Beter ja, maar die mondquote:
Runway AI maakt er niet iets tofs van en mijn credits op Kling AI zijn op voor vandaag. Ik heb je plaatje opgeslagen en ga het morgen even met Kling AI proberen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat kan AI van dit maken @:koningwouter
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Die tong is raar, maar over half een jaar zullen dat soort dingen wel zijn verbeterd
Heer Koningquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Denk dat we niet zo ver meer af zitten van zelfbewuste AI want de technologie hierachter werkt bijna precies zoals hersenen werken.
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zou niet met lickitung in een lift willen staan
Tongshamen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom niet?ben je hier weer aan het fatshamen?
Heey AS!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heer Koning
Hoe zijn je Elite-avonturen?
Ik ben pas geleden weer begonnen, alleen is mijn computer gaar en disconnect ie mijn VR-bril erg vaak tijdens een woeste exploration-sessie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heey AS!
Elite heb ik echt al een hele tijd niet meer gespeeld. Ben heel erg druk met programmeren. Doe jij het nog vaak?
Jezus wat engquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha is AI gegenereerd van een foto xD
Oh dat is super kut! Toch misschien tijd voor een Quest 3?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben pas geleden weer begonnen, alleen is mijn computer gaar en disconnect ie mijn VR-bril erg vaak tijdens een woeste exploration-sessie.
Doodengquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Die tong is raar, maar over half een jaar zullen dat soort dingen wel zijn verbeterd
Eng jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja gaat nergens meer over wat er allemaal kan met AI.
Het ligt aan mijn computerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is super kut! Toch misschien tijd voor een Quest 3?
Gewoon rustig 'standaard drinken' toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter naar huis gaan en dan daar rustig verder drinken
In hoeverre werk je er aan mee?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eng ja
Wil wr nier aan meewerken
Ze heeft een beroertequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:08 schreef KoningWouter het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Naar deze:
[ afbeelding ]
En/Of een hele scheve onderkin.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |