Paywall, maar da's Pavarotti neem ik aan?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:50 schreef Tjalala het volgende:
Na zes branden in één nacht heeft horecamagnaat ‘sterk vermoeden’ wie erachter zit
Restauranteigenaar René Bogaart maakt zich grote zorgen. Twee keer in één maand is er brand gesticht bij zijn terras op het Stationsplein in Delft. Naast nog vele andere brandjes in de buurt. Hij vermoedt dat dezelfde persoon erachter zit. ,,Deze meneer moet geholpen worden.”
https://www.ad.nl/delft/na-zes-branden-in-een-nacht-heeft-horecamagnaat-sterk-vermoeden-wie-erachter-zit~a417c0b6/
Ik pas ook. Geld is sowieso alweer op.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:01 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Nog niet eerder zo'n slechte reviews gezien. Smerig. Om ziek te worden. Mieren lopen over tafel........
Inderdaad, Pavarotti Delft.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Paywall, maar da's Pavarotti neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reviews zijn heel wisselend. Zo zie ik ook veel positieve reviews. Maar inderdaad ook best wat negatieve reviews over de kwaliteit van het eten. En van de negatieve reviews gaan er veel ook over de hoge prijzen, over de (otbrekende) sfeer en dat het personeel niet vriendelijk is (of geen of slecht Nederlands spreekt).quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:01 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Nog niet eerder zo'n slechte reviews gezien. Smerig. Om ziek te worden. Mieren lopen over tafel........
Is dit nog wel zo? Ik hoor echt niemand meer over dit soort restaurants.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:39 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Zelf ben ik geen fan van dit soort all you can eat wok restaurants, maar ze zijn altijd druk bezocht.
Ik laat deze lopen. Ben ook geen fan van all you can eat en in combinatie met de wisselende reviews laat ik hem voor een ander.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:39 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Reviews zijn heel wisselend. Zo zie ik ook veel positieve reviews. Maar inderdaad ook best wat negatieve reviews over de kwaliteit van het eten. En van de negatieve reviews gaan er veel ook over de hoge prijzen, over de (otbrekende) sfeer en dat het personeel niet vriendelijk is (of geen of slecht Nederlands spreekt).
Zelf ben ik geen fan van dit soort all you can eat wok restaurants, maar ze zijn altijd druk bezocht. Ik heb mijn automatisch bevestigen in ieder geval bevestigd, ook omdat met dit nieuwe project de eerdere lening waar ik in zit vervroegd wordt afgelost.
Nog even gemaild met HCN:quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:35 schreef Erinco71 het volgende:
[..]
Ik laat deze lopen. Ben ook geen fan van all you can eat en in combinatie met de wisselende reviews laat ik hem voor een ander.
Je herkent ze makkelijk door de zware Van Nelle rokende, bierglas-naar-buiten-meenemende, getattoëeerde mensen. Vol zitten ze wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:47 schreef CaLeX het volgende:
Is dit nog wel zo? Ik hoor echt niemand meer over dit soort restaurants.
Ah dan snap ik het welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Je herkent ze makkelijk door de zware Van Nelle rokende, bierglas-naar-buiten-meenemende, getattoëeerde mensen. Vol zitten ze wel.
ik mis ook de EBI informatie. Jaarrekeningen en P&L's van afgelopen jaar. Als ik naar de jaarrekening 2022 kijk, dan zie ik een negatief eigen vermogen van een half miljoen. Gebrek aan informatie, behoorlijk negatief eigen vermogen en slechte reviews is voor mij een reden om mijn vaste investering niet te bevestigen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:37 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Nog even gemaild met HCN:
Dank voor uw email en betrokkenheid. Uiteraard kijken wij ook naar reviews. Elke negatieve review is er een te veel. Helaas. Echter….kennen wij de exploitatie zelf ook. Een exploitatie met 20 couverts die dergelijke aantallen negatieve reviews heeft beoordelen wij anders dan een exploitatie met deze omvang. Het is in deze verhoudingsgewijs. 2 tegenvallende reviews op een gastenaantal van zeg 2.000 (slechts een voorbeeld) kan visueel veel lijken. Procentueel zou een exploitatie met 2 negatieve reviews en 20 couverts aanzienlijk slechter scoren. In dit specifieke segment is het waarmaken van ieders eigen specifieke wensen en verwachtingen altijd lastig.
Wij kijken ook naar bedrijfseconomische prestaties en track record. Cijfers geven een goed beeld van de kwaliteit van de exploitatie in de breedste zin van het woord. Investeringstechnisch bezien hoeft het ook niet te betekenen dat een onderneming met uitsluitend positieve reviews een goede investering betreft….
Nogmaals dank voor uw betrokkenheid. Dat wordt zeker gewaardeerd.
Precies dezelfde reactie ontvangen, dus die staat al standaard klaar blijkbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:37 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Nog even gemaild met HCN:
Dank voor uw email en betrokkenheid. Uiteraard kijken wij ook naar reviews. Elke negatieve review is er een te veel. Helaas. Echter….kennen wij de exploitatie zelf ook. Een exploitatie met 20 couverts die dergelijke aantallen negatieve reviews heeft beoordelen wij anders dan een exploitatie met deze omvang. Het is in deze verhoudingsgewijs. 2 tegenvallende reviews op een gastenaantal van zeg 2.000 (slechts een voorbeeld) kan visueel veel lijken. Procentueel zou een exploitatie met 2 negatieve reviews en 20 couverts aanzienlijk slechter scoren. In dit specifieke segment is het waarmaken van ieders eigen specifieke wensen en verwachtingen altijd lastig.
Wij kijken ook naar bedrijfseconomische prestaties en track record. Cijfers geven een goed beeld van de kwaliteit van de exploitatie in de breedste zin van het woord. Investeringstechnisch bezien hoeft het ook niet te betekenen dat een onderneming met uitsluitend positieve reviews een goede investering betreft….
Nogmaals dank voor uw betrokkenheid. Dat wordt zeker gewaardeerd.
Ieder maakt zijn of haar eigen overwegingen om wel of niet te investeren. Ik zit in deel 2 van de eerdere financiering en ze hebben altijd netjes betaald, nu al iets meer dan de helft afgelost. En t.o.v. de eerdere leningen is de zekerheid beter, nu ook een 2e hypotheek, ook al is die niet geheel dekkend. Ik durf hem wel aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:35 schreef Erinco71 het volgende:
[..]
Ik laat deze lopen. Ben ook geen fan van all you can eat en in combinatie met de wisselende reviews laat ik hem voor een ander.
Dus te laat.quote:
En er staat veel logica in. Als je dagelijks grote aantallen gasten ontvangt zullen er altijd wel wat klagers zijn. Sowieso zijn er ook mensen die nóóit tevreden zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:04 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Precies dezelfde reactie ontvangen, dus die staat al standaard klaar blijkbaar.
Want als ik inlog krijg ik nog steeds deze melding te zien bij de updates en geen update dat het is opgelost...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:57 schreef Inductor het volgende:
[..]
Reactie van GVE op gemiste niet-wallet betalingen: "Vanwege een technische storing in onze applicatie is het mogelijk dat de laatste verzamelbetalingen van niet-wallet projecten niet zijn overgemaakt. We zijn druk bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra de storing is verholpen, laten we u dit meteen weten. Bedankt voor uw geduld en begrip.".
Vandaag een nabetaling aangekondigt van 1 gemist project. maar nog niet van alle gemiste betalingen van 6-aug...
Ja, dit was 1 minuut.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:56 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dus te laat.
Kan niet altijd aan de knoppen zitten.![]()
Daarom zijn linkjes belangrijk , zeker bij dit soort kleine projectjes.
Het heeft nog niet het gewenste sprinteffect opgeleverd/quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:02 schreef nostra het volgende:
U heeft geïnvesteerd in de investeringskans van De heer K. Blaauw 2. 26 augustus jl. is de crowdfunding van De heer K. Blaauw 2 live gegaan. Dit heeft nog niet geleid tot een volledige funding van het streefbedrag. We zijn daarop in overleg gegaan met de klant. De klant wil graag dat de crowdfunding succesvol kan worden afgesloten en daarom kunnen we de volgende wijzigingen aankondigen:
De rente wordt verhoogd van 7,5% naar 8,0%;
De looptijd wordt verkort van 60 maanden naar 48 maanden. De slottermijn blijft ¤ 650.000,-, waardoor de maandelijkse aflossing iets toeneemt.
We hebben wel eens een betere gemist. Buiten de 2e hypotheek vooral rode vlaggetjes m.i.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:56 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dus te laat.
Kan niet altijd aan de knoppen zitten.![]()
Daarom zijn linkjes belangrijk , zeker bij dit soort kleine projectjes.
Dat is vaak zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:25 schreef Ricky86 het volgende:
[..]
Het heeft nog niet het gewenste sprinteffect opgeleverd/
En hier zal een half procent niet helpen verwacht ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:37 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dat is vaak zo.
Als het momentum eenmaal verloren is omdat een project met te slechte voorwaarden is gepresenteerd (vaak een te lage rente) is het altijd moeilijk om de boel weer vlot te trekken.
PR8 bij Collin moeten ze ook iets mee...
Denk dat ze het niet wisten, de failliete BV's zijn geen leningnemer , de termijnen zijn tot op heden keurig voldaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:31 schreef boertje2024 het volgende:
[..]
Ik heb het ook even aan GVE laten weten. Geven aan dat er geen betalingsachterstand is, maar wel even verder te gaan kijken. Lijkt dus dat ze er nog niks mee hebben gedaan. Er staat nog een groot deel van de lening open, dus ik zou toch wat actie verwachten van GVE om eventuele risico's te beperken. Dit kan aan mij liggen.
Linkje is welkom. Heb interesse.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:17 schreef Tjalala het volgende:
Collin:
A.F.D. Sam-Sin
¤ 680.000 | 9,0 % rente | 12 maanden
De financiering wordt verstrekt voor de herfinanciering en afbouw van een voormalige schuur naar een vrijstaande woning van 344 m2, inclusief een stuk grond van ruim 11.000 m2 in Winterswijk. De vergunning is reeds afgegeven. De verbouwing is in een gevorderd stadium waarbij de verwachte oplevering over circa 4 maanden is. Exit zal plaatsvinden middels verkoop van de woning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |