Ja logisch geen clubs die spelers willen maar ze gaan wel extra betalen. Ben jij dit Van Halst?quote:

Zou mij idd niets verbazen dat ze voor Brobbey hetzelfde bedrag gaan bieden als ze voor Gimenez hebben gedaan. Dit terwijl Gimenez een stuk meer heeft gepresteerd afgelopen jaren. Dat is de Ajax tax.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja logisch geen clubs die spelers willen maar ze gaan wel extra betalen. Ben jij dit Van Halst?

Dat lijkt me bijzonder onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou mij idd niets verbazen dat ze voor Brobbey hetzelfde bedrag gaan bieden als ze voor Gimenez hebben gedaan. Dit terwijl Gimenez een stuk meer heeft gepresteerd afgelopen jaren. Dat is de Ajax tax.

quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou mij idd niets verbazen dat ze voor Brobbey hetzelfde bedrag gaan bieden als ze voor Gimenez hebben gedaan. Dit terwijl Gimenez een stuk meer heeft gepresteerd afgelopen jaren. Dat is de Ajax tax.
Inderdaad, moet veel hoger zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk

Er is letterlijk geen 1 zinnige reden te bedenken waarom ze dat zouden gaan doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]

Ligt eigenlijk qua stats niet zo ver uit elkaar. Brobbey in totaal +/- 4700 Eredivisie minuten 41 goals en 15 assist en Gimenez in +/- 4500 40 goals om 10 assists. Brobbey is krap aan een jaar jonger.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk

https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/473169quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ligt eigenlijk qua stats niet zo ver uit elkaar. Brobbey in totaal +/- 4700 Eredivisie minuten 41 goals en 15 assist en Gimenez in +/- 4500 40 goals om 10 assists. Brobbey is krap aan een jaar jonger.

Dit soort sites als betrouwbare bron brengen, lijkt me genoeg voor een permban.quote:

Hij heeft ook wel een fysieke manier van spelen natuurlijk wellicht dat daar ook een oorzaak in zit. Lijkt me wel wat te veel pijntjes overall.quote:

Wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit soort sites als betrouwbare bron brengen, lijkt me genoeg voor een permban.

Die minuten kwamen er ook vandaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit soort sites als betrouwbare bron brengen, lijkt me genoeg voor een permban.

Yep, soort van dagkoersen. Ik verwacht sowieso dat (mits fit) Brobbey meer gaat opleveren dan Gimenez.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:56 schreef Wotte het volgende:
Denk dat je wel dat je de transferwaarden daar met een korreltje zout moet nemen.

Waarom verwacht je dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, soort van dagkoersen. Ik verwacht sowieso dat (mits fit) Brobbey meer gaat opleveren dan Gimenez.

Mee eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:49 schreef Black-Death het volgende:
30 mio ofzo voor Brobbey gewoon doen. Klaar

Ja dan sowieso doen, en dan Weghorst maar 1e spits, Rijkhoff 2e spits, Akpom nog als backup.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:49 schreef Black-Death het volgende:
30 mio ofzo voor Brobbey gewoon doen. Klaar

quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:52 schreef Scorpie het volgende:
Ja dan sowieso doen, en dan Weghorst maar 1e spits, Rijkhoff 2e spits, Akpom nog als backup.

Het is wat de gek er voor geeft en wat de algoritmes er van zeggen. Zie zijn voorgaande transfer ter referentie voor een startbod.quote:

Samen voor 50 miljoen, strik er omquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Brobbey en Bergwijn KFC package deal, ik zeg doen

Bucket of B's.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Brobbey en Bergwijn KFC package deal, ik zeg doen

Ik geloof er ook niet inquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:56 schreef Wotte het volgende:
Denk dat je wel dat je de transferwaarden daar met een korreltje zout moet nemen.

Krijg je wanneer je rommel koopt niemand wil dat hebben. Aangezien er eerst verkocht moet worden ga ik er vanuit dat er niks gaat gebeurenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:20 schreef Simmertje het volgende:
Meanwhile zijn we weer een halve dag verder en is er geen enkel gerucht dat er ook maar iets staat te gebeuren.
"We gaan het doen met deze groep"

"Als iedereen fit is, is het alsof je 5 nieuwe aankopen hebt!"quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:20 schreef Simmertje het volgende:
Meanwhile zijn we weer een halve dag verder en is er geen enkel gerucht dat er ook maar iets staat te gebeuren.
"We gaan het doen met deze groep"

Rommel die ook nog eens voor duur op de balans staat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg je wanneer je rommel koopt niemand wil dat hebben. Aangezien er eerst verkocht moet worden ga ik er vanuit dat er niks gaat gebeuren

Wat kan niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan dus niet met die 4 extra Europese potjes eredivisie zal echt moeten gaan zoeken naar een datum.

29, 30 of 31 oktober.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan dus niet met die 4 extra Europese potjes, eredivisie zal echt moeten gaan zoeken naar een datum. Denk niet dat dat dit jaar nog gaat worden ingehaald.

Nee dan is de tweede ronde van de beker, zijn Europees spelende clubs vrij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook geen interlandweek dan toevallig? Want die zijn er ook nog.

Er zijn acht potjes en de laatste twee speel je na de jaarwisseling, m.a.w. er verandert niet zoveel t.o.v. van voorgaande jaren in de eerste seizoenshelft, of wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
doordeweeks inhalen naast de Europa League, die weken zijn er dus niet meer nu we Europees 10 potjes spelen in plaats van 6.

Je zegt dit als grap maar eigenlijk zou dat de beste oplossing zijn. Het is toch te triest voor woorden dat door die beesten van supporters de veiligheid van onze spelers niet gegarandeerd kan worden.quote:

Ja dat laatste zie ik nu ook en wist ik niet, dan zijn er inderdaad wel nog wat data te vinden dit jaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er zijn acht potjes en de laatste twee speel je na de jaarwisseling, m.a.w. er verandert niet zoveel t.o.v. van voorgaande jaren in de eerste seizoenshelft, of wat bedoel je precies?

quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt dit als grap maar eigenlijk zou dat de beste oplossing zijn. Het is toch te triest voor woorden dat door die beesten van supporters de veiligheid van onze spelers niet gegarandeerd kan worden.

Fem weet dat wij ons gewoon kunnen gedragen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]. Al zou in het in Amsterdam zijn, dan had deze wedstrijd gegarandeerd gestaakt geweest.

Omdat met uitsupporters de politie inzit tig keer groter moet zijn?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu is wel de vraag waarom er nog steeds geen uitsupporters bij mogen zijn als je zonder uitsupporters ook politie nodig hebt om het door te laten gaan.

Die hele Klassieker is toch geen reet meer aan joh de laatste jaren. Gaat alleen maar over randzaken nog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt dit als grap maar eigenlijk zou dat de beste oplossing zijn. Het is toch te triest voor woorden dat door die beesten van supporters de veiligheid van onze spelers niet gegarandeerd kan worden.

quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:27 schreef Abrikozentaart het volgende:
9 punten achterstand op PSV na de aankomende speelronde

TOPFITquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
Bijna een maand vrij tussen twee speelrondes

Ook nog interlandaids, helemaal vergeten, zullen er toch wel wat opgeroepen worden neem ik aan.quote:

wat een ellende zegquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook nog interlandaids, helemaal vergeten, zullen er toch wel wat opgeroepen worden neem ik aan.

Sutalo en misschien Brobbey? Oh natuurlijk al die klote jong teams ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook nog interlandaids, helemaal vergeten, zullen er toch wel wat opgeroepen worden neem ik aan.

Er zijn er veel die dan niet kijken he, die gaan wat anders doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:58 schreef Wotte het volgende:
Zonder aankondiging en zonde publiek in Groningen spelen kan prima. Paar minuten van te voren televisie uitzending aan.
Knappe jongens die binnen 90 minuten nog daar rotzooi weten te schoppen.

Ga een taart bakken!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
zeg dat ik niet gelijk heb

Promotiewedstrijdje in Amerika. Ik wil gewoon voetbalquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn er veel die dan niet kijken he, die gaan wat anders doen.
Gaat niet werken dus.

Niet dat we hem gaan missen maar zo'n speler zou ik nou juist wel verhuren, dat schijntje is hij volgend jaar ook nog wel waard.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Toch nog transfernieuws vandaag jongons!

Godzijdank. Kreeg al nachtmerries van de mogelijkheid van die mafkees in een Feyenoordshirt.quote:

Echt een geweldig talent. Wat zonde zeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Toch nog transfernieuws vandaag jongons!

Over het mafkees wel eens, maar hij gaat ze wel maken in de eredivisie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Godzijdank. Kreeg al nachtmerries van de mogelijkheid van die mafkees in een Feyenoordshirt.

Bakte er in ouwe lullen league Turkije al geen reet meer van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over het mafkees wel eens, maar hij gaat ze wel maken in de eredivisie.

Neeeeee toch.quote:

Dat zeker, maar ik moet toch altijd een stukje kotsen als Weghorst scoort voor Oranje, dat zou ik als clubsupporter eigenlijk niet zo kunnen hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef Tarado het volgende:
[..]

Ik vind het een lelijke voetballer, qua motoriek dan hè, de rest interesseert me niet zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik moet toch altijd een stukje kotsen als Weghorst scoort voor Oranje, dat zou ik als clubsupporter eigenlijk niet zo kunnen hebben.
Ik denk wel dat het een versterking op Brobbey is die na een halfjaartje hard werken er weer de brui aan lijkt te geven. Als je die nog voor een leuk bedrag aan slijten ga je er sportief en financieel op vooruit.

Het lijkt mij eigenlijk meer dat je iemand nodig hebt die erachter voor wat creativiteit kan zorgen, of je daar nou Brubby of Wegaids neerzet maakt toch geen verschilquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef Tarado het volgende:
[..]

• Marco van Bastenquote:

Ik had Eriksen wel willen zien ja, of iets dat er op lijkt, of een creatieve 6, maar die zijn helemaal dun bezaaid en zeker als het geen geld mag kosten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk meer dat je iemand nodig hebt die erachter voor wat creativiteit kan zorgen, of je daar nou Brubby of Wegaids neerzet maakt toch geen verschil

En dan ook nog blij zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Marco van Basten
• Zlatan Ibrahmimovic
• Patrick Kluivert
• Dennis Bergkamp
• Jari Litmanen
• Luis Suárez
• Wim Kieft
• Wout Weghorst

misschien dat het er dan wel uit zou komen. Maar zie dat niet gebeuren bij ac milan om eerlijk te zijn. En 0 kansen gepakt afgelopen 1.5 jaar. Tja...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat we hem gaan missen maar zo'n speler zou ik nou juist wel verhuren, dat schijntje is hij volgend jaar ook nog wel waard.

quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Marco van Basten
• Zlatan Ibrahmimovic
• Patrick Kluivert
• Dennis Bergkamp
• Jari Litmanen
• Luis Suárez
• Wim Kieft
• Wout Weghorst

Bedoelde Rijkhoff ja, maar neem toch aan dat hij niet terug is gehaald om eerst lange tijd in Jong Ajax te spelen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Rijkhoff moet je echt niet meetellen. Die zit er nu echt voor jong ajax. Of bedoel je bertje?

jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Wie gaat er nou dan weg? Akpom of Brobbey?

drin is drinquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Een technische voetballer graag
![]()
![]()
Verander de clubnaam in Roda JC

Dat stelt me gerust.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een onrust voor een bankspeler. Jullie begrijpen toch wel dat hij niet voor de basis is gehaald. Hij zal een extra wapen zijn voor de laatste 30 minuten.

En dat voor maar 2 miljoen per jaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een onrust voor een bankspeler. Jullie begrijpen toch wel dat hij niet voor de basis is gehaald. Hij zal een extra wapen zijn voor de laatste 30 minuten.

Met Weghorst kan je wel lekker opportunistisch balletjes in de zestien pompen tegen kansloze Eredivisie-ploegen, niet verkeerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk meer dat je iemand nodig hebt die erachter voor wat creativiteit kan zorgen, of je daar nou Brubby of Wegaids neerzet maakt toch geen verschil

quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
drin is drin
jool is jool
ejaal wie ze vool

zeker. Dat moet toch wel echt akpom zijn lijkt me gezien brobbey qua club een hogere eis heeft (geen nottingham forest bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, er moet dan wel echt een spits weg. Anders is dit enorme geldverspilling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |