abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214817933
Ik deed dus een wandeling in het bos bij Driehuis en daar zwom een walvis.
Echt waar :Y

pi_214817946
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 15:56 schreef Blues het volgende:

[ link | afbeelding ]
Gave foto O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 15:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
dat is dan weer een stuk minder :(

hopelijk snel weer over
(en anders proberen in ieder geval af en toe wat leuks te blijven doen.. wordt het niet beter van maar heb je wel iets om naar uit te kijken :) )
Ja, dat probeer ik ook zeker :Y :)
pi_214818032
gave foto @Blues <3

ineens is het 16 uur geweest en smeren alle collega's hem

ik ga ook eens kijken of ik een rustige trein kan claimen :D

en aldaar eens kijken of het lukt om een stukje terug te lezen.. want er is bij jullie vast NET zo veel gebeurd als bij ons :)

Edit.. geen niet maar NET zo veel dus

[ Bericht 4% gewijzigd door Uhmmpie op 27-08-2024 16:43:47 ]
pi_214818063
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 16:11 schreef Uhmmpie het volgende:
gave foto @:blues <3

en aldaar eens kijken of het lukt om een stukje terug te lezen.. want er is bij jullie vast niet zo veel gebeurd als bij ons :)
Van dat laatste zou ik maar niet zo zeker zijn ;)
pi_214818107
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 16:11 schreef Uhmmpie het volgende:
gave foto @:blues <3

en aldaar eens kijken of het lukt om een stukje terug te lezen.. want er is bij jullie vast niet zo veel gebeurd als bij ons :)
Volgens mij kan jij inderdaad ook wel een knuffel gebruiken :*

Maar ook hier in het topic is er wel aardig wat gebeurd.
pi_214818216
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 16:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik dacht ook al :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214818255
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 16:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Uh.. ik wilde dus typen: “NET zoveel” 🫣🫣🫣
pi_214818271
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 16:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Volgens mij kan jij inderdaad ook wel een knuffel gebruiken :*

Maar ook hier in het topic is er wel aardig wat gebeurd.
Wij hebben als knuffel aan zelf… nu 3 kippen rondscharrelen sinds het weekend.
En sinds vandaag hangt er ook een camera voor de ren :)
Dus ik kan heel de dag.. gluren :)

Verder zal het nog wel even shit blijven vrees ik.
pi_214818293
Mooie foto @Blues

Ha die @Uhmmpie welkom terug.

Zo zeg, liep (heel braaf) met de fiets het winkelcentrum af, werd bijna van de sokken gereden door wat knullen op een fatbike. Zie ik ze even later een wheelie maken. Ik heb geen idee waar de motor in dat ding zit maar dit llijkt me nog een stukje gevaarlijker.

Geloof dan @Sarabi ook een 🫂 kan gebruiken
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:18:10 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214818566
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 15:56 schreef Blues het volgende:

[ link | afbeelding ]
Prachtig
Wat mooi
pi_214818782
Voor de noorderlingen: ik ben morgen in Joure en heb de middag te vullen. Lekker eten, eventueel ook voor mee naar huis, wat bekijken, kringloopje...waar moet ik zijn?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_214818830
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 16:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
Wij hebben als knuffel aan zelf… nu 3 kippen rondscharrelen sinds het weekend.
En sinds vandaag hangt er ook een camera voor de ren :)
Dus ik kan heel de dag.. gluren :)

Verder zal het nog wel even shit blijven vrees ik.
Jullie hebben volgens mij wel een heerlijk plekje O+

@Kaatje1 dankjewel O+

Onze katten hebben voerbakken die open gaan op chip, aangezien ze allebei ander dieetvoer hebben. Nu heeft er eentje ontdekt hoe hij vanaf de achterkant toch eten kan jatten. Nu dus maar een extra kap besteld, hopelijk leert hij het dan ook weer af om zijn broer tijdens het eten lastig te vallen.
pi_214818906
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 17:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jullie hebben volgens mij wel een heerlijk plekje O+

@:Kaatje1 dankjewel O+

Onze katten hebben voerbakken die open gaan op chip, aangezien ze allebei ander dieetvoer hebben. Nu heeft er eentje ontdekt hoe hij vanaf de achterkant toch eten kan jatten. Nu dus maar een extra kap besteld, hopelijk leert hij het dan ook weer af om zijn broer tijdens het eten lastig te vallen.
Och, had dat even gezegd, ik heb nog zo’n kap. Elin was ook zo slim.
pi_214818996
Euh. Na 4 uur is de verdoving in mijn mond nog steeds niet uitgewerkt :') Ik heb honger. Druiven, brie en winegums lukken net. Drinken gaat er gedeeltelijk naast. Ik denk dat ik even een alternatief plan voor het avondeten moet verzinnen.
Spoilers!
pi_214819001
En wb @Uhmmpie :W Geen idee waarom je knuffels nodig hebt maar sterkte enzo.

Kipjens O+
Spoilers!
pi_214819057
@Clubsoda, ik kan wel redenen verzinnen voor het niet laten bezorgen van eten:

- ik kom nauwelijks aan het minimale bestelbedrag van ¤ 50,00*. Ik ben elke week aan het aanvullen met handzeep, vuilniszakken, augurken.
- Via de bezorgdienst kan ik geen Sodastream patronen ruilen.
- Via de bezorgdienst kan ik geen handdoeken uit de actie kopen.
- Geen kortingsstickers O+
- Bij de Aldi hebben ze fijnere bananen en babyromaine.

Oh en ik vind boodschappen doen eigenlijk wel leuk ook. Ik zal blij zijn als mijn handen het weer doen.

*Boodschappen voor 2 personen, zonder groente, fruit, vlees, eieren, broodkaas en A-merken, dierenproducten, schoonmaakspul of cosmetica.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 augustus 2024 @ 18:13:11 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214819069
Te mooi weer om te schelden... Maar ICT-boer 1 :r. Weet niet wat ze hebben gedaan, maar de systemen doen het steeds slechter.
We hadden al gezegd dat we daar weg zouden gaan.
Probleem: Systeem is zo houwtje touwtje dat alleen de originele bouwer het snapt. Nu moet er iets in worden gebouwd wat heel simpel lijkt. Maar dat kunnen ze dus niet want ze snappen het niet en willen het dus niet snappen.
We zijn inmiddels door een overname en faillissement twee partijen verder. Dat helpt ook niet.
Nou allemaal prima, maar nu lijken ook bestaande koppelingen (ten dele) uit te vallen.

Ohja het probleem is ook vooral ze communiceren niet. Handelen tickets slecht af.

We zijn al gestart met een nieuw systeem en minder handgemaakt, maar nu gaan we wrs toch ook dit tijdelijk bij onze andere ICT-boeren onder brengen die iig de bouw hebben meegemaakt. En met het nieuwe systeem mag ik de kar trekken dus dat is wel leuk om te doen :+.

Zo en nu Surinaamse aardappel/sperziebonensoep :9. (Marley Spoon)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214819097
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Och, had dat even gezegd, ik heb nog zo’n kap. Elin was ook zo slim.
Ahh jammer! Ik denk dat dit er misschien ook iets mee te maken had waarom de bak vorige week openstond. Terwijl dat eigenlijk niet moet kunnen....
pi_214819099
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 18:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euh. Na 4 uur is de verdoving in mijn mond nog steeds niet uitgewerkt :') Ik heb honger. Druiven, brie en winegums lukken net. Drinken gaat er gedeeltelijk naast. Ik denk dat ik even een alternatief plan voor het avondeten moet verzinnen.
Drinken geeft dan altijd wel bijzondere situaties :D
Hopelijk is het snel uitgewerkt en kan je nog echt wat eten.
pi_214819100
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 18:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ahh jammer! Ik denk dat dit er misschien ook iets mee te maken had waarom de bak vorige week openstond. Terwijl dat eigenlijk niet moet kunnen....
Da’s goed mogelijk, dat de niet “eigenaar “ het sluiten heeft tegengehouden
pi_214819127
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 18:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Drinken geeft dan altijd wel bijzondere situaties :D
Hopelijk is het snel uitgewerkt en kan je nog echt wat eten.
Ik kan me niet herinneren wanneer dit voor het laatst zo lang heeft geduurd _O-

Ik heb opdracht gegeven tot het kopen van een kant en klare pasta. Dat moet hopelijk wel lukken.
Spoilers!
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 18:23:56 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214819151
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 18:13 schreef borisz het volgende:
Te mooi weer om te schelden... Maar ICT-boer 1 :r. Weet niet wat ze hebben gedaan, maar de systemen doen het steeds slechter.
We hadden al gezegd dat we daar weg zouden gaan.
Probleem: Systeem is zo houwtje touwtje dat alleen de originele bouwer het snapt. Nu moet er iets in worden gebouwd wat heel simpel lijkt. Maar dat kunnen ze dus niet want ze snappen het niet en willen het dus niet snappen.
We zijn inmiddels door een overname en faillissement twee partijen verder. Dat helpt ook niet.
Nou allemaal prima, maar nu lijken ook bestaande koppelingen (ten dele) uit te vallen.

Ohja het probleem is ook vooral ze communiceren niet. Handelen tickets slecht af.

We zijn al gestart met een nieuw systeem en minder handgemaakt, maar nu gaan we wrs toch ook dit tijdelijk bij onze andere ICT-boeren onder brengen die iig de bouw hebben meegemaakt. En met het nieuwe systeem mag ik de kar trekken dus dat is wel leuk om te doen :+.

Zo en nu Surinaamse aardappel/sperziebonensoep :9. (Marley Spoon)
Lang leve het als applicatie eigenaar niet tijdig en adequaat uitvoeren van Lifecycle Management op maatwerk! *O*
pi_214819169
Lastig @Lucky_Strike zat de behandeling voor in de mond? Dan duurt het waarschijnlijk niet langer maar heb je er langer last van
Maar het is wel gedoe
pi_214819386
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:clubsoda, ik kan wel redenen verzinnen voor het niet laten bezorgen van eten:

- ik kom nauwelijks aan het minimale bestelbedrag van ¤ 50,00*. Ik ben elke week aan het aanvullen met handzeep, vuilniszakken, augurken.
- Via de bezorgdienst kan ik geen Sodastream patronen ruilen.
- Via de bezorgdienst kan ik geen handdoeken uit de actie kopen.
- Geen kortingsstickers O+
- Bij de Aldi hebben ze fijnere bananen en babyromaine.

Oh en ik vind boodschappen doen eigenlijk wel leuk ook. Ik zal blij zijn als mijn handen het weer doen.

*Boodschappen voor 2 personen, zonder groente, fruit, vlees, eieren, broodkaas en A-merken, dierenproducten, schoonmaakspul of cosmetica.
Ah ja, ik koop brood, kaas en vlees elders maar met groente, fruit, zuivel en de rest komen we wel drie keer aan de drempel :+ we doen ook nog wel rondjes andere winkels, waaronder de Lidl. Ik vind het zo'n zegen om niet meer wekelijks een uur in de supermarkt door te brengen (met óf een kind óf op een onmogelijk tijdstip) en niet hoef te zeulen O+

Ik heb gewoon een middelbareschoolganger in huis, met boeken en een rooster :o O+ die overigens een stuk minder bewerkelijk is dan de terrordreumes, meine Güte :X
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214819428
Ik laat regelmatig boodschappen bezorgen, voornamelijk afhankelijk van het lijf en hoeveel/hoe zwaar/hoe groot de spullen zijn die ik moet hebben. Dus vrijdag komt picnic :D (ik wissel AH en Oicnic af)
pi_214820046
Hoi @Uhmmpie :W welkom terug!
pi_214820119
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 18:52 schreef Clubsoda het volgende:

Ik heb gewoon een middelbareschoolganger in huis, met boeken en een rooster :o O+ die overigens een stuk minder bewerkelijk is dan de terrordreumes, meine Güte :X
:o :D :X en sterkte maar ook plezier met die 2
pi_214820120
Ik heb morgenmiddag m'n sollicitatiegesprek en manmanmanmanman ik kan niet wachten tot 't voorbij is _O-

Ik moet
- welkom, presentatie klaarzetten 30 min
- presentatie 30 min
- vragen van publiek 15 min
- sollicitatiegesprek 60 min
- praten met andere AIOs
Middagvullend programma _O-

Gisteravond (ja, ja, uitstelgedrag, ik had dit veel eerder kunnen doen) heb ik de presentatie in elkaar gezet. Een heel andere dan bij de vorige sollicitatie, want ik kreeg daar toen best negatieve feedback ("waarom heb je DIT onderwerp gekozen") op. Nu heb ik een veel moeilijker onderwerp dat ook nog eens een stuk meer weggezakt was uit m'n geheugen. Maar wat moet dat moet. Ik heb nu iig een redelijk samenhangend verhaal en morgenochtend kan ik het ook nog even oefenen.

Ik vind het maar niks dit soort dingen... wat je ook doet, je kan het nooit perfect doen want je bent nou eenmaal wie je bent. Ik ben niet de standaard "net afgestudeerd in precies de goede richting" persoon maar hopelijk kan ik laten zien dat ik er juist wat aan heb gehad dat alles niet op de standaard manier is gegaan (zoals dat ik straks mijn naam al op 4 artikelen heb staan waarvan eentje eerste auteur)
pi_214820408
Ik krijg van het lezen alleen al een wegtrekker Tele :X ik ga voor je duimen!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_214820427
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da’s goed mogelijk, dat de niet “eigenaar “ het sluiten heeft tegengehouden
Katten, wat zijn ze toch leuk :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 18:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer dit voor het laatst zo lang heeft geduurd _O-

Ik heb opdracht gegeven tot het kopen van een kant en klare pasta. Dat moet hopelijk wel lukken.
En is het gelukt?

@Tele6 ik ga voor je duimen.
pi_214820441
Ik ben wel weer even blij met onze grote vriezer. De verspakketten waren in de aanbieding bij de AH en de komende weken heb ik niet altijd tijd om te koken. Dus vandaag 6 verspakketten (van elk pakket kunnen we 2x eten) gemaakt die nu in de vriezer staan :D

Nu wel even klaar met koken.
pi_214820455
Jeetje Tele, wat een programma. Jij kan dit natuurlijk heus maar ik snap wel dat het spannend enzo is.

Maar over 20 uur ben je er alweer van af en een ervaring rijker.
Spoilers!
pi_214820545
Jeurje @Tele Alle vertrouwen in je en ik ga ook duimen. Maar ik zou in een hoekje gaan zitten huilen :D

Ik ben ook erg blij met de twee vriezers, moet alleen, na een jaar, nog steeds wennen dat ze kleiner zijn dan de vorigen. En ik moet nu maar eens in het voren koken. Geloof dat ik nu zeker voor 3 weken eten heb.

Hoe is het met @vlindertje89 Al weer gewend na de eerste werkweek?
pi_214820611
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Katten, wat zijn ze toch leuk :')
[..]
En is het gelukt?

@:Tele6 ik ga voor je duimen.
Zeker gelukt. Mijn mond doet weer normaal. Of inmiddels een beetje pijn maar dat is normaal na een verdoving bij mij.

Goeie kookmarathon zeg!

@Kaatje1, er was achterin een vulling vervangen. Appeltje eitje, kleine verdoving, nog geen kwartier werk.
Spoilers!
pi_214820647
@Tele6 alle vetrouwen in jou, je kan dit! Veel succes *O*
pi_214820651
Fijn @Lucky_Strike nu je handen nog. Gaat t al beter?
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:18:32 #37
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214820666
:W

-=terug in land der levenden=-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_214820724
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:18 schreef fietsie het volgende:
:W

-=terug in land der levenden=-
Hi. Goede dag geweest gisteren?
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:29:24 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214820780
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hi. Goede dag geweest gisteren?
Ja. Bijzonder ook.

Moeilijke tekst geschreven, en uit mijn strot weten te wurgen.
Enorm veel heel erg lekker eten gemaakt, en behoorlijk passend geschat qua volume op 45ish man/vrouw/kind.

En nu net thuis 'geland', op uitdrukkelijk verzoek van mijn moeder mezelf ook wat rust gunnend, ipv de hele week daar te blijven en dan boem-pats weer aan het werk
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_214820839
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:17 schreef Blues het volgende:
Fijn @:Lucky_Strike nu je handen nog. Gaat t al beter?
Nee, gaat niet beter. Donderdag naar de orthopeed. Ik ben benieuwd wat daar de bevindingen en oplossingen zijn.
Spoilers!
pi_214821096
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:29 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja. Bijzonder ook.

Moeilijke tekst geschreven, en uit mijn strot weten te wurgen.
Enorm veel heel erg lekker eten gemaakt, en behoorlijk passend geschat qua volume op 45ish man/vrouw/kind.

En nu net thuis 'geland', op uitdrukkelijk verzoek van mijn moeder mezelf ook wat rust gunnend, ipv de hele week daar te blijven en dan boem-pats weer aan het werk
Goed dat je gesproken hebt :*

En je hebt een hele wijze moeder
pi_214821444
Knap van je @fietsie! En heel goed dat je luistert naar je moeder en jezelf ook even rust gunt voor je weer moet werken :*

@Kaatje1 lief dat je aan me dacht! Ik heb gister en vandaag zo goed als niks van mn lijst af gekregen dat ik eigenlijk wilde doen, maar wel de hele dag dingen gedaan. Geen idee wat daar mis ging :D . Vandaag op de uni met leuke collega, dat was wel fijn. Morgen weer thuis werken en dan moet ik echt scripties gaan wegwerken, want mn contract daar loopt tm zaterdag :o (heb erna nog wel 60 dagen toegang, maar bij voorkeur ben ik wel voor het weekend helemaal klaar).

Nu nog aan het afschakelen na hockeytraining, duurt altijd even. Was wel leuke training :)
pi_214821508
@Lucky_Strike wat klote van je handen! Hopelijk heeft de orthopeed magisch goed werkend advies :)

Ik had gister al reactie op mijn e-consult vragen aan de huisarts, en ze gaat mn situatie even voorleggen aan een neuroloog en gynaecoloog. Benieuwd wat die zeggen. Inmiddels wel bedacht dat als zij niet duidelijk adviseren over te stappen op iets zonder oestrogeen, ik gewoon op deze pil blijf. Risico op trombose en mogelijk ook op beroerte is het hoogst in eerste jaar/twee jaar van gebruik, dus als ik nu iets anders ga proberen en dat werkt niet voor me, dan moet ik weer terug en loop ik dan dus best een tijd zeker meer extra risico dan ik nu mogelijk al loop als ik gewoon blijf doorslikken. Mocht ik dan in de komende jaren een keer sowieso gaan stoppen (bv ivm kinderwens), dan probeer ik daarna wel een progesteron-only alternatief. Want dan heb ik dat extra risico als ik dan toch weer naar combinatiepil moet sowieso al, ipv alleen maar omdat ik iets anders ging proberen.
pi_214821515
Mijn lief heeft vandaag de baas gebeld dat het tijd is voor de VUT. Per 1 november. 57 is best een mooie leeftijd om te stoppen met werken, nietwaar?

Het is erg grappig om het verschil in reactie daarop te zien tussen mijn familie en die van liefste. Mijn familieleden hebben als eerste directe reactie een heel positieve opmerking, die van liefste monkelen en sputteren :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214821530
Lijkt me een heerlijke leeftijd om te stoppen @sigme! En wat apart inderdaad, die verschillen in reactie dan!
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 23:07:59 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214821578
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 22:59 schreef sigme het volgende:
Mijn lief heeft vandaag de baas gebeld dat het tijd is voor de VUT. Per 1 november. 57 is best een mooie leeftijd om te stoppen met werken, nietwaar?

Het is erg grappig om het verschil in reactie daarop te zien tussen mijn familie en die van liefste. Mijn familieleden hebben als eerste directe reactie een heel positieve opmerking, die van liefste monkelen en sputteren :D
Klinkt heerlijk en hoop dat het een keuze uit vrije wil van je man ipv keuze vanuit ellendigheid is :)

Hoe werkt zoiets, VUT bestaat toch niet meer?

(Moet trouwens meteen aan mijn buurman denken, die was op ons na beetje de jongste op het rijtje en ging verhuizen naar een 55+woning. Was alleenstaand en had geen zin in gezeik meer qua woningonderhoud en zulks. Bij 55+ dacht ik toch aal 'oude mensen', dit was een fitte man die gewoon een lekker vlotte baan en auto van de zaak en alles had ook nog. Reisde de wereld rond, actief en alles. Was even schakelen in mijn hoofd na wat errors ;) )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_214821769
quote:

Heerlijk toch als dat kan.

Ookal zou de schoonfamilie hier er waarschijnlijk ook negatief op kunnen reageren.
pi_214822393
quote:

En ze hebben er lekker helemaal niks mee te maken *G*
Fijn voor liefste!
pi_214822450
Goedemorgen :W
pi_214822500
Goedemorgen!

@Molo VUT als regeling bestaat niet meer, liefste treedt gewoon vervroegd uit ;). Lees: neemt ontslag.
Misschien volgend zomer / komende jaren af en toe nog wel wat invallen als we tijd over hebben / sociale contacten tekort komen / extra geld willen. Maar we vinden dat we moeten zouden kunnen leven van mijn inkomsten en ik ben nog niet aan stoppen toe.

@Blues het is wel familie waar we ook veel van houden enzo hoor, en ze zijn ook gewoon echt betrokken, ze hebben alleen wat last van protestants arbeidsethos (ook al zijn ze vrijwel allemaal op jonge leeftijd van het geloof gevallen). In mijn familie heeft nog nooit iemand last gehad van arbeidsethos :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214822536
Op je 57e met pensioen, wat geweldig _O_
Spoilers!
pi_214822676
@Kaatje1 haaaaai
Pas je op,.. die fatbikes zijn heel hard :(
(En de bestuurders hebben vaak geen idee hoe hard je kunt vallen lijkt het.)

@Sarabi zo dat is wel echt heerlijk ja.. en dat is toch ook wel een soort van knuffel in disquise…
Want je kunt makkelijk even naar buiten rennen en een stukje uitwaaien :)

@Lucky_Strike thanks voor de knuffs!
Gelukkig alweer wat gegeten… toch altijd vervelend als dat zo lang duurt.

@Tele6 succes vandaag!!

@sigme heerlijk toch.. leven hard voor gewerkt. Mensen moeten niet zo zeuren, het is jullie keuze niet die van iemand anders :)
Het lijkt me heerlijk overigens.. maar ik zie het hier nog niet gebeuren helaas :)

@boodschappen bezorgen: wij doen het af en toe.. maar dan via Picnic
Alleen waar Picnic vroeger best goedkoop was.. zijn we tegenwoordig minder enthousiast en doen eigenlijk als het even kan gewoon zelf boodschappen. En dan eens in de zoveel tijd Picnic voor kattenbakgrit, cola en het inleveren van statiegeld.
(Want dat statiegeld-ding in de supermarkt is vaker stuk dan dat hij werkt)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 augustus 2024 @ 09:01:06 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214822720
Succes Tele *O*

Als je er met 57 uit kan waarom niet?

En idd Picnic alleen voor de grote boodschappen. Ik kom bij te veel winkels/markt om de 40 euro te halen en dan plan ik het voor de grote boodschappen of als ik vooral de hort op ben.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214822724
Veel succes vandaag @Tele6! En plezier :). Mijn duimen draaien voor je! You can do this :7
pi_214822852
Mogge!

Duimen aan voor @Tele6

Ik kijk goed uit hoor @Uhmmpie vind het enge dingen en zie ook vaak bijna ongelukken gebeuren. Waarom je je kind, dat letterlijk te klein is om erop te komen zo’n ding geeft snap ik niet. Kind komt toch ook een stoplicht tegen hoe moet dat dan?

Wat heerlijk voor lief @sigme En dan kunnen bedenken “ik heb nu wel eens zin om een paar dagen te werken”.
pi_214822918
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Duimen aan voor @:tele6

Ik kijk goed uit hoor @:uhmmpie vind het enge dingen en zie ook vaak bijna ongelukken gebeuren. Waarom je je kind, dat letterlijk te klein is om erop te komen zo’n ding geeft snap ik niet. Kind komt toch ook een stoplicht tegen hoe moet dat dan?

Wat heerlijk voor lief @:sigme En dan kunnen bedenken “ik heb nu wel eens zin om een paar dagen te werken”.
laatst in rotterdam 2 van die dingen op elkaar gereden... 3 mensen in het ziekenhuis.
en dat waren nog gewoon volwassenen (nouja achter het stuur dan... er zat ook een kind achterop).
kennelijk liep er een voetganger op het fietspad en konden de fatbikes elkaar niet meer ontwijken.

Je ziet ze hier niet zo heel veel gelukkig
Wel veel oudere mensen op elektrische fietsen. Wat aan de ene kant natuurlijk super is.
maar ze zijn vaak toch niet zo zeker van zichzelf en rijden dan toch gewoon zo hard mogelijk.
(en dan natuurlijk onwijze stress als er een keer uitgeweken moet worden.. want regelmatig gebeurd want ze doen hier in het buitengebied niet echt aan stoepen dus er lopen regelmatig voetgangers lopen langs de weg)

Is ook niet echt een heel veilig verhaal en die mensen gaan ook gewoon heel hard.
daar hoor je dan weer niemand over :)
  woensdag 28 augustus 2024 @ 09:41:15 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214822956
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 08:20 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]

@:molo VUT als regeling bestaat niet meer, liefste treedt gewoon vervroegd uit ;). Lees: neemt ontslag.
Misschien volgend zomer / komende jaren af en toe nog wel wat invallen als we tijd over hebben / sociale contacten tekort komen / extra geld willen. Maar we vinden dat we moeten zouden kunnen leven van mijn inkomsten en ik ben nog niet aan stoppen toe.

@:blues het is wel familie waar we ook veel van houden enzo hoor, en ze zijn ook gewoon echt betrokken, ze hebben alleen wat last van protestants arbeidsethos (ook al zijn ze vrijwel allemaal op jonge leeftijd van het geloof gevallen). In mijn familie heeft nog nooit iemand last gehad van arbeidsethos :D
Ah zo! :D
Hartstikke goed, leven is te kort om naar de regels van een ander te leven. Als het kan en je wil het, heerlijk _O_
Jullie hebben je leven ook fijn ingeregeld qua financiën en daarnaar leven als ik jou vaak meemaak zo op Fok. Dat is toch helemaal briljant, zouden mensen wat van kunnen leren :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 09:44:00 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214822973
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 09:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
laatst in rotterdam 2 van die dingen op elkaar gereden... 3 mensen in het ziekenhuis.
en dat waren nog gewoon volwassenen (nouja achter het stuur dan... er zat ook een kind achterop).
kennelijk liep er een voetganger op het fietspad en konden de fatbikes elkaar niet meer ontwijken.

Je ziet ze hier niet zo heel veel gelukkig
Wel veel oudere mensen op elektrische fietsen. Wat aan de ene kant natuurlijk super is.
maar ze zijn vaak toch niet zo zeker van zichzelf en rijden dan toch gewoon zo hard mogelijk.
(en dan natuurlijk onwijze stress als er een keer uitgeweken moet worden.. want regelmatig gebeurd want ze doen hier in het buitengebied niet echt aan stoepen dus er lopen regelmatig voetgangers lopen langs de weg)

Is ook niet echt een heel veilig verhaal en die mensen gaan ook gewoon heel hard.
daar hoor je dan weer niemand over :)
Daar hoor je zat mensen over. Als je ouder wordt wordt niet alleen je lijf ouder en strammer maar ook je brein.
Loeihard op een elektrisch ondersteunde fiets gaan terwijl je hoofd dat niet meer kan bijbenen is niet handig en gevaarlijk voor mensen zelf en hun omgeving.

De orthopedisch chirurg maatschap is er wel heel blij mee trouwens, verhoogt de inkomsten daar aanzienlijk
pi_214822998
Als elektrische fietser (en dat al zeker 20 jaar) verbaas ik me daar ook over. Voor mij is het echt trapondersteuning zodat ik kan fietsen (en in het verleden langer kan volhouden) maar ik heb nooit de ambitie gehad om constant 25 km per uur te fietsen. Ja ik ben wel snel (en veel sneller) dan op een normale fiets maar die 25 haal ik alleen met of wind in de rug of heuveltje af.
pi_214823084
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 09:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Als elektrische fietser (en dat al zeker 20 jaar) verbaas ik me daar ook over. Voor mij is het echt trapondersteuning zodat ik kan fietsen (en in het verleden langer kan volhouden) maar ik heb nooit de ambitie gehad om constant 25 km per uur te fietsen. Ja ik ben wel snel (en veel sneller) dan op een normale fiets maar die 25 haal ik alleen met of wind in de rug of heuveltje af.
mja hier weleens discussie gehad met een oudere dame die bang was dat ze voor onze hond moest uitwijken.
(die netjes op zn kont zat te wachten tot de fietser voorbij was)
Maar als ze moest uitwijken zou ze vallen dus mochten wij daar de hond niet uitlaten.

dan weet je stiekem zelf ook wel dat het niet zo handig is lijkt me :)
pi_214823114
Ja, dan ben je niet zeker van jezelf op de fiets. Dat ben ik wel, ik weet niet anders dan fietsen op zo’n ding. Daarbij zie ik niet heel goed in de verte dus zie ik (of denk ik) een obstakel in de verte dan rij ik al langzamer.

https://www.bnnvara.nl/jo(...)e-okinawa-en-ikiaria

_O-
pi_214823210
@Tele6 succes vandaag. Je kan dit *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214823316
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, dan ben je niet zeker van jezelf op de fiets. Dat ben ik wel, ik weet niet anders dan fietsen op zo’n ding. Daarbij zie ik niet heel goed in de verte dus zie ik (of denk ik) een obstakel in de verte dan rij ik al langzamer.

https://www.bnnvara.nl/jo(...)e-okinawa-en-ikiaria

_O-
jij bent ook iets jonger van lijf en geest op zich :)

en ergens snap ik het wel hoor.. het geeft je heel veel vrijheid als je kunt gaan fietsen zonder al te veel fysieke inspanning
maar iets minder hard... mag van mij wel dan :)
  woensdag 28 augustus 2024 @ 10:44:02 #65
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214823363
zo. ik leef weer :o
gister kwam zus lief hier aan, en de pa en ma EN de broer van de chef vonden het een goed idee om haar te verwelkomen. dus gingen we van 4 personen naar 15 personen... ( Waarvan 6 kinderen) PLUS een jonge hond.

DRUKTE!

mijn oren deden letterlijk pijn na 3 uur..

vandaag is iedereen wat meer gesetteld,dus nu wat relaxter aan doen.
maar eens m'n sollicitatie voorbereiden voor morgen.

nog tips voor de gesprekken anyone?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_214823510
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 08:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op je 57e met pensioen, wat geweldig _O_
Pcies dat.
Behalve dan dat ik van zins ben te proberen het nog een beetje eerder te maken. Mag mrs V lekker het gezinsinkomen op peil houden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214823628
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 11:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Pcies dat.
Behalve dan dat ik van zins ben te proberen het nog een beetje eerder te maken. Mag mrs V lekker het gezinsinkomen op peil houden.
Wat goed man.

Hier zal dat heel anders zijn helaas. J is net 2 jaar pensioen aan het op bouwen en ik moet er nog aan beginnen.
Spoilers!
pi_214823649
Nog zo’n 4 jaar op een houtje bijten :D
pi_214823940
* Tele6 is onderweg

Woooooooo
  woensdag 28 augustus 2024 @ 12:15:49 #70
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214823986
duimen!!!!!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_214824230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog zo’n 4 jaar op een houtje bijten :D
Jij zit ook weer aan een andere kant van het spectrum inderdaad. Aftellen inderdaad.

Go Tele, go Tele *O*
Spoilers!
pi_214824241
* Tele6 zit in een TRAM

Als ik de hele sollicitatie verkloot, heb ik in ieder geval in een tram gezeten. *G*
pi_214824265
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 12:57 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 zit in een TRAM

Als ik de hele sollicitatie verkloot, heb ik in ieder geval in een tram gezeten. *G*
Toi toi toi!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214824351
Ohh, is dit de sollicitatie in mijn stad? Welk gebouw moet je heen?
Als je naar de campus buiten het centrum moet dan kun je daar ook heerlijk wandelen! Mocht je aan het eind van het hele programma even je hoofd leeg willen maken :)
pi_214824605
* Blues stuurt al uuuuren posvibes richting @Tele6 ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_214824692
Darmen en boobies zijn ok bevonden *O*
pi_214824921
De docu over de taxi oorlog op NPO is een absolute aanrader. Frustrerend wel hoe veel van die chauffeurs tegen hun eigen belang de straat op gaan, niet veel anders dan de vrachtwagenchauffeurs een jaar of tien eerder en de boeren nu.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214825809
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 13:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohh, is dit de sollicitatie in mijn stad? Welk gebouw moet je heen?
Als je naar de campus buiten het centrum moet dan kun je daar ook heerlijk wandelen! Mocht je aan het eind van het hele programma even je hoofd leeg willen maken :)
Kruyt :)

Ik ken de campus vrij goed, B heeft hier een tijd gewoond en ik heb m'n trainersopleiding bij het sportcentrum gevolgd.

Momenteel is mijn hoofd geloof ik helemaal leeg. Of helemaal vol. Manmanmanmanman pffffff :D

Maar het ging goed! M'n presentatie ging beter dan toen ik 'm oefende -- vloeiender Engels, mensen die goede vragen stelden, m'n verhaal liep beter, en ik kwam precies op 30 minuten uit. Daarna een tijdje met een PhDer gepraat, was heel positief. Toen het echte sollicitatiegesprek en eigenlijk was dat gewoon een grote brainstorm over het project met tussendoor wat opschepperij van mijn kant :P

Ze spreken later deze week nog iemand en dan hoor ik het begin volgende week.

Ik denk dat het gaat hangen op of die ander meer technische ervaring heeft. Ik heb alle proceservaring: schrijven, presenteren, problemen zelfstandig oplossen, literatuur zoeken, de juiste mensen om hulp vragen, enz. Maar ik heb weinig grote programmeerprojecten gedaan. Veel kleine dingen en ik leer dingen ook snel, maar als je iemand anders hebt die alle technieken al een keer gebruikt heeft, tja.
pi_214825814
Iedereen iig bedankt voor de goede vibes O+
pi_214825876
Klinkt goed @Tele6 duimen blijven gewoon aan het werk.
pi_214825950
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Darmen en boobies zijn ok bevonden *O*
Jeeeeeh *G*
pi_214826037
Volgens mij heeft de tram storing :')
pi_214826068
Ok, we rijden weer *G*
pi_214826072
@Tele6 in elk geval gefeliciteerd met een goede sollicitatie :Y
pi_214826090
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 16:59 schreef Tele6 het volgende:
Volgens mij heeft de tram storing :')
Dat heet een halte :)
pi_214826165
O+ Kruytgebouw O+ Daar heb ik ook nog heel wat jaartjes rondgelopen. Tevens hoi. Full time werken kost best veel tijd :') .
pi_214826330
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 17:15 schreef Tuindier het volgende:
O+ Kruytgebouw O+ Daar heb ik ook nog heel wat jaartjes rondgelopen. Tevens hoi. Full time werken kost best veel tijd :') .
Hoi! O+

Kruytgebouw is momenteel een beetje uit elkaar aan het vallen, maar ik vond het er wel gezellig binnen. En koel ^O^
pi_214826416
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 17:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat heet een halte :)
😂

Klinkt al vast goed @Tele6 wij wachten af…

Lekker gewerkt in de Bieb, vanmiddag best warm.
MnX kwam langs Culemborg op weg naar elders. En ging toen ook even langs de begraafplaats van sch.moeder / ouders op haar 107e geboortedag. Het zag er prachtig uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214826441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 17:03 schreef Tele6 het volgende:
Ok, we rijden weer *G*
2x in een tram *O*
Duimt door *O*
pi_214826452
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 17:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
😂

Klinkt al vast goed @:Tele6 wij wachten af…

Lekker gewerkt in de Bieb, vanmiddag best warm.
MnX kwam langs Culemborg op weg naar elders. En ging toen ook even langs de begraafplaats van sch.moeder / ouders op haar 107e geboortedag. Het zag er prachtig uit.
SPOILER
Die heer wil alles tot moes hebben :D
pi_214826456
@Tele6 klinkt goed!
Wanneer woonde B er? Ergens in de periode 2011-2017? En wanneer volgde jij bij het sportcentrum daar je trainersopleiding? Ik heb vier jaar gehockeyd op het complex van het sportcentrum en zes jaar daar gewoond :D komt wel dichtbij zo, haha!
pi_214826458
Goeie dag op werk, veel micropauzes, lees gezellige kletspraatjes bij m'n doks O+
pi_214826563
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 17:40 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 klinkt goed!
Wanneer woonde B er? Ergens in de periode 2011-2017? En wanneer volgde jij bij het sportcentrum daar je trainersopleiding? Ik heb vier jaar gehockeyd op het complex van het sportcentrum en zes jaar daar gewoond :D komt wel dichtbij zo, haha!
B woonde er ehhhh... 2015-2017 of zo? Ik ben er niet supervaak geweest want 't was pas 2018 aan ;)
Trainersopleiding was lente-zomer 2023 op de hindernisbaan.
pi_214826648
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 17:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]
B woonde er ehhhh... 2015-2017 of zo? Ik ben er niet supervaak geweest want 't was pas 2018 aan ;)
Trainersopleiding was lente-zomer 2023 op de hindernisbaan.
Ha, dan hebben we er een tijdje tegelijk gewoond. Wel benieuwd welk gebouw hij woonde dan (mag ook in dm hoor). Ik ging er in de zomer van 2017 weg. In 2023 was ik ook al een tijdje bij de hockeyclub daar weg :)
pi_214826921
Jongons ik studeerde daar voor én na de eeuwwisseling. Nu voel ik me ook heel dichtbij O+
pi_214826941
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 18:49 schreef Vanyel het volgende:
Jongons ik studeerde daar voor én na de eeuwwisseling. Nu voel ik me ook heel dichtbij O+
Én vergeet niet, je woonde ooit in mijn straat!! Dat is nog veel dichterbij :D
pi_214826950
40 jr Utreg hier *O*
pi_214826993
En wij liggen hier in een deuk.

Nooit een snoeivergunning voor reuzenboom aangevraagd die afgelopen voorjaar vakkundig (flink) gesnoeid is, dat staat nl nergens.
Maar ten tijde van snoei waren er gemeentewerkers op de hoek bezig.
Die hebben geklikt en kwam gemeente medewerker aan de deur...

Nu in de gemeente-besluiten een achteraf verleende vergunning voor snoei :D (door wie dan?)
Met mogelijkheid tot bezwaar.

Ja want de takken hebben wij bewaard die kunnen er weer terug aan >:O _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')