Ze was er wel maar het was nu niet echt heel anders dan anders. Wat er wel duidelijk is dat ze het ook wel gehad heeft met Gordon.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:06 schreef tong80 het volgende:
Ik heb toch niet gekeken vanavond. Ik lees hier niks over Angela de Jong. Was ze er toch niet ?
Dat begreep ik al uit haar column deze week. Ze was erg scherp. Net als over de nieuwe serie de Ring. Ze is niet het grootste schrijftalent, maar ik lees haar columns graag. Net zoals ik de column van Johan Derksen graag en als eerste las in de VI, terwijl ook hij niet denderend schreef. Dat beaamde hij zelf ook. Hij zegt en zei dat-ie geen Hugo Borst of Nico Dijkshoorn is. Morgen toch ff terugkijken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:17 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze was er wel maar het was nu niet echt heel anders dan anders. Wat er wel duidelijk is dat ze het ook wel gehad heeft met Gordon.
Grenze omhoog!!!!1111quote:Op donderdag 12 september 2024 22:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Propaganda in de rechtse hoek. Dijkjes een metertje ophogen en klaar. Alsof het klimaat ophoudt bij de grens.
Willem Frederik Hendriks.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
ikweethetookniet in NWS / Financieel directeur Susan Lenderink vertrekt bij Ajax
Wie heeft er gelijk
Al zou ik het niet zo zeggen, maar ben het wel met Johan eens.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:08 schreef DrDentz het volgende:
“Humberto was met Maan in Parijs, nu zat ze bij Pauw en steeds dat geneuzel, want ze heeft een comeback gemaakt ofzo… kijk, dat meisje kan niet zingen en heeft helemaal geen talent. Die zingt zoals ieder buurmeisje en heeft een of ander liedje gehad en dat is een hitje geworden. Ik vind dat ze geen talent heeft en nu zit ze allemaal van die prevelliedjes te zingen. Dat is dan haar nieuwe stijl en dat vindt ze dan kunst en daar is ze dan heel tevreden over, maar daar is geen hond in geïnteresseerd. Ze heeft totaal geen soul in haar stem. Ze heeft gewoon geen talent. We moeten eerlijk zijn: we moeten mensen die niks kunnen niet de indruk geven dat ze wel wat kunnen. Kijk, Humberto slijmt aan alle kanten mee, maar ik begrijp niet dat Pauw daar aandacht aan besteedt. Wat moet hij nou met zo’n shitzangeresje?”
Maan weet weer ff waar ze staat! Zoww
De eerste keer in jaren.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Al zou ik het niet zo zeggen, maar ben het wel met Johan eens.
En dat domme gelul over witte mannen weer.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
Wilfred ziet er echt enorm slecht uit
Wat is er aan de hand met z'n oog?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
Wilfred ziet er echt enorm slecht uit
Vraag ik me ook af ja, ziet er wat ontstoken uitquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met z'n oog?
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met z'n oog?
Zei hij van de week ja, ontstoken. Ziet er al wel lang slecht uit.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af ja, ziet er wat ontstoken uit
Ik ben vanaf nu een dokterquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:46 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Zei hij van de week ja, ontstoken. Ziet er al wel lang slecht uit.
voor een ontstoken kut schrijf ik een antibiotica voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |