Vermoedelijk de 17 Air/Slim want maar een enkele camera.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.notebookcheck(...)ay-out.951198.0.html
Wtf
Lijkt wel een Google Pixel!
Ja klopt wordt ook gesuggereerd als de 17 air of slim. Maar zou het wel bijzonder vinden als dit echt het design zou gaan worden gezien de gelijkenis.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vermoedelijk de 17 Air/Slim want maar een enkele camera.
17 krijgt twee camera's.
17 Pro en 17 Pro drie camera's/
Weer dezelfde rondjes aan de achterkant als de laatste 5 jaar?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vermoedelijk de 17 Air/Slim want maar een enkele camera.
17 krijgt twee camera's.
17 Pro en 17 Pro drie camera's/
Tja, de Smartphone is zo'n beetje klaar en uitontwikkeld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weer dezelfde rondjes aan de achterkant als de laatste 5 jaar?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weer dezelfde rondjes aan de achterkant als de laatste 5 jaar?
Heel veel generaties verder, maar zeker de eerste jaren niet. Ik kijk wel weer met de 18 of 19-serie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik geloof niet aan een klapple
Jeetje wat lelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schijnt een verticale balk te zijn met 1 t/m 3 camera’s (ligt aan het model) en de flitser.
Google Pixel heeft het al jaren.
[ afbeelding ]
Volgend jaar de eerste foldable iPhone…..
De laatste iPad mini (mini 7) is vorig jaar oktober uitgebracht.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:45 schreef AnneX het volgende:
N.a.v. de post over updates hierboven en een mededeling dat postnl op de mini4 al niet meer update, ging ik eens kijken hóe ‘oud’ de mini 4 is.
Voor de noobs : dat bleek hier te kunnen: https://www.iphoned.nl/tips/hoe-oud-is-mijn-iphone/
De mini 4 is van maart 2017. Van 32 G is 29.8 in gebruik. Met bijna 6000 foto’s in al die jaren en icloud opslag.
Vraag: wat zou de goede volgende aanschaf zijn? Én wanneer?
Komt/ is er een opvolger, die weer jaren meekan?
Het werd ooit een mini, omdat die makkelijk in de tas meekan naar werkplek.
Formaat bevalt prima.
Zodat ik een beetje geïnformeerd naar een winkel kan…
Dank voor de info. 🍀quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:04 schreef Aether het volgende:
[..]
De laatste iPad mini (mini 7) is vorig jaar oktober uitgebracht.
https://buyersguide.macrumors.com/#iPad_Mini
Mooi ding indeedquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit voor veel mensen weleens de ideale telly kan worden.
Hee vriendquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
HomePad zou toch komen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Apple gaat volgende week een "nieuw lid van de familie" aankondigen. Ik denk dat het een gamesconsole wordt
De catch is: ding heeft 64gb opslagquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
quote:MacBook Air M4 komt blijkbaar ook binnen een paar weken.
https://www.iculture.nl/nieuws/macbook-air-m4-release/
Mijn eerste PC had 40MBquote:Op maandag 17 februari 2025 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De catch is: ding heeft 64gb opslag
Ik heb even gekeken in de instellingen onder iphone-opslag of ik 64GB zou redden. Maar denk van niet.quote:
Ik heb 256 GB maar als ik ff kijk, heb ik net 98GB aan shit verwijderd. Muziek die ik er op zette maar niet luisterde. Hoe meer opslag je hebt, hoe meer je het vol zet. Nodig is wat anders.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken in de instellingen onder iphone-opslag of ik 64GB zou redden. Maar denk van niet.
Dan ga ik maar voor de Pro net als vriend @:kingroland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |