SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wordt nog leuk, straks mensen die er verder niks mee te maken hebben aan de kassa met een kaart die niet werktquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee staan niet op naam. Daar waren ze op werk ook bang voor maar ze zijn nu dus leeg gehaald dus niet meer bruikbaar
6000 euro
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt nog leuk, straks mensen die er verder niks mee te maken hebben aan de kassa met een kaart die niet werkt
jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:33 schreef kwiwi het volgende:
"Ga maar melden bij de wijkcoach"
"Hè??"
nee liever niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:35 schreef kwiwi het volgende:
Kun je er niet toch nog een paar dagen gaan werken @:bitterbal ?![]()
Heb je een toeslagenaffaire en ga je daarna nog misbruik maken van de vergoedingquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt nog leuk, straks mensen die er verder niks mee te maken hebben aan de kassa met een kaart die niet werkt
Sowieso een rare vergoeding. "We hebben je de financiële grond in gewerkt, hier heb je een IKEA bon." Ja bedankt? Daar zal ik m'n huur van betalen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een toeslagenaffaire en ga je daarna nog misbruik maken van de vergoeding
Om tóch nog even de vooroordelen te bevestigen nadat je er zo'n "DISCRIMINATIE!!" heisa om hebt gemaaktquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een toeslagenaffaire en ga je daarna nog misbruik maken van de vergoeding
nee is een voorschot op de schadevergoeding. Dus als mensen nieuwe meubels nodig hebben dan kunnen ze dat zo doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso een rare vergoeding. "We hebben je de financiële grond in gewerkt, hier heb je een IKEA bon." Ja bedankt? Daar zal ik m'n huur van betalen.
Dan nog raar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is een voorschot op de schadevergoeding. Dus als mensen nieuwe meubels nodig hebben dan kunnen ze dat zo doen
Je hoeft er geen gebruik van te maken denk ik? Neem aan dat het geld anders gewoon met de schadevergoeding meekomt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is een voorschot op de schadevergoeding. Dus als mensen nieuwe meubels nodig hebben dan kunnen ze dat zo doen
ja preciesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft er geen gebruik van te maken denk ik? Neem aan dat het geld anders gewoon met de schadevergoeding meekomt.
Ik heb net twee chocoladebroodjes op en lust nog wel wat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Honger.
Ben al de hele dag aan het grazen
Omnomnom chocoladebroodjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net twee chocoladebroodjes op en lust nog wel wat.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
nu zie ik al die leuke eetgelegenheden in bangkok maar meeste kan ik eigenlijk niet echt alleen heen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
nu zie ik al die leuke eetgelegenheden in bangkok maar meeste kan ik eigenlijk niet echt alleen heen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel in een parenclub zijn dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |