Dana Delany.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik vond China Beach leuker
Bekijk deze YouTube-video
Volgens mij was ik wel een beetje verliefd op Dana Delany. Net even gegoogled, die ziet er voor haar 69 nog steeds goed uit zegBekijk deze YouTube-video
Vishandels (waar je ook kunt eten) bestaan nog jaquote:
Het is geen vishandel, het waren restaurantjes waar je alleen maar visgerechten kon bestellen.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vishandels (waar je ook kunt eten) bestaan nog ja
Ah, ok! Die keten lijkt niet meer te bestaan.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het is geen vishandel, het waren restaurantjes waar je alleen maar visgerechten kon bestellen.
Zou kunnen.quote:
ff testen of ie het doetquote:
Yes.quote:
en Wordperfect en lotus123 niet te vergeten!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:48 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Yes.
Bevatte de diskettes voor girotel (demo) Windows 3.1, en daarnaast Stunts, Wolffenstein, Prince of Persia, Winter games. 😄
Prince megahitquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:48 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Yes.
Bevatte de diskettes voor girotel (demo) Windows 3.1, en daarnaast Stunts, Wolffenstein, Prince of Persia, Winter games. 😄
Met een hexeditor elke keer de tijd in de savefile veranderen naar FF.quote:
En Indiana Jones and the Last Crusade en Star Wars X-Wing.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:48 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Yes.
Ja, Brabantia.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:07 schreef flipsen het volgende:
Wij hadden hem in oranje, van Brabantia geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |