Ja, iedereen is dol op Beagle Hondje!quote:
Die blijft ook in de OP.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, iedereen is dol op Beagle Hondje!
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die blijft ook in de OP.
Zo, nog even de bikerbabe weer terug in de OP, die had ik er per ongeluk uitgesloopt, LOL.quote:
Ligt er maar net aan wie de OP heeft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die blijft ook in de OP.
Hij. Blijft. In. De. OP.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wie de OP heeft.
Maar toevallig ben ik DOL opBeagles!
Tssssss.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij. Blijft. In. De. OP.
Lord....?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Even snel wat eye candy neerplempen!
Ach, Lenny moet toch aan de bril.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Lord....?
#Ziepoesnetwel hoor...![]()
Zal niet raar opkijken als Lenny je post aanpast
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, Lenny moet toch aan de bril.
Uit de corona-tijd... zie je het?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, een paar heksentetten en ik ben weer blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Uit de corona-tijd... zie je het?![]()
![]()
Ook heksen hadden last van corona.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hadden ze maar een tovenaar moeten zijn, zoals ik.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Even zwaaien met de +69 Staf der Penetratie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook heksen hadden last van corona.Hadden ze maar een tovenaar moeten zijn, zoals ik.
Ben ook gezegend met de Magische Tong van de Zeven Sferen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even zwaaien met de +69 Staf der Penetratie.
Ook een goede.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben ook gezegend met de Magische Tong van de Zeven Sferen.
Jazeker, die inwijding kreeg ik nog van Gregoorius de Clittenlikker.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, die inwijding kreeg ik nog van Gregoorius de Clittenlikker.
Mooie tijden waren dat.quote:
Lekkere tijden ook!quote:
Kutjes likken is van alle lekkere tijden.quote:
Bij jou?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:33 schreef Luuntje het volgende:
Gaat er nat aan toe.....al dat gekwijl hier.
Oh, nou. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:53 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zeg ik dat het niet mag dan?
Ik constateer alleen iets
Ziepoeskenetniet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem wat poes en toch ook weer niet.
Jij laat er ook geen gras over groeien. Meteen vier kerels. En niet één chickie!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 01:06 schreef Sally het volgende:
Maar wel fraaie plaatjes hoor.![]()
* Sally gaat ook eens wat mannelijks zoeken. Tegenhangers.
Sally heeft de touwtjes in handenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien. Meteen vier kerels. En niet één chickie!
Naast de zweepjes? Die heeft 'r handen vol.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally heeft de touwtjes in handen
Daar zorgen de heren wel voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien. Meteen vier kerels. En niet één chickie!
Ik voel mij niet aangesproken.quote:
Er zijn meer heren hier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken.Op de laatste foto die ik hier plaatste stond een koppeltje (m + v).
Zeker welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zijn meer heren hier.
Vorig topic, dit topic... er is al weer flink gespamd.
Mogen de dames ook een keertje wat leuks te zien hebben?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zijn meer heren hier.
Vorig topic, dit topic... er is al weer flink gespamd.
Luuntjequote:
Lord!quote:
Stigs!quote:
Prima, als het goed is komt vandaag Slingshot binnen met de combiner partsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Hoe is het, kwajong?
Oehhh!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, als het goed is komt vandaag Slingshot binnen met de combiner parts
Hopelijk vanavondquote:
Ehhh... wat ga je ermee doen dan?quote:
Hier ben ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ben ik
Laat zien danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a highway...let's ride it!
Eerst eens Slingshot transformeren, dan die flightstand checken en dan combinenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ehhh... wat ga je ermee doen dan?
[..]
Hier ben ik
RivalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Pffff.....ik heb het wel laten zien...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dan moet ik straks Stig weer van me afslaan
[..]
Stiggie![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dan moet ik straks Stig weer van me afslaan
[..]
Stiggie![]()
Ik heb niks gezien?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:01 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Pffff.....ik heb het wel laten zien...![]()
En Stigs is makkelijk van je af te slaan. Geef hem een bike.
Nou nou.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:01 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Pffff.....ik heb het wel laten zien...![]()
En Stigs is makkelijk van je af te slaan. Geef hem een bike.
Oh, jij wilt ook al een abbo?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:24 schreef rival het volgende:
Al zou een heads up best gewaardeerd worden
Oh die laat ik gewoon rollenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Jij zodra er een "bike" voorbij komt.
[ afbeelding ]
Je moet je even inbeelden dat het een echte motorfiets is!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh die laat ik gewoon rollen
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Stiggie meer zo
Het zwarte schaap van de familiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is Stig's Blundering Cousin, daar praten we niet zo vaak over
Ik ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Stiggie meer zo
[..]
Hier ben ik
Naaktfoto's alleen in kpd eh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Pfiew!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst eens Slingshot transformeren, dan die flightstand checken en dan combinen
Erg hè...? Ik heb me maar even afzijdig gehouden..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:33 schreef Luuntje het volgende:
Gaat er nat aan toe.....al dat gekwijl hier.
[..]
Hier ben ik
Inderdaad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hahaha ja ach.....we weten wie het zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Erg hè...? Ik heb me maar even afzijdig gehouden..
Tja. Daarom.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:02 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hahaha ja ach.....we weten wie het zijn
Ja iets normalere ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja. Daarom.
Gelukkig zijn er ook nog wel normale mannen in het topic.
Iets.quote:
Snap ik, jij viel volgens mij ook meer onder de categorie kwijlende mannen.quote:
Klopt, vind het ook niet erg.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik, jij viel volgens mij ook meer onder de categorie kwijlende mannen.
Jij viel onder de categorie (wat) normalere mannen.quote:
Ja zo vatte ik het ook op.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij viel onder de categorie (wat) normalere mannen.
Lord was bezig met Stiggy met allerlei flauwe kwijlgrappen
Waarom dan de "quote:
Omdat het ook alleen maar 'iets' normaler was.quote:
Niks mis met kwijlen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, vind het ook niet erg.
Nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:02 schreef Nagelslak het volgende:
Zijn jullie allen nog een beetje braaf hier?
[ afbeelding ]
Ow. Zow.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat het ook alleen maar 'iets' normaler was.
Nooit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:02 schreef Nagelslak het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:02 schreef Nagelslak het volgende:
[ afbeelding ]
Whahahaha braafquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:02 schreef Nagelslak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwijl 's nachts ook vaak.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks mis met kwijlen.
Whehehe, waar op?quote:
Ik ook ja, soms het hele kussen onderquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kwijl 's nachts ook vaak.
Volgens @Lenny77 zijn wij dan downies.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook ja, soms het hele kussen onder
Ik ben dan ook best down richting de grond.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Volgens @:Lenny77 zijn wij dan downies.
Ik ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben dan ook best down richting de grond.
Komt dichtbij zoquote:
Niet op z'n paarse helmpje?quote:
Ehm.... als hij dat wil...?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet op z'n paarse helmpje?
Ja eh, kan je wel verschrikt doen...?!quote:
Ik mag graag uitlokken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh, kan je wel verschrikt doen...?!
Maar jij begint erover.
Sowquote:
Ik merk het.quote:
Oeh.quote:
Hij glijdt er zo in.quote:
*Glijdt weer dm in*quote:
quote:
Glibberig ventje.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:02 schreef Luuntje het volgende:
En @:aeque je was te ver doorgegleden in de DM's volgens mij...
Mogguh Stigs!quote:
Nog steeds aan het spelen met je Superion?quote:
Mjah krijg je met al dat gekwijlquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
[..]
Glibberig ventje.
[..]
Mogguh Stigs!
Kost mij dagelijks liters aan vocht. Voorvocht niet meegerekend.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:33 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mjah krijg je met al dat gekwijl
Genoeg drinken dan maar!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kost mij dagelijks liters aan vocht. Voorvocht niet meegerekend.
Slakken likken!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Genoeg drinken dan maar!
Of vocht slurpen
Hij staat grootquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog steeds aan het spelen met je Superion?
*sluuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrpppp*quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Genoeg drinken dan maar!
Of vocht slurpen
quote:
Lekker met je snufferd de rosbief inquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hahaha bah!
Slurp dan een oester
Ja, met sausquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker met je snufferd de rosbief in
Uh huh!quote:
Ja ik zat ineens bij een of andere vent in dm.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:02 schreef Luuntje het volgende:
Mogguh....
En @:aeque je was te ver doorgegleden in de DM's volgens mij...
Zat je weer bij @TheStigsDutchCousin ?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik zat ineens bij een of andere vent in dm.
Ik heb niks gezien!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zat je weer bij @:TheStigsDutchCousin ?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik zat ineens bij een of andere vent in dm.
Kan me niet voorstellen...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dan was Lord de sjaakquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien!
Dat @aeque in dm is met @TheStigsDutchCousin ..... ?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:33 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Denk dat we dat niet eens willen
Denk dat het er dan glibberig aan toe gaatquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat @:aeque in dm is met @:TheStigsDutchCousin ..... ?
Hm.
Ik weet niet helemaal of ik bi ben, nee.
Zegquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat @:aeque in dm is met @:TheStigsDutchCousin ..... ?
Hm.
Ik weet niet helemaal of ik bi ben, nee.
Denk het wel jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Denk dat het er dan glibberig aan toe gaat
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk het wel ja![]()
![]()
Of zou het een potje modderworstelen worden - ook leuk om lekkere torso's te aanschouwen...?![]()
Maar ook dat is glibberig, natuurlijk![]()
Glibberig op de juiste plekken en wijze.....niks mis meequote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk het wel ja![]()
![]()
Of zou het een potje modderworstelen worden - ook leuk om lekkere torso's te aanschouwen...?![]()
Maar ook dat is glibberig, natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
quote:
Jaja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:15 schreef aeque het volgende:
Ik heb het snel weg geklikt en gedelete.
Ik ben een nette jongen.quote:
quote:
Naaktslakjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:15 schreef aeque het volgende:
Ik heb het snel weg geklikt en gedelete.
Ja.....je glibbert een dm in van iemand....dan ben je een naaktslakjequote:
Mossels met vislucht.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hahaha bah!
Slurp dan een oester
Wie nouw weer dannnnn....quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja.....je glibbert een dm in van iemand....dan ben je een naaktslakje![]()
BTW.....heeft er iemand nog zout voor die andere naaktslakken?
Geloof ik wel.quote:
Ja Stigs en Lord natuurlijkquote:
Nav die foto's in KPD zei je andersquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:27 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja Stigs en Lord natuurlijk![]()
![]()
Neee.....geintje
Gelukkig is mijn DM naaktslak vrij. Maar zout is handig voor het geval dat
Je mocht willen dat je mijn naaktslakje kon krijgen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja.....je glibbert een dm in van iemand....dan ben je een naaktslakje![]()
BTW.....heeft er iemand nog zout voor die andere naaktslakken?
Ja toen ja.....nu niet zo'n last meer van. De waarschuwing was voldoendequote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Nav die foto's in KPD zei je anders![]()
Maar blij dat het bij die keer is gebleven![]()
Van mij krijg je motorfoto'squote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:27 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja Stigs en Lord natuurlijk![]()
![]()
Neee.....geintje
Gelukkig is mijn DM naaktslak vrij. Maar zout is handig voor het geval dat
Oeh. Nice.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van mij krijg je motorfoto's
Dan kun je beter je kont laten zien in kpd, zoals ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je mijn naaktslakje kon krijgen.
Stigs naakt op de motor.quote:
Jij ook hoorquote:
Helm blijft op!quote:
Ohw. Nog niks gezien.quote:
En ik maar sturenquote:
Heb ik je op de block wellicht....quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb ik je op de block wellicht....
Jeej, weer toergenotquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:25 schreef fietsie het volgende:
Motorfiets is gemaakt.![]()
Nu de logistiek nog regelen om hem op te kunnen halen.
Alles bijelkaar net onder de 1000,-quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jeej, weer toergenot
Grote kostenpost?
Dat valt nog mee eigenlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alles bijelkaar net onder de 1000,-
Dit was de calculatie van de monteur, ik wacht factuur nog even afquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat valt nog mee eigenlijk.
In de blote kont!quote:
Ohwquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit was de calculatie van de monteur, ik wacht factuur nog even af
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan kun je beter je kont laten zien in kpd, zoals ik.
Ach...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Kpd krijgt helemaal niks te zien.
Oh jeej!!!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:25 schreef fietsie het volgende:
Motorfiets is gemaakt.![]()
Nu de logistiek nog regelen om hem op te kunnen halen.
Lekker op de brommert jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:21 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oh jeej!!!![]()
fietsie kan weer fietsen
Weer lekker gaan genietenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker op de brommert jaEerst even vertrouwen terugkrijgen met een paar kleine rondjes, en dan weer lekker de lange baan op
Uhuquote:
Altijd goedquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker op de brommert jaEerst even vertrouwen terugkrijgen met een paar kleine rondjes, en dan weer lekker de lange baan op
Dat sowieso. Ik wens je heel veel veilige kilometers toequote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:25 schreef fietsie het volgende:
Ik wil eerst een paar korte ritjes doen, en kijken of de trilling er volledig uit is, en niet terugkomt.
Het is makkelijker m weer terug te brengen als ie nog rijdt
Thnxquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik wens je heel veel veilige kilometers toe
Lord!quote:
Luuntjequote:
Hallo, voorzitster van de slakkenclub!quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hallo, voorzitster van de slakkenclub!
Terwijl de heren glibberenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:32 schreef aeque het volgende:
Raar wel, want het zijn toch altijd de vrouwen die een slakkenspoor achterlaten.
Gladde bedoeling hier.quote:
Ftfyquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:42 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Terwijl een selectief aantal heren glibberen
It giet oan!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gladde bedoeling hier.
It gliet oan!quote:
Is gliet wel correct?quote:
Boeiend.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:04 schreef Groepfunder het volgende:
Ik glijd zomaar dit topic binnen: goedenavond!
Ohaaiiiiii - welkommmmmmmquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:04 schreef Groepfunder het volgende:
Ik glijd zomaar dit topic binnen: goedenavond!
Hihi......quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:18 schreef Groepfunder het volgende:
Het is hier alsof ik een warm bad binnenglijd.
Niks mis met een lekker warm badquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:18 schreef Groepfunder het volgende:
Het is hier alsof ik een warm bad binnenglijd.
Met bubbels.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks mis met een lekker warm bad
Lord!quote:
Groep!quote:
Sallyquote:
Tja.quote:
Ik denk dat Stig zo blij is dat jij vandaag weer in dit topic bent, dat hij er gewoon even geen woorden meer voor had. Luuntje!quote:
Nee die is gewoon bezig met zijn andere schatje....zijn tweewieler. Snap dat wel hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik denk dat Stig zou blij is dat jij vandaag weer in dit topic bent, dat hij er gewoon even geen woorden meer voor had. Luuntje!
Luuntjequote:
Niet netjes!quote:
Ik heb het al recht getrokkenquote:
Ja, jezelf zeker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het al recht getrokken
Ik sta altijd rechtquote:
Fietsquote:
Is ook echt griebus daar ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:34 schreef fietsie het volgende:
Gisteren over Friesland - Zuid Holland 3,5 uur gedaan, ipv de normale 1:50.
En dan op de radio horen dat Rijkswaterstaat had geconstateerd "Dat het door de afsluiting van de A2 niet bijzonder veel drukker was dan tijdens eerdere afsluitingen".
Namen ze ff niet al het verkeer mee wat inmiddels over sluipwegen overal de boel op slot zette...
Hey fiets.quote:
Net thuis. Mentaal aan slaap toe. Fysiek nog niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey fiets.
Hoe gaat het?
(behalve het file- en drukteleed van gisteren...)
Waarom niet? Je kunt toch best een paar minuten het huis verlaten om de blaadjes van de oprijlaan weg te blazen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:12 schreef fietsie het volgende:
Eigenlijk toe aan een lange blowjob. Maar met alleen zieken in huis is dat geen optie.
Moest lachenquote:Op zondag 1 september 2024 10:24 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kunt toch best een paar minuten het huis verlaten om de blaadjes van de oprijlaan weg te blazen?
Lord!quote:
Luuntjequote:
Sallyquote:
Groep!quote:Op zondag 1 september 2024 10:23 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen, Stig (en alle anderen).
Ben net terug van een ritje met de motor. Dat was nog wel lekker.quote:
Waarom niet? Ik heb vanochtend vroeg heerlijk een uur buiten gelopen. Toen was het nog zeer aangenaam.quote:
Te heet voor slakken.quote:
Same here.quote:Op zondag 1 september 2024 14:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb vanochtend vroeg heerlijk een uur buiten gelopen. Toen was het nog zeer aangenaam.
Ja dat ook.....maar damn....moet iets los gaan laten.quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 15:53 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja dat ook.....maar damn....moet iets los gaan laten.
Vrijdag te horen gekregen dat ik een vorm van glaucoom heb.
Nu hoeft dat niet het einde van de wereld te betekenen....alleen merk ik aan mijn zicht dat het waarschijnlijk niet verstandig is om verder te gaan met rijlessen.
Op een motor moet je je wel zeker genoeg voelen....mjah dan doet het wel even zeer als je dan veel motorrijders ziet.
Maar goed....kan nog altijd een trike rijden
Ocharmequote:Op zondag 1 september 2024 15:53 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nu hoeft dat niet het einde van de wereld te betekenen....alleen merk ik aan mijn zicht dat het waarschijnlijk niet verstandig is om verder te gaan met rijlessen.
Op een motor moet je je wel zeker genoeg voelen....mjah dan doet het wel even zeer als je dan veel motorrijders ziet.
Is er een vorm van behandeling mogelijk?quote:Op zondag 1 september 2024 15:53 schreef Luuntje het volgende:
[..]
De schade die er al is kan men niet herstellen....dubbel zicht links zal dus blijven.quote:Op zondag 1 september 2024 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Is er een vorm van behandeling mogelijk?
En zal dat dan ook redelijk blijvend zijn?
Wat ontzettend naar, Luuntje.quote:Op zondag 1 september 2024 15:53 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hopelijk is dat ook goed te doen. Heel erg naarquote:Op zondag 1 september 2024 15:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
De schade die er al is kan men niet herstellen....dubbel zicht links zal dus blijven.
Ze kunnen verdere schade wel tegengaan.
Oef...quote:Op zondag 1 september 2024 15:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
De schade die er al is kan men niet herstellen....dubbel zicht links zal dus blijven.
Ze kunnen verdere schade wel tegengaan.
Zodra ze weten welke vorm het is en de behandeling gestart kan worden dan zal het meevallen en zal blindheid voorkomen kunnen worden. Zelfs erger kan dan voorkomen worden.quote:Op zondag 1 september 2024 16:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat ontzettend naar, Luuntje.Is de verwachting dat je gezichtsvermogen snel achteruit gaat?
Dat gaan we dan met z'n allen heel erg voor je hopen. Sterkte!quote:Op zondag 1 september 2024 16:18 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zodra ze weten welke vorm het is en de behandeling gestart kan worden dan zal het meevallen en zal blindheid voorkomen kunnen worden. Zelfs erger kan dan voorkomen worden.
Het is gewoon even een curveball want maandag begin ik met werk waar een micrsoscoop bij nodig is
Dank je welquote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat gaan we dan met z'n allen heel erg voor je hopen. Sterkte!
Je mag bij mij altijd achterop, maar leuker is samen toerenquote:Op zondag 1 september 2024 16:18 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zodra ze weten welke vorm het is en de behandeling gestart kan worden dan zal het meevallen en zal blindheid voorkomen kunnen worden. Zelfs erger kan dan voorkomen worden.
Het is gewoon even een curveball want maandag begin ik met werk waar een micrsoscoop bij nodig is
Whut? Hoe klote is dat?! Hopelijk blijft het met medicatie stabiel.quote:Op zondag 1 september 2024 15:53 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Als het even kan zorgen dat je bij een gespecialiseerd centrum terecht kunt; doorvragen of het wijs is een consult bij het oogziekenhuis in Rotterdam te laten doen bijvoorbeeld....quote:Op zondag 1 september 2024 16:18 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Eerst eens voor de scans gaan...ze moeten weten welke vorm het isquote:Op zondag 1 september 2024 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als het even kan zorgen dat je bij een gespecialiseerd centrum terecht kunt; doorvragen of het wijs is een consult bij het oogziekenhuis in Rotterdam te laten doen bijvoorbeeld....
Meh... sterkte hiermee. En dan moet je toch maar achterop.quote:Op zondag 1 september 2024 21:12 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Eerst eens voor de scans gaan...ze moeten weten welke vorm het is
Groeps!quote:
Stigs!quote:Op maandag 2 september 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
[..]
[ afbeelding ]
Lord!quote:
Het is weer heet!quote:
Gelukkig niet voor lang.quote:
Nee, dan liever op andere manieren.quote:Op maandag 2 september 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig niet voor lang.
Uiteraardquote:Op maandag 2 september 2024 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan liever op andere manieren.
Viesterdquote:
Dat ben je zelf!quote:
En trots op!quote:
quote:
We moeten meer neuken met zijn allen!quote:Op maandag 2 september 2024 18:13 schreef Groepfunder het volgende:
Goed nieuws! Mannen zijn inmiddels al even ontevreden over hun seksleven als vrouwen. Dat blijkt uit een onderzoek van kenniscentrum Rutgevers.
Overigens vonden bijna alle ondervraagden dat voor de seks altijd moet worden besproken of de aankomende handelingen met wederzijdse instemming plaatsvinden. Bij een onenightstand? Snap ik. Een prille relatie? Snap ik ook. Toch kan ik mij niet voorstellen dat als je een lange (seks)relatie hebt, je bij iedere seksuele handeling eerst altijd even overlegt. Niet als het is wat in jullie 'normale' seksuele repertoir valt teminste. En voor de duidelijkheid: ook dan blijft nee gewoon nee. Maar het zal mijn gebrek aan ervaring zijn.
Voor de echte Fok!-incels was dit echter het pijnlijkste nieuwsfeit uit het artikel. "Ruim zeven op de tien volwassenen in Nederland hadden het afgelopen jaar seks met iemand. (...) Van de ondervraagden stelde 41 procent van de vrouwen en 37 procent van de mannen de afgelopen vier weken geen seks te hebben gehad." Laat dit even tot je doordringen. Wat staat hier? Zo'n drie kwart van de mannen die de afgelopen maand geen seks hebben gehad, had dat het afgelopen jaar ook niet. Need I say more?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |