SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Jij ook al? Wat zijn we goed bezigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ugh, ik ben zo productief vandaag
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij ook al? Wat zijn we goed bezig
Ik had een enorm productieve vroege ochtend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ugh, ik ben zo productief vandaag
Ik neem ons allen gewoon niet te serieusquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een grap
Ik zou jullie KSC- schatjes nooit beperkt noemen
@:dr_flash gewoon wel![]()
Jij zou ons gewoon unieke exemplaren met elk onze eigen persoonlijke uitdagingen en eigenschappen noemenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een grap
Ik zou jullie KSC- schatjes nooit beperkt noemen
@:dr_flash gewoon wel![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zou ons gewoon unieke exemplaren met elk onze eigen persoonlijke uitdagingen en eigenschappen noemen
Chrash crash burn ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een enorm productieve vroege ochtend.
Dus nu weet je het wel.
Nee, dat kan je maar het beste doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem ons allen gewoon niet te serieus
Ja en jij valt in een andere categorie dan bovenstaandquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zou ons gewoon unieke exemplaren met elk onze eigen persoonlijke uitdagingen en eigenschappen noemen
Pardon ?quote:
Lekker flexibelquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aan het werk op mn vrije dag(zodat ik ander moment vrij kan nemen
komt nu even beter uit)
Welke categorie is dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en jij valt in een andere categorie dan bovenstaand
De speciale categorie.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pardon ?
[..]
Lekker flexibel
quote:
In de zee weet ik niet, maar aan zee is het vast lekkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Jaa, en was vroeger wakker vandaag dus kwam wel mooi uitZo naar het strand, denk ik. Zou het nog lekker zijn in de zee?
[..]![]()
Brotha eww.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
M'n zonnebrandcrčme lijkt wel olie. Ik zit helemaal onder en het trekt niet in
Eeeh twee jaar maar nog niet eerder open gemaakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brotha eww.
Hij is niet stokoud ook?
Ik ga er niet speciaal voor naar Londen.quote:
Is 'ie niet gewoon geschift? Twee jaar is wel wat ouwig.quote:
Maakt alles bij elkaar het wel een prijzig geintje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er niet speciaal voor naar Londen.
Dat zal dan welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is 'ie niet gewoon geschift? Twee jaar is wel wat ouwig.
Crack in kokerrok en blousequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:12 schreef Crack_ het volgende:
OMG yes voornamelijk volwassenen in mn leerteam
Please laat me dit jaar een IETSJES makkelijker studenten-jaar hebben, pleeeeeeeease
Hnnnggggquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Crack in kokerrok en blouse
Zal wel opgenomen worden toch? Kun je later weer terug kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel denk ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik niet bewegenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Crack in kokerrok en blouse
Beetje cringequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan kan ik niet bewegenen ik beweeg nogal veel
Ik wil deze
[ afbeelding ]
Ja dat zal de gemiddelde volwassenheid wel goed doen denk ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan kan ik niet bewegenen ik beweeg nogal veel
Ik wil deze
[ afbeelding ]
R2-D2 is een hoerenkut? Dat maakt het Star Wars verhaal opeens een heel stuk andersquote:
Ik las dildo'squote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik wilde nog dodo's bestellen.
Misschien uitverkocht? Wellicht verkopen ze ook andere kutten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet dat ze hoerenkutten bij Kruidvat verkochten.
Nah, daar heb ik wel even genoeg van.quote:
Ik geloof niet dat een hoerenkut blauw en wit is. Zelfs niet in lego.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet dat ze hoerenkutten bij Kruidvat verkochten.
...blue waffle?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een hoerenkut blauw en wit is. Zelfs niet in lego.
Ik denk dat het dan een beetje te laat is voor van alles.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die verkopen ze wel bij de kruidvat
hehhehequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, daar heb ik wel even genoeg van.
Everything is a dildo if you’re brave enoughquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]'dit kan werken als een dildo'-meegerekend?
[..]
hehhehe
Huehuequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Everything is a dildo if you’re brave enough
Ik sla deze uitdaging overquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Everything is a dildo if you’re brave enough
Cuteequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar nee, ik wil deze:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wil ik allemaal.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:49 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wil ik allemaal.hehehehehe
Baby darling doll face honey
Wil je kunnen liggen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een opblaaszwembad, welke vanaf maat is oke voor volwassenen? Ik hoef er niet echt te zwemmen ofzo, gewoon chillen
Ik zoek hiervoor eigenlijk plaatjes met volwassenen in zo'n badje om een goed beeld te krijgenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een opblaaszwembad, welke vanaf maat is oke voor volwassenen? Ik hoef er niet echt te zwemmen ofzo, gewoon chillen
Echte volwassenen of half-volwassen zoals jij en 4EBE?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:49 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echte volwassenen of half-volwassen zoals jij en 4EBE?
Hoho, "compact".quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Animal Crossingquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar nee, ik wil deze:
[ afbeelding ]
2 hans badkuip kopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zoek hiervoor eigenlijk plaatjes met volwassenen in zo'n badje om een goed beeld te krijgen
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Elk badje is daar toch wel goed voor?
grotere dildo kopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde ook zoiets op m'n balkon maar kan beter een keertje iets van schaduw creëren.
halfjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
hehehhe, ja kan ook zo'n wasteil meenemen en daar zo met je kont in gaan zittenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Elk badje is daar toch wel goed voor?
quote:
quote:
heb je meteen schaduw @CherryLipsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit is vast leuk in de tuin, glijbaan als rugleuning:
[ afbeelding ]
Oeh jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je meteen schaduw @:cherrylips
Oke ehm in dat geval.. nee?quote:
Dan staat het er toch gewoon bij?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Je hebt heel veel badjes voor babys en peuters, wat denk je dat ik daar mee zou kunnen?
Dacht dat je zoiets bedoeldequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke ehm in dat geval.. nee?Je hebt heel veel badjes voor babys en peuters, wat denk je dat ik daar mee zou kunnen?
Ik wil iets meer dan mn voeten baden
Niet perse, hangt een beetje af van waar je kijkt.quote:
De afmetingen verklappen ook wel een heleboel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse, hangt een beetje af van waar je kijkt.
Dat bedoel ik ook en vandaar mijn vraag welke maat oke zou zijn want dit zou een voetenbadje zijn en dan kan ik inderdaad net zo goed een afwasteil meenemenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat je zoiets bedoelde
https://www.bol.com/nl/nl(...)nd/9200000013384162/
Ik weet niet hoe lang je bentquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook en vandaar mijn vraag welke maat oke zou zijn want dit zou een voetenbadje zijn en dan kan ik inderdaad net zo goed een afwasteil meenemen
[ afbeelding ]
https://www.action.com/nl-nl/p/2557087/intex-zwembad/quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook en vandaar mijn vraag welke maat oke zou zijn want dit zou een voetenbadje zijn en dan kan ik inderdaad net zo goed een afwasteil meenemen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/p/2557087/intex-zwembad/
of zal ik het nog een paar keer herhalen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Jezus jongens, mijn vraag was letterlijk welke MAAT oké zou zijn voor volwassenen
echt super top die antwoorden met 'eR staAn toCh mAteN biJ xd XD'
Ligt er toch net aan hoelang je bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Jezus jongens, mijn vraag was letterlijk welke MAAT oké zou zijn voor volwassenen
echt super top die antwoorden met 'eR staAn toCh mAteN biJ xd XD'
Meet even op tot hoe hoog het water mag komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
160 +-, maar vooral diepte weet ik niet zo goed
Prima, maar dan slaan je overige antwoorden alsnog nergens opquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er toch net aan hoelang je bent.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:08 schreef Ama het volgende:
Oke probeerde alleen maar te helpen maar dan niet.
Hmm, denk zo rond de 50cm hoogte aanhouden? Even m'n rolmaat erbij gepakt, dat ziet er nog wel uit als een redelijke hoogte.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
160 +-, maar vooral diepte weet ik niet zo goed
Ik pak m'n supersoakerquote:
Oke, topquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, denk zo rond de 50cm hoogte aanhouden? Even m'n rolmaat erbij gepakt, dat ziet er nog wel uit als een redelijke hoogte.
come at mequote:
Ik had gekookte eitjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ga lekker een broodje met zeeuws spek eten.
Zoiets lijkt me wel chill?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, topThanks!
Kan zo ook nog wel even wat uitproberen, als ik mn rolmaat kan vinden
[..]
come at me
Nah, dat genereert zoveel bende.quote:
Ok. Ga jij bij Kwiwi op de schouders ga ik bij IJsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, topThanks!
Kan zo ook nog wel even wat uitproberen, als ik mn rolmaat kan vinden
[..]
come at me
Hmm is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat genereert zoveel bende.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Ga jij bij Kwiwi op de schouders ga ik bij IJs
Ik heb ook een beetje het idee dat dit een soort standaard maat isquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me wel chill?
https://www.zwembadgigant(...)amily-pool-groen-598
Okquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Ga jij bij Kwiwi op de schouders ga ik bij IJs
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon funsizedquote:
Ik gebakkenquote:
Zou ik niet doen, maar ieder zo zijn ding.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Als je zo'n badje op hebt staan, kan ik die dan de hele zomer laten staan? Met filter en afdekking en weet ik veel
waarom niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, maar ieder zo zijn ding.
@UitStraling heeft al zo,n badje en weet daar vast antwoord opquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Als je zo'n badje op hebt staan, kan ik die dan de hele zomer laten staan? Met filter en afdekking en weet ik veel
Gewoon een echte en dan een Orka erin gooienquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Of kopen we wel een echte? Met alle kortingen is zo een nu maar 100 euro. Fawaka
Omdat dat water niet zolang goed blijft en je dan allemaal alg erin krijgt, ook al heb je het met een filter/ afdichtingquote:
Als je er eentje hebt met frame (dus geen opblaasding) en een filter kun je die gewoon laten staan, wel afdekken als je hem niet gebruikt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Hamvraag (ha.. ha..) met of zonder SPEK ?quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een echte en dan een Orka erin gooien
Of drie, want groepsdieren.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat dat water niet zolang goed blijft en je dan allemaal alg erin krijgt, ook al heb je het met een filter/ afdichting
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je er eentje hebt met frame (dus geen opblaasding) en een filter kun je die gewoon laten staan, wel afdekken als je hem niet gebruikt.
Zonder, wel op kaiserbroodjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hamvraag (ha.. ha..) met of zonder SPEK ?
Vooruit dan maarquote:
Nou ja met een filter moet je er ook nog chloor en dergelijke ingooien om de algen weg te houdenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]wat is het nou
![]()
en idd een frameding
Denk dat het bij een relatief klein bad minder moeite is om 'm te legen en opnieuw te vullen dan de behandeling die nodig is om het schoon te houden. Zal toch iets van schoonmaakmiddel in moeten, legionella van je badje lijkt me niet relaxed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
alleen doen als je ook onderhoud wil plegenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]wat is het nou
![]()
en idd een frameding
FREE WILLYquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een echte en dan een Orka erin gooien
Of drie, want groepsdieren.
Met filter, chloor en afdekking kan dat welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Zit je weer te hihaho-en achter je beeldscherm?quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je weer te hihaho-en achter je beeldscherm?
Goorlel
Ah, de IJS-livecam staat weer aanquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja met een filter moet je er ook nog chloor en dergelijke ingooien om de algen weg te houden
Ik vind schoonmaken niet zo erg, mijn uitgangspunt was meer van 'wil geen drinkwater verspillen'quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat het bij een relatief klein bad minder moeite is om 'm te legen en opnieuw te vullen dan de behandeling die nodig is om het schoon te houden. Zal toch iets van schoonmaakmiddel in moeten, legionella van je badje lijkt me niet relaxed.
Volgens mij overdrijf je een beetje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over gebakken gesproken
Mijn schoen is ook lekker aan het bakken in de zon op de parkeerplaats
Nu al zin in de terugreis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je een beetje.Ik overdrijf nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
heb je geen airco?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over gebakken gesproken
Mijn schoen is ook lekker aan het bakken in de zon op de parkeerplaats
Nu al zin in de terugreis
Hmm, weet dan niet wat beter is voor de natuur. Hoop nieuw water of schoonmaken met chloorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Met filter, chloor en afdekking kan dat wel
Jawel, maar dan is de auto niet gelijk koelquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je geen airco?
[..]
Hmm, weet dan niet wat beter is voor de natuur. Hoop nieuw water of schoonmaken met chloor
Zonder chloor mag je binnen een week het water vervangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, weet dan niet wat beter is voor de natuur. Hoop nieuw water of schoonmaken met chloor
nee duurt inderdaad wel drie seconden voordat het behapbaar isquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dan is de auto niet gelijk koel
Ga jij nou maar een zwembad(je) kopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee duurt inderdaad wel drie seconden voordat het behapbaar is
Dat is niet wat er staatquote:
Voordeel is wel dat het probleemloos de grond in kan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Zonder chloor mag je binnen een week het water vervangen.
ohquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Zonder chloor mag je binnen een week het water vervangen.
mn zwembadquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een zwembad(je) kopen
Volgende zomer maybequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
Dat is wel heel snel
[..]
mn zwembad![]()
had ik hem maar
Ik kan zelf ook probleemloos de grond inquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat het probleemloos de grond in kan.
Godver.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook probleemloos de grond in
Frebebebabe heeft mn grap al gemaaktquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat het probleemloos de grond in kan.
Lol quequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Frebebebabe heeft mn grap al gemaakt
O jee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Stop wacht, gaat zo'n filter op elektriciteit? Dat heb ik niet![]()
Die heb je ook op zonne energie. Ik weet verder niets van de kwaliteit oid.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja die werken over het algemeen niet op complimentjes en vriendelijke begroetingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Ga dan ergens anders liggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil naar bed.
Inb4 @:dud0r met: ga dan.
Nee, kan niet.
In het printerhok?quote:
Er is vast wel een plek die comfortabel is en waar je niet wordt lastiggevallen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het printerhok?
De melkput? (lactatieruimte)
De kantoordouche?
Het dakterrasquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is vast wel een plek die comfortabel is en waar je niet wordt lastiggevallen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die werken over het algemeen niet op complimentjes en vriendelijke begroetingen
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het dakterras![]()
Kan ik nog in de zon liggen ook
komen we toch weer uit op, Thuisquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is vast wel een plek die comfortabel is en waar je niet wordt lastiggevallen.
Geen geldquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Of kopen we wel een echte? Met alle kortingen is zo een nu maar 100 euro. Fawaka
In bed.quote:
Ik ben één keer tijdens lunch naar huis gefietst om een half uur te liggenquote:
Dan maar naar de Noordzeequote:
Lolquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben één keer tijdens lunch naar huis gefietst om een half uur te liggen
Was het waard.
Ja maar je krijgt een dooie bruine plek in je gazon die een paar jaar nodig heeft om te herstellenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Nee joh, gewoon nieuwe graszaadjes op gooien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt een dooie bruine plek in je gazon die een paar jaar nodig heeft om te herstellen
Als je een gazon hebtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt een dooie bruine plek in je gazon die een paar jaar nodig heeft om te herstellen
dat werkt niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon nieuwe graszaadjes op gooien.
Misschien in Nederland niet dan, heb hier vorig jaar een compleet nieuw gazon aangelegd gewoon door er graszaad op te gooien. Na een paar weken prachtig gazonquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dat werkt niet.
Wij hebben echt drie jaar een bruine/gele vlek in het gazon gehad. Mijn vader was facking pissed
Daarom niet op je gazon zettenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb geen elektriciteitquote:
Maar met die eerste heb je wel allemaal boze mensen steeds.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Wil ik altijd snel aan de beurt zijn of met muggen opgezadeld zitten
Kan wel. gewoon naar huis gaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil naar bed.
Inb4 @:dud0r met: ga dan.
Nee, kan niet.
Met muggen die mij uit mijn slaap houden ben ik bozer dan die mensen bij wie ik voorkruipquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar met die eerste heb je wel allemaal boze mensen steeds.
Oke, maar kantoor yoga dan?quote:
Hoe is dit een dilemma. Eentje is kut, de ander haal je alleen maar profijt uit.quote:
Doen ze dat met opzet om 5u ofzo, zodat mensen niet te vroeg naar huis gaan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, maar kantoor yoga dan?
Boze mensen de hele tijd?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is dit een dilemma. Eentje is kut, de ander haal je alleen maar profijt uit.
Daar lig ik niet wakker vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar met die eerste heb je wel allemaal boze mensen steeds.
is dit dezelfde persoon als die eerder vandaag een verhaal begon over 'inleven in een ander'?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is dit een dilemma. Eentje is kut, de ander haal je alleen maar profijt uit.
Mja, sommige mensen beginnen ook laterquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen ze dat met opzet om 5u ofzo, zodat mensen niet te vroeg naar huis gaan?
Bij ons was dat ooit om 11:30, voor de middagpauze.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, sommige mensen beginnen ook later
Kantooryoga?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons was dat ooit om 11:30, voor de middagpauze.
Oh ideaalquote:
Nee ik verwacht een cursus art deco verantwoord inrichten van trapkastenquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:12 schreef kwiwi het volgende:
Maar ben zelf geen yope.Ik weet niet precies wat de kenmerken van een yogapersoon zijn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hmm, had me opgegevenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik verwacht een cursus art deco verantwoord inrichten van trapkasten
Ik had het niet tegen jou.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik verwacht een cursus art deco verantwoord inrichten van trapkasten
Iemand die yoga leuk vindt, dacht ik zoquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de kenmerken van een yogapersoon zijn ?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden het laatst om 9.00 uur, dan is de opkomst natuurlijk groter, omdat het in de werkgever zijn tijd gaat.
Ga je dit badje in Rwanda opzetten ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom niet op je gazon zetten
[..]
Ik heb geen elektriciteit
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand die yoga leuk vindt, dacht ik zo
Ja, dat ben ik welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand die yoga leuk vindt, dacht ik zo
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je dit badje in Rwanda opzetten ofzo
Slaapyoga.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel
Maar niet alle soorten yoga is leuk
Oh wist niet eens dat er verschillende soorten warenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel
Ja, helemaal niemand verwacht dat natuurlijk.quote:
Daar hebben ze geen waterquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn soorten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel
Degene die je dan leuk vindt noem je dan yoblijf en de stomme yoga?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel
Daar wen je wel aan uiteindelijkquote:
Ja met van die somatische oefeningenquote:
Zodra er muggen tegenover staan, gaat dat allemaal het raam uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dit dezelfde persoon als die eerder vandaag een verhaal begon over 'inleven in een ander'?![]()
Ja, heel veel soortenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn soorten?
Ik denk wel dat je onder "yogapersoon" valt als je die noemen kan.
Ja joh, net waar ze de nadruk op leggen. Zijn er ook een paar waar je best wel veel kracht nodig hebt, maar ook varianten die vooral op rustig stretchen focussen of juist op meditatie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wist niet eens dat er verschillende soorten waren
Eens wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra er muggen tegenover staan, gaat dat allemaal het raam uit.
Daar is nu weer ruimte nu die Engelse asielzoekers niet komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:17 schreef bitterbal het volgende:
ik had toch laatst die retour die ik niet retour mocht nemen. Krijgen nu mail dat de blauwe doos al die tegoedkaarten onklaar heeft gemaakt
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:17 schreef bitterbal het volgende:
ik had toch laatst die retour die ik niet retour mocht nemen. Krijgen nu mail dat de blauwe doos al die tegoedkaarten onklaar heeft gemaakt
Uhm ja zo lijkt het nu wel. In de mail staat dat als de klant komt met vragen dat de klant contact moet opnemen met de betreffende wijkcoachquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]En nu? Is die persoon z'n spullen én tegoedkaarten kwijt?
Wa?quote:
Wijkcoach? Wat is dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm ja zo lijkt het nu wel. In de mail staat dat als de klant komt met vragen dat de klant contact moet opnemen met de betreffende wijkcoach
Denken ze aan fraude?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:21 schreef bitterbal het volgende:
mja ze vonden het toch twijfelachtig dat het terug kwam
Per seconde wijzerquote:
Ctrl + alt + delquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Excel wil niet afsluiten
Oh the joy
Eeuwig genieten van Excelquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Excel wil niet afsluiten
Oh the joy
Die proberen daar dan cash van te maken oid?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:25 schreef bitterbal het volgende:
Dus bij de blauwe doos kan een slachtoffer van de toeslag affaire spullen bestellen die dan door de gemeente worden betaald ( voorschot op de schadevergoeding)
En wat terug kwam was dus van zon toeslag slachtoffer.
Ohh dus hij wilde gewoon geld hebben uiteindelijk, geen spullen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:25 schreef bitterbal het volgende:
Dus bij de blauwe doos kan een slachtoffer van de toeslag affaire spullen bestellen die dan door de gemeente worden betaald ( voorschot op de schadevergoeding)
En wat terug kwam was dus van zon toeslag slachtoffer.
quote:
Het is al gelukt, er stond nog ergens een schermpje open en dan wil hij niet afsluitenquote:
dat is nu het vermoeden ja omdat het zoveel wasquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Die proberen daar dan cash van te maken oid?
mja daar lijkt het opquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh dus hij wilde gewoon geld hebben uiteindelijk, geen spullen.
Lag weer eens aan de gebruik(st)er dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Het is al gelukt, er stond nog ergens een schermpje open en dan wil hij niet afsluiten
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Lag weer eens aan de gebruik(st)er dus.
Staan de cadeaukaarten op naam? Zo niet, dan verkoopt hij ze vast gewoon door aan anderen voor net iets minder dan de waarde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja daar lijkt het op
met de spullen zelf is niets mis, alles was nog ingepakt en opgeopend. We hebben alleen 2 artikelen wel terug betaald die niet compleet waren maar dat was onze eigen scan fout
nee staan niet op naam. Daar waren ze op werk ook bang voor maar ze zijn nu dus leeg gehaald dus niet meer bruikbaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staan de cadeaukaarten op naam? Zo niet, dan verkoopt hij ze vast gewoon door aan anderen voor net iets minder dan de waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |