En Leasure Suit Larry.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:48 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Yes.
Bevatte de diskettes voor girotel (demo) Windows 3.1, en daarnaast Stunts, Wolffenstein, Prince of Persia, Winter games. 😄
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door CarbonC op 11-08-2025 10:22:35 ]
In dat kader, deze had ik vroeger, helemaal geweldig:quote:
Spirographquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
In dat kader, deze had ik vroeger, helemaal geweldig:
[ afbeelding ]
Oh, die doet me denken aan deze:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
In dat kader, deze had ik vroeger, helemaal geweldig:
[ afbeelding ]
Wat is dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:37 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oh, die doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]
Dan kon je modeontwerper naspelen. Je hebt ze ook in losse platen, maar ik had deze ronde schijven. Een schijf met hoofden, bovenkleding, onderkleding en patronen. Als je een combinatie had gemaakt ging je er met een soort krijtje overheen en kon je het daarna inkleuren.quote:
Mijn zusje had die met ronde schijven, uren kon zij er mee vermaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dan kon je modeontwerper naspelen. Je hebt ze ook in losse platen, maar ik had deze ronde schijven. Een schijf met hoofden, bovenkleding, onderkleding en patronen. Als je een combinatie had gemaakt ging je er met een soort krijtje overheen en kon je het daarna inkleuren.
[ afbeelding ]
Deze ken ik dan weer niet, leuk zeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die dus, maar dan deze Disney variant dus:
[ afbeelding ]
Het bestaat allemaal nog wel. Maar wat voor ons een derde wereldwonder was is nu waarschijnlijk totaal niet interessant meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat waren eigenlijk hele leuke en leerzame dingen om mee te spelen. Die tekendingen. Is er voor kinderen nu eigenlijk nog steeds zoiets?
Tof speelgoed!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dan kon je modeontwerper naspelen. Je hebt ze ook in losse platen, maar ik had deze ronde schijven. Een schijf met hoofden, bovenkleding, onderkleding en patronen. Als je een combinatie had gemaakt ging je er met een soort krijtje overheen en kon je het daarna inkleuren.
[ afbeelding ]
De platte kat was in de jaren zestig de meest gebruikte batterij voor mijn gevoel. Zaklantaarns en speelgoed. Inderdaad ook heel handig voor allerlei proefjes en test opstellingen want die lipjes kon je prima krokodillenklemmen op aansluiten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:46 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer waarvoor we die gebruikten, behalve dan met proefjes op school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |