SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dat stond gisteren al in het topicquote:Op zondag 25 augustus 2024 08:59 schreef Nattekat het volgende:
Schijnbaar was de race uitgesteld tot zojuist
Alleen het uitstellen zelf heb ik gezienquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat stond gisteren al in het topic
Je hebt de verkeerde stream aanstaan.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde stream aanstaan.
Prioriteiten stellenquote:
Ze is alleen prima voor deze interview. Tijdens de voorbeschouwing, race en nabeschouwing kan ze beter haar mond houden.quote:
Verkapte "kijk mij eens rijke grootouders hebben"quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Opa’s kamer opnieuw inrichten, moet wel een beetje aan de erfenis denken natuurlijk![]()
Enkelvoudquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens rijke grootouders hebben"
Heeft tot nu toe nooit iets gepresteerd, maar mag wel naar de F2...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:00 schreef Starflyer het volgende:
Franco Colapinto wordt in de Formule 2 in Monza vervangen door Olivier Goethe, die normaal gesproken in de Formule 3 uitkomt.
Ook Taylor Barnard wordt vervangen. Hij gaat voor McLaren Formule E rijden volgend seizoen. Zijn vervanger voor deze race is de Nederlander Niels Koolen, die dit jaar uitkwam in de Indy NXT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heeft tot nu toe nooit iets gepresteerd, maar mag wel naar de F2...Toen ik die achternaam zag wist ik al genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heeft tot nu toe nooit iets gepresteerd, maar mag wel naar de F2...https://www.driverdb.com/drivers/niels-koolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauw.![]()
Gewoon elke coureur 1 rondje en that is en geen ophoping daar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:11 schreef Starflyer het volgende:
Hebben ze de F3 al opgedeeld in twee groepen, is het alsnog chaos voor de Parabolica.
Dan hebben de laatste coureurs voordeel omdat de baan steeds sneller wordt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon elke coureur 1 rondje en that is en geen ophoping daar.
Ik vond het gisteren al mokerdom van hem dat hij snelheid verminderde tijdens de kwalificatie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:34 schreef StephanL het volgende:
Mansell problemen versnelling![]()
Had lekker de pits ingereden.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren al mokerdom van hem dat hij snelheid verminderde tijdens de kwalificatie.
Vanwege code geel sector 1 en 2, maar daar zat hij niet meer.quote:
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wij zijn onderweg naar huis vandaag en morgen, dus weinig opties om e.e.a. te kijken
Ondanks de aanpassingquote:
quote:
Dus je vergeeft mij ook?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik ben dit weekend in vergevingsgezind bui
Alleen als je lief bent.quote:
Rookt zijn bandjes opquote:
Dat zijn Zandvoort tijdenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
Hebben we nou een mod die een week achter loopt?
Dat zijn de enige echte goede tijden die gewoon weer terug moeten komen.quote:
De race in baku en Singapore had ook nog wel gekund.quote:Op zondag 1 september 2024 08:31 schreef heywoodu het volgende:
Zo, zowaar op tijd voor de laatste F3-race van het jaar
Debiel dat het seizoen begin september al eindigt natuurlijk, maar goed, het belooft heerlijk spannend te worden.
"Huh, Baku?", dacht ik.quote:Op zondag 1 september 2024 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De race in baku en Singapore had ook nog wel gekund.
Is na Monza.quote:Op zondag 1 september 2024 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Huh, Baku?", dacht ik.
Maar oh ja, daar zijn we dit jaar nog helemaal niet geweest
Ja, vreemd genoeg is zijn beste kans nu denk ik om Mansell níet aan te vallen, zodat Mansell voorbij Mini kanquote:
Lekker gewerkt pik, volgende keer even wachten.quote:
Speltip 1: Juich niet te vroegquote:
Een F1 Abu Dabhi 2021 move van Team Miniquote:Op zondag 1 september 2024 09:23 schreef heywoodu het volgende:
Team Mini gaat Fornaroli melden bij de stewards voor zijn actie op Mansell
Dat zou Team Mansell toch gewoon moeten doen, lijkt me? Mini had er niks mee te maken, rot op.
Mwah, daar werd het protest tenminste nog ingediend door degenen die er rechtstreeks mee te maken haddenquote:Op zondag 1 september 2024 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een F1 Abu Dabhi 2021 move van Team Mini
idd.quote:Op zondag 1 september 2024 09:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, daar werd het protest tenminste nog ingediend door degenen die er rechtstreeks mee te maken hadden
Dit was gewoon een strijd tussen Fornaroli en Mansell
Het is dan ook wel een, nou ja, miniverschil.quote:Op zondag 1 september 2024 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
idd.
Ik bedoel alles eraan doen om het kampioenschap richting Mini te krijgen.
quote:Op zondag 1 september 2024 09:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een, nou ja, miniverschil.
Jaquote:Op zondag 1 september 2024 10:04 schreef Doevelaer het volgende:
Viaplay heeft het wachtmuziekje aan laten staan
Je had de F3 race moeten zienquote:
Oh, die kijk ik straks dan nog even terugquote:
Gezellig, ga ik ook zo nog doenquote:Op zondag 1 september 2024 10:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, die kijk ik straks dan nog even terug
quote:
Hmm, welke kan dat zijn? F4 mag pas in 2026 zeggen ze, dus die vallen allemaal af. Euro 4 gebruikt de F4-regels, dus dat zal ook niet?quote:We gaan volgend jaar nog racen in een andere autosportklasse (zonder diezelfde leeftijdsbeperking, red.), maar daar horen jullie binnenkort meer over!"
Teveel geremd om temperatuur in de banden te krijgen waardoor ze minder goed werken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Apart hoor, Marti en Hadjar beide rechtdoor. Net of de achterremmen bij beide niet werkten..
Wie weet. Ben benieuwd naar de verklaring(en) i.i.g.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Teveel geremd om temperatuur in de banden te krijgen waardoor ze minder goed werken.
Race moet nog beginnenquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:12 schreef ETA het volgende:
goeie afsluiting van F2 seizoen van Verschoor
Tenzij Verschoor zegt dat dit zijn laatste race is van het seizoen en ff wat anders gaat doen. Zou toch zomaar kunnen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:59 schreef Starflyer het volgende:
En het seizoen is nog niet afgelopen. De laatste race is in Abu Dhabi op 8 december.
Zou kunnen maar verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:38 schreef ETA het volgende:
[..]
Tenzij Verschoor zegt dat dit zijn laatste race is van het seizoen en ff wat anders gaat doen. Zou toch zomaar kunnen?
Hadjar start van P20 omdat zijn snelste tijd is afgepakt omdat hij de rode vlag veroorzaakte.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:49 schreef Starflyer het volgende:
Komende zondag start Richard Verschoorvan pole voor Andrea Kimi Antonelli en Victor Martins.
Zaterdag is de reverse grid pole voor Christian Mansell, voor Jak Crawford en Gabriel Mini.
Kampioenschapsleider Isack Hadjar zal beide races van P15 aanvangen. Niels Koolen werd laatste en zal dus beide races als laatste starten.
F3 is klaar, hier en daar plekjes leeg, etcquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom debuteren een paar F3 coureurs in een lopend F2 seizoen?
gohquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat er iets fout gaat in de openingsronde.
Nou waar dan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat er iets fout gaat in de openingsronde.
Ik zei niet dat ik op de F2 doelde he!quote:
Oh sorry, daar ging ik van uit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik op de F2 doelde he!
quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik op de F2 doelde he!
Geen ideequote:Op zaterdag 14 september 2024 12:42 schreef StephanL het volgende:
Wat is Verschoor allemaal aan het doen?
Was ook heel langzaam. Misschien wel flinke flatspotsquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee
Allard vindt het goeie beslissing
Was toch ook gewoon een logische uitleg? Er viel realistisch gezien toch niks meer te winnen nu, maar morgen wel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee
Allard vindt het goeie beslissing
Hopelijk haalt hij het podium en wordt er niet weer van afgehaald.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2024 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk haalt hij het podium en wordt er niet weer van afgehaald.
soms helpt het als je op Live klikt. ookal lijkt de stream al live te zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 09:42 schreef pmponer het volgende:
volgens mij lig ik weer 45 seconden achter ofzo, helaas
Jos Verstappen, Spa 1998.quote:
ik heb geen toegang tot dat soort knoppen, wel andere streams. Schakel zo wel over naar duits die lijken wat meer voor te liggenquote:Op zondag 15 september 2024 09:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
soms helpt het als je op Live klikt. ookal lijkt de stream al live te zijn.
Die startcrash herinner ik me nog welquote:
Dat was nog in de tijd dat ik de start keek en na een rondje ofzo naar m'n kamer ging en mijn vader vroeg mij te roepen als er iets van een crash was.quote:Op zondag 15 september 2024 09:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die startcrash herinner ik me nog wel
quote:Op zondag 15 september 2024 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd dat ik de start keek en na een rondje ofzo naar m'n kamer ging en mijn vader vroeg mij te roepen als er iets van een crash was.
Nielsquote:Op zondag 15 september 2024 09:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Arme Niek.
Of nou ja.. misschien ook juist niet.
Ach, ik was 7 en had belangrijkere dingen te doen. Er zal wel alpineskiën of atletiek zijn geweest ofzoquote:
Je valt net in de mooie klapperquote:
Ben dan ook zo'n typische ramptoerist.quote:Op zondag 15 september 2024 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je valt net in de mooie klapper
quote:Op zondag 15 september 2024 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik was 7 en had belangrijkere dingen te doen. Er zal wel alpineskiën of atletiek zijn geweest ofzo
Helemaal eens, veel te veel van die straten rommel.quote:Op zondag 15 september 2024 09:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn zoveel mooie circuits, speciaal aangelegd om op te racen.
Maar nee, we sluiten wel wat straten af joh. veel beter
Niks anders van je verwachtquote:Op zondag 15 september 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben dan ook zo'n typische ramptoerist.
Ik ben het pas veel later gaan waarderen. Zat vroeger vooral in de motogpquote:Op zondag 15 september 2024 09:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Klinkt als @:heywoodu inderdaad
Ik was iets ietsjes (kuch) ouder en keek wel gewoon hele races
Je komt inderdaad aanzetten ná de crash..quote:Op zondag 15 september 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben dan ook zo'n typische ramptoerist.
Viaplay @ESF1Gamerquote:Op zondag 15 september 2024 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Haten op omgekeerde grids in juniorenklasses
Ik begon ook met de MotoGPquote:Op zondag 15 september 2024 09:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ben het pas veel later gaan waarderen. Zat vroeger vooral in de motogp
Ik zie deze keer door vingers. Het wordt tijd dat Grand Prix Radio ook commentaar van de F2 en F3 uitzenden.quote:
Nu voel ik me jongquote:Op zondag 15 september 2024 10:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik begon ook met de MotoGP
Mick Doohan was mijn favoriete coureur![]()
In 1994 ook de F1 gaan kijken
Hi Boomerquote:Op zondag 15 september 2024 10:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je werkt ook zo hard doordeweeksquote:Op zondag 15 september 2024 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat uitslapen een keer beloond wordt
Hoezo? Je hebt én de start + crash gemist én je moet wachten op de herstartquote:Op zondag 15 september 2024 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat uitslapen een keer beloond wordt
Ik heb start + crash teruggekeken, ontbijt gemaakt en gegeten en heb nu net een heerlijke koffie gezet.quote:Op zondag 15 september 2024 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt én de start + crash gemist én je moet wachten op de herstart
Terugkijken is niet hetzelfdequote:Op zondag 15 september 2024 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb start + crash teruggekeken, ontbijt gemaakt en gegeten en heb nu net een heerlijke koffie gezet.
kevin schwantz voor mij, Ook blij dat wij de 500 cc nog mee hebben gemaakt, wat een machines waren dat.quote:Op zondag 15 september 2024 10:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En heerlijke koffie bestaat niet, dus ja, het gaat aan alle kanten fout.quote:Op zondag 15 september 2024 10:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Terugkijken is niet hetzelfde
Hi Studieschuld zonder huis, ook nog geen 50 en dat gaat ook dit jaar niet lukkenquote:
Deze post is foutquote:Op zondag 15 september 2024 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En heerlijke koffie bestaat niet, dus ja, het gaat aan alle kanten fout.
Kevin was ook de favoriet van mijn toenmalige vriendquote:Op zondag 15 september 2024 10:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
kevin schwantz voor mij, Ook blij dat wij de 500 cc nog mee hebben gemaakt, wat een machines waren dat.
Ik vond het altijd te saai, later toen ook motogp saaier werd nog een tijdje superbikes gevolgd. Maar uiteindelijk mede door Max toch F1 gaan volgen, en inmiddels gaan beseffen dat het niet alleen gaat om wie als 1e over de streep komt
mooi de radiatoren vol met meukquote:Op zondag 15 september 2024 10:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat mij opvalt zijn de blaadjes op de baan.
Eerste keer ook dat ze hier in de herfst rijden. Dus dat is dan meteen de verklaring.
Ja dat zou zeker klote zijn.quote:
Blaadjes zien we echt elk jaar in Bakuquote:Op zondag 15 september 2024 10:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eerste keer ook dat ze hier in de herfst rijden. Dus dat is dan meteen de verklaring.
Het is nog geen herfst. Dat begint pas op 21 september.quote:Op zondag 15 september 2024 10:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
De meteorologische herfst begint op 1 september.quote:Op zondag 15 september 2024 10:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is nog geen herfst. Dat begint pas op 21 september.
Die discussie hebben wij altijd. Ik hou de meteorologische seizoenen aan en @Starflyer de gewonequote:Op zondag 15 september 2024 10:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De meteorologische herfst begint op 1 september.
Ik heb het al gejinxtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |