quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:31 schreef Meke het volgende:
Hallo puzzelaars,
Ik kom niet uit de vraag van de dag van de slimste mens![]()
Wat is het verband tussen de volgende vier woorden? De andere twee hebben we denk ik al wel:Wat was het antwoord? Ik moet het nog kijken maar je mag het in de spoiler zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even onder een spoiler voor mensen die vanavond nog gaan kijken
Ik weet wie er door is maar ik zet dit ook maar in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 27-08-2024 22:29:05 ]
Ik zag dat ie ook mogelijk naar Feyenoord zou gaan.quote:
Er gaat een zucht van opluchting door Rotterdam en omstreken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag dat ie ook mogelijk naar Feyenoord zou gaan.
Klinkt alsof je weer eens goed wakker geschud moet worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Die show blijkt helemaal niet in Amsterdam te spelen. Ach, ik kijk nog wel even wat ik doe. In een slecht geval ben ik een paar euro en wat tijd extra kwijt, that's it
Spreken in tongen?!?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku
O dat ziet er uitnodigend uitquote:Op woensdag 28 augustus 2024 04:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Voorlopig moeten jullie het nog even doen met koffie.
[ afbeelding ]
Wakker worden mensen!!!
Het is weer de dag van de week met het zagen en zo!
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 04:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Spreken in tongen?!?![]()
[ afbeelding ]
Kan iemand anders dat even regelen?
Ik ben waarschijnlijk vrij laat thuis vanavond.
Toen je dit postte sliep ik pas netquote:Op woensdag 28 augustus 2024 04:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt alsof je weer eens goed wakker geschud moet worden.![]()
Zullen meer mensen in de SC binnenkort wel last van gaan krijgen.
Ik zal snel weer eens kijken of ik een paar leuke nieuwe alarmbellen kan vinden.
Dat kan verklaren waarom je zo weinig uitgeslapen bent.quote:
Ik probeerde wel eerder te gaan slapen, maar het lukte nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan verklaren waarom je zo weinig uitgeslapen bent.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat was het antwoord? Ik moet het nog kijken maar je mag het in de spoiler zetten
Ik weet wie er door is maar ik zet dit ook maar in een spoilerIk heb nog niks gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Een van ons had het goedquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn de antwoorden al bekend?
En mokken dat we daarom doen!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Jullie hebben de mok dus niet gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |