SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Who the fuck was Danny en waarom is dat een VIP?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
Danny van Big Brother 2023 gaan we in oktober terug zien bij De Alleskunner VIPS
[ afbeelding ]
edit: en als ik het goed zie staat ook Utopia Billy ertussen
Die ex van Gaby Blazerquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Who the fuck was Danny en waarom is dat een VIP?
Ok..quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die ex van Gaby Blazer
[ afbeelding ]
Morguh Frum. Wordt weer een dagje binnen blijven. Hoelaat is de saté klaarquote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:19 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Het wordt weer 🥵 vandaag!
Saté staat al in de marinade, beetje kruidenboter maken strakjes... stokbroodje erbij... lekker wat meloen erbij oid dan is Frum weer klaar voor vanavond...
Mogge Dotje...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum. Wordt weer een dagje binnen blijven. Hoelaat is de saté klaar
Lekker hoor. Ik maakte ook altijd de saté zelf. Hou sowieso niet van die voorgekruide dingen. Smaakt allemaal het zelfdequote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje...![]()
Ja echt hé, alles lekker potdicht..![]()
Meestal rond een uurtje of 18.00 gezellie aanschuiven..
Ik ben gewoon een zeikerd maak alles liever zelf..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik maakte ook altijd de saté zelf. Hou sowieso niet van die voorgekruide dingen. Smaakt allemaal het zelfde
Ja ik ook hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zeikerd maak alles liever zelf..
Ja precies en ik wil gewoon weten wat ik eet...
Straks als een speer naar de bakker lekkere broodjes halen.. en wat beleg... om 08.00 sta ik voor de deur hahaquote:
Hier is de warme bakker al om 7 uur openquote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Straks als een speer naar de bakker lekkere broodjes halen.. en wat beleg... om 08.00 sta ik voor de deur haha
Ooo wow was het maar zo'n feest ... helaas pas om 8 uur hier..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is de warme bakker al om 7 uur open
Deze bakker is zo ontzettend druk, als je denkt zaterdagmorgen om 7 uur ik ga even snel naar de bakker heb je pech. Dan staat er al een rij b uitenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo wow was het maar zo'n feest ... helaas pas om 8 uur hier..
Jeetje hejj, lekker bakkertje dus...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze bakker is zo ontzettend druk, als je denkt zaterdagmorgen om 7 uur ik ga even snel naar de bakker heb je pech. Dan staat er al een rij b uiten
Wordt weer lekker alles dichthouden en in het donker zitten dag.quote:
Morguh Spapaars:Wquote:
Euh neuh was niet de bedoelingquote:
Jeeeeeeeeeeej! en ik heb een nieuw zomerdekbed gekregen, die extra luchtig is, die dus ga ik uitproberenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt weer lekker alles dichthouden en in het donker zitten dag.
Volgende week 2 dagen 30 graden je kan de lol op child
Hoe slaapt je nieuwe bed?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeej! en ik heb een nieuw zomerdekbed gekregen, die extra luchtig is, die dus ga ik uitproberen
Heel flauw, maar ik mag er nog niet op slapen --> Matras was opgerold en luchtdicht verpakt. Dat moet eerst even goed vormen. Duurt eventjesquote:
O, wat vreemd, heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel flauw, maar ik mag er nog niet op slapen --> Matras was opgerold en luchtdicht verpakt. Dat moet eerst even goed vormen. Duurt eventjes
Dit was iets dat ik wel wist. Staat ook op de handleiding. Omdat het helemaal vacuüm verpakt was en zo, dat arme matras moet even bijkomen van de schrikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat vreemd, heb ik nog nooit gehoord
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit was iets dat ik wel wist. Staat ook op de handleiding. Omdat het helemaal vacuüm verpakt was en zo, dat arme matras moet even bijkomen van de schrik
Ik vind het weer heerlijk... geniet er echt vanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:16 schreef Frummelie het volgende:
En kunnen we het nog allemaal uithouden vandaag... hi...🥵
Ik ben er achter gekomen dat mijn Foefy ook stapel is op kruidenboter... stinken die kat...
Goedemorgen...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het weer heerlijk... geniet er echt van
Ik dacht even dat Foefy een eufemisme was voor wat anders
Hier ook lekker alles open, het is niet zo erg afgekoeld nog in huis helaasquote:
Ooh hier wel hoor... voel ook lekker dat briesje door het huis hi...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook lekker alles open, het is niet zo erg afgekoeld nog in huis helaas
Dat is waar, gisteren ging het beter, voor de zon doorkwam was het hier 19.1 graden hier in huis. Héérlijk was datquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh hier wel hoor... voel ook lekker dat briesje door het huis hi...
Ja dat zijn lekkere temperaturen... ik zag dat we nog wel meer warme dagen gaan krijgen..quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, gisteren ging het beter, voor de zon doorkwam was het hier 19.1 graden hier in huis. Héérlijk was dat
Ja helas, maar er stond 30 voor twee dagen, is gelukkig al weer minder gewordenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat zijn lekkere temperaturen... ik zag dat we nog wel meer warme dagen gaan krijgen..
Niks veranderlijker dan het weer...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helas, maar er stond 30 voor twee dagen, is gelukkig al weer minder geworden
Dat is zeker waar. En we moeten het nemen zoals het komt, valt toch niets aan te veranderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niks veranderlijker dan het weer...
Neej precies maar ik heb ik wel weer zin in de herfst.... gezellie kaarsjes aan enzo...🤗quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. En we moeten het nemen zoals het komt, valt toch niets aan te veranderen.
Die donkere avonden mogen wat mij betreft wel wegquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej precies maar ik heb ik wel weer zin in de herfst.... gezellie kaarsjes aan enzo...🤗
of in een van de vele andere scquote:
Oooh ik vind het heerlijk... hoe eerder donker, hoe beter...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die donkere avonden mogen wat mij betreft wel weg
Baal nu al dat het vroeg begint de schermeren
Ik hou der niet van die lange avonden. Maar ook daar is niets aan te veranderen het hoort er bij
Eensquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik vind het heerlijk... hoe eerder donker, hoe beter...
Dat mag.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik vind het heerlijk... hoe eerder donker, hoe beter...
Vind dat echt heel jammer. Had het van de week al gelezen. Hopelijk wordt het weer een leuke battle dit keer.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
Johnny de Mol gaat Gerard Ekdom vervangen voor het volgende seizoen van Tribute: Battle of the Bands. Geen idee wanneer het weer begint, maar heb er al weer zin in. Zitten altijd wel leuke verassingen tussen
Zeker! Had liever gezien dat ze Angela Groothuizen vervangen. De rest was wel prima zo, maar goed, uiteindelijk zijn het de bands die het moeten doen. Muziek, zonder al te veel poespas tussendoor zoals bij vele andere programma's wel is tegenwoordig, fijne TVquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat echt heel jammer. Had het van de week al gelezen. Hopelijk wordt het weer een leuke battle dit keer.
Vond het vorig jaar heel mooi.
En ook dat dit jaar en vorig jaar winnaars zijn die ook na het programma van zich laten horen. Ik kijk uit naar een nieuw seizoenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Had liever gezien dat ze Angela Groothuizen vervangen. De rest was wel prima zo, maar goed, uiteindelijk zijn het de bands die het moeten doen. Muziek, zonder al te veel poespas tussendoor zoals bij vele andere programma's wel is tegenwoordig, fijne TV
Vind het wel mooi dat je sommige bands (her)ontdekt. CCR bijvoorbeeld weer best veel gedraaid na het programma en het jaar ervoor was dat met Bowie, waarvoor ik me eerder nooit zo voor kon interesseren heeft die gast m'n interesse wel gewekt.
Inderdaad, maar die andere die hoog eindigden spinnen er ook vaak garen bij. Die CCR bijvoorbeeld is tot volgend jaar helemaal volgeboekt en nog voor maar enkele shows kaarten te krijgen. Las dat die gast z'n kroeg ook niet meer heeft nu omdat het zo goed gaat met optredens. Gun het zulke gasten wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook dat dit jaar en vorig jaar winnaars zijn die ook na het programma van zich laten horen. Ik kijk uit naar een nieuw seizoen
Maar op een keer zijn de fans er klaar mee als ze steeds netzelfde te hiren krijgen. Ze zullen op een gegeven moment met eigen werk moeten komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die andere die hoog eindigden spinnen er ook vaak garen bij. Die CCR bijvoorbeeld is tot volgend jaar helemaal volgeboekt en nog voor maar enkele shows kaarten te krijgen. Las dat die gast z'n kroeg ook niet meer heeft nu omdat het zo goed gaat met optredens. Gun het zulke gasten wel.
Ook weer zo, het publiek wordt er ook niet jonger opquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar op een keer zijn de fans er klaar mee als ze steeds netzelfde te hiren krijgen. Ze zullen op een gegeven moment met eigen werk moeten komen.
Ik was een paar maanden geleden in Vorden een ijsje eten. Stond schuintegen over een grote tent en hoorde dat de beegees forever er optraden. Toen het afgelopen was was het net of er een bejaarde centrum leegliep 🤣quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook weer zo, het publiek wordt er ook niet jonger op
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was een paar maanden geleden in Vorden een ijsje eten. Stond schuintegen over een grote tent en hoorde dat de beegees forever er optraden. Toen het afgelopen was was het net of er een bejaarde centrum leegliep 🤣
Ik moest lachen. Was zo koddig gezicht.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Wat vroeg jij? Wat doen al die oudjes hier?!
Ach ja, zolang ze volle zalen blijven trekken niks is mee. Het is ze gegund.
Ah kijk, ze maken er serieus werk van, ben benieuwd wat het wordt!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Was zo koddig gezicht.
Ze doen het ook goed. Zijn bezig met een eigen nummer en een andere naam. Onder deze naam mogen ze geen andere nummers dan van the beegees zingen.
Hey GG ZIe je nu pas hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh
Opstaan en aan het werk...
Volgens mij kijk je niet op je bookmarkbalk Ruud want zie je zelden hierquote:Op donderdag 18 april 2024 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb het verhuisde adres al op de bookmarkbalk staan
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
Misschien komt ie buurten als er weer meer info over het nieuwe seizoen van BB komt?
Jaaaa idd!quote:Op zondag 1 september 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Wordt weer een lekker dagje voor jou Child..☀️😎
Ik zit al te hakenquote:Op zondag 1 september 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker van genieten... ga je weer lekker handwerken enz?
Inderdaad! Hier ookquote:Op zondag 1 september 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
Het is hier btw redelijk koel met een fris windje... je zou nu niet zeggen dat het zo warm gaat worden...
Haha zo lekker bezig..quote:Op zondag 1 september 2024 07:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit al te haken
Straks even schilderen/tekenen
Wasjes draaien is het enige dat moet
Heb jij plannen?
Haha mijn moeder noemt me ook altijd een tutholaquote:Op zondag 1 september 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha zo lekker bezig..lekker hoor zo tuttelen..
Nou niet echt, beetje kokkerellen, ook een wasje draaien van de week de rest weer..
Ooh hi dat is dan mooi toepasselijk...🤗quote:Op zondag 1 september 2024 07:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha mijn moeder noemt me ook altijd een tuthola
Geniet wel van deze dag al
Herkenbaar. Rest van het huishouden morgen weer
Kokkerellen! Wat ga je maken?
Ja klopt. Beetje wisselvallig het weer (temperatuur)quote:Op zondag 1 september 2024 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh hi dat is dan mooi toepasselijk...🤗
Ja of overmorgen, morgen wordt het ook weer zo warm..🥵
Ik ben nu de kippensoep aant voorbereiden... ik wil nog wat zalmsalade maken... en ik moet m'n kippenflikkies nog kruiden..
Ja ook af en toe een bui zag ik, ook lekker...quote:Op zondag 1 september 2024 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt. Beetje wisselvallig het weer (temperatuur)
Lekker jezelf aan het verwennen dus! Lekker hoor
Oh ja... Ik maak als lunch groenteschotel met bonenquote:Op zondag 1 september 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook af en toe een bui zag ik, ook lekker...![]()
Ja met dat warme weer heb ik zin in liflafjes geen hele maaltijd..
Ooh dat klinkt ook lekker hoor... maar bestellen is met dat warme weer ook wel relaxed, ik woon echt in een gat dus weinig bestelmogelijkheden... dus we pielen maar wat... hi...quote:Op zondag 1 september 2024 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... Ik maak als lunch groenteschotel met bonen
Al zou ik liever wat bestellen
Ja kloptquote:Op zondag 1 september 2024 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat klinkt ook lekker hoor... maar bestellen is met dat warme weer ook wel relaxed, ik woon echt in een gat dus weinig bestelmogelijkheden... dus we pielen maar wat... hi...
Ja oké, ligt er ook een beetje aan wat je besteld hi... je kan ook koolhydraatarm bestellen..quote:Op zondag 1 september 2024 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar een zelf gekookt maaltje is gezonder
Morguh Frum,quote:Op maandag 2 september 2024 05:06 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Er staan een paar lekkere onweersbuien op het programma. .. heerlijk, al ben ik wel een bange poeperd...
Doe maar rustig aan, de dag is nog langquote:Op maandag 2 september 2024 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks, lekker even een bakkie. Even opstarten.
De wasmachine draait al.quote:Op maandag 2 september 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan, de dag is nog lang
quote:
JIj bent van de vlotte vandaag?quote:Op maandag 2 september 2024 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
vanmorgen (straks als het gras droog is) nog even gras maaien en de tuin doen. Vanmiddag gaat het regenen.
Even meters maken, is het plan. Ik heb afgelopen weekend ook veel te weinig gedaan.quote:Op maandag 2 september 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
JIj bent van de vlotte vandaag?
Geeft toch niet heb je je tijd aan andere dingen besteeds. Je hebt niemand verantwoording af te leggenquote:Op maandag 2 september 2024 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even meters maken, is het plan. Ik heb afgelopen weekend ook veel te weinig gedaan.
Dat is waar maar het blijft er steeds maar bij.quote:Op maandag 2 september 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft toch niet heb je je tijd aan andere dingen besteeds. Je hebt niemand verantwoording af te leggen
Ja dat heb je soms he.quote:Op maandag 2 september 2024 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar maar het blijft er steeds maar bij.
Als ik maar eenmaal begonnen ben dan gaat het wel. De tuin ook. Zit er een beetje tegenaan te hikken, maar eenmaal begonnen dan ga ik wel door.quote:Op maandag 2 september 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb je soms he.
Heb ik hier ook wel met dingen hoor die moeten gebeuren. Het hoort er bij
Dat is het ook vaak het er tegen op zienquote:Op maandag 2 september 2024 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik maar eenmaal begonnen ben dan gaat het wel. De tuin ook. Zit er een beetje tegenaan te hikken, maar eenmaal begonnen dan ga ik wel door.
Ja, die zon vind ik niet zo erg.quote:Op maandag 2 september 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het ook vaak het er tegen op zien
Maar met dit weer in de tuin is ook niet alles
Vooral niet als de zon er op staat, zo warm
Maar daar kan jij wel tegen of niet?
Kan/mag je wel maaien als de zon er op staat te b akken?quote:Op maandag 2 september 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die zon vind ik niet zo erg.
Mogguh Dotje...quote:Op maandag 2 september 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum,
Ik ben gelukkig niet bang voor onweer. Ik vind het zelfs mooi om te zien hoe die lucht veranderd en die bliksemflitsen door de lucht jagen
Dat weet ik niet. Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 2 september 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan/mag je wel maaien als de zon er op staat te b akken?
Denk dat het moet zijn niet in de volle zon sproeien.quote:Op maandag 2 september 2024 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Waarom zou dat niet mogen?
Ik doe dat vaker in de zon, het gras afdoen.
Heb altijd geleerd dat dat niet goed voor het gras zou zijn?quote:Op maandag 2 september 2024 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Waarom zou dat niet mogen?
Ik doe dat vaker in de zon, het gras afdoen.
Het gras sproeien doe ik nooit. Maar inderdaad, dat moet niet in de zon.quote:Op maandag 2 september 2024 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het moet zijn niet in de volle zon sproeien.
Wanneer je gras sproeit onder een felle zon, zullen de waterdeeltjes te snel verdampen waardoor het sproeien weinig effect heeft. Daarnaast kunnen waterdruppels werken als een vergrootglas op de grassprieten waardoor het gras kan verbranden. Sproei je gazon dus niet overdag.
Nou ik moet de boel maaien voordat het gaat regenen vanmiddag. De rest van de week heb ik er geen tijd voor.quote:Op maandag 2 september 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb altijd geleerd dat dat niet goed voor het gras zou zijn?
Klopt. Allemaal als de zon weg is, dus 's avonds laat. Tenzij het gaat regenen 's nachts, dan hoeft het weer niet.quote:Op maandag 2 september 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
En geen water geven in verband met schroeien toch?
Ja? Hier schijnt de zon volop. Wel een tikje van sluierbewolking, maar nog genoeg om echt zon te zien. De panelen leveren ook aardig wat stroom nu.quote:Op maandag 2 september 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Al is het vandaag een grauwe dag
Dan weet deze plantenhater nog watquote:Op maandag 2 september 2024 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Allemaal als de zon weg is, dus 's avonds laat. Tenzij het gaat regenen 's nachts, dan hoeft het weer niet.
Dit was echt op de de grenzen van mijn kennis hoor.quote:Op maandag 2 september 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan weet deze plantenhater nog wat
Hier geen zon te zienquote:Op maandag 2 september 2024 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja? Hier schijnt de zon volop. Wel een tikje van sluierbewolking, maar nog genoeg om echt zon te zien. De panelen leveren ook aardig wat stroom nu.
Volle zon, en wat denk je?quote:Op maandag 2 september 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier geen zon te zien
Maar goed... het is ook al september
Meen je niet?quote:Op maandag 2 september 2024 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volle zon, en wat denk je?
Ook hier al september.
Gevoelsmatig is het juli.quote:Op maandag 2 september 2024 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meen je niet?dat had ik niet verwacht... geen juli daar?
Met het vroeg donker en zo heb ik wel weer de "donkere dagen voor kerst"-vibequote:
Kerstmis komt snel dichterbij, maar ik ben nu nog meer bezig met het idee van een barbecue dan de feestmaand december.quote:Op maandag 2 september 2024 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met het vroeg donker en zo heb ik wel weer de "donkere dagen voor kerst"-vibe
Luister ook al kerstmuziek
Alleen de versiering pas in november
Oh nee... ik heb al plannen voor oudejaarsavondquote:Op maandag 2 september 2024 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kerstmis komt snel dichterbij, maar ik ben nu nog meer bezig met het idee van een barbecue dan de feestmaand december.
* gebrokenglas kijkt verwonderd naar buiten.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ook het weer van vandaag is fantastisch
Wel even fijn tussen de warme dagen doorquote:Op woensdag 4 september 2024 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ook het weer van vandaag is fantastisch
Dan zit je toch lekker met een dekentje naar de regen te kijkenquote:Op woensdag 4 september 2024 16:29 schreef Lovely het volgende:
Nou hebben toch wel slecht weer gehad.. gelukkig nu al meer dan twee weken mooi weer. Soms wel iets te warm
Als het kouder weer is wel weer danquote:Op woensdag 4 september 2024 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zit je toch lekker met een dekentje naar de regen te kijken
Haha, ik heb het halvewege de zomer wel eens koud genoeg gehad voor een dekentjequote:Op woensdag 4 september 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het kouder weer is wel weer dan
Maar dan was t in de avond ook misschien wat frisser..quote:Op woensdag 4 september 2024 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha, ik heb het halvewege de zomer wel eens koud genoeg gehad voor een dekentje
Jazekerquote:Op woensdag 4 september 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan was t in de avond ook misschien wat frisser..
Een warme kruik? Hoop dat de stookkosten idd niet weer zo hoog zijn/wordenquote:Op woensdag 4 september 2024 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker
Ik zie wel op tegen de winter en het koud hebben. Dan heb ik wel snuggles en zo. Alleen ik maak me wel zorgen om de stookkosten
Ja die ook iddquote:Op woensdag 4 september 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een warme kruik? Hoop dat de stookkosten idd niet weer zo hoog zijn/worden
Ene kant wel weer fijn, als dat weer aan kan..quote:Op woensdag 4 september 2024 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die ook idd
En pantoffels en warme joggingbroek en dikke sokken
Komt ook wel goed
Jep en de feestdagen komen dan eraan. En misschien krijgen we veel sneeuwquote:Op woensdag 4 september 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ene kant wel weer fijn, als dat weer aan kan..
Zou wel mooi zijn een echte winterquote:Op woensdag 4 september 2024 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep en de feestdagen komen dan eraan. En misschien krijgen we veel sneeuw
Dream On, strenge winters hebben we niet meer.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn een echte winter
Helaas nietquote:Op donderdag 5 september 2024 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dream On, strenge winters hebben we niet meer.
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 5 september 2024 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vond de vorige winter heftig zatquote:Op donderdag 5 september 2024 12:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar woon jij? Op de Noordpool?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vond de vorige winter heftig zat
Groningenquote:Op donderdag 5 september 2024 16:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar woon jij? Op de Noordpool?
Tegen de grens aan idd.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groningen
In de buurt dus
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
op die foto herken ik er naast Billy maar 1: Laura van FrizzeSizzle
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:27 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik` alleen Danny… verder niemand…
Yup.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:43 schreef Yver73 het volgende:
Staat Emil Ratelband daar ook niet tussen?? 🥺
Sterktequote:Op zaterdag 7 september 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Ik moet op zoek naar laminaat en gordijnen en een bank en en en en en ik heb geen zin
Ja heb het geld al twee weken binnen, maar ik kan met mijn lijf nog niet dat sjouw werk aanquote:Op zaterdag 7 september 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterktehopelijk vind je mooie dingen!
Heeft de verzekering eindelijk gedaan wat er gedaan moet worden?
Gelukkig van het geld. En ik begrijp de ellende. Dikke knuffel voor jou!quote:Op zaterdag 7 september 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb het geld al twee weken binnen, maar ik kan met mijn lijf nog niet dat sjouw werk aan
Winkel uit winkel in , dat betekend auto uit scootmobiel iin, scootmobiel uit auto in
En dat een paar keer en dan op zo onhandig ding zitten gaat mijn lijf nog niet zo leuk vinden denk ik
Dank uquote:Op zaterdag 7 september 2024 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig van het geld. En ik begrijp de ellende. Dikke knuffel voor jou!
Mogge Dotjequote:Op zaterdag 7 september 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Ik moet op zoek naar laminaat en gordijnen en een bank en en en en en ik heb geen zin
Ik heb er helemaal geen zin althans in het laminaat nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje
Tsjaa dat wordt dan nog even uitstellen als het niet gaat..
Des te leuker is het strakkies.....
Ja dat snap ik wel maar je wil het ook weer mooi en netjes hebben toch...quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen zin althans in het laminaat niet
Zit er niet op te wachten om weer met alles te gaan slepen en doen.
Dit ligt er nog net geen 2 jaar in en dat sleep was mij toen al te veel
Ik hoop toch een beetje zon.quote:Op zondag 8 september 2024 07:20 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames, we gaan zien wat we krijgen vandaag voor weer
De weer app?quote:Op zondag 8 september 2024 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mijn app blijft Groningen saai
Hey GG, maakt mij niet uit, een dagje zonder zon vind ik ook primaquote:
Nou genieten dan maar zolang het nog kanquote:Op zondag 8 september 2024 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
De tweede helft van de middag 23 graden en wat zon.
quote:Op zondag 8 september 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou genieten dan maar zolang het nog kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door KinKiJan op 09-09-2024 11:37:31 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 9 september 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Vanavond begint Million Dollar Desert op SBS6. De woestijn variant van Million Dollar Island wat zich af speelde op een onbewoond tropisch eiland. Wesley, Bradley (Bondgenoten) deden in het eerste seizoen daaraan mee. Nouskcha (BB'24) was te zien in seizoen 2.
Maar nog voor het programma uitgezonden wordt is al bekend dat Narwas, 1 van de deelnemers onlangs is overleden. Hij zal wel gewoon te zien zijn in het programma.Oh wat erg! Weet je ook waaraan? Echt heel pittig voor zijn kring dunkt mij, om hem op televisie te kunnen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee verder, maar inderdaad erg naar!quote:Op maandag 9 september 2024 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat erg! Weet je ook waaraan? Echt heel pittig voor zijn kring dunkt mij, om hem op televisie te kunnen zien
quote:Over Million Dollar Desert, dat maandagavond van start gaat, is heftig nieuws naar buitengekomen: één van de deelnemers is overleden. Dennis van der Geest, de presentator van het programma, reageert geschrokken in Shownieuws.
“We zitten in een appgroep met alle kandidaten en ik zag gisteren opeens het nieuws voorbij komen”, vertelt Dennis zichtbaar aangeslagen. “Daar was ik wel even stil van. Ik geloof het gewoon niet. We hebben allemaal intensief met Narwas samengewerkt; het is een ongelooflijk mooie kerel, grote vent en kijkt goed uit zijn ogen. Hij komt uit Irak en wilde hier heel graag aan meedoen. Hij sprak mij gelijk aan.”
Narwas vond het geweldig in de woestijn en noemde het één van zijn mooiste avonturen in zijn leven, weet Dennis te vertellen. In een statement van Talpa wordt duidelijk dat Narwas alsnog te zien zal zijn in de serie. Dit is in overleg met zijn familie besproken. Het is niet bekend wat er is gebeurd.
Oef... heftigquote:Op maandag 9 september 2024 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee verder, maar inderdaad erg naar!
[..]
quote:Op maandag 9 september 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Vanavond begint Million Dollar Desert op SBS6 NET5. De woestijn variant van Million Dollar Island wat zich af speelde op een onbewoond tropisch eiland. Wesley, Bradley (Bondgenoten) deden in het eerste seizoen daaraan mee. Nouskcha (BB'24) was te zien in seizoen 2.
Maar nog voor het programma uitgezonden wordt is al bekend dat Narwas, 1 van de deelnemers onlangs is overleden. Hij zal wel gewoon te zien zijn in het programma.Ik vind het een beetje zorgelijk dat ze dit vlak voor de uitzending aankondigden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruikt als kijkertjes winnen.
Geen idee wanneer hij overleden is maar dubieus is het wel ja.quote:Op maandag 9 september 2024 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zorgelijk dat ze dit vlak voor de uitzending aankondigden.
Ruikt als kijkertjes winnen.
Vandaag ook in het ADquote:Op maandag 9 september 2024 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wanneer hij overleden is maar dubieus is het wel ja.
Het is de uitdrukkelijk wens van de familie dat de afleveringen gewoon uitgezonden worden.quote:Op maandag 9 september 2024 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wanneer hij overleden is maar dubieus is het wel ja.
Oooh dan heb ik jou gezien, ik zat ook naar de live te kijken van de jongens... zo leuk om die gasten weer te zien en te horen.. ik was alleen maar aant meekijken hoor niet meegedaan aan het prijzengebeuren, had ik misschien wel moeten doen hahaquote:Op woensdag 11 september 2024 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Goeiemorgen, ik weet niet waar ik even mijn enthousiasme mag delen….. mag ik het hier kwijt???? Ik heb gisteravond een prijs gewonnen. (Ik win nooit iets en deed ook niet heel actief mee met deze…) Maar ik won dus gister een hotelovernachting incl limo rit. Van Isaac van Een jaar van je leven.
Jeffery en Isaac komen dus volgende week langs om dit te overhandigen. Spannend!!!!!
Sorry maar ik heb dit programma zo 24/7 met Fok zitten volgen dat ik wel moet delen ergens!!! Ben verder niet zo actief ook niet op Instagram
quote:Op woensdag 11 september 2024 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Goeiemorgen, ik weet niet waar ik even mijn enthousiasme mag delen….. mag ik het hier kwijt???? Ik heb gisteravond een prijs gewonnen. (Ik win nooit iets en deed ook niet heel actief mee met deze…) Maar ik won dus gister een hotelovernachting incl limo rit. Van Isaac van Een jaar van je leven.
Jeffery en Isaac komen dus volgende week langs om dit te overhandigen. Spannend!!!!!
Sorry maar ik heb dit programma zo 24/7 met Fok zitten volgen dat ik wel moet delen ergens!!! Ben verder niet zo actief ook niet op Instagram
whaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 september 2024 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Ben je z'n Joker-dansje al aan het oefenen?quote:Op woensdag 11 september 2024 10:44 schreef Tascha071 het volgende:
Ja ff op n roze wolk. Hotelovernachting met mijn kids is natuurlijk geweldig. Maar dat ze straks hierop de bank zitten maakt me natuurlijk helemaal zenuwachtig
Tis serieus een leuke gast !quote:Op woensdag 11 september 2024 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben je z'n Joker-dansje al aan het oefenen?
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik ook wel hoor!quote:Op woensdag 11 september 2024 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis serieus een leuke gast !
Tuurlijk!!!quote:Op woensdag 11 september 2024 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt nietquote:Op woensdag 11 september 2024 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis serieus een leuke gast !
Gefeliciteerd. Wat leuk.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Jakkie dacht dat ik er van af was kom ik hem weer tegenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jakkie dacht dat ik er van af was kom ik hem weer tegen
Nou vooruit, misschien dat z'n exit dan beter bevaltquote:Op woensdag 11 september 2024 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jakkie dacht dat ik er van af was kom ik hem weer tegen
Hier geven users elkaar ook nog wel eens goeie kijktips, welkomquote:Op woensdag 11 september 2024 21:13 schreef woxxel2 het volgende:
Wat kijken jullie nog meer buiten bondgenoten om?
Bondgenoten is op t moment t enige wat ik kijk
Leuk. Misschien ga ik dat ook wel volgen.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier geven users elkaar ook nog wel eens goeie kijktips, welkom
Aankomend weekend start Beste Zangers weer, daar kijk ik wel naar uit.
Lijkt mij heel erg fijn voor familie om zoveel beeldmateriaal te hebbenquote:Op maandag 9 september 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is de uitdrukkelijk wens van de familie dat de afleveringen gewoon uitgezonden worden.
Sjees ik dacht even dat jullie hier nog steeds bezig waren met die van bb , maar ze zijn dus weer in de picture door een prijsvraagquote:Op woensdag 11 september 2024 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou vooruit, misschien dat z'n exit dan beter bevalt![]()
[ afbeelding ]
Haha nee, maar dit is wel ontstaan vanuit de slowchat van BB. Het is toevallig dat zij inderdaad nu weer even de revue passerenquote:Op woensdag 11 september 2024 23:14 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Sjees ik dacht even dat jullie hier nog steeds bezig waren met die van bb , maar ze zijn dus weer in de picture door een prijsvraag
Voor de een misschien en voor de ander weer niet denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2024 23:07 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Lijkt mij heel erg fijn voor familie om zoveel beeldmateriaal te hebben
Hey!quote:Op vrijdag 13 september 2024 06:34 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren een heerlijk regendagje, ik hou ervan...
Hejjj, je bent ook lekker vroeg... gezelliequote:
Om een of andere reden was ik vroeg wakker. Klein wonderquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjj, je bent ook lekker vroeg... gezellie
Ja heerlijk hé zo'n dagje, ik vind het gewoon gezellie, lekker donker in huis... lampjes, kaarsje aan..
Nicequote:Op vrijdag 13 september 2024 06:41 schreef Frummelie het volgende:
Strakjes even lekker boodschapjes doen, hebben we lekker heel de mikmak weer in huis..hatsjikidee..
Haha klein wonder...quote:Op vrijdag 13 september 2024 06:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om een of andere reden was ik vroeg wakker. Klein wonder
En jaaaa gezelligheid
Door mijn medicijnen word ik in de ochtend zwaar moeilijk wakkerquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha klein wonder...![]()
Nou hebben we een lekkere lange dag..👍
Ooh je slaapt door je wekker heen... ik hoef geen wekker te zetten hihi..quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Door mijn medicijnen word ik in de ochtend zwaar moeilijk wakker
Zet de wekker om zes uur en meestal rond een uur of acht pas wakker
Nu twee over zes er al uit.
Als ik blijf liggen slaap ik zo weer verder. Wakker is bij mij ook altijd direct actief.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh je slaapt door je wekker heen... ik hoef geen wekker te zetten hihi..
Agh jij gaat gelijk je bedje uit dat doe ik niet hoor, eerst 2 glazen thee even hier en daar lezen en dan aktie..
Ooh ja dan snap ik wel dat je er gekijk uitgaat..😉quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik blijf liggen slaap ik zo weer verder. Wakker is bij mij ook altijd direct actief.
Zit nu al lekker te knutselen
Acht uur! Dat is wel vroegquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dan snap ik wel dat je er gekijk uitgaat..😉
Jij bent echt een crea bea hé, lekker hoor, ik wil dat ook wel maar niet zoveel geduld hi
Ik ga douchen, wil voor 08.00 voor de winkel staan..![]()
Latersss misschien..
Ja vind ik heerlijk lekker op m'n gemakje alles bekijken haha en inderdaad heerlijk rustig...quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Acht uur! Dat is wel vroeg
Maar wel rustig
Hahah ja ik ben graag met mijn handen bezig
Ja ik kies altijd de verkeerde momenten voor de supermarktquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vind ik heerlijk lekker op m'n gemakje alles bekijken haha en inderdaad heerlijk rustig...![]()
Nou mooi hoor dat je daar het geduld voor hebt het is ook een leuke bezigheid...
Ooh das niet fijn, sta je lekker in de drukte en dan die schattige oudjes die tegen je enkels aanknallen enzo Haha.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik kies altijd de verkeerde momenten voor de supermarkt
Ben ook aan het oefenen met meer supermarkt ipv bezorgen
Haha tja... voor mij is het pure ontspanning
Ben net begonnen aan een heel schattig beestje
Hahaha ja en mensen die eindeloos lang voor het schap staan...quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh das niet fijn, sta je lekker in de drukte en dan die schattige oudjes die tegen je enkels aanknallen enzo Haha.
Ik laat ik regelmatig bezorgen hoor vooral als ik veel flessenwerk moet hebben... ik kan dat niet zo goed sjouwen met mijn rug...
Als je in Groningen woont wil ik je best helpenquote:Dat is toch heerlijk dat het ontspanning voor je is... ik heb nog een kerstmannetje en een rendier liggen om te haken... zit alles bij, is zo'n pakketje... nou ik wilde er aan beginnen maar kreeg het begin niet voor elkaar.. ik heb ook tig jaar geleden voor het laatst gehaakt..
Nou dan ben ik er zo klaar mee hi...
Haha...ooh ja dat ook, heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja en mensen die eindeloos lang voor het schap staan...
Ik probeer bestellen te beperken tot eens in de twee weken. Met als doel om te werken tot eens per maand (voor de grote/logge dingen)
Vervelend dat je niet kan sjouwen... knuffel!
Ik loop altijd met zo'n boodschappen karMisschien wat voor oude wijven , maar hey praktisch
[..]
Als je in Groningen woont wil ik je best helpen
Of als je denkt stom, dan vind je het gewoon stom en dat mag natuurlijk ook. Iedereen vindt wel wat stom
Haha twee uur is wel een beetje ver iddquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha...ooh ja dat ook, heel herkenbaar.
Nou dat is toch een goed streven, dan ben je er toch mee bezig om er verandering in te brengen...![]()
Ja na m'n hernia nog steeds aant klooien soms goed, soms bagger..![]()
Lief, dank je wel...![]()
Nou lekker doen hoor gemak dient de mens... bij mij gaat alles in tassen zo de auto in.. maar dan weer dat uitladen thuis..![]()
Vind ik heel erg lief aangeboden maar ik woon bijna 2 uur bij je vandaan haha... maar ik wil er eigenijk wel aan beginnen want kerst staat zo voor de deur...
Goedemorgen...quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha twee uur is wel een beetje ver idden gewoon zien wat je wil toch. Ze verkopen ook schattige kerstdingen
Een auto is wel handig idd! Hier is het een beetje wisselend. Soms met de fiets en soms lopend. Hangt er even vanaf hoeveel ik nodig heb
Vervelend van je hernia
Sjouwen moet je dan niet willen... knuffel!
Haha dat is de reden dat ik s'ochtends vroeg voor de deur sta... heerlijk!quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Haha supermarktleed; heb nooit zo'n moeite om er naar toe te gaan, maar eenmaal binnen heb ik vrij snel een heel overdreven vriendelijke glimlach om te verbergen dat ik van binnen eigenlijk begin te koken
Drukte die je had gehoopt te omzeilen, figuren die inderdaad voor een schap staan kijken alsof ze in een museum staan, ouders die hun schreeuwende terrorkinderen weigeren op te voeden, bejaarden die na het afrekenen de bon bestuderen alsof het een 3 jarige bijbelstudie is en daarmee de hele boel ophouden. Etc. Etc.
Anyways, in vergelijking met vorige week is de temperatuur meteen zo'n 15/20 graden lager dus kreeg spontaan zin in zuurkool en dan moet het er ook meteen komen ook, dus dat gaat het vanavond worden.
Ja hoor, jij ook?quote:Op zaterdag 14 september 2024 06:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotje...![]()
Weer een beetje fris en fruitig?
Jaja valt niet tegen... hoe gaat ut met je lijfje alles weer een beetje hersteld?quote:
Wel een heel stuk beter, maar het is nog niet over helaas.quote:Op zaterdag 14 september 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja valt niet tegen... hoe gaat ut met je lijfje alles weer een beetje hersteld?
Ooh toppie, dat gaat eindelijk de goede kant op, hopelijk ook eerdaags je nieuwe dingen uitzoeken... als het lukt..quote:Op zaterdag 14 september 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een heel stuk beter, maar het is nog niet over helaas.
Maar het is draagbaar en doet wel 99% minder pijn gelukkig
Ik heb ondertussen nieuw laminaat, dat komen ze 10 november leggen, ze zijn zo druk dat ze het zelfs op een zondag doen. Ik zie daar echt zo tegen op moet alles weer leeggepakt worden ppffffquote:Op zaterdag 14 september 2024 06:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh toppie, dat gaat eindelijk de goede kant op, hopelijk ook eerdaags je nieuwe dingen uitzoeken... als het lukt..
Ooo dat is mooi maar jeetje wat duurt dat lang eer dat gelegd kan worden en dan nog op zondag, ze doen goeie zaken..quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen nieuw laminaat, dat komen ze 10 november leggen, ze zijn zo druk dat ze het zelfs op een zondag doen. Ik zie daar echt zo tegen op moet alles weer leeggepakt worden ppffff
Ja alles duurt zo lang, heb vorige week plisse gordijnen gekocht kan ook pas ergens in oktober gehangen wordenquote:Op zaterdag 14 september 2024 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo dat is mooi maar jeetje wat duurt dat lang eer dat gelegd kan worden en dan nog op zondag, ze doen goeie zaken..
Ja snap ik wel, zou ik ook tegenop zien mag toch hopen dat je daar hulp bij krijgt anders is het niet te doen...
Ja dingen op maat duren sowieso lang vind ik... maar is wel irri...🙄quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alles duurt zo lang, heb vorige week plisse gordijnen gekocht kan ook pas ergens in oktober gehangen worden
Ja het is niet anders, maar wel vervelend inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dingen op maat duren sowieso lang vind ik... maar is wel irri...🙄
Hopelijk zit je er voor de kerst lekker fris en fruitig bij Dotje...quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders, maar wel vervelend inderdaad.
O vast wel, maar de Kerst interseerd mij toch niet voor mij zijn het gewone dagen hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hopelijk zit je er voor de kerst lekker fris en fruitig bij Dotje...
Haha heb je wel gelijk in, ik moet ook pas op de plaats maken want soms kunnen we 2 weken eten van alles wat ik in huis haal... maar ik wil wel lekker koken enzo met wat extra dingetjes... ik versier ook niet heel m'n huis...kerstboom, guirlandes hier en daar veel kaarsen en de tafel mooi aankleden vind ik erg leuk om te doen..quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vast wel, maar de Kerst interseerd mij toch niet voor mij zijn het gewone dagen hoor.
Hou niet van die achterlijke vreterij en zuiperij en het hele huis versieren met onzin dingen.
Nu de kids de deur uit zijn hoef het niet meer
Of de kleintjes moeten met de Kerst langskomen dan doe ik wel iets neerzetten voor een dag
quote:
ALs je het leuk vind is het ook niet erg tochquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha heb je wel gelijk in, ik moet ook pas op de plaats maken want soms kunnen we 2 weken eten van alles wat ik in huis haal... maar ik wil wel lekker koken enzo met wat extra dingetjes... ik versier ook niet heel m'n huis...kerstboom, guirlandes hier en daar veel kaarsen en de tafel mooi aankleden vind ik erg leuk om te doen..
Ja snap ik wel... gewoon doen waar je je lekker bij voelt... dat is het belangrijkste..quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je het leuk vind is het ook niet erg toch
Er is een tijd geweest dat ik het ook altijd gezellig vond.
Maar als er dingen in je leven gebeuren en je zelf niet goed meer ter been bent veranderen die dingen.
En zo is het, ieder zijn ding zeg ik altijdquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik wel... gewoon doen waar je je lekker bij voelt... dat is het belangrijkste..
Dat is ook zo...quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het, ieder zijn ding zeg ik altijd
Morguh Frumquote:Op zondag 15 september 2024 06:02 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen daar zijn we weer......
Ikmag niet mopperen.quote:Op zondag 15 september 2024 06:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Mogguh Dotje...![]()
Lekker geslapen?
quote:Op zondag 15 september 2024 06:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik ook niet hi... niet te geloven...
Morguh Childquote:
quote:Op zondag 15 september 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]hebben we samen geluk gehad vannacht
Goodmorning ChildoftheStars. .quote:
Ik hoop het ook, maar weet dat die af en toe gebeurd en ik niet te veel moet hopenquote:Op zondag 15 september 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]... nou echt hé... lekker als het zo blijft...
Ik heb momenteel ene topic waar ik de bezem regelmatig gebruikquote:Op zondag 15 september 2024 06:56 schreef Frummelie het volgende:
Goh, ik heb echt zin in BB het wordt tijd dat Dot die bolide en zweepjes weer uit de schuur trekt..
Ja precies, ik ben ook al blij met zo'n nachtje dat ik meer uurtjes maak... die hebben we in de pocket..quote:Op zondag 15 september 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar weet dat die af en toe gebeurd en ik niet te veel moet hopen
En weet je, klinkt misschien heel raarquote:Op zondag 15 september 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben ook al blij met zo'n nachtje dat ik meer uurtjes maak... die hebben we in de pocket..
Oooh echt, ik dacht dat het overal zo rustig was haha...quote:Op zondag 15 september 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ene topic waar ik de bezem regelmatig gebruik![]()
BB moet wel heel erg veranderen. Vind het concept zoals het is niet echt spannend meer
Over het algemeen wel op een paar na.quote:Op zondag 15 september 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh echt, ik dacht dat het overal zo rustig was haha...
Ja die dingen uit het jaar kruik mogen wel worden afgeschoten, zoals dat douchen, eten en andere oubollige zooi..
Maar het wordt heel anders, dus ben erg benieuwd, misschien tegen beter weten in..
Nou, echt hé dat wilde ik niet zeggen want dat klinkt zo ondankbaar, ik heb dan bv ook knallende koppijn..quote:Op zondag 15 september 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En weet je, klinkt misschien heel raar
Maar ik sta dan brakker op dan dat ik vroeg wakker ben
quote:Op zondag 15 september 2024 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou, echt hé dat wilde ik niet zeggen want dat klinkt zo ondankbaar, ik heb dan bv ook knallende koppijn..
Ik ben nog tot leven aan het komenquote:Op zondag 15 september 2024 06:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning ChildoftheStars. .![]()
Al lekker aant freubelen of nog aant wakker worden..?
Dus je bent s'ochtends weer op controle hiquote:Op zondag 15 september 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het algemeen wel op een paar na.
Zeggen ze niet altijd dat het dit jaar anders zou zijn
Helemaal mee eens. Kink met Dot!quote:Op zondag 15 september 2024 06:56 schreef Frummelie het volgende:
Goh, ik heb echt zin in BB het wordt tijd dat Dot die bolide en zweepjes weer uit de schuur trekt..
Haha tot leven aan het komen, gekkie...quote:Op zondag 15 september 2024 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nog tot leven aan het komen
Net even schoon gemaakt. Om tien uur komt een vriendin een dagje crea doen
Haha heerlijk hé, zin an..quote:Op zondag 15 september 2024 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Kink met Dot!
@Dotteke je wordt geroepen, met zweep graag...quote:Op zondag 15 september 2024 07:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niks is zo lekker als de zweep van Dot
quote:Op zondag 15 september 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
@:Dotteke je wordt geroepen, met zweep graag...
quote:Op zondag 15 september 2024 07:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niks is zo lekker als de zweep van Dot
Hmm do I need to say morequote:Op zondag 15 september 2024 07:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hmmmm lekkere start van de dag
Uhm... ik sta bekend om mijn slechte smaak... maar Pretty Little Liar is erg goed (De spinoffs ook)quote:Op zondag 15 september 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Heeft er nog iemand een goede suggestie voor een film of serie?
Nou ik vind het al lief dat je een suggestie doet..quote:Op zondag 15 september 2024 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... ik sta bekend om mijn slechte smaak... maar Pretty Little Liar is erg goed (De spinoffs ook)
Of Supernatural of Vampire Diarier...
HBO maxquote:Op zondag 15 september 2024 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik vind het al lief dat je een suggestie doet..![]()
Allemaal op Netflix?
Ik heb aardig wat streamingsdienstquote:Op zondag 15 september 2024 08:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh die heb ik niet meer haha
Maar bedankt...🤗
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |