Alleen NK mentionen kan echt nietquote:
Jezus, wat lelijk die trofeeënquote:
Dat zeiden jullie ook al over die van Zandvoort, en daar was niets mis mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jezus, wat lelijk die trofeeën
Mooie platgereden trofeeenquote:
Wat zijn dat voor roosters?quote:
Die hadden ze nog over van Las Vegas.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor roosters?
Gaaf ding.quote:
Red Bull is plotseling weer goed dit weekend. U hoorde het hier voor het eerst.quote:
Zou het...?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Red Bull is plotseling weer goed dit weekend. U hoorde het hier voor het eerst.
Ik duim!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En volgend jaar en het jaar daarna ook!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou het...?
Duimen dan maar
Vind het wel leuk dat Max nog een kampioenschap op rij aan elkaar rijgt
Resultaten uit het verleden... bieden geen garanties voor de toekomst, natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En volgend jaar en het jaar daarna ook!
Ik ga 2025 niet meer met potlood invullenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En volgend jaar en het jaar daarna ook!
Je doet het nu met pen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga 2025 niet meer met potlood invullen
de Peaky facking Blinders hebben een paar boksbeugels gedoneerdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vertaling...:quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt meer op lekke banden aan elkaar geplaktquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Vertaling...:
"Hier zijn de trofeeën van de Italiaanse GP in Monza, genaamd VROOOM, gemaakt door de kunstenaar Andrea Sala in samenwerking met Pirelli HangarBicocca. Ze vertegenwoordigen de lange geschiedenis van Pirelli-banden, gecombineerd met impressies van snelheid en acceleratie."
Ik zie het niet, jullie wel?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Lijkt meer op lekke banden aan elkaar geplakt
Hopelijk gaat dit ze helpen!quote:
Het schijnt dat Sargeant beschikbaar is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meteen vervangen deze brokkenpiloot.
Wtfquote:
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op zn minst al 5 keer...quote:
Gewoonte van jaren vandaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen NK mentionen kan echt niet
Dan hoef ik voor deze keer niet de bbq te regelen @Nattekatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:46 schreef THEFXR het volgende:
Ferrari circuit, de druk is hoog om de motoren iets op te schroeven en top 3 te eindigen, anders schrijft de roze krant ze weer kapot.
Een van de twee eindigt in een BBQ.
Ik kreeg er meer een Michelinmannetje gevoel bijquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Vertaling...:
"Hier zijn de trofeeën van de Italiaanse GP in Monza, genaamd VROOOM, gemaakt door de kunstenaar Andrea Sala in samenwerking met Pirelli HangarBicocca. Ze vertegenwoordigen de lange geschiedenis van Pirelli-banden, gecombineerd met impressies van snelheid en acceleratie."
Ik zie het niet, jullie wel?
Heel fijn tijd voor wat motor plofjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:46 schreef THEFXR het volgende:
Ferrari circuit, de druk is hoog om de motoren iets op te schroeven en top 3 te eindigen, anders schrijft de roze krant ze weer kapot.
Een van de twee eindigt in een BBQ.
Hahaha, die had ik al gehoord jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kreeg er meer een Michelinmannetje gevoel bij
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel fijn tijd voor wat motor plofjes
Daar lijkt het wel heel erg op ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:17 schreef Wertha het volgende:
[..]
Brake failure? Auto trekt in de remzone compleet naar rechts.
Behalve dat ze godvergeten lelijk waren was er inderdaad niets mis mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie ook al over die van Zandvoort, en daar was niets mis mee.
Jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Behalve dat ze godvergeten lelijk waren was er inderdaad niets mis mee.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal Colapinto het weekend schadevrij doorkomen?
Als je dan toch voor de leeuwen gegooid wordt is Monza niet het vervelendste circuit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal Colapinto het weekend schadevrij doorkomen?
Nee klopt. Hierna Baku en Singapore, dat wordt voor hem wel heel pittig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als je dan toch voor de leeuwen gegooid wordt is Monza niet het vervelendste circuit.
Volledig nieuw asfalt. Lijkt mij welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef HiDiHo het volgende:
Max twee keer rechtdoor...zou hij het rempunt aan het zoeken zijn?
Schade = duur..quote:
Doet hij ookquote:
Beter is voor Antonelli om nog een jaartje F2 te doen.quote:
Logan!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Antonelli laat al zien wat ie in huis heeft
Latifi!quote:
We weten dat ie een brokkenpiloot isquote:
Bamtonelliquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We weten dat ie een brokkenpiloot is
F1 > Voetbalquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was nog loting kijken.
Heerlijk driftjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:01 schreef HiDiHo het volgende:
Colapinto?
[ afbeelding ]
Collapse into?
Oja, 'loting'quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was nog loting kijken.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:11 schreef Origami94 het volgende:
Het is tijd dat ze bij Red Bull alles op alles zetten op het feit dat ze vanaf nu alles moeten winnen tweede moeten worden
Hij is de nieuwe messias dus het moet wel de wagen zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Antonelli rijders fout of was het de wagen?
Rijders fout...terugschakelen in de bocht...weg achterkantquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:17 schreef Perox het volgende:
Misschien was het gewoon zijn eerste "zeldzame foutje". Hij heeft de kenmerken van een echte GOAT!
Nieuw asfalt, weinig grip. Geen ervaring met het rijden in een F1 wagen op Monza, dus het gripniveau iets verkeerd ingeschat, vermoed ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:17 schreef Perox het volgende:
Misschien was het gewoon zijn eerste "zeldzame foutje". Hij heeft de kenmerken van een echte GOAT!
Ftfyquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:15 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij is de nieuwe messias beast dus het moet wel de wagen zijn geweest.
P1 neerzettenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:23 schreef Tijn het volgende:
Ik schakel nu pas in. Waar de fuck is Verstappen mee bezig?
P1?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:23 schreef Tijn het volgende:
P1 dus alles in orde. Track evolution natuurlijk, maar tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:23 schreef Tijn het volgende:
Met mijn gewaagde voorspelling bevestigen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:23 schreef Tijn het volgende:
Snelste tijd zettenquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met mijn gewaagde voorspelling bevestigen.
Fanboost.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:25 schreef Tijn het volgende:
Bijzonder hoe Ferrari hier altijd wat extra pace weet te vinden
Ook die gewaagde voorspelling is afgelopen week al gemaakt door ondergetekendequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:25 schreef Tijn het volgende:
Bijzonder hoe Ferrari hier altijd wat extra pace weet te vinden
Waarom Ferrari?quote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:30 schreef Managarm het volgende:
Ik was F1 compleet vergeten, hahaha.
En dat ik te laat was?quote:
Carlos Sainz zondag ronde 24quote:
Weet ik ook wel, maar voelt wel even goedquote:
Dat iddquote:
Stuitert nogal!quote:
Zondag ligt die vloek weer bij Landoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Proefstart ging niet helemaal soepel.
Orde hersteldquote:
Waarom negeer je mijquote:
Leuke Norris impressie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Proefstart ging niet helemaal soepel.
George was erg blij, was ook zijn laatste motor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:10 schreef beantherio het volgende:
Ik hoor dat Antonelli zijn visitekaartje heeft afgegeven? Wat is het toch een talent he.
Waarschijnlijk een oude, zoals meestal de eerste dag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
George was erg blij, was ook zijn laatste motor.
Allemaal één motorplof verwijderd van een gridstraf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weet iemand hoe dicht iedereen tegen een gridstraf aanzit qua onderdelen?
Zo danquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal één motorplof verwijderd van een gridstraf.
Kan nog wel wat gebeuren dus komende races.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle teams hun laatste motor ingezet nu
Alleen Sainz nog niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle teams hun laatste motor ingezet nu
Mooie masterclass management. Precies de goede aanpak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat was Toto ontzettend lief voor Kimi.
Halloquote:
Een andere Twitter meldt dat de auto over 10 minuten fixed is. Laten we het hopenquote:
Alle Honda motorenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weet iemand hoe dicht iedereen tegen een gridstraf aanzit qua onderdelen?
Wie moet nu de BEAST worden?quote:
Je hebt nieuws niet meegekregen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:14 schreef butz0rs het volgende:
Binotto bij Stake F1 Team Kick Sauber
Een haasquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:34 schreef vosss het volgende:
Schakel net in. Wie is eraf gekletterd?
Weinig gripquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het nieuwe asfalt pakt nog niet geweldig uit
idd....ik zou het wel willen zien met regen erbijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prima. Moeten ze er wat harder voor werken.
Russell voor de 5e GP op rij gesaboteerd.quote:
quote:
Het zijn niet zijn fijnste FP's vandaag inderdaad .quote:
Ze hebben allemaal moeite met dat asfalt maar Max klaagde in FP1 ook al over zijn remmenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het zijn niet zijn fijnste FP's vandaag inderdaad .
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal moeite met dat asfalt maar Max klaagde in FP1 ook al over zijn remmen
Moet ie meer vleugel zetten, dan remt beterquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal moeite met dat asfalt maar Max klaagde in FP1 ook al over zijn remmen
Dan verlies je topsnelheidquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Moet ie meer vleugel zetten, dan remt beter
staat iets te laag, kan het best warm van worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Russel ook, dus daar is wat mis,
Dat waag ik te betwijfelenquote:
Zou ook vreemd zijn om hem nu al af te branden, om hem meteen in Mercedes te zetten volgend jaar is misschien niet zo heel handig, maar aan de andere kant ook wel weer leuk dat Mercedes het een keer op andere manier doet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen
Vowles was na afloop nog vol lof over Antonelli.
Gewoon Albon een contract geven en Williams korting op de motoren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ook vreemd zijn om hem nu al af te branden, om hem meteen in Mercedes te zetten volgend jaar is misschien niet zo heel handig, maar aan de andere kant ook wel weer leuk dat Mercedes het een keer op andere manier doet.
Verstappen was in ieder geval meer tevreden dan vorige week. Ze gaan de goede kant op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:43 schreef DeeBee het volgende:
Red Bull ziet er echt uit als een zeepkist, ze hebben echt geen flauw idee hoe ze dat ding moeten afstellen
https://www.formula1.com/(...)5423G6iKSLYmfkuVdS6Kquote:“Still a bit of work to do to be really competitive,” the reigning world champion commented. “But like I said, FP1 actually felt quite decent, FP2 maybe not as much in the beginning but then it felt a bit better in the long run, so now we just need to bring it all together to be in the mix for tomorrow.”
Red Bull moet alles op alles zetten op het feit dat ze morgen de beste afstelling voorhanden krijgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verstappen was in ieder geval meer tevreden dan vorige week. Ze gaan de goede kant op.
[..]
https://www.formula1.com/(...)5423G6iKSLYmfkuVdS6K
Ze gaan niet de goede kant op, dit circuit verdoezelt hun grootste zwakte.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verstappen was in ieder geval meer tevreden dan vorige week. Ze gaan de goede kant op.
[..]
https://www.formula1.com/(...)5423G6iKSLYmfkuVdS6K
Daar gaat je voorspellingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze gaan niet de goede kant op, dit circuit verdoezelt hun grootste zwakte.
?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar gaat je voorspelling
Ohwquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
?
Dit is precies wat ik voorspelde
Letterlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
De Mercs waren aan het schroeien lees ik
Ik denk dat Max het wat beter aanvoelt dan jij. Als de balans terug is in die wagen komt het goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze gaan niet de goede kant op, dit circuit verdoezelt hun grootste zwakte.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Max het wat beter aanvoelt dan jij. Als de balans terug is in die wagen komt het goed.
Hoop dat Ver ze wel kan pakken in de kwalificatie. Trackpositie is hier altijd wel belangrijk, door de niet effectieve DRS is inhalen hier erg lastig. Helemaal nu de vuile lucht ook gewoon weer sterk aanwezig is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:07 schreef Starflyer het volgende:
Volgens F1.com heeft de RBR de beste racepace (0.05s voor Ferrari) en McLaren de beste kwalificatiepace en is RBR daar tweede (0.1s achter McLaren).
https://www.formula1.com/(...)7Si8HX1l6DId66fYNKNz
dus een saaie racequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:46 schreef mikieu het volgende:
[..]
Hoop dat Ver ze wel kan pakken in de kwalificatie. Trackpositie is hier altijd wel belangrijk, door de niet effectieve DRS is inhalen hier erg lastig. Helemaal nu de vuile lucht ook gewoon weer sterk aanwezig is.
Ik vind achtervolgingen op Monza altijd wel gaaf. Je kan altijd wel vrij goed verdedigen in T1 en T4. Hoe beter je kan verdedigen hoe leuker de gevechtenquote:
Krijgen we weer een towchaos in Q3?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:46 schreef mikieu het volgende:
[..]
Hoop dat Ver ze wel kan pakken in de kwalificatie. Trackpositie is hier altijd wel belangrijk, door de niet effectieve DRS is inhalen hier erg lastig. Helemaal nu de vuile lucht ook gewoon weer sterk aanwezig is.
Dit begint wel een traditie te worden met je.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat VT3 al om 11:30 begon. Dus ik was veel te vroeg.
Op de een of andere manier zat 11:30 in mijn hoofd, dus ik was me aan het haasten om op tijd de laptop aan te zetten en F1tv op te starten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit begint wel een traditie te worden met je.
Dat was nog de goede oude tijd dat alles gewoon vroeger op de dag was
Ik heb tot de dag van vandaag dezelfde neiging 's ochtends. Het is al jaren zo, maar toch blijven 10:00 op vrijdagochtend en 11:00 op zaterdagochtend vastgeroest in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zat 11:30 in mijn hoofd, dus ik was me aan het haasten om op tijd de laptop aan te zetten en F1tv op te starten.
Kijk ik op F1tv, zie ik geen VT3, klik ik op F1, zie ik dat het (toen ik keek) nog 1 uur en 6 minuten duurde voordat het zou gaan starten.
Nog een jaartje F2 is beter voor Antonelli.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |