SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wordt nog leuk, straks mensen die er verder niks mee te maken hebben aan de kassa met een kaart die niet werktquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee staan niet op naam. Daar waren ze op werk ook bang voor maar ze zijn nu dus leeg gehaald dus niet meer bruikbaar
6000 euro
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt nog leuk, straks mensen die er verder niks mee te maken hebben aan de kassa met een kaart die niet werkt
jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:33 schreef kwiwi het volgende:
"Ga maar melden bij de wijkcoach"
"Hè??"
nee liever niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:35 schreef kwiwi het volgende:
Kun je er niet toch nog een paar dagen gaan werken @:bitterbal ?![]()
Heb je een toeslagenaffaire en ga je daarna nog misbruik maken van de vergoedingquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt nog leuk, straks mensen die er verder niks mee te maken hebben aan de kassa met een kaart die niet werkt
Sowieso een rare vergoeding. "We hebben je de financiële grond in gewerkt, hier heb je een IKEA bon." Ja bedankt? Daar zal ik m'n huur van betalen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een toeslagenaffaire en ga je daarna nog misbruik maken van de vergoeding
Om tóch nog even de vooroordelen te bevestigen nadat je er zo'n "DISCRIMINATIE!!" heisa om hebt gemaaktquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een toeslagenaffaire en ga je daarna nog misbruik maken van de vergoeding
nee is een voorschot op de schadevergoeding. Dus als mensen nieuwe meubels nodig hebben dan kunnen ze dat zo doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso een rare vergoeding. "We hebben je de financiële grond in gewerkt, hier heb je een IKEA bon." Ja bedankt? Daar zal ik m'n huur van betalen.
Dan nog raar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is een voorschot op de schadevergoeding. Dus als mensen nieuwe meubels nodig hebben dan kunnen ze dat zo doen
Je hoeft er geen gebruik van te maken denk ik? Neem aan dat het geld anders gewoon met de schadevergoeding meekomt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is een voorschot op de schadevergoeding. Dus als mensen nieuwe meubels nodig hebben dan kunnen ze dat zo doen
ja preciesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft er geen gebruik van te maken denk ik? Neem aan dat het geld anders gewoon met de schadevergoeding meekomt.
Ik heb net twee chocoladebroodjes op en lust nog wel wat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Honger.
Ben al de hele dag aan het grazen
Omnomnom chocoladebroodjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net twee chocoladebroodjes op en lust nog wel wat.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
nu zie ik al die leuke eetgelegenheden in bangkok maar meeste kan ik eigenlijk niet echt alleen heen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
nu zie ik al die leuke eetgelegenheden in bangkok maar meeste kan ik eigenlijk niet echt alleen heen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel in een parenclub zijn dan.
ja bv zon dinner cruise over die rivier daar. is een beetje sad als je daar alleen zitquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom niet?
Couchsurfing/bumble/tinder
Met of zonder ananas?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel in een parenclub zijn dan.
Boeiend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bv zon dinner cruise over die rivier daar. is een beetje sad als je daar alleen zit
Je hebt toch van die apps voor reizigers?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bv zon dinner cruise over die rivier daar. is een beetje sad als je daar alleen zit
ja couchsurfing is er wel. misschien dat ik dat aanslingerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt toch van die apps voor reizigers?
Die staat al in je huisje?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoef deze keer geen waterkoker mee te nemen
Maar nu kan je het nog met korting kopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoef deze keer geen waterkoker mee te nemen
Momenteel 6.607 stapjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet nog kwekveel stapjes vandaag
![]()
Laterz
Maar jij zet hele kleine stapjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Momenteel 6.607 stapjes
Gisteren 19.136
Daar 'klaagt' mijn vader ook over, dat als we samen een rondje lopen dat ik dan veel meer stapjes hebquote:
kijk dat is gewoon een gegeven en daar doe je verder weinig aan.....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar 'klaagt' mijn vader ook over, dat als we samen een rondje lopen dat ik dan veel meer stapjes heb
Gezien hoe ik loop kan ik dat niet echt zeggrnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
kijk dat is gewoon een gegeven en daar doe je verder weinig aan.....
Dus dan zou ik altijd antwoorden in de trant," Ja sorry dat ik nou eenmaal beter loopt dan jij.
Ja daarom lekker terugplagen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezien hoe ik loop kan ik dat niet echt zeggrn
Maar ach, echt klagen is het niet. Meer plagen
Meestal zeg ik iets als dat ik gewoon veel efficiënter ben in stapjes zetten, heb veel minder tijd nodigquote:
"Hey, jij en mam hebben me zo afgebakken"quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meestal zeg ik iets als dat ik gewoon veel efficiënter ben in stapjes zetten, heb veel minder tijd nodig
Krijgen we nog hints?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
🖕 👨🦳
🐛💤👔🐛
⛽ 👢
⚡ 8=👊=D💦
🎸 🌂
👢 👢
Alsof Nederlanders het wel snapten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuk![]()
ik denk dat ik daar geen tafeltje vol op de kaart zet. te ingewikkeld zouden ze het vinden
Zo, kwekveelquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet nog kwekveel stapjes vandaag
![]()
Laterz
nee. begrijp er niets vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsof Nederlanders het wel snapten.
Ja ik wil permanent boven de 200k in 30 dagen zitten. Had alleen gisteren niet gezien dat er vandaag 23,4k zou wegvallen. Anders had ik gisteren geen genoegen genomen met 4300. Maar goed, het is geregeld, 9513 stapjes nuquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Momenteel 6.607 stapjes
Gisteren 19.136
kampen zij niet met personeelstekort?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom is het tegenwoordig zo lastig om gewoon pakketten op tijd te verzenden en bezorgen
Dan hebben we nog maar buitenlanders nodig om hier het werk te doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kampen zij niet met personeelstekort?
In dat geval heeft bedrijf nog niet eens moeite gedaan om het bij PostNL over de schutting te gooien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht ook weer op een pakketje. Zondag: "Voor 23:59 besteld, dinsdag in huis!" dus keurig om 17:10 besteld of zo.
Dinsdag 17:10 "Bezorgtijd wordt berekend... Pakket nog niet ontvangen door PostNL"
Dat wordt dus nog wel donderdag ookkansloos weer.
Bol.com heb hier ook wel eens op aangesproken. Zeggen ze “het is een belofte en geen garantie”quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht ook weer op een pakketje. Zondag: "Voor 23:59 besteld, dinsdag in huis!" dus keurig om 17:10 besteld of zo.
Dinsdag 17:10 "Bezorgtijd wordt berekend... Pakket nog niet ontvangen door PostNL"
Dat wordt dus nog wel donderdag ookkansloos weer.
Belofte maakt SGULTquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bol.com heb hier ook wel eens op aangesproken. Zeggen ze “het is een belofte en geen garantie” [ afbeelding ]
Als het van die derde partijen zijn wil ik daar nog wel in mee gaan. Maar in hun eigen magazijn moeten ze maar wat harder met de zweep slaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bol.com heb hier ook wel eens op aangesproken. Zeggen ze “het is een belofte en geen garantie” [ afbeelding ]
Het is in dit geval zo';n derde partij idd, maar daar heb ik toch geen boodschap aan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het van die derde partijen zijn wil ik daar nog wel in mee gaan. Maar in hun eigen magazijn moeten ze maar wat harder met de zweep slaan.
Ik las vanmiddag nog op Twitter het briljante plan om de moffen in te gaan zetten tijdens deze wedstrijd. Briljant! Pleuren die moffen dan eerst weer heel Rotterdam plat net als in mei 1940?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
NWS / Feyenoord - Ajax gaat zondag niet door vanwege politiestaking
Dit is echt prachtig @:Haags
Politiebonden
Hoho daar werkt Msschol.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het van die derde partijen zijn wil ik daar nog wel in mee gaan. Maar in hun eigen magazijn moeten ze maar wat harder met de zweep slaan.
Gisterenavond om 23.00 uur wat besteld, vanmorgen om 11.00 uur geleverdquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal armoede tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is in dit geval zo';n derde partij idd, maar daar heb ik toch geen boodschap aan?
Ik vind het eigenlijk wel meevallen vandaag. Ik woon dan wel aan de kust dus sowieso minder warm maar ik zie op mijn telefoon dat het binnenshuis bij mij ook maar 21,5 graad is. En dat zonder de airco aan.quote:
Minder etenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga denk ik een nieuwe wasmachine kopen. Heleboel kleding is weer gekrompen
Maar ik heb net gefietst. 🥵quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen vandaag. Ik woon dan wel aan de kust dus sowieso minder warm maar ik zie op mijn telefoon dat het binnenshuis bij mij ook maar 21,5 graad is. En dat zonder de airco aan.
Hier is het vandaag ook prima te doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen vandaag. Ik woon dan wel aan de kust dus sowieso minder warm maar ik zie op mijn telefoon dat het binnenshuis bij mij ook maar 21,5 graad is. En dat zonder de airco aan.
Hij is rozequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:40 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omslagdoek voor vriendin, van bruiloft #2, is ook af
Alleen nog wassen en opspannen
WAT!?quote:
Dan kun je beter de poen voor die wasmachine in je zak houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben bang dat het dat wel is uiteindelijk
Jaquote:
Je merkt echt wel dat de zon gewoon minder kracht heeft nu en meer moeite moet doen om het nog echt goed heet te krijgen in huis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het vandaag ook prima te doen
quote:
Ja echt een genot zoquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Je merkt echt wel dat de zon gewoon minder kracht heeft nu en meer moeite moet doen om het nog echt goed heet te krijgen in huis.
Hoi Dudjequote:
In 40-45 voor het laatstquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ALLE TREINEN RIJDEN GEWOON![]()
![]()
Dit heb ik echt nog nooit gezien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Geweldig kerel! Ik ben super blij voor je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Geweldig kerel! Ik ben super blij voor je.
Heeft ze wel een witte jurkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dat wilde de bruid graag. Past bij de schoenen die ze aandoet.
We zijn samen naar de winkel gegaan zodat zij de kleur kon kiezen.
Wie ben ik dan om een andere kleur te doen?
Heeft ook 5 minuten geduurdquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het zou toch wat zijn als de treinen zouden varen hé. Wat een ellende zou dat geven.quote:
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft ze wel een witte jurk
Gewoon in bloemetjesjurk tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft ze wel een witte jurk
godverquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft ook 5 minuten geduurd
Dit past wel bij haar hoorquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft ook 5 minuten geduurd
Hoe lang is dat geleden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me zou gaan trouwen; maar na die aankondiging niets meer gehoord. Volgens mij durft ook niemand er meer naar te vragen
Helpt ook mee dat het nu 's nachts lekker afkoeltquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Je merkt echt wel dat de zon gewoon minder kracht heeft nu en meer moeite moet doen om het nog echt goed heet te krijgen in huis.
Yep. Zo zie je maar, dat steeds eerder donker worden is toch nog ergens goed voor @Dr_Flashquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helpt ook mee dat het nu 's nachts lekker afkoelt
ga wegquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Yep. Zo zie je maar, dat steeds eerder donker worden is toch nog ergens goed voor @:dr_flash
Oeps!quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Litertje ijskoude karnemelk achterover geslagen, dan voel je jezelf altijd zo mannelijk
Paar rauwe eieren erachteraan voor de ruktorpedo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Litertje ijskoude karnemelk achterover geslagen, dan voel je jezelf altijd zo mannelijk
Denk dat ze beter even hadden kunnen wachten met de aankondiging, achja misschien toch eens vragen wanneer het feestje is.quote:
In van die glazen flessen van de melkboerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:09 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
It's something of an acquired taste.
oh?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Helpt ook perfect tegen flatulentie.
De A in AIDS.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
It's something of an acquired taste.
nou ja ik heb geen militaire ambitiesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:18 schreef UitStraling het volgende:
In het leger op glorieuze veldtochten drinken de manschappen ook altijd liters karnemelk, versplinteren de botten minder snel en je proeft niet dat de melk bedorven en zuur is.
Have funquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:19 schreef Haags het volgende:
Mijn buurman liet net vol trots een ENORME zelf gekweekte courgette zien. Ik grapte nog naar hem dat zijn vrouw daar wel blij van zou worden. Besefte mij iets te laat dat hij helemaal geen vrouw heeft.
Nu ligt er een ENORME courgette op mijn aanrecht.
Courgette kom je verder mee hoor ik netquote:
Eens!quote:
Nouja niet iedereen heeft meteen haast. Maar een keer vragen kan geen kwaadquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze beter even hadden kunnen wachten met de aankondiging, achja misschien toch eens vragen wanneer het feestje is.
Courgette milkshake?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Courgette kom je verder mee hoor ik net
Brownies van makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:19 schreef Haags het volgende:
Mijn buurman liet net vol trots een ENORME zelf gekweekte courgette zien. Ik grapte nog naar hem dat zijn vrouw daar wel blij van zou worden. Besefte mij iets te laat dat hij helemaal geen vrouw heeft.
Nu ligt er een ENORME courgette op mijn aanrecht.
quote:
quote:
Ik denk dat Etto zo honderd viezere smaakjes kan opnoemen.quote:
Ja zit nu op mijn iphonequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben je alweer beetje mobiel Dimmy?
Durf ik niet te zeggen, deze week volgens mij helemaal nergensquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:26 schreef Haags het volgende:
zeg maat @:ltvdk waar en wanneer is de Dolce Gusto weer in de aanbieding voor een mooi prijsje? Mijn voorraad gaat erg hard.
Of appeltaartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Die zou zeggen, Kan die die dikke kont van jou (die van Dimmy) wel hebben, gaat ie daar niet stuk van??quote:
Anders eventjes langs de Vomar https://nl.pepper.com/aanbiedingen/eenvoudige-rollator-321585quote:
Wel potverdorie dubbeltjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, deze week volgens mij helemaal nergens
Nee ze zijn nu wel wat meer dan een paar dubbeltjesquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of appeltaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee man je moet zo'n turbozestienklepper hebben met kratvak en BBQ erop. En fat tyres soberzo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders eventjes langs de Vomar https://nl.pepper.com/aanbiedingen/eenvoudige-rollator-321585
Ik zie jou wel door de tuin van het bejaardentehuis lopen laterquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man je moet zo'n turbozestienklepper hebben met kratvak en BBQ erop. En fat tyres soberzo.
[ afbeelding ]
TOET TOET Heeeeeeej majsje wil jij een hete worst?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie jou wel door de tuin van het bejaardentehuis lopen later![]()
Hele dagen vloeken dat zijn worst is verbrandquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
“Heey moppie van de bingo, wil jij een lekkere warme worst van mij hebben?”quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat je dinnetje dan weer voor je zorgen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
Maar ik kan van de bank naar de eettafel hobbelen en op mijn reedt de trap op en af. Zaterdag weer naar huis
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je dinnetje dan weer voor je zorgen?
Vooral als die dan struikelt en de brandende kolen in de rondte vliegen tezamen met een hele tirade aan ouwe mannen gebazelquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt me goed vermaak voor de andere bewoners, gratis comedy show
Lijkt me ook leuk als er een open keuken is waar hij dan koken met Fles opneemt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral als die dan struikelt en de brandende kolen in de rondte vliegen tezamen met een hele tirade aan ouwe mannen gebazel
Ja normale mensen doen daar een portie bescheidenheid en nederigheid van op, maar bij jou moet dat nog een beetje komen geloof ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
Bejaard zijn lijkt me wel echt kut man. Heb afgelopen weken mogen ervaren hoe het is als je niet eens je eigen reet kan wassen. Man man man wat een ellende
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
Bejaard zijn lijkt me wel echt kut man. Heb afgelopen weken mogen ervaren hoe het is als je niet eens je eigen reet kan wassen. Man man man wat een ellende
Komt ook met de jaren misschienquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja normale mensen doen daar een portie bescheidenheid en nederigheid van op, maar bij jou moet data nog een beetje komen geloof ik
Hopelijk hebben ze daar in de toekomst een robot voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
Over 2,5 week heb ik daar weer de double cherry en vanilla cherry varianten vanquote:
Vanmiddag de Coca Cola versie hiervan gekocht...quote:
Double cherry?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over 2,5 week heb ik daar weer de double cherry en vanilla cherry varianten van
Moppie moppie moppiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Heey moppie van de bingo, wil jij een lekkere warme worst van mij hebben?”
Ik ben team Pepsi.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vanmiddag de Coca Cola versie hiervan gekocht...
Ook zeker lekker, de Pepsi zero... Ik laat het vaak meer afhangen of iets in de bonus is...quote:
Oh wacht ik ben in de war, van Pepsi was het de wild cherry, de dubbele is de Dr. Pepper cherryquote:
Klinkt allebei lekker. Smaakt de wild cherry heel anders dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben in de war, van Pepsi was het de wild cherry, de dubbele is de Dr. Pepper cherry
Durf ik niet te zeggen, ik drink thuis nauwelijks cola, eigenlijk alleen op vakantiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt allebei lekker. Smaakt de wild cherry heel anders dan.
Ohquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, ik drink thuis nauwelijks cola, eigenlijk alleen op vakantie
Ja, ik heb ze gezien, maar ik sla over.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:53 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo d&d secret lair drop gaat zo live!
kopen kopen kopen
Het schijnt wel zo te zijn ja. Morgen wordt het goed warm....quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:18 schreef Ama het volgende:
Hoezo zegt mijn telefoon nu dat het morgen wel 30 graden kan worden. Ho ho dat heb ik niet afgesproken.
Astarion heb ik gekochtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze gezien, maar ik sla over.
Ik vond geen enkele echt de moeite waard.
Nou ja of een robot of een mens het doet maakt niet zoveel uit natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze daar in de toekomst een robot voor.
Ok Lange Essquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moppie moppie moppie
Ik vind je helemaal toppie
Ik krijg je niet meer uit m'n koppie
Oh moppie
Ik ben hartstikke bescheidenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja normale mensen doen daar een portie bescheidenheid en nederigheid van op, maar bij jou moet dat nog een beetje komen geloof ik
Vreselijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het schijnt wel zo te zijn ja. Morgen wordt het goed warm....
Oh, okeequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke bescheiden
Kijk ze noemt me lang! @4EverBlackEyedquote:
Ook maar een reisje naar de VS boeken danquote:
Kom dan ook van die bezem afquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:40 schreef Ama het volgende:
Shit deur naar de keuken open laten staan. Vlieg weer in de woonkamer.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moppie moppie moppie
Ik vind je helemaal toppie
Ik krijg je niet meer uit m'n koppie
Oh moppie
Ohquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Dud0r Ik hoef nog maar 23 kaarten te cutten.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:24 schreef Karzai het volgende:
ik moet nog koken 'maar kan ook gewoon zonder eten naar bed gaan
ga je straks aan al dat lekkere eten denken als je in je bed ligtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben doodmoe en een paar biertjes in mijn mik, maar okay ik zet mij erover heen
Ik ga morgen denk ik vakantie-sushi bestellen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je straks aan al dat lekkere eten denken als je in je bed ligt
Dan zal ik mijn oproep ook wel krijgen binnenkort.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Yes dinsdag kun je je weer aanmelden voor de C-vaccinatie
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Door jou loopt de IC volquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik word even beroerd van die vaccinatie als can C zelf
Wat allebei praktisch niets is, dus boeie.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, maar nu weet ik het niet meer zo goed. Zit nu op 116.quote:
Gordelroos is er nu ook een vaccinatie tegen, maar de ziekte zelf is ook wel te doen, echter kun je pech hebben en door gordelroos een chronische en onbehandelbare pijnlijke zenuwaandoening oplopen waardoor je nog maar een wens in het leven hebt en dat is liever gisteren dan vandaag sterven, gelukkig mag dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik word even beroerd van die vaccinatie als can C zelf
Wat allebei praktisch niets is, dus boeie.
Wist niet eens dat dat nog een ding was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
ik heb voor 4 euro (afgeprijsd) bij kruidvat een kleine variant gehaald.. nog niet echt goed kunnen testen..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:06 schreef Xilia het volgende:
[..]
Daar was iemand naar op zoek hier, @:mschol ?
oh lekkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik vakantie-sushi bestellen.
Heb het 2 keer gehad. Geen biggie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het gehad en krijg het liever niet nog een keer zo heftig
1x gehad en had ook geen symptomen verder maar goed het is voor iedereen anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het 2 keer gehad. Geen biggie.
lucky you.. ik ben doodziek geweestquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het 2 keer gehad. Geen biggie.
Sucks mate.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
lucky you.. ik ben doodziek geweest
Oh dat had ik allemaal niet eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sucks mate.
Was prima in staat om gewoon naar werk te gaan, maar mocht niet.
Had als voordeel dat de kattenbak minder stonk dan normaal, haha.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer koud genoeg 's nachts voor slaapsokkenHDP!
De eenheid tijd gaan we dit weekend behandelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het alweer bijna 21 uur.
Harde Porno?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer koud genoeg 's nachts voor slaapsokkenHDP!
Sterke genenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat had ik allemaal niet eens.Kwam er ook alleen achter omdat Solo het wel had met klachten en ik dus maar een testje liet doen. Had het anders nooit geweten.
Los even wat harder aan het werk schoppen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterke genen
Moeten we doorgeven.
Ik was er vorig jaar niet eens zo heel ziek van maar ben daarna nog wel twee keer ziek geweest, is nieuw voor me, en tyfusmoe. Voel me pas sinds een maand of twee weer een beetje okéquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat had ik allemaal niet eens.Kwam er ook alleen achter omdat Solo het wel had met klachten en ik dus maar een testje liet doen. Had het anders nooit geweten.
Ik ga met 53 met pensioen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los even wat harder aan het werk schoppen.
Als dat geen schijten wordt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:00 schreef Karzai het volgende:
Keb nog een halve pan over ook
[ afbeelding ]
Ik ben dan weer geen wappie net als jij. Als het nodig is, sta ik vooraan in de rij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Door jou loopt de IC vol
Denk aan je medemens.
Zeker ook niet nu preventief een mondkapje op hè?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel geld zou je daar eigenlijk voor moeten hebben vraag ik me af.
Gewoon friet bestellen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Morgen koken voor bezoek en gelijk stress van hoe veel ik moet kopen.
Voor jezelf koken is een stuk makkelijker
Alsof die oud zijn? Was je aan het voordringen? Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben dan weer geen wappie net als jij. Als het nodig is, sta ik vooraan in de rij.
De eerste keer kreeg ik het ook voor elkaar om tussen alle 40'ers te staan, dus bijna letterlijk vooraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |