Ik kreeg net een linkje. Geweldig.quote:
Wie was er vals ? Genee ? Dat is ie toch vaker ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Timmermans moet ruzie hebben gehad met Genee. Dat merk je eraan als hij vals wordt. ‘Zonde van de zendtijd’, terwijl hij gewoon een normaal betoog houdt. Slaat echt nergens op, tenenkrommend.
Genee ja. Timmermans kwam in beeld en had gewoon een compleet logisch betoog (wij moeten als GL/PvdA zorgen dat we andere plannen hebben en niet alleen zeggen dat het slecht is) en ze kwamen terug in de studio en Genee zei alleen maar: dit is toch zonde van de zendtijd? Echt gewoon onzin.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was er vals ? Genee ? Dat is ie toch vaker ?
Genee houd niet zo van sociale politici. Je merkt aan alles dat hij een echte VVD aannhanger is. Altijd met dedain praten over mensen die links van het politieke spectrum zitten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Genee ja. Timmermans kwam in beeld en had gewoon een compleet logisch betoog (wij moeten als GL/PvdA zorgen dat we andere plannen hebben en niet alleen zeggen dat het slecht is) en ze kwamen terug in de studio en Genee zei alleen maar: dit is toch zonde van de zendtijd? Echt gewoon onzin.
Allemaal daar aan tafel. Daarom kijk ik niet zo vaak meer. Je mag van mij rechts zijn, maar wel van niveau Jort Kelder is prima wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:38 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Genee houd niet zo van sociale politici. Je merkt aan alles dat hij een echte VVD aannhanger is. Altijd met dedain praten over mensen die links van het politieke spectrum zitten.
Nou ja dat is toch ook gebakken lucht. Alleen zeggen dat plannen slecht zijn of alleen zeggen dat ze andere plannen hebben zonder ook maar iets te zeggen over die plannen is nagenoeg waardeloos.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Genee ja. Timmermans kwam in beeld en had gewoon een compleet logisch betoog (wij moeten als GL/PvdA zorgen dat we andere plannen hebben en niet alleen zeggen dat het slecht is) en ze kwamen terug in de studio en Genee zei alleen maar: dit is toch zonde van de zendtijd? Echt gewoon onzin.
Voor het uitleggen van die plannen is dit toch totaal de rubriek niet? Dan moet je hem uitnodigen, of concreet vragen ernaar. Dit is totaal zinloos om uit te zenden als je het alleen maar wilt afzeiken. Hoe zonde van de zendtijd is het voortdurend uitzenden van schijtlollige filmpjes dan? Of het praten over Wilfriet die karaoke wilt zingen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja dat is toch ook gebakken lucht. Alleen zeggen dat plannen slecht zijn of alleen zeggen dat ze andere plannen hebben zonder ook maar iets te zeggen over die plannen is nagenoeg waardeloos.
Je kan over de plannen van de coalitie vinden wat je wil, maar ze hebben in ieder geval plannen en daar zijn ze mee bezig.
Ik heb van Timmermans nog geen half compleet pakket gezien, alleen hier en daar wat losse flodders en zelfs dat nauwelijks.
0 inhoud had die reactie die ze uitzenden, zo simpel is het. Ik vind Genee niet bepaald een groot politiek duider, sterker nog, ik heb hem nog maar zelden op inhoud kunnen betrappen, maar zelfs een kapotte klok heeft 2x per dag gelijk
Gelul. Hij hoeft geen regeringsconcept te maken, maar de ideeën van PvdA zijn duidelijk genoeg. Verder gaat-ie juist zoveel mogelijk op het regeerakkoord in. Die liggen pas op tafel. Wil je dat ie daar ad hoc op reageert ? Hij is geen Wilders of Trump die via X communiceren. Volgende week zijn de debatten, reken maar dat hij an beslagen ter ijs komt. Samen met Jetten en Dijk gaat dat vuurwerk worden. Ik geniet nu al van het gestamel van Keizer, Agema en vd Plas.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja dat is toch ook gebakken lucht. Alleen zeggen dat plannen slecht zijn of alleen zeggen dat ze andere plannen hebben zonder ook maar iets te zeggen over die plannen is nagenoeg waardeloos.
Je kan over de plannen van de coalitie vinden wat je wil, maar ze hebben in ieder geval plannen en daar zijn ze mee bezig.
Ik heb van Timmermans nog geen half compleet pakket gezien, alleen hier en daar wat losse flodders en zelfs dat nauwelijks.
Dit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Voor het uitleggen van die plannen is dit toch totaal de rubriek niet? Dan moet je hem uitnodigen, of concreet vragen ernaar. Dit is totaal zinloos om uit te zenden als je het alleen maar wilt afzeiken. Hoe zonde van de zendtijd is het voortdurend uitzenden van schijtlollige filmpjes dan? Of het praten over Wilfriet die karaoke wilt zingen?
En dom.quote:Op maandag 16 september 2024 20:34 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Lale is een mollige Turk. @:oriente
Ik vrees een eenmalig optreden.quote:Op maandag 16 september 2024 21:58 schreef Poefbank het volgende:
Lale zegt nog niet zoveel. Jammer, had meer verwacht. Wel een leuk deerne verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |