kevin schwantz voor mij, Ook blij dat wij de 500 cc nog mee hebben gemaakt, wat een machines waren dat.quote:Op zondag 15 september 2024 10:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik begon ook met de MotoGP
Mick Doohan was mijn favoriete coureur![]()
In 1994 ook de F1 gaan kijken
En heerlijke koffie bestaat niet, dus ja, het gaat aan alle kanten fout.quote:Op zondag 15 september 2024 10:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Terugkijken is niet hetzelfde
Hi Studieschuld zonder huis, ook nog geen 50 en dat gaat ook dit jaar niet lukkenquote:
Deze post is foutquote:Op zondag 15 september 2024 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En heerlijke koffie bestaat niet, dus ja, het gaat aan alle kanten fout.
Kevin was ook de favoriet van mijn toenmalige vriendquote:Op zondag 15 september 2024 10:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
kevin schwantz voor mij, Ook blij dat wij de 500 cc nog mee hebben gemaakt, wat een machines waren dat.
Ik vond het altijd te saai, later toen ook motogp saaier werd nog een tijdje superbikes gevolgd. Maar uiteindelijk mede door Max toch F1 gaan volgen, en inmiddels gaan beseffen dat het niet alleen gaat om wie als 1e over de streep komt
mooi de radiatoren vol met meukquote:Op zondag 15 september 2024 10:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat mij opvalt zijn de blaadjes op de baan.
Eerste keer ook dat ze hier in de herfst rijden. Dus dat is dan meteen de verklaring.
Ja dat zou zeker klote zijn.quote:
Blaadjes zien we echt elk jaar in Bakuquote:Op zondag 15 september 2024 10:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eerste keer ook dat ze hier in de herfst rijden. Dus dat is dan meteen de verklaring.
Het is nog geen herfst. Dat begint pas op 21 september.quote:Op zondag 15 september 2024 10:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
De meteorologische herfst begint op 1 september.quote:Op zondag 15 september 2024 10:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is nog geen herfst. Dat begint pas op 21 september.
Die discussie hebben wij altijd. Ik hou de meteorologische seizoenen aan en @Starflyer de gewonequote:Op zondag 15 september 2024 10:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De meteorologische herfst begint op 1 september.
Ik heb het al gejinxtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |