Het gaat goed, echt goed! Zo langzamerhand merken we dat ze nagenoeg echt de oude is. We zien en horen dingen die we echt al heel lang niet gezien/gehoord hebben.quote:
Echt heel tof! Zou ik ook graag willen maken, moet nog even oefenen denk ik met andere dingen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:40 schreef ueberduitser het volgende:
In de bouwvak heb ik trouwens ook nog een loopwiel gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paar filmpjes van het wiel in actie
Die was in het voorjaar een keer in de aanbieding hier in Duitsland. Ik gebruik normaal m'n eigen gemaakte houten bokken, maar zag deze toen toevallig liggen en ik dacht: meenemen!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:57 schreef Barry1986 het volgende:
Vraagje, die parkside bokken vindt ik interessant maar ik zie ze niet in de webshop?
[ afbeelding ]
Maak je ze op bestelling?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:40 schreef ueberduitser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:09 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Die was in het voorjaar een keer in de aanbieding hier in Duitsland. Ik gebruik normaal m'n eigen gemaakte houten bokken, maar zag deze toen toevallig liggen en ik dacht: meenemen!
https://www.manomano.de/p(...)t70xh855-cm-84519433
Ik had er ook niet naar moeten vragenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:32 schreef ueberduitser het volgende:
Had ik niet gezegd dat het zo goed ging? Vanmiddag kreeg ik telefoon dat het juist niet goed ging. Zo slecht dat ze zojuist met de trauma heli naar Osnabrück gebracht. Wij zijn ook onderweg, hebben even pauze om wat te eten.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:32 schreef ueberduitser het volgende:
Had ik niet gezegd dat het zo goed ging? Vanmiddag kreeg ik telefoon dat het juist niet goed ging. Zo slecht dat ze zojuist met de trauma heli naar Osnabrück gebracht. Wij zijn ook onderweg, hebben even pauze om wat te eten.
Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:32 schreef ueberduitser het volgende:
En een missende kentekenplaat?quote:Op maandag 2 september 2024 10:23 schreef ueberduitser het volgende:
Zo even een update uit Osnabrück.
Vrijdagmorgen is ze al geopereerd en haar dunne darm zat aardig in de knoop.
Probleem nu is de "ophanging" van de dunne darm aan het lichaam. Die is bij meisje zo minimaal, dat er gaten ontstaan waarin de darm in floept en zo in de knoop raakt.
De chirurgen hebben het zo en kwaad als het kan weer vastgemaakt, maar geven geen garanties. Wij hebben een deel van de operatie samen met de chirurg terug gekeken, zodat hij ons ook goed duidelijk kon maken wat er mis is.
Niet leuk om te zien, wel interessant en voor ons zeer verhelderend.
[ afbeelding ]
Klus-update:
Overdekt terras is op wat schilderwerk na helemaal gereed. Zaterdag heb ik de resterende bestrating klaar gemaakt, d.w.z. elke aansluitende steen moeten slijpen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat leuks meegemaakt...
Ik slijp de stenen van het terras langs de weg, dan hebben we binnen niet een dikke stofbende in en om het huis.
Ik loop met een steen naar de weg, kijk naar rechts de straat in en zie een aantal ruiters, met en zonder rijtuig, onze kant op komen. Steen doorgeslepen en ik kijk weer de straat in. Staan ze 75m verderop stil, een beetje vragend onze kant op kijkend. Ik denk, ze willen hier langs! Maar wij hebben een paaltje midden in de weg staan (i.v.m. sluiproute), dus ze denken dat ze er niet door kunnen.
Ik wenk naar ze zo van: Kom maar! en schop het paaltje om
[ afbeelding ]
Ik slinger de haspel en kabel aan de kant, ik wil niet dat ze met de rijtuigen over m'n kabel rijden.
Ik ga verder, ben weer even op het terras bezig en hoor de stoet voorbij gaan.
Na 10 minuten heb ik weer doorslijpwerk, dus loop weer naar de weg.
Wat tref ik daar aan?
[ afbeelding ]
een biertje en 2 kleine Klopfer als dankjewel
Dat is de nieuwe auto van m'n zoon. Die wordt volgende week 18 en heeft z'n eerste Benz alquote:
Ah, dan is het goedquote:Op maandag 2 september 2024 10:39 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe auto van m'n zoon. Die wordt volgende week 18 en heeft z'n eerste Benz al
Een dezer dagen wordt de auto aangemeld en krijgt hij z'n kentekenplaten.
Bengalen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:40 schreef ueberduitser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moin! Ow wat leuk, word je landgenootquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:46 schreef derLudolf het volgende:
Moin
Vanaf volgend jaar heb ik dezelfde drie letters op mn auto en was al even aan het oriënteren naar wat er voor die kachelbuis in de woonkamer moet komen
Even teruggekeken hier, ik zie dat je eerst in Nederland hebt gekeken voor een kachel en hem vervolgens in Osnabrück hebt gekocht? Waar
Heb gisteren bij klein zaakje vlakbij gekeken naar eigenlijk hadden die maar drie typen "Wasserführende Kaminofen" die vrijstaand en modern/strak zijn, zoiets als jullie -met schouw- vind ik mooier
Ja, zou ik ook graag willen maar ze zijn mij te duur.quote:
Dank je! Dat klussen is een ideale afleiding en gelukkig is de rollercoater nu mooi rustig.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net even de vorige reeks in een ruk bij gelezen... Wat een rollercoaster en dan nog zo een mega gaaf klus projekt erbij alsof het niks is. Respect!
De rollercoaster draait weer op volle toerenquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:05 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
*knip* gelukkig is de rollercoater nu mooi rustig.
Ik duim zeker mee. Hoe lang zou de operatie in theorie moeten duren?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:27 schreef ueberduitser het volgende:
Dank mensen!
Rond 11 uur is ze aan de beurt, duimen we even mee?
Dank! Geen idee, het ligt er aan wat de chirurg aantreft. Vraag is of hij kan opereren door het stoma-gat of dat de naad op d'r buik weer helemaal open moet.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik duim zeker mee. Hoe lang zou de operatie in theorie moeten duren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |