Komend weekend vrij (dus zonder vraagteken).quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet de TT worden makker?
Donequote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komend weekend vrij (dus zonder vraagteken).
(graag zonder vraagteken ook in de TT plaatsen)
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jou is het lachen geblazen altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er vanuit dat FleurGodin de kapotte zorg gaat maken.
Gert & Samson hebben een loting liveshow op VTM Gold.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zenden ze de loting ergens uit
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:57 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag tandarts geweest, wortelpuntontsteking.
Doorverwijzing kaakchirurg, 21 november eerste afspraakmogelijkheid
Welkom in NederlandGewoon morgen bellen dat je kapot gaat van de pijn, al aan de 8 paracetamol zit en niet hebt kunnen slapen. Spoed doen ze altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er vanuit dat FleurGodin de kapotte zorg gaat maken.VBL SC influencer
Left, right, behind
Goede tip. Kan erg goed ACTeren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon morgen bellen dat je kapot gaat van de pijn, al aan de 8 paracetamol zit en niet hebt kunnen slapen. Spoed doen ze altijd
@Caland hoe zit dit?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zenden ze de loting ergens uit
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:57 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag tandarts geweest, wortelpuntontsteking.
Doorverwijzing kaakchirurg, 21 november eerste afspraakmogelijkheid
Welkom in NederlandHet is ook gewoon belangrijk om je gebit goed te verzorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er vanuit dat FleurGodin de kapotte zorg gaat maken.
Sterkte maat
Valt je factuur wel misschien wat hoger uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Goede tip. Kan erg goed ACTeren.
Hij stokert te weinig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook gewoon belangrijk om je gebit goed te verzorgen.
Sterkte maat
KBR maatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
kan je niet normaal reagerenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gert & Samson hebben een loting liveshow op VTM Gold.
ik heb geen twitter maar like toch!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:48 schreef onlogisch het volgende:
Bij voldoende likes (3) zal ik een tweetje van het resultaat posten
Helaas makkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb geen twitter maar like toch!
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kan je niet normaal reageren![]()
losertje
Dit is zo mooi culinair geëtaleerd, ik geef je een like.quote:
Thanks maatje. Hoe is het afgelopen met je zoldertrap?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is zo mooi culinair geëtaleerd, ik geef je een like.
Goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maatje. Hoe is het afgelopen met je zoldertrap?
Lekker schuren kent @onlogisch nog uit z'n discotijdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed.3 potten afbijt eroverheen en lekker geschuurd. Het is klaar om geschilderd te worden, maar volgende week komen de zonnepanelen en dan rossen die gasten weer door je huis, dus ik wacht nog even met schilderen.
Ik denk dat @Pisces29 dat ook nog wel kent uit haar tijd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker schuren kent @:onlogisch nog uit z'n discotijd
Mijn uitgaansleven begon meteen op de bakermat van de hardcore, dus nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Pisces29 dat ook nog wel kent uit haar tijd.
Ben jij zo smerig oudquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn uitgaansleven begon meteen op de bakermat van de hardcore, dus nee.
pussyquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:13 schreef Wotte het volgende:
Ik zat vandaag weer in de hoek waar de klappen vielen. Niet voor de poes. Geknipt en geschoren.
Tot over twee weken vrienden.
Nee dat ben je als je uit de tijd van het schuren komt.quote:
Nagelbijtend tot de deadline, makker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat er nog wat leuks op het programma?
Nog 5 kwartierquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb al enorme trek @:rambodirk
Uiteraard makker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog 5 kwartier
Je wacht maar gewoon even. Des te lekkerder is de lunch straks
Stukje provinciequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Misschien is dit wat voor @:GGMM en @:johannes_vermeer
https://www.ad.nl/show/ho(...)valt-flauw~a0a797c2/
Geen love seatsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Misschien is dit wat voor @:GGMM en @:johannes_vermeer
https://www.ad.nl/show/ho(...)valt-flauw~a0a797c2/
Niemand wil ook met jou lunchenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:26 schreef Abid-Meher het volgende:
Zonet gegeten. Fuck 12 uur lunchtijd ik ben een rebel.
En werkeloos.
Hier schrik ik van.quote:
16:00 bij de poort je herkent me aan mijn che shirt en dreadlocks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die zichzelf rebel noemen, vooral die stinktypes met hun 'rebel with a cause' gaan zonder uitzondering tegen de muur als ik aan de macht kom.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat sociale beeld dat je van hem had
Geen probleem maatquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:24 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal.
Sorry ben druk
Paar posts verwijderd in het Ajaxtopic.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen probleem maat
Eet smakelijk en neem even je rust, dat is belangrijk
Begrijpelijk, neem dit weekend even om tot rust te komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Paar posts verwijderd in het Ajaxtopic.
Ik zwaai wat vroeger af vandaag.
Hiervoor moet je user @GurneyIsBestOke hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg een smartwatch te kopen, voornamelijk voor het hardlopen. Dat moet hij dus een beetje goed kunnen bijhouden en connecten met oordopjes. Tips iemand?
Doe het nou niet maat, straks zie je er over een paar jaar uit als een hardloperquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg een smartwatch te kopen, voornamelijk voor het hardlopen. Dat moet hij dus een beetje goed kunnen bijhouden en connecten met oordopjes. Tips iemand?
Ik zie er al van nature lichtelijk uit als een hardloper maar daar ga ik nu voor naar de gym. Helaas veel rugklachten. maar hardlopen is meer voor wat conditie op te bouwen op het voetbalveld, kan vanwege werk helaas niet trainen. Voor zover wij trainen trouwens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe het nou niet maat, straks zie je er over een paar jaar uit als een hardloper
Beetje aan de gewichten hangen voor erbij is dan uiterst verstandig. Ook een lange slungel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie er al van nature lichtelijk uit als een hardloper maar daar ga ik nu voor naar de gym. Helaas veel rugklachten. maar hardlopen is meer voor wat conditie op te bouwen op het voetbalveld, kan vanwege werk helaas niet trainen. Voor zover wij trainen trouwens.
Garmin is qua merk het beste. Ik heb zelf de Venu 2, daar ben ik tevreden mee alhoewel (soms) de hartslagen en hoogtemeters niet heel goed gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Nee dat valt mee ik ben 1.83. Maar als ik er niets aan doe qua sport/voeding weeg ik bijna altijd onder de 70. Had mijn pa ook hoewel die wel een stukje langer was. Ik kom echt extreem moeilijk aan. (en ja heel veel mensen zeggen dan gewoon meer eten maar zo simpel is dat niet gebleken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje aan de gewichten hangen voor erbij is dan uiterst verstandig. Ook een lange slungel?
Meer door die rugklachten, ook mijn hele leven lang gedoe mee maar door krachttraining wel redelijk weten te beperken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat valt mee ik ben 1.83. Maar als ik er niets aan doe qua sport/voeding weeg ik bijna altijd onder de 70. Had mijn pa ook hoewel die wel een stukje langer was. Ik kom echt extreem moeilijk aan. (en ja heel veel mensen zeggen dan gewoon meer eten maar zo simpel is dat niet gebleken.)
Oh zo nee eigenlijk pas sinds een jaar last van, sinds ik een keer een flinke knie in mijn rug kreeg. Daarna wat gaan verhouden denk ik. Wel bij fysio enzo geweest en soms gaat het wat beter maar ook wel nachten dat ik wakker lig. Maar als ik de krachttraining wat door kan zetten voelt het wel een stuk beter ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer door die rugklachten, ook mijn hele leven lang gedoe mee maar door krachttraining wel redelijk weten te beperken.
Eindelijk iemand die niet over een Apple begint. Garmin idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Garmin is qua merk het beste. Ik heb zelf de Venu 2, daar ben ik tevreden mee alhoewel (soms) de hartslagen en hoogtemeters niet heel goed gaan.
Op naar DIGquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hiervoor moet je user @:Gurneyisbestoke hebben.
Dat ziet er wel prima uit ja, ook ongeveer het bedrag wat ik in mijn hoofd had.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Garmin is qua merk het beste. Ik heb zelf de Venu 2, daar ben ik tevreden mee alhoewel (soms) de hartslagen en hoogtemeters niet heel goed gaan.
75% van de mensen die je op de weg ziet hardlopen kan wel wat pondjes (of meer) kwijtraken. Of verschilt dat per regio en hebben we dikkerdjes in de randstad?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe het nou niet maat, straks zie je er over een paar jaar uit als een hardloper
4000-5000 calorieën per dag eten voor drie maand dan ben aan het eind 80/90 kilo en misselijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat valt mee ik ben 1.83. Maar als ik er niets aan doe qua sport/voeding weeg ik bijna altijd onder de 70. Had mijn pa ook hoewel die wel een stukje langer was. Ik kom echt extreem moeilijk aan. (en ja heel veel mensen zeggen dan gewoon meer eten maar zo simpel is dat niet gebleken.)
Ik zie juist altijd van die Dolf Jansen types hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
75% van de mensen die je op de weg ziet hardlopen kan wel wat pondjes (of meer) kwijtraken. Of verschilt dat per regio en hebben we dikkerdjes in de randstad?
Oh dan snap ik je mening wel. Nee die zie ik zelden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie juist altijd van die Dolf Jansen types hier
Dat kun je vaak nauwelijks hardlopen noemen. Al bewonder ik dat ze eindelijk in beweging komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
75% van de mensen die je op de weg ziet hardlopen kan wel wat pondjes (of meer) kwijtraken. Of verschilt dat per regio en hebben we dikkerdjes in de randstad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |