De beginnende abs zijn weg @:oriente
wow.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je eens echt gaan sporten ipv schotels heffen, papzak.
Geniet van je pizza straks.
Wat is jouw specialiteit in de keuken?quote:Op zondag 1 september 2024 09:31 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Ik krijg echt overal rooie vlekken van dat 'koken' tijdens de transferperiode. Ik ben blij dat het er bijna weer op zit!
De afwas.quote:Op zondag 1 september 2024 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw specialiteit in de keuken?
Ik ga echt koken als Dennis vandaag niet levert.quote:Op zondag 1 september 2024 09:31 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Ik krijg echt overal rooie vlekken van dat 'koken' tijdens de transferperiode. Ik ben blij dat het er bijna weer op zit!
Die lamlul had gewoon bij ESPN moeten zitten, zal wel weer in Mexico op vakansie zijn!!!!quote:Op zondag 1 september 2024 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga echt koken als Dennis vandaag niet levert.
quote:Op zondag 1 september 2024 08:20 schreef RamboDirk het volgende:
Pastor Gas
Fijne zondag. @:KingRoland
Viaplay zit me ook al te pesten.quote:Op zondag 1 september 2024 11:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Over koken gesproken:
https://www.ad.nl/buitenl(...)a-uit-blik~ad2ab662/
Britten die Italiaanse gerechten in blikvorm uitbrengen. Leuke rubriek. @:maxi-mus is hier dol op.
Hallo makker. Kijk je straks mee met de KRAKER Utrecht - Twente?quote:Op zondag 1 september 2024 11:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verkeerde topic. oeps
Goedemorgen vrienden
Ten Hag is the one who knocksquote:Op zondag 1 september 2024 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Viaplay zit me ook al te pesten.
[ x ]
De enige wedstrijd op de Nederlandse velden dit weekend waar ik een BEETJE naar uitkijk.quote:Op zondag 1 september 2024 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo makker. Kijk je straks mee met de KRAKER Utrecht - Twente?
Heb wel enorm zin in dat potje.quote:Op zondag 1 september 2024 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ten Hag is the one who knocks
Roda - De Graafschap is nog acceptabel maar valt tegelijk met de kale mannen wedstrijd.quote:Op zondag 1 september 2024 11:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De enige wedstrijd op de Nederlandse velden dit weekend waar ik een BEETJE naar uitkijk.
Ik ook (broccolirijst)quote:Op zondag 1 september 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Wtfquote:Op maandag 2 september 2024 07:16 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1171 4/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 967 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨🟨🟩
⬛🟩🟨⬛🟨⬛
Oei.
@:ggmm @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
Om niet.quote:Op maandag 2 september 2024 08:56 schreef onlogisch het volgende:
Misschien moeten we een crowdfunding actie voor Sywert starten.
Goedemorgen makker. Heel veel succes met de strijd die je momenteel voert.quote:Op maandag 2 september 2024 09:30 schreef fetX het volgende:
De maandag is niet begonnen zoals ik het graag had gezien. Dramaandag.
Goedemorgen vrienden.
Zonder wrijving geen glans.quote:Op maandag 2 september 2024 09:30 schreef fetX het volgende:
De maandag is niet begonnen zoals ik het graag had gezien. Dramaandag.
Goedemorgen vrienden.
Hallo maatje. Goed weekend gehad?quote:Op maandag 2 september 2024 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen makker
Waar heb je @:coco gelaten?
Zo dan.quote:Op maandag 2 september 2024 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb geen idee waar @:Coco uithangt. Het interesseert me ook vrij weinig.
Hier schrik ik van.quote:Op maandag 2 september 2024 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Dit vind ik niet erg collegiaal.quote:Op maandag 2 september 2024 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Wowquote:Op maandag 2 september 2024 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk stoot jij jouw teen ONGEKEND hard tegen een tafelpoot.quote:Op maandag 2 september 2024 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik maak me zorgen om jequote:Op maandag 2 september 2024 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk stoot jij jouw teen ONGEKEND hard tegen een tafelpoot.
Topweekend gehad. Dagje Mysteryland meegepakt en nog kunnen windsurfen. Dat de zomer nog maar even mag duren.quote:Op maandag 2 september 2024 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Goed weekend gehad?
Die jongen heeft pas nog gepost, hij is 1 dagje niet aanwezig en je maakt je druk?quote:
Wat een leven heb jij, voor een FOK!kerquote:Op maandag 2 september 2024 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Topweekend gehad. Dagje Mysteryland meegepakt en nog kunnen windsurfen. Dat de zomer nog maar even mag duren.
Hoe was jouw weekend? Hoe bevalt de junior het op de middelbare?
Echt hé. Ik kan me steeds minder associëren met @Pisces29quote:Op maandag 2 september 2024 10:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een leven heb jij, voor een FOK!ker
Welke stage?quote:Op maandag 2 september 2024 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Topweekend gehad. Dagje Mysteryland meegepakt en nog kunnen windsurfen. Dat de zomer nog maar even mag duren.
quote:Op maandag 2 september 2024 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk idd niet dat ik enorm lijk op de gemiddelde Fok!ker.quote:Op maandag 2 september 2024 10:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een leven heb jij, voor een FOK!ker
Mysteryland vond ik een verrassend leuk weekend twee jaar geleden. De vijf dagen durende dip waarin ik ook nog mijn enige ban op Fok! pakte iets minder.quote:Op maandag 2 september 2024 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dansen met @Littlerabbit terwijl de items geforged werdenquote:Op maandag 2 september 2024 10:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Raiden met raid number two was wel een epic quest
Evenals items laten craften door meatshield
Hoe denk jij dat de gemiddelde fokker eruit ziet?quote:Op maandag 2 september 2024 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk idd niet dat ik enorm lijk op de gemiddelde Fok!ker.
ZEER druk.quote:Op maandag 2 september 2024 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die jongen heeft pas nog gepost, hij is 1 dagje niet aanwezig en je maakt je druk?
Kom op maatje.
Ik doelde op hobby’s, makker.quote:Op maandag 2 september 2024 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat de gemiddelde fokker eruit ziet?
Insert South Park WoW guyquote:Op maandag 2 september 2024 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat de gemiddelde fokker eruit ziet?
TennisGod is natuurlijk veel leuker.quote:
Camping"sport", net als jeu des boulequote:
Daar ben je vanuit Velsen-Noord binnen een poep en een scheet.quote:Op maandag 2 september 2024 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Topweekend gehad. Dagje Mysteryland meegepakt..
Stick to the planquote:Op maandag 2 september 2024 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ook, het lijkt wel Jurassic Park.
Nog 7 minuten volhouden.
Wat lief.quote:Op maandag 2 september 2024 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen makker
Waar heb je @:coco gelaten?
Ik sla even overquote:Op maandag 2 september 2024 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk vrienden
@:GGMM ik betrapte Flopland op een schrijffoutje in het AFD topic. Misschien kan je hem ook nog te grazen nemen
Zeker. Waar woon jij ergens?quote:Op maandag 2 september 2024 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar ben je vanuit Velsen-Noord binnen een poep en een scheet.
Wat leuk. Elke week mini meets met onze @Flitsbezorgerquote:Op maandag 2 september 2024 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In de DDR, maar ik kom net als jij uit Kennemerland.
Ja, hij weet inmiddels bij welke gloryhole hij me kan vinden.quote:Op maandag 2 september 2024 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk. Elke week mini meets met onze @:flitsbezorger
Schop na, schop na. Probeer geen wig te drijven tussen @Coco en mij. Het interesseert me vrij weinig als hij een dagje niet post. Zo zal het hem ook weinig interesseren als ik er een dagje niet ben. Het ging me meer om de overdreven reactie van @Pisces29quote:Op maandag 2 september 2024 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je die schop na van @:onlogisch ook gezien?
Ik maak mij echt zorgen om haarquote:Op maandag 2 september 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schop na, schop na. Probeer geen wig te drijven tussen @:Coco en mij. Het interesseert me vrij weinig als hij een dagje niet post. Zo zal het hem ook weinig interesseren als ik er een dagje niet ben. Het ging me meer om de overdreven reactie van @:Pisces29
Ze heeft God nodigquote:Op maandag 2 september 2024 12:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik maak mij echt zorgen om haar
Al die blauwe naampjes die elkaar smerig onderuit schoppen, en waar is het allemaal goed voor?quote:Op maandag 2 september 2024 12:52 schreef fetX het volgende:
@:ggmm geeft @:onlogisch een enorme schop terug.
Tijd dat @:coco hem nog een schop na geeft.
Dat viel wel mee.quote:Op maandag 2 september 2024 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je die schop na van @:onlogisch ook gezien?
Laten we niet te veel drama maken op maandag.quote:Op maandag 2 september 2024 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, die laffe haas laat het na Flopland aan te pakken op zijn schrijffout.
Dit is niet verboden.quote:Op maandag 2 september 2024 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik drink een verkoelend glaasje Fanta.
Ja.quote:Op maandag 2 september 2024 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Nober in NWS / Bijna helft van leerlingen poept niet op school: ’alarmerend
Poepten jullie vroeger gewoon op school of hield je het ook op totdat je thuis was?
Dat is echt waanzinnige troep nog erger dan colaquote:Op maandag 2 september 2024 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik drink een verkoelend glaasje Fanta.
Zelfs met drugs op?quote:Op maandag 2 september 2024 13:56 schreef Caland het volgende:
Ik poep zelden niet thuis. Maar ik kan het dan ook erg goed ophouden doorgaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |