Ik dacht dat ze groter waren, maar die van mij is maar 106kg en 1.51m lang. Dat past dus primaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom niet?ben je hier weer aan het fatshamen?
Ze heeft haar hoofd een beetje gedraaid in de originele foto. AI herkent dat waarschijnlijk nog niet en dus ziet het er allemaal een beetje verdraaid uitquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
En/Of een hele scheve onderkin.....
Dat huis wordt pas over 3 weken verkocht.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh, hadden de nieuwe bewoners al je kleeding weggedaan, zonder je te melden dat je wat vergeten was?
Ja vond het al gek.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat huis wordt pas over 3 weken verkocht.
Ow dat had ik niet gelezen, maar ik denk dat ze gewoon dacht dat het wasgoed was en dat ze het in de wasmachine heeft gedaan of zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja vond het al gek.
Maar devzero zei iets over je ex...
Wat een trut zeg.
Zoiets vermoedde ik al een beetjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat had ik niet gelezen, maar ik denk dat ze gewoon dacht dat het wasgoed was en dat ze het in de wasmachine heeft gedaan of zo.
Zijn kleding zal wel tussen ons rouleren.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat zijn ex daar nog woont en het kleren van zijn zoontje waren
Oh gelukkig, had het idee dat ze het weggedaan zou hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat had ik niet gelezen, maar ik denk dat ze gewoon dacht dat het wasgoed was en dat ze het in de wasmachine heeft gedaan of zo.
Zijn kleding zal wel tussen ons rouleren.
Uit ervaring weet ik dat kleding altijd tussen ouders heen en weer gaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh gelukkig, had het idee dat ze het weggedaan zou hebben.
Alle mensen die zelf steeds input gevenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In hoeverre werk je er aan mee?
Dat wil ik dus zien te voorkomen idd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat kleding altijd tussen ouders heen en weer gaat.
Wat bedoel je, geen broeken meer, we hebben net 3 gekocht, oh allemaal bij je moeder
Haal alles maar offline!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alle mensen die zelf steeds input geven
Onmogelijk en te stressvol om je daar druk over te maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wil ik dus zien te voorkomen idd.
Mogelijk is het zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Onmogelijk en te stressvol om je daar druk over te maken.
Flush your turd down the loooooooquote:
Zolang het maar geen natte isquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een HEEL erg dikke scheet hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |