Wie ben jij dan, heb jij gestreden in uitwedstrijden tegen Bert van der Veer-hooligans?quote:Op woensdag 11 september 2024 23:23 schreef hondonspain het volgende:
Paar keer stukjes gezien maar vind er niets meer aan, ook de gasten zijn vaak doodsaai. Denk dat format niet meer werkt.
Bijna elk onderwerp komt dagelijks terug zonder nieuwe informatie en het programma duurt 5 minuten langer dat haalt de snelheid uit het programma.quote:Op woensdag 11 september 2024 23:23 schreef hondonspain het volgende:
Paar keer stukjes gezien maar vind er niets meer aan, ook de gasten zijn vaak doodsaai. Denk dat format niet meer werkt.
Dat zie ik veel mensen roepen in dit topic. Maar als ik even Google naar de kijkcijfers, zijn die meer dan primaquote:Op woensdag 11 september 2024 23:23 schreef hondonspain het volgende:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 12 september 2024 18:32 schreef tong80 het volgende:
M'n 237ste, wekelijkse, column voor de Frontpage.....
Hans Kraay junior speelde vaak toneel tijdens Voetbal/Veronica Inside. Dat is jammer omdat ie wel zinnige dingen te zeggen en melden heeft. Hij liet zich, als het kale mannetje bij Bennie Hill, vrijwillig op z'n kop slaan. De ene keer letterlijk door de goeie lobbes Jan Boskamp (het betere schouderwerk), de andere keren figuurlijk door Gijp en Derksen. Die plaatsten stelselmatig denigrerende opmerkingen als Kraaij wel degelijk iets zinnigs zei. Kraaij speelde dan (meestal) het opgewonden standje, zoals hij dat ook op het veld als voetballer deed. Als ze er aan de tafel een warboel van maakten, pleurde de luis in de pels, de overal mislukte programmamaker, verslaggever of interviewer, de wanstaltige schlagermuziek karaokende Wilfred Genee er een poep-en pies filmpje in. Dan nog het liefst een video van de opgewonden Kraaij, die langs de lijn als amateurcoach z'n jasje op de grond smeet. Het geruzie was vaak gespeeld, want immers alles voor de kijkcijfers.
[ afbeelding ]
Hij was een talentje in de jeugd bij Feijenoord. Een groter talent in dat B-elftal was ene René van der Gijp. Gijp was toen al een losbol, en werd bij Feijenoord, toen-ie zich met bolhoed en wandelstok, met een taxi voor het trainingsveld had laten afzetten, weggestuurd. Gijp haalde met een omweg, Sparta, Lokeren....PSV, toch nog de top en het Nederlands elftal. Gek genoeg zegt men toch nog steeds dat Gijp er meer uit had kunnen halen. Dat zou kunnen kloppen. Maar misschien had vd Gijp deze instelling en gedrag wel nodig om zich prettig te voelen, te presteren.
Toen de vader van Kraaij Jr., Hans Kraaij Sr., manager was van Feijenoord, stond Jr, op het punt van debuteren in het eerste. Zijn dominante vader, besloot echter zijn invloed te laten gelden en stak daar een stokje voor. Kraaij Jr. zou te onvolwassen zijn en z'n pa was bang voor een afgang. Kraaij Sr. zal eerder aan zichzelf gedacht hebben. Hij zou er misschien op aangekeken worden. Senior was toch al van de onzekerheid. Bij Ajax en Feijenoord moest hij wegens het feit dat-ie niet tegen spanning kon voortijdig opstappen als trainer en technisch directeur. Het ego van Jr.'s vader was sowieso al groter dan de gemene deler, gezien het feit dat ie niet meer aan tafel wilde zitten bij Gijp en Derksen, omdat-ie te weinig spreektijd kreeg ten opzichte van die twee.
Kraaij Jr. heeft ondanks dat-ie het bij Feijenoord niet haalde, toch nog geschopt tot prof. Letterlijk en figuurlijk. Een carriere van meer dan 15 jaar zelfs. Waar Sr. groter was dan de gemene deler, was Jr. eerder een gemene uitdeler. Verborgen bleef zijn voetballende talent. Hij dacht zich alleen te kunnen handhaven in het betaalde voetbal door als een zeis over het veld te razen. Hij wist dat-ie Zeist (trainingscentrum Nederlands-Elftal) nooit zou kunnen halen. Zijn ego echter zat hem niet in de weg. Als ie niet voetballend over de tong zou gaan of anderzijds er bovenuit kon steken dan maar schoppend en tierend.
Kraaij Junior kreeg ooit een schorsing van 24 wedstrijden. Later gereduceerd tot 15. Hij gaf scheidsrechter Wil de Vrieze een schouderduw. Had in het American Football niet misstaan. Junior ging in de geschorste periode dan ook in Amerika voetballen. Speelde toen in hetzelfde elftal met één van de beste spelers ooit. Wie kan zeggen dat ie met George Best samen heeft gespeeld ?
Inmiddels is Kraaij Jr. al meer dan 30 jaar werkzaam als reporter op tv. Veelal in de KKD. Hij neemt blijkbaar genoegen met een rol aan de zijlijn. Dat is jammer. Net zo jammer is dat hij een vreselijk programma met homevideo's presenteert. In het voedbalpanel (Voetbalpraat) bij ESPN heeft hij altijd zinnige woorden. Daar hoeft-ie geen toneel te spelen. Hoeft hij zich niet te laten kleineren en wordt hij niet uit de tent gelokt door een omhooggevallen haarstukje. Ik zou hem graag terug zien in VI. Doe er dan gelijk Wim Kieft bij. En als frisse wind Theo Janssen, die helaas ook z'n image tegen heeft van losbol en drankschuit. Mogen in het vervolg Wierd Duck, Hélène Hendriks, Heleen van Rooijen, Job van der Knoestert en andere kontlikkers van Derksen thuisblijven. Kunnen ze lekker homevideootjes kijken. En naar Vandaag Inside. In een oud-tevens nieuw jasje. Allebei gepresenteerd door.....Wilfred Genee.
tong80
Oh ja Angela de Jong. Ik ga kijken. Want Dit was het nieuws wordt herhaald.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou Gordon vanavond kijken omdat zijn vriendin in de show zit![]()
Karma!!!quote:
Gisteren ook al.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een jetsers zeg, meisje in het publiek.
Propaganda in de rechtse hoek. Dijkjes een metertje ophogen en klaar. Alsof het klimaat ophoudt bij de grens.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:03 schreef Origami94 het volgende:
Klimaatpropaganda bij een rechtse show
Ik las een artikel in de OOR dat ze schijt heeft aan al haar haters. Dat schijnen er nogal veel te zijn. Ik las ook dat ze "vroeger" geen muziek maakte waar ze zelf achter stond. Haar recente werk slaat niet aan bij het publiek en de recensenten. Waarom nog aandacht aan haar besteden? Ik ken haar werk verder niet. Hoorde gisteren wel iets bij Eva Jinek. Daar werd ik niet vrolijk van.quote:
Ze was er wel maar het was nu niet echt heel anders dan anders. Wat er wel duidelijk is dat ze het ook wel gehad heeft met Gordon.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:06 schreef tong80 het volgende:
Ik heb toch niet gekeken vanavond. Ik lees hier niks over Angela de Jong. Was ze er toch niet ?
Dat begreep ik al uit haar column deze week. Ze was erg scherp. Net als over de nieuwe serie de Ring. Ze is niet het grootste schrijftalent, maar ik lees haar columns graag. Net zoals ik de column van Johan Derksen graag en als eerste las in de VI, terwijl ook hij niet denderend schreef. Dat beaamde hij zelf ook. Hij zegt en zei dat-ie geen Hugo Borst of Nico Dijkshoorn is. Morgen toch ff terugkijken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:17 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze was er wel maar het was nu niet echt heel anders dan anders. Wat er wel duidelijk is dat ze het ook wel gehad heeft met Gordon.
Grenze omhoog!!!!1111quote:Op donderdag 12 september 2024 22:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Propaganda in de rechtse hoek. Dijkjes een metertje ophogen en klaar. Alsof het klimaat ophoudt bij de grens.
Willem Frederik Hendriks.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
ikweethetookniet in NWS / Financieel directeur Susan Lenderink vertrekt bij Ajax
Wie heeft er gelijk
Al zou ik het niet zo zeggen, maar ben het wel met Johan eens.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:08 schreef DrDentz het volgende:
“Humberto was met Maan in Parijs, nu zat ze bij Pauw en steeds dat geneuzel, want ze heeft een comeback gemaakt ofzo… kijk, dat meisje kan niet zingen en heeft helemaal geen talent. Die zingt zoals ieder buurmeisje en heeft een of ander liedje gehad en dat is een hitje geworden. Ik vind dat ze geen talent heeft en nu zit ze allemaal van die prevelliedjes te zingen. Dat is dan haar nieuwe stijl en dat vindt ze dan kunst en daar is ze dan heel tevreden over, maar daar is geen hond in geïnteresseerd. Ze heeft totaal geen soul in haar stem. Ze heeft gewoon geen talent. We moeten eerlijk zijn: we moeten mensen die niks kunnen niet de indruk geven dat ze wel wat kunnen. Kijk, Humberto slijmt aan alle kanten mee, maar ik begrijp niet dat Pauw daar aandacht aan besteedt. Wat moet hij nou met zo’n shitzangeresje?”
Maan weet weer ff waar ze staat! Zoww
De eerste keer in jaren.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Al zou ik het niet zo zeggen, maar ben het wel met Johan eens.
En dat domme gelul over witte mannen weer.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
Wilfred ziet er echt enorm slecht uit
Wat is er aan de hand met z'n oog?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
Wilfred ziet er echt enorm slecht uit
Vraag ik me ook af ja, ziet er wat ontstoken uitquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met z'n oog?
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met z'n oog?
Zei hij van de week ja, ontstoken. Ziet er al wel lang slecht uit.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af ja, ziet er wat ontstoken uit
Ik ben vanaf nu een dokterquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:46 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Zei hij van de week ja, ontstoken. Ziet er al wel lang slecht uit.
voor een ontstoken kut schrijf ik een antibiotica voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |