Mij ook niet, ik had 0 irritatie over Max. Van mij had hij mogen winnen. Ik vond hem in deze serie de beste of toch minstens zo goed als Herman.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:37 schreef Cupfighter het volgende:
mij is dat handenwrijven helemaal niet opgevallen eigenlijk
Dat dacht ik ook. Maar in nieuwsberichten staat steevast "Na het volgend seizoen". Ik dacht dat ze de decemberserie alleen nog hadden, maar blijkbaar komt 2025 ook nog twee keer met Philip en Maarten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dacht dat dit laatste seizoen van Philipgod was maar doet er dus nog één? Is er ook al bekend wie straks in de zetel bij Herman komt te zitten?
Nee alleen winter seizoen nog. Vanaf de zomer neemt Herman het over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:12 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar in nieuwsberichten staat steevast "Na het volgend seizoen". Ik dacht dat ze de decemberserie alleen nog hadden, maar blijkbaar komt 2025 ook nog twee keer met Philip en Maarten.
Ik al 61 jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik had graag Max als winnaar gezien, maar kan ook prima leven met Herman.
Volgens mij is dat een soort all stars variant. Oud winnaars en deelnemers, speciaal gemaakt voor NPO extraquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:10 schreef svann het volgende:
Dan is de serie die nu op NPO-extra loopt zeker een herhaling.
Idem. Gruwelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:19 schreef Näsenbar het volgende:
https://www.ad.nl/show/fr(...)we-maarten~acde6d95/
Als zij het inderdaad zou worden dan kijk ik in ieder geval nooit meer.
Het trieste is dat je ze eenmaal op tv je er 30 jaar aan vastzit. Net als met omhooggevallen GTST tutjes of voetbalreporters-trainers of analisten. Het is gewoon een tweederangs opera zangeres. Type André Rieu. Te behappen voor de gemiddelde kijkers of liefhebber.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:12 schreef Eightyone het volgende:
Die vrouw is hooguit een paar uitzendingen leuk. Ze wordt al snel teveel.
Je bedoelt een andere Herman neem ik aan, maar wie is dat ?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:30 schreef Berkery het volgende:
Anna Gimbrère wordt ook genoemd. Dat zal Herman leuk vinden.
Herman van der Zandt, de presentator van het programma?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bedoelt een andere Herman neem ik aan, maar wie is dat ?
Kan ze mooi borstvoeding geven tussen de opnames doorquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:30 schreef Berkery het volgende:
Anna Gimbrère wordt ook genoemd. Dat zal Herman leuk vinden.
Ik bedoelde Anna.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Herman van der Zandt, de presentator van het programma?
Anna is een wetenschapsjournalist die op zich prima op die plek past, maar ze doet het met Herman van der Zandt. En ik vind dat je werk en privé gescheiden moet houden.quote:
Wanneer de redactie ook niet kan bedenken waarom je de vorige keer bekend genoeg was om mee te doen.quote:Op maandag 16 december 2024 19:30 schreef Arcee het volgende:
Jörgen Tjon A Fong (oud-finalist De slimste mens)
Martin Rombouts (oud-winnaar De slimste mens)
quote:Op maandag 16 december 2024 20:00 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wanneer de redactie ook niet kan bedenken waarom je de vorige keer bekend genoeg was om mee te doen.
Zou er nog een vraag over burlen in zitten dit keer?quote:Op maandag 16 december 2024 20:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heerlijke deelnemerslijst, wederom hup Frank Heinen
Die heeft alle dierengeluiden uit zn hoofd geleerd denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou er nog een vraag over burlen in zitten dit keer?
Heerlijke lijst. In ieder geval geen personen waarvan je vaak dacht: wie is dat nou weer? En geen kandidaten met een gezichtsuitdrukking van, wat kom ik hier eigenlijk doen? Ik gok op Lisa Loeb als winnaar.quote:Op maandag 16 december 2024 19:30 schreef Arcee het volgende:
https://kro-ncrv.nl/progr(...)s-winterseizoen-2024
Het winterseizoen van De slimste mens 2024 belooft spannender dan ooit te worden; er doen oud-finalisten mee. Wie mag zich aan het einde van de rit ‘De slimste van De slimste’ noemen? Deze kandidaten zie je in het jubileumseizoen van de populaire kennisquiz.
Wie zijn de kandidaten van De slimste mens seizoen 25?
Angela de Jong (televisierecensent, oud-winnaar De slimste mens)
Anniek Pheifer (theater-, TV- en filmacteur, oud-finalist De slimste mens)
Anniko van Santen (televisiepresentator, oud-finalist De slimste mens)
Art Rooijakkers (presentator, oud-winnaar De slimste mens)
Astrid Kersseboom (presentator, nieuwslezer, oud-winnaar De slimste mens)
Bram Douwes (presentator, journalist, oud-finalist De slimste mens)
De kandidaten van De slimste mens op alfabetische volgorde:
Diederik Smit (cabaretier, schrijver, columnist, oud-winnaar De slimste mens)
Donny Ronny (cabaretier, kleinkunstenaar, oud-finalist De slimste mens)
Emma Wortelboer (presentator, journalist, oud-finalist De slimste mens)
Eric Smit (journalist, publicist, mede-oprichter Follow The Money, oud-winnaar De slimste mens)
Frank Heinen (sportjournalist, schrijver, oud-finalist De slimste mens)
George van Houts (acteur, cabaretier, oud-winnaar De slimste mens)
Herman van der Zandt (presentator, oud-winnaar De slimste mens)
Hiske Versprille (restaurantcriticus, oud-finalist De slimste mens)
Jacob Derwig (acteur, oud-winnaar De slimste mens)
Jaike Belfor (acteur, vechtsporter, oud-winnaar De slimste mens All Stars)
Joes Brauers (acteur, oud-winnaar De slimste mens)
Klaas Dijkhoff (voormalig politicus, podcastmaker, oud-winnaar De slimste mens)
Lisa Loeb (cabaretier, presentator, schrijver, oud-winnaar De slimste mens)
Margriet van der Linden (journalist, presentator, oud-finalist De slimste mens)
Max Terpstra (programmamaker, presentator, oud-finalist De slimste mens)
Mischa Blok (radiopresentator, schrijver, verslaggever, documentairemaker, oud-finalist De slimste mens)
Peter Hein van Mulligen (econoom, oud-winnaar De slimste mens)
Rob Hadders (televisiepresentator, voormalig schaatser, oud-winnaar De slimste mens)
Roelof de Vries (journalist, oud-winnaar De slimste mens)
Tom Kleijn (journalist, oud-winnaar De slimste mens)
Tom Roes (programmamaker, televisiepresentator, oud-winnaar De slimste mens)
Lijkt me een topshow.
WAT? Gaat Francis de plaats innemen van Maartenquote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef Vincent_student het volgende:
Maandag weer beginnen.![]()
Maarten en Filip-genot.![]()
Helaas de laatste vier weken met hun. Dus dat wordt extra genieten en wel met de beste kandidaten.
Het vervolg laat ik maar even schieten. Ik heb helemaal niets met Herman van der Zandt (zo saai) en Francis van Broekhuizen (kijk mij eens een gek mens zijn). Ben wel benieuwd hoe zij het er vanaf brengen. Maar ik weet nog dat ik afhaakte toen Herman van der Zandt het stokje overnam van Joost Prinsen bij het Mes op tafel. Ik vond er niets meer aan. Ik kijk nu wel weer met Sjoerd aan tafel. Die heeft wel iets grappigs.
Nou, zo gaat het een beetje in de wandelgangen rond. En ze heeft nog niet ontkend.quote:Op zondag 22 december 2024 20:22 schreef Blues het volgende:
[..]
WAT? Gaat Francis de plaats innemen van Maarten
Wat een vreemde keuze.
quote:Het allerlaatste seizoen van De Slimste Mens met tv-coryfeeën Philip Freriks en Maarten van Rossem wordt feestelijk, met oud-winnaars en andere opvallende oud-deelnemers. Met in deze start: Joes Brauers, Angela de Jong en Klaas Dijkhoff.
Het was lang van tevoren aangekondigd: tv-coryfeeën Philip Freriks (80) en Maarten van Rossem (81) doen samen toch echt hun allerlaatste seizoen De Slimste Mens. Het beloven zes feestelijke weken te worden. Oud-winnaars nemen plaats om hun titel te verdedigen. Andere opvallende oud-deelnemers kijken of hun kennis is verbeterd. In deze start nemen plaats: acteur Joes Brauers, tv-criticaster Angela de Jong en voormalig VVD-politicus Klaas Dijkhoff.
Philip Freriks
Freriks werd begin deze maand verrast tijdens de opnames. Hij kreeg een koninklijke onderscheiding voor zijn jarenlange toewijding en bijdrage aan de Nederlandse televisie en werd benoemd tot Officier in de Orde van Oranje-Nassau. Gerhard van den Top, burgemeester van Hilversum, speldde het lintje bij hem op.
Wanneer is De Slimste Mens op televisie te zien?
De Slimste Mens is vanaf maandag 23 december 2024 weer iedere werkdag om 20:35 uur te zien op NPO 1.
Ik mis bij de oud-winnaars de winnaar van 2012: Arjen Lubach.quote:Op maandag 16 december 2024 19:30 schreef Arcee het volgende:
https://kro-ncrv.nl/progr(...)s-winterseizoen-2024
Het winterseizoen van De slimste mens 2024 belooft spannender dan ooit te worden; er doen oud-finalisten mee. Wie mag zich aan het einde van de rit ‘De slimste van De slimste’ noemen? Deze kandidaten zie je in het jubileumseizoen van de populaire kennisquiz.
Wie zijn de kandidaten van De slimste mens seizoen 25?
Angela de Jong (televisierecensent, oud-winnaar De slimste mens)
Anniek Pheifer (theater-, TV- en filmacteur, oud-finalist De slimste mens)
Anniko van Santen (televisiepresentator, oud-finalist De slimste mens)
Art Rooijakkers (presentator, oud-winnaar De slimste mens)
Astrid Kersseboom (presentator, nieuwslezer, oud-winnaar De slimste mens)
Bram Douwes (presentator, journalist, oud-finalist De slimste mens)
Diederik Smit (cabaretier, schrijver, columnist, oud-winnaar De slimste mens)
Donny Ronny (cabaretier, kleinkunstenaar, oud-finalist De slimste mens)
Emma Wortelboer (presentator, journalist, oud-finalist De slimste mens)
Eric Smit (journalist, publicist, mede-oprichter Follow The Money, oud-winnaar De slimste mens)
Frank Heinen (sportjournalist, schrijver, oud-finalist De slimste mens)
George van Houts (acteur, cabaretier, oud-winnaar De slimste mens)
Herman van der Zandt (presentator, oud-winnaar De slimste mens)
Hiske Versprille (restaurantcriticus, oud-finalist De slimste mens)
Jacob Derwig (acteur, oud-winnaar De slimste mens)
Jaike Belfor (acteur, vechtsporter, oud-winnaar De slimste mens All Stars)
Joes Brauers (acteur, oud-winnaar De slimste mens)
Klaas Dijkhoff (voormalig politicus, podcastmaker, oud-winnaar De slimste mens)
Lisa Loeb (cabaretier, presentator, schrijver, oud-winnaar De slimste mens)
Margriet van der Linden (journalist, presentator, oud-finalist De slimste mens)
Max Terpstra (programmamaker, presentator, oud-finalist De slimste mens)
Mischa Blok (radiopresentator, schrijver, verslaggever, documentairemaker, oud-finalist De slimste mens)
Peter Hein van Mulligen (econoom, oud-winnaar De slimste mens)
Rob Hadders (televisiepresentator, voormalig schaatser, oud-winnaar De slimste mens)
Roelof de Vries (journalist, oud-winnaar De slimste mens)
Tom Kleijn (journalist, oud-winnaar De slimste mens)
Tom Roes (programmamaker, televisiepresentator, oud-winnaar De slimste mens)
Jeroen Kijk in de Vegte is ook een opvallende afwezige. Winnaar in het eerste Tapla seizoen en verliezend finalist in 2013/2014quote:Op maandag 23 december 2024 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mis bij de oud-winnaars de winnaar van 2012: Arjen Lubach.
Dat wist Maarten echt niet allemaal vanzelf, daarin werd hij echt wel voorbereid!quote:Op maandag 23 december 2024 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
Francis zou ik wel leuk vinden!En ook een heel ander type dan Maarten. Ik vraag me alleen wel af hoe het met haar historische kennis zit. van Maarten was het altijd wel interessant dat hij wat toelichting kon geven bij bepaalde vragen. Alhoewel ze met Francis misschien een heel andere invulling willen geven aan die juryrol.
Maar voor hetzelfde geld wordt het iemand anders
Ook wel weer waarquote:Op maandag 23 december 2024 20:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat wist Maarten echt niet allemaal vanzelf, daarin werd hij echt wel voorbereid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |