Als je serieus werkt met je computer heb je je data sowieso niet lokaal staan maar extern met backup.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:21 schreef Skull-splitter het volgende:
We zeggen dus eigenlijk hetzelfde. En nu zit dat RAM idd op de chip, maar hiervoor werd je gewoon genaaid met vastgesoldeerde reepjes geheugen.
Niets wat een flinke NAS niet kan oplossen though.
Ik ben inmiddels wel een beetje AI moequote:Op donderdag 14 november 2024 12:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
FCPXI
Final Cut Pro 11 is er
Mooie AI gedreven features.
Bekijk deze YouTube-video
Bij Apple zit het vooral onder de motorkapquote:Op woensdag 20 november 2024 08:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel een beetje AI moe
Bij de instellingen van iCloud kan je per onderdeel aangeven of het gesynchroniseerd moet worden op dat apparaat.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:05 schreef Lyzio_NL het volgende:
Waarschijnlijk voor de kenners een hele domme vraag, maar ik krijg vandaag mijn allereerste iPad (Pro). Ook al heeft deze iPad meer dan genoeg opslagcapaciteit, toch wil ik geen foto's op deze iPad. Mijn iPhone is daar voor. Nu vraag ik me af of de iPad niet automatisch alles gaat syncen zodra ik door de setup loop en toch alle foto's erop pleurt. Hoe voorkom ik dit?
Google Concurrentquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:59 schreef Aether het volgende:
Dacht even dat Microsoft met een Mac mini concurrent kwam, maar blijkt een Windows 365 thin-client te zijn
https://techcommunity.mic(...)-windows-365/4302687
[ afbeelding ]
Op zich wel oké, niet echt veel beter dan de oude HomePod. Zou eerder voor een Sonos Beam gen 2, Arc of Arc Ultra gaan.quote:Op maandag 25 november 2024 01:02 schreef CoExist het volgende:
Iemand hier ervaringen met de Apple HomePod 2023? Ik zoek een vervanger voor mijn Sony soundbar
Heb reeds een Apple HomePod Mini uit 2021, maar die schiet net wat te kort.
Ik zit diep in het Apple ecosysteem. Heb vandaag de tijd gehad om de HomePod 2 aan te sluiten.quote:Op maandag 25 november 2024 17:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op zich wel oké, niet echt veel beter dan de oude HomePod. Zou eerder voor een Sonos Beam gen 2, Arc of Arc Ultra gaan.
Vermoedelijk de 17 Air/Slim want maar een enkele camera.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.notebookcheck(...)ay-out.951198.0.html
Wtf
Lijkt wel een Google Pixel!
Ja klopt wordt ook gesuggereerd als de 17 air of slim. Maar zou het wel bijzonder vinden als dit echt het design zou gaan worden gezien de gelijkenis.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vermoedelijk de 17 Air/Slim want maar een enkele camera.
17 krijgt twee camera's.
17 Pro en 17 Pro drie camera's/
Weer dezelfde rondjes aan de achterkant als de laatste 5 jaar?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vermoedelijk de 17 Air/Slim want maar een enkele camera.
17 krijgt twee camera's.
17 Pro en 17 Pro drie camera's/
Tja, de Smartphone is zo'n beetje klaar en uitontwikkeld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weer dezelfde rondjes aan de achterkant als de laatste 5 jaar?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weer dezelfde rondjes aan de achterkant als de laatste 5 jaar?
Heel veel generaties verder, maar zeker de eerste jaren niet. Ik kijk wel weer met de 18 of 19-serie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik geloof niet aan een klapple
Jeetje wat lelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schijnt een verticale balk te zijn met 1 t/m 3 camera’s (ligt aan het model) en de flitser.
Google Pixel heeft het al jaren.
[ afbeelding ]
Volgend jaar de eerste foldable iPhone…..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |