Ja, iedereen is dol op Beagle Hondje!quote:
Die blijft ook in de OP.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, iedereen is dol op Beagle Hondje!
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die blijft ook in de OP.
Zo, nog even de bikerbabe weer terug in de OP, die had ik er per ongeluk uitgesloopt, LOL.quote:
Ligt er maar net aan wie de OP heeft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die blijft ook in de OP.
Hij. Blijft. In. De. OP.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wie de OP heeft.
Maar toevallig ben ik DOL opBeagles!
Tssssss.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij. Blijft. In. De. OP.
Lord....?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Even snel wat eye candy neerplempen!
Ach, Lenny moet toch aan de bril.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Lord....?
#Ziepoesnetwel hoor...![]()
Zal niet raar opkijken als Lenny je post aanpast
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, Lenny moet toch aan de bril.
Uit de corona-tijd... zie je het?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, een paar heksentetten en ik ben weer blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Uit de corona-tijd... zie je het?![]()
![]()
Ook heksen hadden last van corona.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hadden ze maar een tovenaar moeten zijn, zoals ik.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Even zwaaien met de +69 Staf der Penetratie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook heksen hadden last van corona.Hadden ze maar een tovenaar moeten zijn, zoals ik.
Ben ook gezegend met de Magische Tong van de Zeven Sferen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even zwaaien met de +69 Staf der Penetratie.
Ook een goede.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben ook gezegend met de Magische Tong van de Zeven Sferen.
Jazeker, die inwijding kreeg ik nog van Gregoorius de Clittenlikker.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, die inwijding kreeg ik nog van Gregoorius de Clittenlikker.
Mooie tijden waren dat.quote:
Lekkere tijden ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |