SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Feyenoord-Ajax. Tuurlijk is het in dat geval definitiefquote:
Topfit de septembermaand in toch?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:44 schreef Dven het volgende:
Twee weekenden achter elkaar vrij. Wat een weelde.
Feyenoord dan wel met Zerrouki. Competitievervalsing!quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Topfit de septembermaand in toch?
Het ergste dat er kan gebeuren is dat ze wat Ajax spelers mishandelen. Bij de meerderheid zijn de uitkeringen van de verzekering vermoedelijk hoger dan de transferwaarde.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan bij de meeste wedstrijden ook prima, maar bij deze niet.
Mwah, spelers mishandelen is net iets meer een Amsterdamse traditie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het ergste dat er kan gebeuren is dat ze wat Ajax spelers mishandelen. Bij de meerderheid zijn de uitkeringen van de verzekering vermoedelijk hoger dan de transferwaarde.
Waarom ook dat gedoe met clubs vrij geven ivm Europese duels. Plan dan gewoon een niemendalletje in voor die clubs, Almere, RKC of Heracles thuis.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:49 schreef Dven het volgende:
Wegens interlands het weekend daarna ook geen wedstrijd
Of NACquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom ook dat gedoe met clubs vrij geven ivm Europese duels. Plan dan gewoon een niemendalletje in voor die clubs, Almere, RKC of Heracles thuis.
Ja die lieverdjes van de harde kern van feyenoord zouden nooit zoiets gemeens doen natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, spelers mishandelen is net iets meer een Amsterdamse traditie.
Maar er is geen enkele burgemeester te vinden die zo'n wedstrijd zonder politie laat spelen natuurlijk.
Niet meerdere keren jeugdploegen aangevallen inderdaad, dieper kan je ook eigenlijk niet zinken. Dat er debielen aan beide kanten zitten lijkt me evident en precies de reden dat zo'n pot niet zonder politie gespeeld kan worden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja die lieverdjes van de harde kern van feyenoord zouden nooit zoiets gemeens doen natuurlijk
Staan we straks weer 18equote:Op maandag 26 augustus 2024 09:49 schreef Dven het volgende:
Wegens interlands het weekend daarna ook geen wedstrijd
Ze slopen slechts de Kuip die is toch al aan een grondige renovatie toe.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, spelers mishandelen is net iets meer een Amsterdamse traditie.
Maar er is geen enkele burgemeester te vinden die zo'n wedstrijd zonder politie laat spelen natuurlijk.
Ook dat is wel een beetje achterhaald inmiddels, ik was vorig seizoen bij die klassieker in de Arena en daar probeerde men naderhand ook het eigen stadion te slopen, naast het expres laten staken van de wedstrijd omdat je pakkie kreeg natuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze slopen slechts de Kuip die is toch al aan een grondige renovatie toe.
Ik zie geen problemen.
Moet ik hier weer aan bepaalde lieden gaan uitleggen dat we met terugwerkende kracht geen 18e hebben gestaan. Iets dat ze ondanks hun bul van Harvard maar niet begrijpen.quote:
Hoef je mij niet uit te leggenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Moet ik hier weer aan bepaalde lieden gaan uitleggen dat we met terugwerkende kracht geen 18e hebben gestaan. Iets dat ze ondanks hun bul van Harvard maar niet begrijpen.
Dat snapt iedereen, maar het was natuurlijk wel gewoon komisch voor eenieder die niks met Ajax heeft en dat snap jij ook wel. Als Feyenoord dit was overkomen, ook met anderhalf potje minder, had jij ook gelachen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Moet ik hier weer aan bepaalde lieden gaan uitleggen dat we met terugwerkende kracht geen 18e hebben gestaan. Iets dat ze ondanks hun bul van Harvard maar niet begrijpen.
Dat zie ik over 2 maanden niet anders zijnquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar wij kunnen er nu echt helemaal niks van
Ik moest denken aan die wedstrijd zonder publiek tijdens corona waarbij er een nepbus moest worden ingezet vanwege de veiligheid. En laten we vooral de netten daar niet vergetenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze slopen slechts de Kuip die is toch al aan een grondige renovatie toe.
Ik zie geen problemen.
Maakt ook niks uit. Hopelijk kan er gewoon gespeeld worden komende zondagquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zie ik over 2 maanden niet anders zijn
Kan Brobbeast eens fit wordenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt politie natuurlijk goed uit dat De Klassieker eraan komt.
Dit gaat natuurlijk nooit zonder politie gespeeld worden ook al zijn uitfans niet welkom.
Dan maar weer een trainingsblok.
Kon wel lastig bij het station komen door dat geouwehoer. Nog gejuicht of durfde je dat niet aan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat is wel een beetje achterhaald inmiddels, ik was vorig seizoen bij die klassieker in de Arena en daar probeerde men naderhand ook het eigen stadion te slopen, naast het expres laten staken van de wedstrijd omdat je pakkie kreeg natuurlijk.
Ik hou me eigenlijk altijd wel rustig als ik in het thuisvak zit, en daar net ietsjes meer. Ik had gelukkig een zonnebril op, dus mijn glimlach om het gedesillusioneerde debiele volk om me heen was ook wat minder zichtbaar.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kon wel lastig bij het station komen door dat geouwehoer. Nog gejuicht of durfde je dat niet aan?
Ik snuif niet en ik ben geen tokkie. 44.999 dus. Gaarne je post aanpassen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik moest denken aan die wedstrijd zonder publiek tijdens corona waarbij er een nepbus moest worden ingezet vanwege de veiligheid. En laten we vooral de netten daar niet vergeten45000 doorgesnoven mensen, wat kan er mis gaan.
Zit jouw bril op je mond?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou me eigenlijk altijd wel rustig als ik in het thuisvak zit, en daar net ietsjes meer. Ik had gelukkig een zonnebril op, dus mijn glimlach om het gedesillusioneerde debiele volk om me heen was ook wat minder zichtbaar.
Gekke boiiiiiquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou me eigenlijk altijd wel rustig als ik in het thuisvak zit, en daar net ietsjes meer. Ik had gelukkig een zonnebril op, dus mijn glimlach om het gedesillusioneerde debiele volk om me heen was ook wat minder zichtbaar.
Vind het oprecht best knap dat je aan kaartjes komt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanuit m'n werk. Maar zag daar uiteindelijk ook best wat Feyenoordbekenden rondlopen die eigenlijk altijd wel op losse kaarten naar uitwedstrijden gaan, begreep dat Ajacieden die kaartjes ook massaal op marktplaats aan het dumpen waren.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het oprecht best knap dat je aan kaartjes komt.
excuus. Uitzonderingen zullen er zoals jij zeker zijnquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:40 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik snuif niet en ik ben geen tokkie. 44.999 dus. Gaarne je post aanpassen.
Ik mag hopen dat er over twee maanden wat meer vastigheid is, we wellicht toch wat nieuwe spelers krijgen die tegen die tijd ingespeeld zijn en dat we een bepaalde speelstijl hebben. Een nieuwe trainer heeft tijd nodig en de Klassieker kwam hoe dan ook te vroeg nu.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zie ik over 2 maanden niet anders zijn
Mwah, ik had eigenlijk ook best wel zin om met een graadje of 24 vanaf 's ochtends om 10 uur aan de pils te zitten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:55 schreef Houniet het volgende:
Alleen maar winnaars als het wordt verplaatst.
Zondagmiddag in de tuin een biertje is toch een prima excuus?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik had eigenlijk ook best wel zin om met een graadje of 24 vanaf 's ochtends om 10 uur aan de pils te zitten.
Dat kan natuurlijk alsnog, maar dan heb ik er geen goed excuus meer voor.
Ik vrees dat laatste, tenzij er nog gekken zijn die flink wat geld lappen voor o.a. Bergwijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:58 schreef Bugno3 het volgende:
Verder gewoon heerlijk 0 geruchten over transfers. Óf alle lekken zijn gedicht, of het onvermijdelijke "we gaan het met deze groep doen" is aanstaande.
Had eigenlijk wel een beetje de hoop op vandaag gezet. Maar het is akelig stil.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:58 schreef Bugno3 het volgende:
Verder gewoon heerlijk 0 geruchten over transfers. Óf alle lekken zijn gedicht, of het onvermijdelijke "we gaan het met deze groep doen" is aanstaande.
Ze moeten zelf eens wat meer gaan lopenquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:03 schreef over_hedge het volgende:
Volgens kale en kokkie lopen er wel wat dingen. Geen idee wat daar van waar is van de rest.
Dat zou wel een prima idee zijn jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze moeten zelf eens wat meer gaan lopen
Die met die rooie kop loopt nog geen 500 meter.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze moeten zelf eens wat meer gaan lopen
quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:03 schreef over_hedge het volgende:
Volgens kale en kokkie lopen er wel wat dingen. Geen idee wat daar van waar is van de rest.
Er loopt altijd wat in de voetballerij. Dit is een open deur van jewelste.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:03 schreef over_hedge het volgende:
Mensen die kale en kokkie als serieuze bron aandragen zou je eigenlijk gewoon een permban moeten geven.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er loopt altijd wat in de voetballerij. Dit is een open deur van jewelste.
"de feesboek"quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kale en Kokkie halen hun info nog van Facebook...
dat kloptquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
WOUT natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax is tegen niemand meer de favoriet. Misschien tegen Nac dan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:12 schreef Tjacka het volgende:
![]()
Net op het moment dat wij zwaar de favoriet zijn. Knvb maffia!
Tegen de nummer 8 van Polen welquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ajax is tegen niemand meer de favoriet. Misschien tegen Nac dan.
Say what?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:12 schreef Tjacka het volgende:
![]()
Gewoon op tafel slingeren, straks aankijken beetje aan je zak kriebelen. Bescheiden zijnquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:12 schreef Tjacka het volgende:
![]()
De nalatenschap van Aboutaleb.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Doodsbang zijn ze in Rotterdam dus hebben ze maar snel een staking verzonnen.
Kale en kokkie zijn wel leip en vaak hebben ze een punt.quote:
Wie is die ZE? En waar lees je dat?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:56 schreef Wotte het volgende:
Ze proberen nu al voor de wedstrijd te stoken in de selectie door interesse te tonen in Traore.
De illuminatie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is die ZE? En waar lees je dat?
Hij probeert een grapjequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verpest zijn grapje nou niet zoquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met name meneer kokkie zegt zo links en rechts nog wel eens wat zinnige dingen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Kale en kokkie zijn wel leip en vaak hebben ze een punt.
Er gaat volgens mij echt niks meer gebeuren.quote:
Nope, zit je alsnog met drie linksbuiten opgescheept. Bergwijn gaat er qua verkoopwaarde ook niet meer vooruit. Ik verwacht dat Forbs richting de rechterkant gaat verhuizen, mocht Bergwijn blijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er gaat volgens mij echt niks meer gebeuren.
Die hebben WK 2034 binnen dus dat is klaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:24 schreef Simmertje het volgende:
Jammer dat de voetbal hype in Saudi-Arabië ook alweer voorbij is. Had goede hoop dat er wel een club voor Bergwijn zou komen.
Die hebben ook gewoon buitenlandse restricties.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die hebben WK 2034 binnen dus dat is klaar.
Ik zie het ook niet gebeuren nee. Zonde, had toch wel Akpom weg Weghorst in willen zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er gaat volgens mij echt niks meer gebeuren.
Volgens kale & kokkie was er interesse vanuit de zandbak maar heeft meneer dit afgewimpeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:24 schreef Simmertje het volgende:
Jammer dat de voetbal hype in Saudi-Arabië ook alweer voorbij is. Had goede hoop dat er wel een club voor Bergwijn zou komen.
Kunnen we die dikke en alcoholist niet als bron gebruiken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:58 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Volgens kale & kokkie was er interesse vanuit de zandbak maar heeft meneer dit afgewimpeld.
Dat speelt mee, ook onder andere PIF (grootste fonds) die nu zegt dat ze broek zelf moeten ophouden. Dit was gewoon een stukje sportwashing, grote namen halen om te laten zien dat je serieus bent en nu heb je WK binnen en is het meteen weer klaar. Niet verrassend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon buitenlandse restricties.
Denk dat ze stiekem ook hadden verwacht dat opeens miljoenen Europeanen deze league zouden gaan bekijken. Op een paar goaltjes van Ronaldo na heb ik geen seconde gezien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat speelt mee, ook onder andere PIF (grootste fonds) die nu zegt dat ze broek zelf moeten ophouden. Dit was gewoon een stukje sportwashing, grote namen halen om te laten zien dat je serieus bent en nu heb je WK binnen en is het meteen weer klaar. Niet verrassend.
Mwah, zo dom zijn ze nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk dat ze stiekem ook hadden verwacht dat opeens miljoenen Europeanen deze league zouden gaan bekijken. Op een paar goaltjes van Ronaldo na heb ik geen seconde gezien.
Tsja wie wil daar nou naar kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk dat ze stiekem ook hadden verwacht dat opeens miljoenen Europeanen deze league zouden gaan bekijken. Op een paar goaltjes van Ronaldo na heb ik geen seconde gezien.
Toch in de zomer wel voldoende kutkinderen met zo'n afzichtelijk geel/blauw Ronaldoshirt gezien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja wie wil daar nou naar kijkenWat uitgerangeerde Europeanen
Meer de schuld van die oudersquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch in de zomer wel voldoende kutkinderen met zo'n afzichtelijk geel/blauw Ronaldoshirt gezien.
Dat zou wel echt de doodsteek zijn voor clubs buiten de top 4 landen. Wij moeten het juist hebben van transferinkomsten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef manny het volgende:
Er komt ook een soort nieuw Bosman arrest aan trouwens. Wellicht. Heel heel heel kort samengevat: een speler kan, als dit echt doorgaat, zijn contract opzeggen wanneer hij wil (met een opzegtermijn) en naar een andere club gaan. Net zoals wij kunnen bij onze werkgever.
Gisteren in de Branie Podcast gingen ze er wat dieper op in. En uiteraard: de experts staan 180 graden tegenover elkaar als het gaat om wat dit kan betekenen. Logica zegt: transfersommen enorm omlaag, salarissen enorm omhoog.
mag hopen dat dit niet doorgaat idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat zou wel echt de doodsteek zijn voor clubs buiten de top 4 landen. Wij moeten het juist hebben van transferinkomsten.
Je post dit onder je verkeerde account @Brubbiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
C-keuze Brubby (goed he) gaat jullie wellicht de broodnodige miljoenen opleveren.
als we daar genoeg voor krijgen prima. Het maakt kennelijk alleen wat uit in regio rotterdam gezien de reacties daarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je post dit onder je verkeerde account @:brubbie
Beetje dubbelgevoel wel. Leek vorig jaar eindelijk zijn potentieel te gaan aantikken. Maar sinds het EK weer de "oude" Brobbey. Vraag mij af of hij ooit de echte topsport mentaliteit gaat krijgen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
C-keuze Brubby (goed he) gaat jullie wellicht de broodnodige miljoenen opleveren.
Als je daar een zelfde soort bedrag voor kan krijgen als ze voor Santi overhadden heb je wel een topdeal lijkt me voor een redelijk beperkte spits die altijd iets heeft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Beetje dubbelgevoel wel. Leek vorig jaar eindelijk zijn potentieel te gaan aantikken. Maar sinds het EK weer de "oude" Brobbey. Vraag mij af of hij ooit de echte topsport mentaliteit gaat krijgen.
Als het maar niet voor een fooitje is.
Santi bedrag + Ajax tax en dan ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je daar een zelfde soort bedrag voor kan krijgen als ze voor Santi overhadden heb je wel een topdeal lijkt me voor een redelijk beperkte spits die altijd iets heeft.
Geen idee hoe betrouwbaar de bron is verder.
Als de Ajax tax nog bestond dan had je al wel wat verkocht vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Santi bedrag + Ajax tax en dan ben ik tevreden.
Die bestaat zelfs in slechte jaren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als de Ajax tax nog bestond dan had je al wel wat verkocht vermoed ik.
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die bestaat zelfs in slechte jaren.
Ja man clubs staan te vechten om de beste Ajax spelers van deze selectie. Je krijgt ze aan de straatstenen nog niet kwijtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die bestaat zelfs in slechte jaren.
Niets te maken met interesse.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja man clubs staan te vechten om de beste Ajax spelers van deze selectie. Je krijgt ze aan de straatstenen nog niet kwijt
Ja logisch geen clubs die spelers willen maar ze gaan wel extra betalen. Ben jij dit Van Halst?quote:
Zou mij idd niets verbazen dat ze voor Brobbey hetzelfde bedrag gaan bieden als ze voor Gimenez hebben gedaan. Dit terwijl Gimenez een stuk meer heeft gepresteerd afgelopen jaren. Dat is de Ajax tax.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja logisch geen clubs die spelers willen maar ze gaan wel extra betalen. Ben jij dit Van Halst?
Dat lijkt me bijzonder onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou mij idd niets verbazen dat ze voor Brobbey hetzelfde bedrag gaan bieden als ze voor Gimenez hebben gedaan. Dit terwijl Gimenez een stuk meer heeft gepresteerd afgelopen jaren. Dat is de Ajax tax.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou mij idd niets verbazen dat ze voor Brobbey hetzelfde bedrag gaan bieden als ze voor Gimenez hebben gedaan. Dit terwijl Gimenez een stuk meer heeft gepresteerd afgelopen jaren. Dat is de Ajax tax.
Inderdaad, moet veel hoger zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk
Er is letterlijk geen 1 zinnige reden te bedenken waarom ze dat zouden gaan doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ligt eigenlijk qua stats niet zo ver uit elkaar. Brobbey in totaal +/- 4700 Eredivisie minuten 41 goals en 15 assist en Gimenez in +/- 4500 40 goals om 10 assists. Brobbey is krap aan een jaar jonger.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/473169quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ligt eigenlijk qua stats niet zo ver uit elkaar. Brobbey in totaal +/- 4700 Eredivisie minuten 41 goals en 15 assist en Gimenez in +/- 4500 40 goals om 10 assists. Brobbey is krap aan een jaar jonger.
Dit soort sites als betrouwbare bron brengen, lijkt me genoeg voor een permban.quote:
Hij heeft ook wel een fysieke manier van spelen natuurlijk wellicht dat daar ook een oorzaak in zit. Lijkt me wel wat te veel pijntjes overall.quote:
Wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit soort sites als betrouwbare bron brengen, lijkt me genoeg voor een permban.
Die minuten kwamen er ook vandaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit soort sites als betrouwbare bron brengen, lijkt me genoeg voor een permban.
Yep, soort van dagkoersen. Ik verwacht sowieso dat (mits fit) Brobbey meer gaat opleveren dan Gimenez.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:56 schreef Wotte het volgende:
Denk dat je wel dat je de transferwaarden daar met een korreltje zout moet nemen.
Waarom verwacht je dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, soort van dagkoersen. Ik verwacht sowieso dat (mits fit) Brobbey meer gaat opleveren dan Gimenez.
Mee eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:49 schreef Black-Death het volgende:
30 mio ofzo voor Brobbey gewoon doen. Klaar
Ja dan sowieso doen, en dan Weghorst maar 1e spits, Rijkhoff 2e spits, Akpom nog als backup.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:49 schreef Black-Death het volgende:
30 mio ofzo voor Brobbey gewoon doen. Klaar
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:52 schreef Scorpie het volgende:
Ja dan sowieso doen, en dan Weghorst maar 1e spits, Rijkhoff 2e spits, Akpom nog als backup.
Het is wat de gek er voor geeft en wat de algoritmes er van zeggen. Zie zijn voorgaande transfer ter referentie voor een startbod.quote:
Samen voor 50 miljoen, strik er omquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Brobbey en Bergwijn KFC package deal, ik zeg doen
Bucket of B's.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Brobbey en Bergwijn KFC package deal, ik zeg doen
Ik geloof er ook niet inquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:56 schreef Wotte het volgende:
Denk dat je wel dat je de transferwaarden daar met een korreltje zout moet nemen.
Krijg je wanneer je rommel koopt niemand wil dat hebben. Aangezien er eerst verkocht moet worden ga ik er vanuit dat er niks gaat gebeurenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:20 schreef Simmertje het volgende:
Meanwhile zijn we weer een halve dag verder en is er geen enkel gerucht dat er ook maar iets staat te gebeuren.
"We gaan het doen met deze groep"
"Als iedereen fit is, is het alsof je 5 nieuwe aankopen hebt!"quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:20 schreef Simmertje het volgende:
Meanwhile zijn we weer een halve dag verder en is er geen enkel gerucht dat er ook maar iets staat te gebeuren.
"We gaan het doen met deze groep"
Rommel die ook nog eens voor duur op de balans staat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg je wanneer je rommel koopt niemand wil dat hebben. Aangezien er eerst verkocht moet worden ga ik er vanuit dat er niks gaat gebeuren
Wat kan niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan dus niet met die 4 extra Europese potjes eredivisie zal echt moeten gaan zoeken naar een datum.
29, 30 of 31 oktober.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan dus niet met die 4 extra Europese potjes, eredivisie zal echt moeten gaan zoeken naar een datum. Denk niet dat dat dit jaar nog gaat worden ingehaald.
Nee dan is de tweede ronde van de beker, zijn Europees spelende clubs vrij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook geen interlandweek dan toevallig? Want die zijn er ook nog.
Er zijn acht potjes en de laatste twee speel je na de jaarwisseling, m.a.w. er verandert niet zoveel t.o.v. van voorgaande jaren in de eerste seizoenshelft, of wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
doordeweeks inhalen naast de Europa League, die weken zijn er dus niet meer nu we Europees 10 potjes spelen in plaats van 6.
Je zegt dit als grap maar eigenlijk zou dat de beste oplossing zijn. Het is toch te triest voor woorden dat door die beesten van supporters de veiligheid van onze spelers niet gegarandeerd kan worden.quote:
Ja dat laatste zie ik nu ook en wist ik niet, dan zijn er inderdaad wel nog wat data te vinden dit jaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er zijn acht potjes en de laatste twee speel je na de jaarwisseling, m.a.w. er verandert niet zoveel t.o.v. van voorgaande jaren in de eerste seizoenshelft, of wat bedoel je precies?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt dit als grap maar eigenlijk zou dat de beste oplossing zijn. Het is toch te triest voor woorden dat door die beesten van supporters de veiligheid van onze spelers niet gegarandeerd kan worden.
Fem weet dat wij ons gewoon kunnen gedragen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]. Al zou in het in Amsterdam zijn, dan had deze wedstrijd gegarandeerd gestaakt geweest.
Omdat met uitsupporters de politie inzit tig keer groter moet zijn?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu is wel de vraag waarom er nog steeds geen uitsupporters bij mogen zijn als je zonder uitsupporters ook politie nodig hebt om het door te laten gaan.
Die hele Klassieker is toch geen reet meer aan joh de laatste jaren. Gaat alleen maar over randzaken nog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt dit als grap maar eigenlijk zou dat de beste oplossing zijn. Het is toch te triest voor woorden dat door die beesten van supporters de veiligheid van onze spelers niet gegarandeerd kan worden.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:27 schreef Abrikozentaart het volgende:
9 punten achterstand op PSV na de aankomende speelronde
TOPFITquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
Bijna een maand vrij tussen twee speelrondes
Ook nog interlandaids, helemaal vergeten, zullen er toch wel wat opgeroepen worden neem ik aan.quote:
wat een ellende zegquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook nog interlandaids, helemaal vergeten, zullen er toch wel wat opgeroepen worden neem ik aan.
Sutalo en misschien Brobbey? Oh natuurlijk al die klote jong teams ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook nog interlandaids, helemaal vergeten, zullen er toch wel wat opgeroepen worden neem ik aan.
Er zijn er veel die dan niet kijken he, die gaan wat anders doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:58 schreef Wotte het volgende:
Zonder aankondiging en zonde publiek in Groningen spelen kan prima. Paar minuten van te voren televisie uitzending aan.
Knappe jongens die binnen 90 minuten nog daar rotzooi weten te schoppen.
Ga een taart bakken!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:54 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
zeg dat ik niet gelijk heb
Promotiewedstrijdje in Amerika. Ik wil gewoon voetbalquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn er veel die dan niet kijken he, die gaan wat anders doen.
Gaat niet werken dus.
Niet dat we hem gaan missen maar zo'n speler zou ik nou juist wel verhuren, dat schijntje is hij volgend jaar ook nog wel waard.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Toch nog transfernieuws vandaag jongons!
Godzijdank. Kreeg al nachtmerries van de mogelijkheid van die mafkees in een Feyenoordshirt.quote:
Echt een geweldig talent. Wat zonde zeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Toch nog transfernieuws vandaag jongons!
Over het mafkees wel eens, maar hij gaat ze wel maken in de eredivisie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Godzijdank. Kreeg al nachtmerries van de mogelijkheid van die mafkees in een Feyenoordshirt.
Bakte er in ouwe lullen league Turkije al geen reet meer van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over het mafkees wel eens, maar hij gaat ze wel maken in de eredivisie.
Neeeeee toch.quote:
Dat zeker, maar ik moet toch altijd een stukje kotsen als Weghorst scoort voor Oranje, dat zou ik als clubsupporter eigenlijk niet zo kunnen hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijke voetballer, qua motoriek dan hè, de rest interesseert me niet zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik moet toch altijd een stukje kotsen als Weghorst scoort voor Oranje, dat zou ik als clubsupporter eigenlijk niet zo kunnen hebben.
Ik denk wel dat het een versterking op Brobbey is die na een halfjaartje hard werken er weer de brui aan lijkt te geven. Als je die nog voor een leuk bedrag aan slijten ga je er sportief en financieel op vooruit.
Het lijkt mij eigenlijk meer dat je iemand nodig hebt die erachter voor wat creativiteit kan zorgen, of je daar nou Brubby of Wegaids neerzet maakt toch geen verschilquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
• Marco van Bastenquote:
Ik had Eriksen wel willen zien ja, of iets dat er op lijkt, of een creatieve 6, maar die zijn helemaal dun bezaaid en zeker als het geen geld mag kosten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk meer dat je iemand nodig hebt die erachter voor wat creativiteit kan zorgen, of je daar nou Brubby of Wegaids neerzet maakt toch geen verschil
En dan ook nog blij zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Marco van Basten
• Zlatan Ibrahmimovic
• Patrick Kluivert
• Dennis Bergkamp
• Jari Litmanen
• Luis Suárez
• Wim Kieft
• Wout Weghorst
misschien dat het er dan wel uit zou komen. Maar zie dat niet gebeuren bij ac milan om eerlijk te zijn. En 0 kansen gepakt afgelopen 1.5 jaar. Tja...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat we hem gaan missen maar zo'n speler zou ik nou juist wel verhuren, dat schijntje is hij volgend jaar ook nog wel waard.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Marco van Basten
• Zlatan Ibrahmimovic
• Patrick Kluivert
• Dennis Bergkamp
• Jari Litmanen
• Luis Suárez
• Wim Kieft
• Wout Weghorst
Bedoelde Rijkhoff ja, maar neem toch aan dat hij niet terug is gehaald om eerst lange tijd in Jong Ajax te spelen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Rijkhoff moet je echt niet meetellen. Die zit er nu echt voor jong ajax. Of bedoel je bertje?
jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Wie gaat er nou dan weg? Akpom of Brobbey?
drin is drinquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Een technische voetballer graag
![]()
![]()
Verander de clubnaam in Roda JC
Dat stelt me gerust.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een onrust voor een bankspeler. Jullie begrijpen toch wel dat hij niet voor de basis is gehaald. Hij zal een extra wapen zijn voor de laatste 30 minuten.
En dat voor maar 2 miljoen per jaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een onrust voor een bankspeler. Jullie begrijpen toch wel dat hij niet voor de basis is gehaald. Hij zal een extra wapen zijn voor de laatste 30 minuten.
Met Weghorst kan je wel lekker opportunistisch balletjes in de zestien pompen tegen kansloze Eredivisie-ploegen, niet verkeerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk meer dat je iemand nodig hebt die erachter voor wat creativiteit kan zorgen, of je daar nou Brubby of Wegaids neerzet maakt toch geen verschil
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
drin is drin
jool is jool
ejaal wie ze vool
zeker. Dat moet toch wel echt akpom zijn lijkt me gezien brobbey qua club een hogere eis heeft (geen nottingham forest bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, er moet dan wel echt een spits weg. Anders is dit enorme geldverspilling.
Brobbey overschat zichzelf ook schromelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zeker. Dat moet toch wel echt akpom zijn lijkt me gezien brobbey qua club een hogere eis heeft (geen nottingham forest bijvoorbeeld).
dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey overschat zichzelf ook schromelijk.
Weghorst zichzelf ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey overschat zichzelf ook schromelijk.
Wie slaan dat af? Denk dat geen één Eredivisie spits basis zal staan bij een PL club.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
Snap sowieso niet dat die gasten spelen in de Premier League voor vijf miljoen euro per jaar af slaan.
Las op Twitter dat volgens zijn zaakwaarnemer Brobbey niet wil vandaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:20 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wie slaan dat af? Denk dat geen één Eredivisie spits basis zal staan bij een PL club.
Misschien bij Ipswich of Southampton.
Want alles gaat om geld?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
Snap sowieso niet dat die gasten spelen in de Premier League voor vijf miljoen euro per jaar af slaan.
Gohquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:27 schreef Scorpie het volgende:
Liever Akpom weg dan Brobbey overigens.
Dat betwijfel ik is veel beter geschikt voor het pressen dan Brobbey. Zal gewoon vaak in de basis staan en zijn goals makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
Je speelt daar in een vreemdelingenlegioen bij een degradatiekandidaat, en de kans dat je op de bank komt, eventueel na een trainerswissel, is groot. Dan kun je beter voor wat minder bij Ajax blijven in deze fase van je carrièrequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
Iemand die af en toe wel scoort maar totaal niet kan voetballen zit toch al op de bank?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Tja je kunt van alles van Weghorst vinden, maar je wordt er als team niet slechter van en hij voegt met zijn inzet, kopkracht en neusje voor de goal wel wat toe wat er nu aan de selectie ontbreekt
Weghorst is wel echt een veel betere afmaker dan Akpomquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand die af en toe wel scoort maar totaal niet kan voetballen zit toch al op de bank?
Je kan ook afdalen naar de Championship en geen aanbieding krijgen waar de club akkoord mee gaat, dat is een moeras dus voor je het week speel je jaren op het 2e niveau.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je speelt daar in een vreemdelingenlegioen bij een degradatiekandidaat, en de kans dat je op de bank komt, eventueel na een trainerswissel, is groot. Dan kun je beter voor wat minder bij Ajax blijven in deze fase van je carrière
Dat heeft ‘ie dan de laatste 5 jaar behoorlijk weten te verbergen. Hij zal er in de eredivisie alsnog wel genoeg maken hoor. Maar hij of Akpom. Zou het buiten de waanzinnige act die je erbij krijgt echt wat uitmaken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weghorst is wel echt een veel betere afmaker dan Akpom
Ik denk van wel, ik vind Akpom echt een paar tandjes minderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft ‘ie dan de laatste 5 jaar behoorlijk weten te verbergen. Hij zal er in de eredivisie alsnog wel genoeg maken hoor. Maar hij of Akpom. Zou het buiten de waanzinnige act die je erbij krijgt echt wat uitmaken?
Deels, het is sportief ook gewoon een goede stap om te maken vanuit de Eredivisie. Die paar potjes op hoge intensiteit per jaar hier tegenover de Premier League is onvergelijkbaarquote:
Ik heb mijn hartgrondige hekel aangaande de voetballer en vooral de mens Weghorst nooit onder stoelen of banken geschoven makker, dit kan zelfs @GGMM beamenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed wat hadden we anders verwacht dan de usual suspects die het weer niks vinden.
Weghorst en Rosarioquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Wijndal en Vos exit, dan zie ik naast Weghorst een Rosario ook nog wel komen
Ik geloof je maat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn hartgrondige hekel aangaande de voetballer en vooral de mens Weghorst nooit onder stoelen of banken geschoven makker, dit kan zelfs @:ggmm beamen
Als man van de statistieken in de dit jaar heb jij het hier 49 keer de naam Weghorst genoemd tegenover 52 keer die van Gimenez.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn hartgrondige hekel aangaande de voetballer en vooral de mens Weghorst nooit onder stoelen of banken geschoven makker, dit kan zelfs @:ggmm beamen
Scheelt toch weer een half jaar Ruganiquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:55 schreef over_hedge het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)iljoen-euro-besparen
Ajax betaald niet zijn hele salarisquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Scheelt toch weer een half jaar Rugani
zo staan er wel meer op voor dat bedrag. En dan gek vinden dat we er zo voor staanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik las net dat Unuvar blijkbaar ook voor een miljoen per jaar op de loonlijst staat. Nu weet ik eigenlijk niet of ik dat veel of weinig moet vinden in de huidige markt
Ik zou vooral denken om dat salarishuis ook van de prestaties afhankelijk te maken, dan doe je gewoon extra je best als er kampioens- of CL-premies bestaan ipv een hoog vast salaris. Nu zullen die er in dit geval ook nog wel zijn geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zo staan er wel meer op voor dat bedrag. En dan gek vinden dat we er zo voor staan
Hoofball spelen met Weghorst en Brobbey voorin.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 02:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn om Weghorst erbij te hebben. Een uitstekende targetman met uitstekende fysieke waarden als aanvulling op een talentvolle Brobbey, die alleen fysiek fragiel is en tactisch nog soms laks.
Wel verhuurd denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:23 schreef TheVulture het volgende:
Akpom zal nog wel gaan richting onderkant PL of bovenkant Championship
Akpom kon naar een Griekse club op huurbasis, denk dat je meer daaraan moet denken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:23 schreef TheVulture het volgende:
Akpom zal nog wel gaan richting onderkant PL of bovenkant Championship
Hij kon ook al naar enkele PL clubs als je de berichten mag geloven. Volgens mij staat hij er in Engeland nog best redelijk op. Maar Championship kan ook prima betalen. Huren willen ze sowieso (liever) niet in deze casus lijkt mij. Maar er is niet veel tijd meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Akpom kon naar een Griekse club op huurbasis, denk dat je meer daaraan moet denken.
De onderkant van de PL komt tegenwoordig al bij Gimenez en Brubby uit.
Ze denken nog steeds home grown is standaard rendement x300%!!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Akpom kon naar een Griekse club op huurbasis, denk dat je meer daaraan moet denken.
De onderkant van de PL komt tegenwoordig al bij Gimenez en Brubby uit.
Best vaak waar hoor, maar niet bij iemand die echt overal geflopt is. Championship zou nog wel kunnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze denken nog steeds home grown is standaard rendement x300%!!
Ja op een Sancho of Bellingham die naar de Duitsers gingen. Dat waren enorme talenten. Bij City lachen ze zich nog steeds dood over wat ze Ajax hebben aangedaan met Forbben.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Best vaak waar hoor, maar niet bij iemand die echt overal geflopt is. Championship zou nog wel kunnen.
dat moet haast wel iddquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:59 schreef manny het volgende:
Ik vermoed dat dit betekent dat men verder is dan wij wellicht denken in gesprekken over verkoop Akpom of Brobbey. Kan me niet voorstellen dat je met 3 spitsen, en Rijkhof als talent er nog achter, aan seizoen gaat beginnen.
Ik ben hier niet om Akpom te verdedigen, maar begin niet over statistieken. Akpom loop tot nu toe 1 doelpunt per 102 minuten. Dat is meer dan wonderspits Gimenez vorig jaar of in elk van zijn seizoenen in de eredivisie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja op een Sancho of Bellingham die naar de Duitsers gingen. Dat waren enorme talenten. Bij City lachen ze zich nog steeds dood over wat ze Ajax hebben aangedaan met Forbben.
En Akpom loopt in zijn carrière 1 op 4.![]()
Dat is die wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoelde Rijkhoff ja, maar neem toch aan dat hij niet terug is gehaald om eerst lange tijd in Jong Ajax te spelen?
Je snapt eigenlijk niet waarom zo'n Akpom niet allang is weggekocht door de top.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om Akpom te verdedigen, maar begin niet over statistieken. Akpom loop tot nu toe 1 doelpunt per 102 minuten. Dat is meer dan wonderspits Gimenez vorig jaar of in elk van zijn seizoenen in de eredivisie.
Komt dit weer van kale en kokkie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:19 schreef Simmertje het volgende:
Bergwijn vandaag of morgen naar Leicester als ik de geruchten mag geloven.
Haha, nee. Maar ik ga hier niet de zogenaamde insider uithangen. Dus ik wacht het rustig af.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt dit weer van kale en kokkie?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik ga hier niet de zogenaamde insider uithangen. Dus ik wacht het rustig af.
Wel 3 goals tegen het GROTE Bialystok.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt eigenlijk niet waarom zo'n Akpom niet allang is weggekocht door de top.
Goeie vergelijking. Pepi heeft 1 goal per 40 minuten. Hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om Akpom te verdedigen, maar begin niet over statistieken. Akpom loop tot nu toe 1 doelpunt per 102 minuten. Dat is meer dan wonderspits Gimenez vorig jaar of in elk van zijn seizoenen in de eredivisie.
Kijken wie gelijk krijgt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:29 schreef Tjacka het volgende:
Akpom vandaag of morgen naar Nottingham Forest als ik de geruchten mag geloven.
YES PLEASEquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:29 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:29 schreef Tjacka het volgende:
Ze hebben er vertrouwen in.quote:I'd sooner us have the bottle to wait it out than consider anyone like Akpom.
We don't need a striker to stay up, we need one to move us to the next level of the Prem, i.e. mid-table. It would be ideal, but not essential.
It's pointless us pushing on to that level if it isn't done right and for the long term, which I don't think a player like Akpom would be.
I think we're far better off going for an 18-24 year old who just needs to mature, and giving them a year under Wood + Awoniyi, for a reasonable price, than going for someone like Akpom.
'Gehoord bij de snackbar op de hoek'quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Taylor naar Real ga mijn bronnen niet prijs geven
Welnee, alles is kut en Kroes is net Mislintatquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:59 schreef manny het volgende:
Ik vermoed dat dit betekent dat men verder is dan wij wellicht denken in gesprekken over verkoop Akpom of Brobbey. Kan me niet voorstellen dat je met 3 spitsen, en Rijkhof als talent er nog achter, aan seizoen gaat beginnen.
Miljoenen voor een speler die in deze selectie geen plek op het middenveld kan veroverenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:47 schreef Black-Death het volgende:
Wappie Weghorst is voor de Eredivisie natuurlijk een prima spits. Ben wel benieuwd of ie als eerste spits is gehaald. Akpom of Brobbey moet nu wel vertrekken, anders heb je echt teveel spitsen.
En haal Eriksen.
Vos weg voor 3 mio is ook weinig zeg pff
Ik teken wel voor een middenveld henderson, eriksen en berghuis.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Miljoenen voor een speler die in deze selectie geen plek op het middenveld kan veroveren
Slechte deal inderdaad
Kunnen allemaal nog amper rennenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik teken wel voor een middenveld henderson, eriksen en berghuis.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Haha, nee, ik hang eerst de zogenaamde insider uit, maar zeg daarna precies niks.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik ga hier niet de zogenaamde insider uithangen. Dus ik wacht het rustig af.
Stukje bejaardensoos. Het Nederlandse Galatasaray.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Beetje een Gala 0.5. Gala komt nog met een Icardi aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje bejaardensoos. Het Nederlandse Galatasaray.
@:PowerLoungen
De rest van de eredivisie ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Noano7k bij PSV en Woutje Wappie bij Ajax. Na jarenlang voor alles te zijn uitgemaakt. Wat een tijden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoe snel Bergwijn en Brubby gaan botsen met Wout. Kan me voorstellen dat je dat op een toernooi een paar weekjes wel aankijkt, maar als je het hele seizoen met holistische Wout en zijn oorbellen moet optrekken wordt dat wel aardig vermoeiond.
Ach in dit topic redden we ons ook met debieltjes zoals jij dus denk dat het goed komtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoe snel Bergwijn en Brubby gaan botsen met Wout. Kan me voorstellen dat je dat op een toernooi een paar weekjes wel aankijkt, maar als je het hele seizoen met holistische Wout en zijn oorbellen moet optrekken wordt dat wel aardig vermoeiond.
Is dan ook een prima spitsjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goeie vergelijking. Pepi heeft 1 goal per 40 minuten. Hoe zou dat nou komen?
Misschien moet men hier gaan IMAGINEREN dat ik er niet meer ben.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach in dit topic redden we ons ook met debieltjes zoals jij dus denk dat het goed komt
He waarom zie ik een leeg veld!?!?!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet men hier gaan IMAGINEREN dat ik er niet meer ben.
Nee Tahirovic, Mannsverk en Taylor was een genot vorig jaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje bejaardensoos. Het Nederlandse Galatasaray.
@:PowerLoungen
Eriksen en Berghuis is wel een beetje te denk ik, misschien met een sloper erachter en dat is Henderson niet natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ze zullen het vooral confronterend vinden als iemand zich 100% inzet en hun aanspreekt op hun slappe gedrag denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Caland het volgende:
Dat bedoel ik inderdaad, helemaal als dat dan gebezigd wordt door de Twentse Arie Boomsma kan dat nog wel eens een (holistisch) kloofje opleveren.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze zullen het vooral confronterend vinden als iemand zich 100% inzet en hun aanspreekt op hun slappe gedrag denk ik
Dat wordt lachen als Brubbie weer op zijn crocs komt aansloffen en Bergwijn weer eens onderuitgezakt op de bank zit te gapen 🥱quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze zullen het vooral confronterend vinden als iemand zich 100% inzet en hun aanspreekt op hun slappe gedrag denk ik
Ik schat Wout in als borderline racist.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Zouden Wout en Steven Berghuis goede vrienden worden?
Dat denk ik dan weer wel, bipolairen vinden elkaar doorgaans wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Zouden Wout en Steven Berghuis goede vrienden worden?
Beetje overdreven inderdaad. Straks staat hij ook zo theatraal voor het uitvak te juichen na een overwinning op PEC. Dat zou pas gênant zijn wellicht een kleine piemel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:34 schreef Buitendam het volgende:
Nou, ga ik al bijzonder goed op Wout z’n overacting in Oranje, maar bij een niet-lopend Ajax gaat dat natuurlijk helemaal over de top camerabewust worden. Dat wordt genieten.
Denk dat Brobbey en Weghorst gezamenlijk een bovengemiddelde penis hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje overdreven inderdaad. Straks staat hij ook zo theatraal voor het uitvak te juichen na een overwinning op PEC. Dat zou pas gênant zijn wellicht een kleine piemel.
Op basis van wat kom je tot deze conclusie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat Brobbey en Weghorst gezamenlijk een bovengemiddelde penis hebben
(niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen)
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer wel, bipolairen vinden elkaar doorgaans wel.
Laten we het maar over voetbal gaan hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op basis van wat kom je tot deze conclusie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |