Niet perse, hangt een beetje af van waar je kijkt.quote:
De afmetingen verklappen ook wel een heleboel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse, hangt een beetje af van waar je kijkt.
Dat bedoel ik ook en vandaar mijn vraag welke maat oke zou zijn want dit zou een voetenbadje zijn en dan kan ik inderdaad net zo goed een afwasteil meenemenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat je zoiets bedoelde
https://www.bol.com/nl/nl(...)nd/9200000013384162/
Ik weet niet hoe lang je bentquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook en vandaar mijn vraag welke maat oke zou zijn want dit zou een voetenbadje zijn en dan kan ik inderdaad net zo goed een afwasteil meenemen
[ afbeelding ]
https://www.action.com/nl-nl/p/2557087/intex-zwembad/quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook en vandaar mijn vraag welke maat oke zou zijn want dit zou een voetenbadje zijn en dan kan ik inderdaad net zo goed een afwasteil meenemen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/p/2557087/intex-zwembad/
of zal ik het nog een paar keer herhalen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Jezus jongens, mijn vraag was letterlijk welke MAAT oké zou zijn voor volwassenen
echt super top die antwoorden met 'eR staAn toCh mAteN biJ xd XD'
Ligt er toch net aan hoelang je bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Jezus jongens, mijn vraag was letterlijk welke MAAT oké zou zijn voor volwassenen
echt super top die antwoorden met 'eR staAn toCh mAteN biJ xd XD'
Meet even op tot hoe hoog het water mag komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
160 +-, maar vooral diepte weet ik niet zo goed
Prima, maar dan slaan je overige antwoorden alsnog nergens opquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er toch net aan hoelang je bent.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:08 schreef Ama het volgende:
Oke probeerde alleen maar te helpen maar dan niet.
Hmm, denk zo rond de 50cm hoogte aanhouden? Even m'n rolmaat erbij gepakt, dat ziet er nog wel uit als een redelijke hoogte.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
160 +-, maar vooral diepte weet ik niet zo goed
Ik pak m'n supersoakerquote:
Oke, topquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, denk zo rond de 50cm hoogte aanhouden? Even m'n rolmaat erbij gepakt, dat ziet er nog wel uit als een redelijke hoogte.
come at mequote:
Ik had gekookte eitjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ga lekker een broodje met zeeuws spek eten.
Zoiets lijkt me wel chill?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, topThanks!
Kan zo ook nog wel even wat uitproberen, als ik mn rolmaat kan vinden
[..]
come at me
Nah, dat genereert zoveel bende.quote:
Ok. Ga jij bij Kwiwi op de schouders ga ik bij IJsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, topThanks!
Kan zo ook nog wel even wat uitproberen, als ik mn rolmaat kan vinden
[..]
come at me
Hmm is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat genereert zoveel bende.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Ga jij bij Kwiwi op de schouders ga ik bij IJs
Ik heb ook een beetje het idee dat dit een soort standaard maat isquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me wel chill?
https://www.zwembadgigant(...)amily-pool-groen-598
Okquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Ga jij bij Kwiwi op de schouders ga ik bij IJs
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echte volwassenen of half-volwassen zoals jij en 4EBE?
Gewoon funsizedquote:
Ik gebakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |