SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
2nd'ed!quote:
Je bent zellufquote:
Viel hier wel mee twee dinderslagen wat wind en een flinke bui.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Toepasselijke TT.![]()
Wat een noodweer
Het zag echt grijs van de regen buiten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel hier wel mee twee dinderslagen wat wind en een flinke bui.
Dotje schatjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel hier wel mee twee dinderslagen wat wind en een flinke bui.
Ja was hier ineens heel donker. Harde wind twee knallen fikse bui en klaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zag echt grijs van de regen buiten.
Verzin ik bij jouw posts een liedje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga nu iedereens post liken, gewoon omdat het kan.
Oh dat komt daarna pasquote:
Over de 300 ongeveer begin je weer op 0.quote:
oeiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over de 300 ongeveer begin je weer op 0.
Maar telt wel mee voor de ranking.quote:
Hey lieverdquote:
WTF een of andere belhamel heeft mijn like knop uitgezet......quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar telt wel mee voor de ranking.
Hihiquote:
Het is wel een beetje afgekoeld. Het was knap benauwd vanmiddag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hihi
Hier regent het nu weer. Heerlijk
Hier nu weer even zonnetje. Wachten op de volgende code oranje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hihi
Hier regent het nu weer. Heerlijk
Bijna 30 gradenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel een beetje afgekoeld. Het was knap benauwd vanmiddag.
Dat zit in Zandvoort nu.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier nu weer even zonnetje. Wachten op de volgende code oranje.
Gaat Max morgen winnen denk je? Ik denk de McLarens zijn gewoon sneller.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zit in Zandvoort nu.
Max heeft een dosis geluk nodig om te winnen. Het wordt heel lastig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat Max morgen winnen denk je? Ik denk de McLarens zijn gewoon sneller.
O hier 27. Wat ik al warm genoeg vond eigenlijk.quote:
Norris ervoor, Piastri erachter... Denk dat alleen slimme pit strategie hem kan helpen. Perez gaat ie wederom geen hulp van krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft een dosis geluk nodig om te winnen. Het wordt heel lastig.
Ik begin pas te leven vanaf 30 gradenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier 27. Wat ik al warm genoeg vond eigenlijk.
Hey exquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat Max morgen winnen denk je? Ik denk de McLarens zijn gewoon sneller.
Echt waar. Volgende week zou het een dag boven de 30 worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik begin pas te leven vanaf 30 graden
Jaaah de TT is prima, maar de OP nietquote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt waar. Volgende week zou het een dag boven de 30 worden.
Ja maar daar heb ik dan ook niks mee gedaan, dus alles waar ik niks mee gedaan heb is sowieso kut.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah de TT is prima, maar de OP niet
Jij bent ook nooit tevreden he.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah de TT is prima, maar de OP niet
30 is veel te hoog voor een Nederlanderquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
HeerlijkIk hou echt van dat soort temperaturen. Afgelopen week heb ik regelmatig jas aangehad want vond het koud
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent ook nooit tevreden he.
Nee joh, lekker juist. Onder de 25 graden loop ik niet in korte broek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
30 is veel te hoog voor een Nederlander
Dan woon je in een verkeerd land.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
HeerlijkIk hou echt van dat soort temperaturen. Afgelopen week heb ik regelmatig jas aangehad want vond het koud
Ik heb niet eens een korte broekquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh, lekker juist. Onder de 25 graden loop ik niet in korte broek.
100% eens met jou, en kijk nu al met afgrijzen naar de winter die komen gaat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan woon je in een verkeerd land.
Daar kan je je ook op kleden!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
100% eens met jou, en kijk nu al met afgrijzen naar de winter die komen gaat.
Overwinteren elders?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
100% eens met jou, en kijk nu al met afgrijzen naar de winter die komen gaat.
Akkoord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dan ook niks mee gedaan, dus alles waar ik niks mee gedaan heb is sowieso kut.
Flauw hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Akkoord.
Ik laat het kut-grapje aan me voorbij gaan
Ik zit nu vast in een soort vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent ook nooit tevreden he.
daar aangekomen zit er een slotje op met verwijzingquote:Wil je toch afkicken van D*S? Zie ONZ / [Het Dodetopicspel slowchat #1] elkaar leren kennen zonder punten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Ik ben meer zuur dan zout blijkbaarquote:
Mag ik proeven?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben meer zuur dan zout blijkbaar
Ze smaakte naar de zomerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zo gaat het altijdquote:
Zuurquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veel te heet?quote:
Het een sluit het ander aan.quote:
Niet vaak meegemaakt nog..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zo gaat het altijd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zit nu vast in een soort vicieuze cirkel.
OP zegt
[..]
daar aangekomen zit er een slotje op met verwijzing
[..]Ik ben u even kwijt... Snap er nu niks van....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips
It's the circle of life.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zo gaat het altijd
Kan ik lekker met jou kletsenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
O jee.
Weer een slapeloze nacht incoming.
Ligt eraan hoe laat ik ga slapenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ik lekker met jou kletsen
Ik las ketsenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ik lekker met jou kletsen
Dat lees jij altijd ook al lijkt het woord er niet eens op.quote:
Ik heb toen ik als kleine Lylt nog in een winkel werkte bij een duitse klant het totaal bedrag naar beneden afgerond, was iets van 42 euro en ik zei 40,45 die man begon gigantisch te lachenquote:
Ach, gelukkig kunnen ze het waarderenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb toen ik als kleine Lylt nog in een winkel werkte bij een duitse klant het totaal bedrag naar beneden afgerond, was iets van 42 euro en ik zei 40,45 die man begon gigantisch te lachen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst nog een leuk filmpje voor jou
[ x ]
De kans bestaat ook dat ik heel zoet ben en daar hou jij niet vanquote:
Hier langs de grens sowieso wel, die grappen gaan over en weer. Als het weer eens over voetballen gaat lachen ze ons uit en lachen we mee. En dan antwoord je met "we hebben 2 wereld oorlogen gehad en jullie zijn beide keren 2e geworden" dan lachen ze nog harder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig kunnen ze het waarderen
Maar 1 manier om er achter te komen..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De kans bestaat ook dat ik heel zoet ben en daar hou jij niet van
Haha mooi manquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier langs de grens sowieso wel, die grappen gaan over en weer. Als het weer eens over voetballen gaat lachen ze ons uit en lachen we mee. En dan antwoord je met "we hebben 2 wereld oorlogen gehad en jullie zijn beide keren 2e geworden" dan lachen ze nog harder.
Ik heb nog nooit een Duitser met gele platen gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Als je in Duitsland zakt voor je rijexamen, dan krijg je gele nummerplaten
Ja en alle slipsporen in DLD zijn van de Nederlanders die pas net voor het snelheidsbord op de remmen rammen. Dat denken ze ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben er geslaagd, krijg ik dan nu automatisch witte nummerplaten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Was een garpje van een Duitserquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Duitser met gele platen gezien.
Oh, ja het kwartje valt nu welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was een garpje van een Duitser
De grap van duitsers en gele kenmerken toewijzen ga ik niet doen, nee ik doe het niet. Ben brave lylt vanavondquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Duitser met gele platen gezien.
Patriot gespot!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
Al vind ik niet dat Duitsers beter kunnen autorijden dan wij Nederlanders
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ook niet, maar zij denken er anders overquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
Al vind ik niet dat Duitsers beter kunnen autorijden dan wij Nederlanders
Ik hou erg van onze oosterburen, ik kom er graag.quote:
Ik heb geen keuze, moet door DLD heen om naar mijn werk in NL te gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou erg van onze oosterburen, ik kom er graag.
Wij Nederlanders willen allemaal gelijk zijn op ons werk, Duitsers weten wel dat het niet zo werktquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze, moet door DLD heen om naar mijn werk in NL te gaanMaar ik mag ze ook wel hoor, ook veel Duitse collega's bij ons in bedrijf. Zie weinig verschil, enige is dat zij geen vragen stellen op beslissingen van directie en wij Nederlanders wel.
Haha ja de Duitse hierarchie, geweldig! Gewoon doen wat je gezegd wordt, geen vragen stellen, ook al weet je een veel betere manier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze, moet door DLD heen om naar mijn werk in NL te gaanMaar ik mag ze ook wel hoor, ook veel Duitse collega's bij ons in bedrijf. Zie weinig verschil, enige is dat zij geen vragen stellen op beslissingen van directie en wij Nederlanders wel.
Werk al 22 jaar bij NL/DE bedrijf... Ik ken de klappen van de zweep welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij Nederlanders willen allemaal gelijk zijn op ons werk, Duitsers weten wel dat het niet zo werkt
Je zit in de SM-wereldquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Werk al 22 jaar bij NL/DE bedrijf... Ik ken de klappen van de zweep wel
Ik geef op dit moment leiding aan een paar Oekraïners, zelfde verhaal, als ik iets zeg doen ze het gewoon en ze houden niet meer op met werken totdat ik zeg dat we stoppen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Werk al 22 jaar bij NL/DE bedrijf... Ik ken de klappen van de zweep wel
Dat zou wel een hele hoop verklarenquote:
Wat wel leuk is om te zien, als de grote baas er niet is... Dan zijn ze net zo eigenwijs als wij Nederlanders en klagen nog harder over allesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja de Duitse hierarchie, geweldig! Gewoon doen wat je gezegd wordt, geen vragen stellen, ook al weet je een veel betere manier.
Uiteindelijk zijn me allemaal net mensenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat wel leuk is om te zien, als de grote baas er niet is... Dan zijn ze net zo eigenwijs als wij Nederlanders en klagen nog harder over alles
In elk geval geen verantwoordelijkheden voor als het fout gaat.quote:
Praat voor jezelf, ik toren boven de beste mensen uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn me allemaal net mensen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, ben de bitch van de baas
Zal jou eens poetsen!quote:
Is wel inderdaad kut, ik heb veel meer discussies met het NL'se verkoopteam waar ik leiding over geef dan het Duitse team. Het Duitse team durft alleen de discussie aan te gaan als de big boss er niet is, maar accepteren veel makkelijker een antwoord.quote:
Lekker iedere dag ommetje maken met de hond van de baas, zijn auto schoon maken en zijn paal op poetsenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, ben de bitch van de baas
Mijn werkgever geeft de voorman de schuld, die geeft mij die schuld en ik geef de mensen onder mij de schuld, uiteindelijk boeit het niemand meer ietsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In elk geval geen verantwoordelijkheden voor als het fout gaat.
En zo werkt het.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn werkgever geeft de voorman de schuld, die geeft mij die schuld en ik geef de mensen onder mij de schuld, uiteindelijk boeit het niemand meer iets
Bij ons neemt iedereen verantwoordelijkheid voor zijn/haar eigen fouten en werkt iedereen keihard om zichzelf te verbeteren en dezelfde fout geen tweede keer te maken.quote:
Alleen de laadpaal poets ik op voor zijn EV, geen enkele andere paal dan die van mij komt in mijn handen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker iedere dag ommetje maken met de hond van de baas, zijn auto schoon maken en zijn paal op poetsen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij ons neemt iedereen verantwoordelijkheid voor zijn/haar eigen fouten en werkt iedereen keihard om zichzelf te verbeteren en dezelfde fout geen tweede keer te maken.
Klinkt als de Actionquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij ons neemt iedereen verantwoordelijkheid voor zijn/haar eigen fouten en werkt iedereen keihard om zichzelf te verbeteren en dezelfde fout geen tweede keer te maken.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens poetsen!
Die hele winkel is een groot fuck up festquote:
Tot je glanst!quote:
Weinig action ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die hele winkel is een groot fuck up fest
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je beter naar Zandvoort gaan, daar is veel action morgen namiddag als Maxicosi helemaal de tering in word gereden door de superieure Ferrari's en McLarensquote:
Tja en welke auto rij jij en welke auto rijdt de directeur van de Action? Zal ie toch iets goed doen lijkt mequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mercedes en McLarensquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je beter naar Zandvoort gaan, daar is veel action morgen namiddag als Maxicosi helemaal de tering in word gereden door de superieure Ferrari's en McLarens
Ik las kusjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel kussentjes kan een mens hebben zeg?
Hoitjesquote:
Ja maar er is alleen dit nog morgen:quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hey Mattie, vakantie al geboekt?
Al Capone reed ook meerdere behoorlijke duren wagens, die zal vast ook heel veel dingen goed hebben gedaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja en welke auto rij jij en welke auto rijdt de directeur van de Action? Zal ie toch iets goed doen lijkt me![]()
Wel kutwinkel waar ik niet kom overigens dat wel eens met je.
Owquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:58 schreef Paul het volgende:
Ja maar er is alleen dit nog morgen:
VER / M'n relatie wil dit bespreken met mij
Je zat alleen in de bus?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had vandaag gewoon een prive chauffeur
Tot het minder ging welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al Capone reed ook meerdere behoorlijke duren wagens, die zal vast ook heel veel dingen goed hebben gedaan
Zou niet durvenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je maar van mijn müllermilch afblijft.
Wilma heeft duidelijk om 13:30 afgesproken om zich helemaal te laten uitwonen door 450 groot geschapen kerelsquote:
quote:
Owwwwwww, is dat Wilmaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wilma heeft duidelijk om 13:30 afgesproken om zich helemaal te laten uitwonen door 450 groot geschapen kerels
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar mijn cluppie met alle perikelen rondom transfers toch mooi 0-2 voor bij rust
RIP Wilma, nu valt haar droom in duigen als ze maar door 449 mannen word uitgewoondquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owwwwwww, is dat Wilma![]()
Dan ga ik niet uit respect.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RIP Wilma, nu valt haar droom in duigen als ze maar door 449 mannen word uitgewoond
Slobberwijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wilma heeft duidelijk om 13:30 afgesproken om zich helemaal te laten uitwonen door 450 groot geschapen kerels
Bij ons niet, er gebeurt zoiets als Woud het omschrijft. Vooral een ander de schuld geven, en krampachtig aantonen dat de fout niet bij hunzelf ligt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Soms moet je een grens trekken. Een medefokkers relatie woon je niet uit.
Je bent een topper geweest hoor ik net.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij ons niet, er gebeurt zoiets als Woud het omschrijft. Vooral een ander de schuld geven, en krampachtig aantonen dat de fout niet bij hunzelf ligt.
zucht heb geen annuleringsverzekering voor de vakantiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen hoor Paul. Bro's before Wilma's
Kokos pistachequote:
Sneu wel..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij ons niet, er gebeurt zoiets als Woud het omschrijft. Vooral een ander de schuld geven, en krampachtig aantonen dat de fout niet bij hunzelf ligt.
Nee, ze is het er niet mee eensquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:08 schreef Stoorzendert het volgende:
@:R-woud93 Heb je ook al geboekt?
Waar heb je naar toe geboekt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:09 schreef Paul het volgende:
[..]
zucht heb geen annuleringsverzekering voor de vakantie
Wie Wilma?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, ze is het er niet mee eens
Balkonia of wellicht badkameroen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar heb je naar toe geboekt?
Denk sowieso niet dat verbreken relatie onder de annuleringsverzekering zou vallen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:09 schreef Paul het volgende:
[..]
zucht heb geen annuleringsverzekering voor de vakantie
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent een topper geweest hoor ik net.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar heb je naar toe geboekt?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen hoor Paul. Bro's before Wilma's
Volgens mij ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat verbreken relatie onder de annuleringsverzekering zou vallen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Rhodos natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat is waar? Ziet er goed uit, kende prima eigens hinne
Ik zou me daar zonder Wilma ook prima kunnen vermaken om eerlijk te zijn.quote:
Rhodos, Griekenlandquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zei net al, kun je rustig ook alleen heen als Wilma niet mee wil.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Rhodos, Griekenland
Voorlopig wel minimaal 30 graden
Da's heel jammer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ohja kan natuurlijk dan gewoon alleen in dat hotelkamertje gaan en de barstreet elke avondquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zei net al, kun je rustig ook alleen heen als Wilma niet mee wil.
Ik zie nou je sig pasquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zei net al, kun je rustig ook alleen heen als Wilma niet mee wil.
Ik heb doorlopende met annuleringsverzekering erbij in gewoon via de bank, kost 5 euro per maand ofzo en aangezien ik alleen verre reizen maak wel handig. Dan praat je niet over een paar honderd euro.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik neem eigenlijk nooit een annuleringsverzekering.
Volgens mij moet je zwaar ziek zijn of sterfgeval om uitgekeerd te krijgen en dan heb ik wel iets anders om aan te denken dan die paar honderd euro zien terug te krijgen.
Ik heb 1x een annuleringsverzekering genomen toen het op het werk druk was en er kans was dat mijn vakantie niet meer door kon gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik neem eigenlijk nooit een annuleringsverzekering.
Volgens mij moet je zwaar ziek zijn of sterfgeval om uitgekeerd te krijgen en dan heb ik wel iets anders om aan te denken dan die paar honderd euro zien terug te krijgen.
Heb je gelijk in, maar degene die de schuld op zich neemt is gewoon de lul, moet je niet willen.quote:
Lievquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ohja kan natuurlijk dan gewoon alleen in dat hotelkamertje gaan en de barstreet elke avond
Of ik vraag @:loveyoulongtime mee
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie nou je sig pas
het zijn vast 2 bedden die je los van elkaar kan zettenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LievMaar ik neuk geen Utrecht supporters
Verder vind ik je wel aardig hoor.
Dan nog, jij snurkt!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
het zijn vast 2 bedden die je los van elkaar kan zetten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LievMaar ik neuk geen Utrecht supporters
Verder vind ik je wel aardig hoor.
ja dat is zo'n leuk onderwerp met Wilmaquote:
Zei ik toch!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:20 schreef Paul het volgende:
[..]
ja dat is zo'n leuk onderwerp met Wilma
Wilma: JE SNURKT IK KAN NIET SLAPEN
Paul: ok koop oordoppen
Wilma: nee
Ja voor reizen boven 1000 euro zou ik het ook wel overwegenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb doorlopende met annuleringsverzekering erbij in gewoon via de bank, kost 5 euro per maand ofzo en aangezien ik alleen verre reizen maak wel handig. Dan praat je niet over een paar honderd euro.
Mss heb je wel apneu.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ander soort bedrijfscultuur nodigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar degene die de schuld op zich neemt is gewoon de lul, moet je niet willen.
Helemaal eens, maar ik alleen ga de wereld niet veranderen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ander soort bedrijfscultuur nodig
Ander soort wereld nodig
Iedereen die n beetje helpt is een beetje hulp..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar ik alleen ga de wereld niet veranderen.
Maar als je nou alleen moet gaan, heeft ze wel meebetaald en laat je haar dan wel haar deel terugbetalen of ben je dan een cuck die de schouders ophaalt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Wen je wel aanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of snurkt gewoon, kan ook.
Ze heeft haar deel al betaald en als ze niet meer wil moet zij weten maar ik geef dr geen cent natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar als je nou alleen moet gaan, heeft ze wel meebetaald en laat je haar dan wel haar deel terugbetalen of ben je dan een cuck die de schouders ophaalt?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze heeft haar deel al betaald en als ze niet meer wil moet zij weten maar ik geef dr geen cent natuurlijk
Als ze niet mee gaat, moet ze nog wel betalen volgens jou?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar als je nou alleen moet gaan, heeft ze wel meebetaald en laat je haar dan wel haar deel terugbetalen of ben je dan een cuck die de schouders ophaalt?
Ik vind mijn bankrekening belangrijkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iedereen die n beetje helpt is een beetje hulp..
Als Paul vooraf alles betaald zou hebben en zij op laatste moment zou afzeggen? Ja dan zou ik wel van mening zijn dat zij dat deel gewoon moet betalen. Maar is schijnbaar niet het geval.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ze niet mee gaat, moet ze nog wel betalen volgens jou?![]()
Ik zou het pas cuck vinden als Paul betaalt, maar niet zelf mee gaat
Ik hoor de liefdequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze heeft haar deel al betaald en als ze niet meer wil moet zij weten maar ik geef dr geen cent natuurlijk
Dit dus 100% Fuck de rest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind mijn bankrekening belangrijker
Ga jij dan met Paul mee?quote:
Jammerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind mijn bankrekening belangrijker
Jammerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit dus 100% Fuck de rest.
Nee hoor, daarom gaat het sommige mensen beter dan anderen. Maar in rijkdom is dat nog steeds gerommel in de marge.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Daarom oa zal t wel kut gaan in de wereld
Zo kun je alles goedpraten iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom gaat het sommige mensen beter dan anderen. Maar in rijkdom is dat nog steeds gerommel in de marge.
Leg eens uit, want daar wil ik best op ingaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo kun je alles goedpraten idd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, had ie maar Sardinië moeten boeken.
Nee met die reactie v net voegt n gesprek niks toequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leg eens uit, want daar wil ik best op ingaan.
Als jij jouw visie erop niet geeft kan ik er ook niet echt op reageren toch? Ik wil er echt wel serieus op ingaan maar dan moet je ook wel jouw kijk erop geven HC.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee met die reactie v net voegt n gesprek niks toe
Huidhonger?quote:
quote:
Laat lekker gaan makker, wij dragen netjes onze belasting af en helpen de economiequote:
Zal ik je een kleine ergernis van mij verklappen?quote:
Is ook, wel veel belastingquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laat lekker gaan makker, wij dragen netjes onze belasting af en helpen de economie
Iedereen die werktquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laat lekker gaan makker, wij dragen netjes onze belasting af en helpen de economie
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal ik je een kleine ergernis van mij verklappen?
Heeft verder niks met filmpje wat jij net plaatste te maken hoor, maar viel me ineens in. Iedereen die het origineel van "The sound of Silence" van Simon & Garfunkel mishandeld heeft mag van mij ook wel een kopstoot hebbenquote:
Disturbed versie is gewoon beter, deal with it.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft verder niks met filmpje wat jij net plaatste te maken hoor, maar viel me ineens in. Iedereen die het origineel van "The sound of Silence" van Art & Garfunkel mishandeld heeft mag van mij ook wel een kopstoot hebben
Sound of silencequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft verder niks met filmpje wat jij net plaatste te maken hoor, maar viel me ineens in. Iedereen die het origineel van "The sound of Silence" van Art & Garfunkel mishandeld heeft mag van mij ook wel een kopstoot hebben
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Disturbed versie is gewoon beter, deal with it.
Welke van de avond?quote:
Een move zien maken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Dit? Heb aeque nog geen move zien maken.
Wat is jouw signature move?quote:
Gifjes posten een haten.quote:
Hoort bij mijn ondertitel.quote:
Simon en wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft verder niks met filmpje wat jij net plaatste te maken hoor, maar viel me ineens in. Iedereen die het origineel van "The sound of Silence" van Simon & Garfunkel mishandeld heeft mag van mij ook wel een kopstoot hebben
Eigenlijk is aeque de grootste gentleman hierquote:
Vind je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigenlijk is aeque de grootste gentleman hier
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij niet, maar dat wist ik al.quote:
Akkoord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet toch iets zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet toch iets zeggen?
Zeg dan gewoon "iets"quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet toch iets zeggen?
Dat is wel heel erg DTS gedrag, dat doet Stiggy niet zo snel.quote:
Ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |