Dat maakt dat sujet niet minder een one-minded religieuze fundi.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef Killumination het volgende:
[..]
Nee sorry, zijn post staat echt vol met onzin en gelul
Nee ik ben de mod hier, alles wat ik zeg kloptquote:
Ik vind dat mijn Thanos post 100 likes moet krijgen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ik ben de mod hier, alles wat ik zeg klopt
De ene idioterie sluit de ander niet uit inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat maakt dat sujet niet minder een one-minded religieuze fundi.
Je haalt nogal wat aannames uit mijn post. De enige stelling die ik wilde maken is dat er iemand vanuit aannames alle aanhangers van een religie onterecht over één kam scheerde.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:53 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Kan je uberhaupt een goede daad die een moslim doet, toeschrijven aan het enkele feit dąt die moslim is? Omwille van zijn/haar moslimschap?
Als je geen slechte daad mag toeschrijven aan de moslim vanwege het moslim zijn, prima dat werkt 2 kanten op.
Je ziet de slippery slope al:
Al het goede dat gebeurd, ja dat is Islam he.
Al het slechte dat gebeurt, jaa da's niet de Islam of allah's wil.
Daar kom je niet uit, misschien heeft een mens die toevallig moslim was, een goede daad verricht vanuit medemenselijkheid. Een moslim kan tegen IS zijn opgestaan, uit medemenselijkheid.
Je lijkt bevestigd te willen hebben dat "ook moslims goede daden verrichten". Ik denk dat je dat niet kan vaststellen.
Mijn mening: met religie kąn je alleen maar in de min, er is geen plus om mee te beginnen. Alle goede dingen die iemand doet, zou die sowieso gedaan hebben op basis van karakter en opvoeding.
Haal religie uit de mix, en je eerder troebele water, wordt glashelder.
Wanneer mag ik eens admin spelenquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ik ben de mod hier, alles wat ik zeg klopt
Deze groep mensen zouden zelfs een like geven als hij claimde dat Jezus is gekruisigd door IS.quote:
goh, hoe zou het daarmee zijn? die is al bijna 30 denk ikquote:
Moslimhaat op de NPO? Geloof je het zelf?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:25 schreef Buendia het volgende:
Voor de rechtse fokkers: misschien is dit wel een film die de gevaren van de islam laat zien, is dat geen goed idee?
Die heeft al kids.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
goh, hoe zou het daarmee zijn? die is al bijna 30 denk ik
Ik denk dat zelfs de duivelse NPO de misdaden van het kalifaat niet gaat verheerlijken. Maar dat zal wel naief zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Moslimhaat op de NPO? Geloof je het zelf?
abject en infaamquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:12 schreef Killumination het volgende:
[..]
Deze groep mensen zouden zelfs een like geven als hij claimde dat Jezus is gekruisigd door IS.
Dit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Laura moeten ze minstens 10 jaar opsluiten voor haar misdaden in plaats van een documentaire over te houden.
Geloof je het zelf? In de VPRO kringen is dat islamofobie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:25 schreef Buendia het volgende:
Voor de rechtse fokkers: misschien is dit wel een film die de gevaren van de islam laat zien, is dat geen goed idee?
Wacht even; impliceer jij hiermee dat ''linkse'' (wat dat ook mag betekenen) fokkers zich niet bewust zijn van de ''gevaren'' van de islam?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:25 schreef Buendia het volgende:
Nee links zijn allemaal kalifaatknuffelaarsquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:30 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wacht even; impliceer jij hiermee dat ''linkse'' (wat dat ook mag betekenen) fokkers zich niet bewust zijn van de ''gevaren'' van de islam?
Reageer eens serieus.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:39 schreef Buendia het volgende:
[..]
Nee links zijn allemaal kalifaatknuffelaars
Die samenzweringstheorieėn over de media zijn een beetje maf.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef sp3c het volgende:
Mensen die op de likes gaan zitten vitten zijn wel heel treurig hoor
Zeg dan gewoon wat er niet klopt
eensquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:33 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Die samenzweringstheorieėn over de media zijn een beetje maf.
De stelling dat niet de Koerden en de Irakezen een einde hebben gemaakt aan IS maar eigenlijk Rusland is belachelijke geschiedvervalsing.
De bewering dat iemand die actief terroristen van Hamas, Hezbollah en AQI trainde en bewapende en zijn inwoners met chemische wapens bestookt 'democratisch' zou zijn is krankzinnig.
De gevaren van de islam zijn blijkbaar dat er sommige Nederlandse jongeren, zoals deze Laura, vallen voor de extreme ideeėn van IS.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:45 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Reageer eens serieus.
Zijn er gevaren van de islam volgens jou? En zo ja, wat en hoe dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |