Ze is al een paar keer geweest dacht ik.quote:Op maandag 16 september 2024 22:00 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vrees een eenmalig optreden.
Vandaag ook weer.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Timmermans moet ruzie hebben gehad met Genee. Dat merk je eraan als hij vals wordt. ‘Zonde van de zendtijd’, terwijl hij gewoon een normaal betoog houdt. Slaat echt nergens op, tenenkrommend.
Iedere keer dezelfde riedel.quote:Op maandag 16 september 2024 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
haha Johan probeert alles weer met de mantel der liefde te bedekken
Keertje aan de bar volgens mij.quote:Op maandag 16 september 2024 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is al een paar keer geweest dacht ik.
Haar column in het Parool vind ik best goed af en toe.quote:Op maandag 16 september 2024 22:27 schreef Poefbank het volgende:
Lale heeft soms best wel leuke columns, maar helaas leunt haar bekendheid/identeit om het feit dat ze een "(ex)moslimmeisje" is. Hier blijkt wel weer dat er niet veel uitkomt. Helaas, want ze zou een goede opiniemaker kunnen zijn.
Is schrijfster, geen tv ervaring.quote:Op maandag 16 september 2024 22:27 schreef Poefbank het volgende:
Lale heeft soms best wel leuke columns, maar helaas leunt haar bekendheid/identeit om het feit dat ze een "(ex)moslimmeisje" is. Hier blijkt wel weer dat er niet veel uitkomt. Helaas, want ze zou een goede opiniemaker kunnen zijn.
Wat had je verwacht? Dat boek van haar is niet door te komen en ze heeft nog nooit zinnige teksten gehad.quote:Op maandag 16 september 2024 21:58 schreef Poefbank het volgende:
Lale zegt nog niet zoveel. Jammer, had meer verwacht. Wel een leuk deerne verder.
Wie of wat kende ze niet ?quote:
Derksen vind alles talentloos wat geen baard en cowboyhoed op heeft.quote:Op maandag 16 september 2024 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Wat is zij simpel zeg, en Johan noemt Maan talentloos? Alsof die Lale iets toevoegt aan tafel..
Zijn club heeft niet van het Roda van Timmermans gewonnen, dat zal het zijn.quote:
Jan Slagter ook bij Renze. Typerender kun je het oude blanke mannen bolwerk niet typeren.quote:Op maandag 16 september 2024 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
haha Johan probeert alles weer met de mantel der liefde te bedekken
Precies, steeds meer users die het ook inzien.:)quote:Op dinsdag 17 september 2024 04:54 schreef Alicia76 het volgende:
Derksen wordt steeds extremer. De man is het totaal kwijt. Hij heeft de laatste verkiezingen gestemd op FVD, BBB en NSC. En hij had naderhand spijt van iedere stem. Alleen al daardoor is de man niet meer serieus te nemen. Ook kan Derksen totaal geen kritiek verdragen. Hij maakt anderen graag kapot, maar zodra het over hem gaat steigert hij als een aangeschoten paard. Derksen is een sneu mannetje geworden die is vastgeroest in waanideeen. Hij zal dat alleen nooit toegeven. Het feit dat hij al heel lang stemt op partijen waar hij later spijt van heeft zegt genoeg. Johan Derksen is een oude man, een zielig type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |