SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
2nd'ed!quote:
Je bent zellufquote:
Viel hier wel mee twee dinderslagen wat wind en een flinke bui.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Toepasselijke TT.![]()
Wat een noodweer
Het zag echt grijs van de regen buiten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel hier wel mee twee dinderslagen wat wind en een flinke bui.
Dotje schatjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel hier wel mee twee dinderslagen wat wind en een flinke bui.
Ja was hier ineens heel donker. Harde wind twee knallen fikse bui en klaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zag echt grijs van de regen buiten.
Verzin ik bij jouw posts een liedje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga nu iedereens post liken, gewoon omdat het kan.
Oh dat komt daarna pasquote:
Over de 300 ongeveer begin je weer op 0.quote:
oeiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over de 300 ongeveer begin je weer op 0.
Maar telt wel mee voor de ranking.quote:
Hey lieverdquote:
WTF een of andere belhamel heeft mijn like knop uitgezet......quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar telt wel mee voor de ranking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |