Gave fotoquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:56 schreef Blues het volgende:
Ik deed dus een wandeling in het bos bij Driehuis en daar zwom een walvis.
Echt waar![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, dat probeer ik ook zekerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dat is dan weer een stuk minder
hopelijk snel weer over
(en anders proberen in ieder geval af en toe wat leuks te blijven doen.. wordt het niet beter van maar heb je wel iets om naar uit te kijken)
Van dat laatste zou ik maar niet zo zeker zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:11 schreef Uhmmpie het volgende:
gave foto @:blues <3
ineens is het 16 uur geweest en smeren alle collega's hem
ik ga ook eens kijken of ik een rustige trein kan claimen
en aldaar eens kijken of het lukt om een stukje terug te lezen.. want er is bij jullie vast niet zo veel gebeurd als bij ons
Volgens mij kan jij inderdaad ook wel een knuffel gebruikenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:11 schreef Uhmmpie het volgende:
gave foto @:blues <3
ineens is het 16 uur geweest en smeren alle collega's hem
ik ga ook eens kijken of ik een rustige trein kan claimen
en aldaar eens kijken of het lukt om een stukje terug te lezen.. want er is bij jullie vast niet zo veel gebeurd als bij ons
Ik dacht ook alquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Van dat laatste zou ik maar niet zo zeker zijn
Uh.. ik wilde dus typen: “NET zoveel” 🫣🫣🫣quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Van dat laatste zou ik maar niet zo zeker zijn
Wij hebben als knuffel aan zelf… nu 3 kippen rondscharrelen sinds het weekend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij inderdaad ook wel een knuffel gebruiken![]()
Maar ook hier in het topic is er wel aardig wat gebeurd.
Prachtigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:56 schreef Blues het volgende:
Ik deed dus een wandeling in het bos bij Driehuis en daar zwom een walvis.
Echt waar![]()
[ link | afbeelding ]
Jullie hebben volgens mij wel een heerlijk plekjequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wij hebben als knuffel aan zelf… nu 3 kippen rondscharrelen sinds het weekend.
En sinds vandaag hangt er ook een camera voor de ren
Dus ik kan heel de dag.. gluren
Verder zal het nog wel even shit blijven vrees ik.
Och, had dat even gezegd, ik heb nog zo’n kap. Elin was ook zo slim.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jullie hebben volgens mij wel een heerlijk plekje
@:Kaatje1 dankjewel
Onze katten hebben voerbakken die open gaan op chip, aangezien ze allebei ander dieetvoer hebben. Nu heeft er eentje ontdekt hoe hij vanaf de achterkant toch eten kan jatten. Nu dus maar een extra kap besteld, hopelijk leert hij het dan ook weer af om zijn broer tijdens het eten lastig te vallen.
Ahh jammer! Ik denk dat dit er misschien ook iets mee te maken had waarom de bak vorige week openstond. Terwijl dat eigenlijk niet moet kunnen....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och, had dat even gezegd, ik heb nog zo’n kap. Elin was ook zo slim.
Drinken geeft dan altijd wel bijzondere situatiesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euh. Na 4 uur is de verdoving in mijn mond nog steeds niet uitgewerktIk heb honger. Druiven, brie en winegums lukken net. Drinken gaat er gedeeltelijk naast. Ik denk dat ik even een alternatief plan voor het avondeten moet verzinnen.
Da’s goed mogelijk, dat de niet “eigenaar “ het sluiten heeft tegengehoudenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh jammer! Ik denk dat dit er misschien ook iets mee te maken had waarom de bak vorige week openstond. Terwijl dat eigenlijk niet moet kunnen....
Ik kan me niet herinneren wanneer dit voor het laatst zo lang heeft geduurdquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Drinken geeft dan altijd wel bijzondere situaties
Hopelijk is het snel uitgewerkt en kan je nog echt wat eten.
Lang leve het als applicatie eigenaar niet tijdig en adequaat uitvoeren van Lifecycle Management op maatwerk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:13 schreef borisz het volgende:
Te mooi weer om te schelden... Maar ICT-boer 1. Weet niet wat ze hebben gedaan, maar de systemen doen het steeds slechter.
We hadden al gezegd dat we daar weg zouden gaan.
Probleem: Systeem is zo houwtje touwtje dat alleen de originele bouwer het snapt. Nu moet er iets in worden gebouwd wat heel simpel lijkt. Maar dat kunnen ze dus niet want ze snappen het niet en willen het dus niet snappen.
We zijn inmiddels door een overname en faillissement twee partijen verder. Dat helpt ook niet.
Nou allemaal prima, maar nu lijken ook bestaande koppelingen (ten dele) uit te vallen.
Ohja het probleem is ook vooral ze communiceren niet. Handelen tickets slecht af.
We zijn al gestart met een nieuw systeem en minder handgemaakt, maar nu gaan we wrs toch ook dit tijdelijk bij onze andere ICT-boeren onder brengen die iig de bouw hebben meegemaakt. En met het nieuwe systeem mag ik de kar trekken dus dat is wel leuk om te doen.
Zo en nu Surinaamse aardappel/sperziebonensoep. (Marley Spoon)
Ah ja, ik koop brood, kaas en vlees elders maar met groente, fruit, zuivel en de rest komen we wel drie keer aan de drempelquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:clubsoda, ik kan wel redenen verzinnen voor het niet laten bezorgen van eten:
- ik kom nauwelijks aan het minimale bestelbedrag van ¤ 50,00*. Ik ben elke week aan het aanvullen met handzeep, vuilniszakken, augurken.
- Via de bezorgdienst kan ik geen Sodastream patronen ruilen.
- Via de bezorgdienst kan ik geen handdoeken uit de actie kopen.
- Geen kortingsstickers![]()
- Bij de Aldi hebben ze fijnere bananen en babyromaine.
Oh en ik vind boodschappen doen eigenlijk wel leuk ook. Ik zal blij zijn als mijn handen het weer doen.
*Boodschappen voor 2 personen, zonder groente, fruit, vlees, eieren, broodkaas en A-merken, dierenproducten, schoonmaakspul of cosmetica.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb gewoon een middelbareschoolganger in huis, met boeken en een rooster![]()
die overigens een stuk minder bewerkelijk is dan de terrordreumes, meine Güte
Katten, wat zijn ze toch leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s goed mogelijk, dat de niet “eigenaar “ het sluiten heeft tegengehouden
En is het gelukt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer dit voor het laatst zo lang heeft geduurd![]()
Ik heb opdracht gegeven tot het kopen van een kant en klare pasta. Dat moet hopelijk wel lukken.
Zeker gelukt. Mijn mond doet weer normaal. Of inmiddels een beetje pijn maar dat is normaal na een verdoving bij mij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Katten, wat zijn ze toch leuk
[..]
En is het gelukt?
@:Tele6 ik ga voor je duimen.
Ja. Bijzonder ook.quote:
Nee, gaat niet beter. Donderdag naar de orthopeed. Ik ben benieuwd wat daar de bevindingen en oplossingen zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:17 schreef Blues het volgende:
Fijn @:Lucky_Strike nu je handen nog. Gaat t al beter?
Goed dat je gesproken hebtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja. Bijzonder ook.
Moeilijke tekst geschreven, en uit mijn strot weten te wurgen.
Enorm veel heel erg lekker eten gemaakt, en behoorlijk passend geschat qua volume op 45ish man/vrouw/kind.
En nu net thuis 'geland', op uitdrukkelijk verzoek van mijn moeder mezelf ook wat rust gunnend, ipv de hele week daar te blijven en dan boem-pats weer aan het werk
Klinkt heerlijk en hoop dat het een keuze uit vrije wil van je man ipv keuze vanuit ellendigheid isquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:59 schreef sigme het volgende:
Mijn lief heeft vandaag de baas gebeld dat het tijd is voor de VUT. Per 1 november. 57 is best een mooie leeftijd om te stoppen met werken, nietwaar?
Het is erg grappig om het verschil in reactie daarop te zien tussen mijn familie en die van liefste. Mijn familieleden hebben als eerste directe reactie een heel positieve opmerking, die van liefste monkelen en sputteren
Heerlijk toch als dat kan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:59 schreef sigme het volgende:
Mijn lief heeft vandaag de baas gebeld dat het tijd is voor de VUT. Per 1 november. 57 is best een mooie leeftijd om te stoppen met werken, nietwaar?
Het is erg grappig om het verschil in reactie daarop te zien tussen mijn familie en die van liefste. Mijn familieleden hebben als eerste directe reactie een heel positieve opmerking, die van liefste monkelen en sputteren
En ze hebben er lekker helemaal niks mee te makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:59 schreef sigme het volgende:
laatst in rotterdam 2 van die dingen op elkaar gereden... 3 mensen in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Duimen aan voor @:tele6
Ik kijk goed uit hoor @:uhmmpie vind het enge dingen en zie ook vaak bijna ongelukken gebeuren. Waarom je je kind, dat letterlijk te klein is om erop te komen zo’n ding geeft snap ik niet. Kind komt toch ook een stoplicht tegen hoe moet dat dan?
Wat heerlijk voor lief @:sigme En dan kunnen bedenken “ik heb nu wel eens zin om een paar dagen te werken”.
Ah zo!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:20 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
@:molo VUT als regeling bestaat niet meer, liefste treedt gewoon vervroegd uit. Lees: neemt ontslag.
Misschien volgend zomer / komende jaren af en toe nog wel wat invallen als we tijd over hebben / sociale contacten tekort komen / extra geld willen. Maar we vinden dat we moeten zouden kunnen leven van mijn inkomsten en ik ben nog niet aan stoppen toe.
@:blues het is wel familie waar we ook veel van houden enzo hoor, en ze zijn ook gewoon echt betrokken, ze hebben alleen wat last van protestants arbeidsethos (ook al zijn ze vrijwel allemaal op jonge leeftijd van het geloof gevallen). In mijn familie heeft nog nooit iemand last gehad van arbeidsethos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Daar hoor je zat mensen over. Als je ouder wordt wordt niet alleen je lijf ouder en strammer maar ook je brein.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
laatst in rotterdam 2 van die dingen op elkaar gereden... 3 mensen in het ziekenhuis.
en dat waren nog gewoon volwassenen (nouja achter het stuur dan... er zat ook een kind achterop).
kennelijk liep er een voetganger op het fietspad en konden de fatbikes elkaar niet meer ontwijken.
Je ziet ze hier niet zo heel veel gelukkig
Wel veel oudere mensen op elektrische fietsen. Wat aan de ene kant natuurlijk super is.
maar ze zijn vaak toch niet zo zeker van zichzelf en rijden dan toch gewoon zo hard mogelijk.
(en dan natuurlijk onwijze stress als er een keer uitgeweken moet worden.. want regelmatig gebeurd want ze doen hier in het buitengebied niet echt aan stoepen dus er lopen regelmatig voetgangers lopen langs de weg)
Is ook niet echt een heel veilig verhaal en die mensen gaan ook gewoon heel hard.
daar hoor je dan weer niemand over
mja hier weleens discussie gehad met een oudere dame die bang was dat ze voor onze hond moest uitwijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Als elektrische fietser (en dat al zeker 20 jaar) verbaas ik me daar ook over. Voor mij is het echt trapondersteuning zodat ik kan fietsen (en in het verleden langer kan volhouden) maar ik heb nooit de ambitie gehad om constant 25 km per uur te fietsen. Ja ik ben wel snel (en veel sneller) dan op een normale fiets maar die 25 haal ik alleen met of wind in de rug of heuveltje af.
jij bent ook iets jonger van lijf en geest op zichquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, dan ben je niet zeker van jezelf op de fiets. Dat ben ik wel, ik weet niet anders dan fietsen op zo’n ding. Daarbij zie ik niet heel goed in de verte dus zie ik (of denk ik) een obstakel in de verte dan rij ik al langzamer.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)e-okinawa-en-ikiaria
Pcies dat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op je 57e met pensioen, wat geweldig
Wat goed man.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pcies dat.
Behalve dan dat ik van zins ben te proberen het nog een beetje eerder te maken. Mag mrs V lekker het gezinsinkomen op peil houden.
Jij zit ook weer aan een andere kant van het spectrum inderdaad. Aftellen inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog zo’n 4 jaar op een houtje bijten
Toi toi toi!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:57 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 zit in een TRAM
Als ik de hele sollicitatie verkloot, heb ik in ieder geval in een tram gezeten.
Kruytquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohh, is dit de sollicitatie in mijn stad? Welk gebouw moet je heen?
Als je naar de campus buiten het centrum moet dan kun je daar ook heerlijk wandelen! Mocht je aan het eind van het hele programma even je hoofd leeg willen maken
Hoi!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:15 schreef Tuindier het volgende:
Kruytgebouw
Daar heb ik ook nog heel wat jaartjes rondgelopen. Tevens hoi. Full time werken kost best veel tijd
.
😂quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂
Klinkt al vast goed @:Tele6 wij wachten af…
Lekker gewerkt in de Bieb, vanmiddag best warm.
MnX kwam langs Culemborg op weg naar elders. En ging toen ook even langs de begraafplaats van sch.moeder / ouders op haar 107e geboortedag. Het zag er prachtig uit.Die heer wil alles tot moes hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B woonde er ehhhh... 2015-2017 of zo? Ik ben er niet supervaak geweest want 't was pas 2018 aanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:40 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 klinkt goed!
Wanneer woonde B er? Ergens in de periode 2011-2017? En wanneer volgde jij bij het sportcentrum daar je trainersopleiding? Ik heb vier jaar gehockeyd op het complex van het sportcentrum en zes jaar daar gewoondkomt wel dichtbij zo, haha!
Ha, dan hebben we er een tijdje tegelijk gewoond. Wel benieuwd welk gebouw hij woonde dan (mag ook in dm hoor). Ik ging er in de zomer van 2017 weg. In 2023 was ik ook al een tijdje bij de hockeyclub daar wegquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B woonde er ehhhh... 2015-2017 of zo? Ik ben er niet supervaak geweest want 't was pas 2018 aan![]()
Trainersopleiding was lente-zomer 2023 op de hindernisbaan.
Én vergeet niet, je woonde ooit in mijn straat!! Dat is nog veel dichterbijquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:49 schreef Vanyel het volgende:
Jongons ik studeerde daar voor én na de eeuwwisseling. Nu voel ik me ook heel dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |