En dat moeten wij geloven?quote:Zowel de moeder, die vanwege haar zeer kwetsbare mentale gesteldheid uitzetting probeerde te voorkomen, als de instanties zijn debet aan die lange periode.
Vroeger was nee ook meteen nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:42 schreef karton2 het volgende:
Die asieladvocaat loopt wel lekker te cashen op deze manier![]()
Hopelijk wordt die hele asielproducure zsm aangepast. Na de eerste afwijzing is het gewoon klaar en ga je terug naar waar je vandaan komt.
Nee, behalve nu want nu komt het goed uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:36 schreef Toine51 het volgende:
En wéér een verblijfsaanvraag ingediend...
Echt, hoe lang kunnen die figuren dit blijven doen?
En waar the hell is die vader in dit verhaal? Is daar ooit kritisch naar gevraagd?
Gegeven dat hij alsnog weg moet weet ik niet of dat fijn isquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:05 schreef Harvest89 het volgende:
In elk geval fijn dat hij nog een tijd mag blijven.
Het is toch weer wat tijd om allerlei pogingen te doen om hier permanent te blijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gegeven dat hij alsnog weg moet weet ik niet of dat fijn is
De uitspraak is dat hij dat niet mag. Dus tenzij er een vormfout is gemaakt zou dat nu niet anders moeten zijn, zeker met het huidige beleid.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is toch weer wat tijd om allerlei pogingen te doen om hier permanent te blijven.
Dat kind gewoon bij de vader onderbrengen die nooit in beeld is geweest behalve toevallig nu (wat dat is wat ze willen toch) en die moeder het land uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:12 schreef Montagui het volgende:
Kan de moeder niet aangeklaagd worden voor minachting van ons rechtssysteem?
Gewoon eens een rekening sturen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:12 schreef Montagui het volgende:
Kan de moeder niet aangeklaagd worden voor minachting van ons rechtssysteem?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ben inmiddels zo doodmoe van die twee dat als ik ze tegenkom ik ze zelf het land uittrap.
Ja! Fijn voor hemquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:05 schreef Harvest89 het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:05 schreef Harvest89 het volgende:
Hoe werkt dat in zo'n hoofd vraag je je af?quote:
Jij wil een jongen van elf zelf het land uit trappen en vraagt je af hoe het in andermans hoofd werkt?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoe werkt dat in zo'n hoofd vraag je je af?
Stel je wordt al 5 jaar bedreigd met uitzetting, je weet dat elke dag je laatste kan zijn en je weet dat je eigenlijk geen enkele kans hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:18 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Jij wil een jongen van elf zelf het land uit trappen en vraagt je af hoe het in andermans hoofd werkt?
Dat had ik ook met Lily en Howick.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ben inmiddels zo doodmoe van die twee dat als ik ze tegenkom ik ze zelf het land uittrap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |