Maak er een POL van.quote:
Zucht, hij zegt meermaals echt letterlijk dat dit problemen er wel degelijk zijn. Maar als je het niet wilt horen dan houdt het natuurlijk op. Hij wijdt de oplossing van die problemen vooral aan fouten (bij de eerste en tweede generatie migranten heeft de politiek hoegenaamd niets gedaan om ze te laten integreren) en hij zei ook iets over de huidige aanpak door de politiek, die me even ontschoten is. Maar hij verheerlijkt helemaal niks.quote:Op maandag 9 september 2024 10:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een beetje matig als wetenschapper. De problemen zijn echt, en mensen zien dat de problemen steeds meer doorschuiven, witte wijken worden gemengde wijken, en gemengde wijken worden zwarte wijken, en zulke processen kunnen best snel gaan.
Maar goed, Hein de Haas is dan in ieder geval consequent, hij woont natuurlijk niet in een sociale huurwoning in een migrantenwijk, en hij brengt zijn kinderen niet naar een zwarte school. Hij ervaart geen problemen, en benoemt ze ook niet.
Ik heb het helemaal niet over verheerlijken.quote:Op maandag 9 september 2024 12:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zucht, hij zegt meermaals echt letterlijk dat dit problemen er wel degelijk zijn. Maar als je het niet wilt horen dan houdt het natuurlijk op. Hij wijdt de oplossing van die problemen vooral aan fouten (bij de eerste en tweede generatie migranten heeft de politiek hoegenaamd niets gedaan om ze te laten integreren) en hij zei ook iets over de huidige aanpak door de politiek, die me even ontschoten is. Maar hij verheerlijkt helemaal niks.
Je hebt het nog lang volgehouden.quote:Op maandag 9 september 2024 14:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sorry, maar iemand die maar de helft leest en alleen hoort wat hij wil horen.. Dat is verspilde energie.
Daar komen ze wel laat achter zeg.quote:Op maandag 9 september 2024 17:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.mediacourant.(...)t-een-beetje-sleets/
wel grappig dat 70% van de Mediacourant bezoekers ook vindt dat de sleet erop zit bij Vandaag Inside
Wat betekent bedeen ook alweer ?quote:
Moest wel lachen toen ik die snuit van Cuby boven het deurtje uit zag komenquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:38 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)f-ik-nu-ga-verhuizen
Twee vrienden hebben heeft een voordeelquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:58 schreef DrDentz het volgende:
Dat Johan geen video deurbel heeft hè? Je gaat toch niet met iedere dorpsidioot in discussie aan de deur..
Johan is duidelijk levensmoe.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boze kampmeneer bij Derksen aan de deur https://www.dumpert.nl/item/100102649_ade41f35
Ja, dat heeft al in alle kranten gestaanquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boze kampmeneer bij Derksen aan de deur https://www.dumpert.nl/item/100102649_ade41f35
Ik vraag me wel af waarom zij en René de meest bloederige zooi opzoeken en delen. Gijp beschrijft deze filmpjes ook altijd in de uitzending.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:49 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)p-minouche-instagram
Problemen in huize van der Gijp
Hier het hele filmpjequote:Op dinsdag 10 september 2024 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Ja, dat heeft al in alle kranten gestaan
quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het was wel zijn bedoeling om ergens te gaan wonen waar hij niet makkelijk te vinden is, maar heeft Genee dat verpest door vrij duidelijk te omschrijven waar hij precies woontquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:14 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]Zo zie je hoe makkelijk je te vinden bent in een plek als Grolloo. Op naar een flat in Utrecht Johan.
Hier in het noorden zijn we te nuchter om het boeiend te vinden waar Derksen woont. Maar je hebt idioten zat.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het was wel zijn bedoeling om ergens te gaan wonen waar hij niet makkelijk te vinden is, maar heeft Genee dat verpest door vrij duidelijk te omschrijven waar hij precies woont
BekendeBuren.nl ook blijkbaarquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het was wel zijn bedoeling om ergens te gaan wonen waar hij niet makkelijk te vinden is, maar heeft Genee dat verpest door vrij duidelijk te omschrijven waar hij precies woont
Kwispelende Cubyquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hier het hele filmpje
En ja de hond is geen waakhond
Iemand die weerwoord heeft zie je niet meer terug. Alleen types als Goblens en die oud-generaal. Die hebben gezag met een streepje. Dan buigt ie weer voor z'n vader. Ik had spiegoloog moeten worden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:17 schreef Marcoss het volgende:
Johan die opnieuw zegt dat kritiek hem niks doet en je daar met een lach mee moet omgaan.. dat blijkt toch een goede rubriek
Ff teruggelezen, waar niks an dus.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:58 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Heb gisteren niet live gekeken maar kijk het nu terug en heb niks gemist. Steeds vaker. Ze lullen maar een eind weg, de uitzendingen duren nu ook 5 minuten langer. Dat helpt ook niet echt mee.
Wie ben jij dan, heb jij gestreden in uitwedstrijden tegen Bert van der Veer-hooligans?quote:Op woensdag 11 september 2024 23:23 schreef hondonspain het volgende:
Paar keer stukjes gezien maar vind er niets meer aan, ook de gasten zijn vaak doodsaai. Denk dat format niet meer werkt.
Bijna elk onderwerp komt dagelijks terug zonder nieuwe informatie en het programma duurt 5 minuten langer dat haalt de snelheid uit het programma.quote:Op woensdag 11 september 2024 23:23 schreef hondonspain het volgende:
Paar keer stukjes gezien maar vind er niets meer aan, ook de gasten zijn vaak doodsaai. Denk dat format niet meer werkt.
Dat zie ik veel mensen roepen in dit topic. Maar als ik even Google naar de kijkcijfers, zijn die meer dan primaquote:Op woensdag 11 september 2024 23:23 schreef hondonspain het volgende:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 12 september 2024 18:32 schreef tong80 het volgende:
M'n 237ste, wekelijkse, column voor de Frontpage.....
Hans Kraay junior speelde vaak toneel tijdens Voetbal/Veronica Inside. Dat is jammer omdat ie wel zinnige dingen te zeggen en melden heeft. Hij liet zich, als het kale mannetje bij Bennie Hill, vrijwillig op z'n kop slaan. De ene keer letterlijk door de goeie lobbes Jan Boskamp (het betere schouderwerk), de andere keren figuurlijk door Gijp en Derksen. Die plaatsten stelselmatig denigrerende opmerkingen als Kraaij wel degelijk iets zinnigs zei. Kraaij speelde dan (meestal) het opgewonden standje, zoals hij dat ook op het veld als voetballer deed. Als ze er aan de tafel een warboel van maakten, pleurde de luis in de pels, de overal mislukte programmamaker, verslaggever of interviewer, de wanstaltige schlagermuziek karaokende Wilfred Genee er een poep-en pies filmpje in. Dan nog het liefst een video van de opgewonden Kraaij, die langs de lijn als amateurcoach z'n jasje op de grond smeet. Het geruzie was vaak gespeeld, want immers alles voor de kijkcijfers.
[ afbeelding ]
Hij was een talentje in de jeugd bij Feijenoord. Een groter talent in dat B-elftal was ene René van der Gijp. Gijp was toen al een losbol, en werd bij Feijenoord, toen-ie zich met bolhoed en wandelstok, met een taxi voor het trainingsveld had laten afzetten, weggestuurd. Gijp haalde met een omweg, Sparta, Lokeren....PSV, toch nog de top en het Nederlands elftal. Gek genoeg zegt men toch nog steeds dat Gijp er meer uit had kunnen halen. Dat zou kunnen kloppen. Maar misschien had vd Gijp deze instelling en gedrag wel nodig om zich prettig te voelen, te presteren.
Toen de vader van Kraaij Jr., Hans Kraaij Sr., manager was van Feijenoord, stond Jr, op het punt van debuteren in het eerste. Zijn dominante vader, besloot echter zijn invloed te laten gelden en stak daar een stokje voor. Kraaij Jr. zou te onvolwassen zijn en z'n pa was bang voor een afgang. Kraaij Sr. zal eerder aan zichzelf gedacht hebben. Hij zou er misschien op aangekeken worden. Senior was toch al van de onzekerheid. Bij Ajax en Feijenoord moest hij wegens het feit dat-ie niet tegen spanning kon voortijdig opstappen als trainer en technisch directeur. Het ego van Jr.'s vader was sowieso al groter dan de gemene deler, gezien het feit dat ie niet meer aan tafel wilde zitten bij Gijp en Derksen, omdat-ie te weinig spreektijd kreeg ten opzichte van die twee.
Kraaij Jr. heeft ondanks dat-ie het bij Feijenoord niet haalde, toch nog geschopt tot prof. Letterlijk en figuurlijk. Een carriere van meer dan 15 jaar zelfs. Waar Sr. groter was dan de gemene deler, was Jr. eerder een gemene uitdeler. Verborgen bleef zijn voetballende talent. Hij dacht zich alleen te kunnen handhaven in het betaalde voetbal door als een zeis over het veld te razen. Hij wist dat-ie Zeist (trainingscentrum Nederlands-Elftal) nooit zou kunnen halen. Zijn ego echter zat hem niet in de weg. Als ie niet voetballend over de tong zou gaan of anderzijds er bovenuit kon steken dan maar schoppend en tierend.
Kraaij Junior kreeg ooit een schorsing van 24 wedstrijden. Later gereduceerd tot 15. Hij gaf scheidsrechter Wil de Vrieze een schouderduw. Had in het American Football niet misstaan. Junior ging in de geschorste periode dan ook in Amerika voetballen. Speelde toen in hetzelfde elftal met één van de beste spelers ooit. Wie kan zeggen dat ie met George Best samen heeft gespeeld ?
Inmiddels is Kraaij Jr. al meer dan 30 jaar werkzaam als reporter op tv. Veelal in de KKD. Hij neemt blijkbaar genoegen met een rol aan de zijlijn. Dat is jammer. Net zo jammer is dat hij een vreselijk programma met homevideo's presenteert. In het voedbalpanel (Voetbalpraat) bij ESPN heeft hij altijd zinnige woorden. Daar hoeft-ie geen toneel te spelen. Hoeft hij zich niet te laten kleineren en wordt hij niet uit de tent gelokt door een omhooggevallen haarstukje. Ik zou hem graag terug zien in VI. Doe er dan gelijk Wim Kieft bij. En als frisse wind Theo Janssen, die helaas ook z'n image tegen heeft van losbol en drankschuit. Mogen in het vervolg Wierd Duck, Hélène Hendriks, Heleen van Rooijen, Job van der Knoestert en andere kontlikkers van Derksen thuisblijven. Kunnen ze lekker homevideootjes kijken. En naar Vandaag Inside. In een oud-tevens nieuw jasje. Allebei gepresenteerd door.....Wilfred Genee.
tong80
Oh ja Angela de Jong. Ik ga kijken. Want Dit was het nieuws wordt herhaald.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou Gordon vanavond kijken omdat zijn vriendin in de show zit![]()
Karma!!!quote:
Gisteren ook al.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een jetsers zeg, meisje in het publiek.
Propaganda in de rechtse hoek. Dijkjes een metertje ophogen en klaar. Alsof het klimaat ophoudt bij de grens.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:03 schreef Origami94 het volgende:
Klimaatpropaganda bij een rechtse show
Ik las een artikel in de OOR dat ze schijt heeft aan al haar haters. Dat schijnen er nogal veel te zijn. Ik las ook dat ze "vroeger" geen muziek maakte waar ze zelf achter stond. Haar recente werk slaat niet aan bij het publiek en de recensenten. Waarom nog aandacht aan haar besteden? Ik ken haar werk verder niet. Hoorde gisteren wel iets bij Eva Jinek. Daar werd ik niet vrolijk van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |