De laatste iPad mini (mini 7) is vorig jaar oktober uitgebracht.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:45 schreef AnneX het volgende:
N.a.v. de post over updates hierboven en een mededeling dat postnl op de mini4 al niet meer update, ging ik eens kijken hóe ‘oud’ de mini 4 is.
Voor de noobs : dat bleek hier te kunnen: https://www.iphoned.nl/tips/hoe-oud-is-mijn-iphone/
De mini 4 is van maart 2017. Van 32 G is 29.8 in gebruik. Met bijna 6000 foto’s in al die jaren en icloud opslag.
Vraag: wat zou de goede volgende aanschaf zijn? Én wanneer?
Komt/ is er een opvolger, die weer jaren meekan?
Het werd ooit een mini, omdat die makkelijk in de tas meekan naar werkplek.
Formaat bevalt prima.
Zodat ik een beetje geïnformeerd naar een winkel kan…
Dank voor de info. 🍀quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:04 schreef Aether het volgende:
[..]
De laatste iPad mini (mini 7) is vorig jaar oktober uitgebracht.
https://buyersguide.macrumors.com/#iPad_Mini
Mooi ding indeedquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit voor veel mensen weleens de ideale telly kan worden.
Hee vriendquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
HomePad zou toch komen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Apple gaat volgende week een "nieuw lid van de familie" aankondigen. Ik denk dat het een gamesconsole wordt
De catch is: ding heeft 64gb opslagquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
quote:MacBook Air M4 komt blijkbaar ook binnen een paar weken.
https://www.iculture.nl/nieuws/macbook-air-m4-release/
Mijn eerste PC had 40MBquote:Op maandag 17 februari 2025 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De catch is: ding heeft 64gb opslag
Ik heb even gekeken in de instellingen onder iphone-opslag of ik 64GB zou redden. Maar denk van niet.quote:
Ik heb 256 GB maar als ik ff kijk, heb ik net 98GB aan shit verwijderd. Muziek die ik er op zette maar niet luisterde. Hoe meer opslag je hebt, hoe meer je het vol zet. Nodig is wat anders.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken in de instellingen onder iphone-opslag of ik 64GB zou redden. Maar denk van niet.
Dan ga ik maar voor de Pro net als vriend @:kingroland
Nog sceptisch hoe dat gaat uitpakken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Apple heeft Pixelmator Pro gekocht, zal in de komende tijd wel volledig geïntegreerd worden met Apples AI features
Ik denk dat dat een silent upgrade gaat worden, tenzij ze ook nieuwe chips uitbrengen. Max/Ultra, als die er nog niet zijn.quote:
En aan de andere kant heb je Final Cut, wat het best omschreven kan worden met zwaar onderschat.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Nog sceptisch hoe dat gaat uitpakken.
Vaak verdwijnt het product en blijft er weinig functionaliteit of onderhoud/uitbreiding over.
Tegen de tijd dat de M4 Ultra op de markt komt (zeg maar een dubbele M4) in een Mac Studio of Pro is die waarschijnlijk in een jaar of anderhalf weer ingehaald door een M6 Max in een laptop.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een silent upgrade gaat worden, tenzij ze ook nieuwe chips uitbrengen. Max/Ultra, als die er nog niet zijn.
Klopt, is afwachten.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En aan de andere kant heb je Final Cut, wat het best omschreven kan worden met zwaar onderschat.
Hopelijk nu Pixelmator Pro dan?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Klopt, is afwachten.
Aan de andere kant had je Aperture waar niet een echt alternatief voor is gekomen.
Ja, dit gaan allemaal persberichten worden van de iPhone SE/16E, de MacBook Air M4 en de iPad 11. Bijpassende YouTube-filmpjes. IPhone SE is een verbouwde iPhone 14, MacBook Air en iPad spec upgradeS.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een silent upgrade gaat worden, tenzij ze ook nieuwe chips uitbrengen. Max/Ultra, als die er nog niet zijn.
iPhone 16E zou kunnen in plaats van SE4 of SE 2025.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Apple sprak zelf van een nieuw lid van de familie
We gaan zien wat het wordtquote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Apple sprak zelf van een nieuw lid van de familie
Prijs van de oude 13/14-mini.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:03 schreef Zipportal het volgende:
Apple presenteert iPhone 16e: een sterke aanvulling op de iPhone 16-serie
https://www.apple.com/nl/(...)he-iphone-16-family/
Uiteraard geen Nederlandsquote:New languages supported include:
- French
- German
- Italian
- Portuguese (Brazil)
- Spanish
- Japanese
- Korean
- Chinese (simplified)
There’s also now support for localized English in Singapore and India. That makes a total of 10 new language options for users.
De iPhone 16e heeft wel een betere achterkant met maar een kleine camera bump.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Renders voor de nieuwe iphone. Tsja. https://x.com/MajinBuOfficial/status/1893715103293272506
[ afbeelding ]
Ik weet het niet. Misschien ff wennen eraan.
Eens. Qua design vind ik dat eigenlijk vrij chique.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
De iPhone 16e heeft wel een betere achterkant met maar een kleine camera bump.
Daar gaat m’n hoofd van in de error. Een soort grote broer van de 6S.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
De iPhone 16e heeft wel een betere achterkant met maar een kleine camera bump.
Budget friendly 719 euro telefoonquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar gaat m’n hoofd van in de error. Een soort grote broer van de 6S.
Voorkant is gewoon een oud toestel. Achterkant is gewoon netjes strak, camera steekt net iets uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Qua design vind ik dat eigenlijk vrij chique.
Dat was de SE al en nu maken ze de keuze moeilijker doordat de prijzen nu meer naar de 16 gaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Anyhows, de 16e is natuurlijk niet gedacht als budget consumenten telefoon, maar om de corporate markt te bedienen. Bedrijven die er honderden, zo niet duizenden van kopen en dan een andere prijs krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |