Eerlijk is eerlijk, die waren bij elkaar nog geen 100% gekozenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Matig, slecht.
Niet best om voor de klassementsrenners te gaan en dan nummer 3, 4, 5, 6, 7 en 8 en 10 te missen.
29 man heeft Gauduquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ach ach, geen Carapaz en Gaudu. Het peloton mag wel eens haast gaan maken
Oh dat valt nog wel mee. Geen Carapaz wel vervelend. Die ook nog wel enigszins overwogenquote:
Gelukkig nog niet door 20% gekozenquote:
85 slechtsquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt minimaal 100 plaatsen naar achteren
Nou dat scheelt weer!quote:
Maar had je Wout dan niet in plaats van 1 van de renners die scoorden genomen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
36e. Geen Wout... met Wout eerste ja ach
Jammer dat Frigo op kop aan het sleuren is voor kopman Sjors.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:26 schreef franklop het volgende:
Narvaez, Frigo, Hermans en Nclulty mee
4/8 dus
Dat wordt een mooie top 25-klassering!quote:
Ik heb nog nooit dagwinst behaaldquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie top 25-klassering!
Gezien hoe weinig Dunbar en Hermans zijn gekozen kan het misschien net genoeg zijn, maar er is vast iemand met 6 vluchters en 3 paarden die je nog voorbij steekt, zo gaat het altijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dagwinst behaald.
Dit is gespeeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien hoe weinig Dunbar en Hermans zijn gekozen kan het misschien net genoeg zijn, maar er is vast iemand met 6 vluchters en 3 paarden die je nog voorbij steekt, zo gaat het altijd.
Zoiets bijvoorbeeld
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=370
Derdes!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien hoe weinig Dunbar en Hermans zijn gekozen kan het misschien net genoeg zijn, maar er is vast iemand met 6 vluchters en 3 paarden die je nog voorbij steekt, zo gaat het altijd.
Zoiets bijvoorbeeld
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=370
Slob Keldermanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dagwinst behaald.
Heel veel man met Narvaez natuurlijk. Toch jammer dat ik die niet had, maar ja dan word ik 6e ofzo, heb ik ook niks aan. Was in plaats van Castrillo of Parra geweest, dus wel een verbeteringquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:16 schreef franklop het volgende:
2 man in top 4 en amper in top 150 van de dag
Er zijn een hoop mensen met het klassement, dus het valt allemaal best mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:25 schreef franklop het volgende:
Groep is niet te groot, mag nog hopen dat ze bijgehaald wordenMaar was de gok waard.
Nee, die mag erbij komenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mensen met het klassement, dus het valt allemaal best mee.
Rusty mag overigens wel trek krijgen in frieten.
Dan maak je alsnog wel verlies met startgeld natuurlijk, maar verzacht de pijn natuurlijk wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:59 schreef silverhill het volgende:
1,3,4,6(zwart paard),7
Wie weet nog Roglic en Mas voor 11,12
Mauri en Meintjes vooral te laag lijkt mequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poole, Soler en Schmid eindigen te hoog voor mij helaas
Ik durfde dit keer niet helemaal vol voor de vluchters te gaan. Achteraf altijd makkelijk lullen dat het een domme keuze was. Ach, Poole en Narvaez had ik dan alsnog niet genomen denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan maak je alsnog wel verlies met startgeld natuurlijk, maar verzacht de pijn natuurlijk wel.
Al mag je met zo'n score sowieso niet klagen natuurlijk
1,3,6. En ook chasse patate Woods.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:06 schreef hhh38 het volgende:
1,2,7. Jammer van Woods maar dit is prima.
Zeker, die hadden minimaal beide top-5 moeten eindigen voor de bonusquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mauri en Meintjes vooral te laag lijkt me
Vijfdes!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:59 schreef silverhill het volgende:
1,3,4,6(zwart paard),7
Wie weet nog Roglic en Mas voor 11,12
Vine en McNulty? Je lijkt @VoMy welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, jammer.
Maar goed, het is wel echt een groep non-valeurs buiten Rusty
Nou! Ik voorzie mezelf nu wel in de top 600.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel getwijfeld of Benno, Sjek en Dunbar maar de plekjes zijn duur in zo’n rit en vandaag ga je het verschil toch niet maken
Maar Vine en McNulty presteren bergop dan ook totaal niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vine en McNulty? Je lijkt @:vomy wel
Ja er zitten wel 5 redelijke klimmers tussen. Achquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vine en McNulty? Je lijkt @:vomy wel
Bergaf ook niet!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Vine en McNulty presteren bergop dan ook totaal niet.
Het was deze https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=4983quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:33 schreef Pino112 het volgende:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=262
Leuk team voor een potentiële dagwinst.
NEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:51 schreef Pino112 het volgende:
Ach @:Mani89
Grootste dagzege (verschil tussen #1 en de gemiddelde speler)
# Recordhouder Dateert van Waarde
1. Bloedbroeder 30 aug 2024 5.441.548
2. BackstreetBoysN1Fan 12 sep 2018 4.977.260
Die heeft al 3 dagen hetzelfde team, die zal dan daar wel zitten inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk wel dat de nr. 2 van het dagklassement momenteel met de deuren van zijn kamer op de gesloten GGZ afdeling aan het gooien is.
Door de start zullen er sowieso een aantal mindere goden mee zijn. Gewoon lekker gokken op gegarandeerde paarden als Taaramäe of Cattaneo die niets kosten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:08 schreef franklop het volgende:
De vluchters worden nog duurder dan klassementsrenners zo
Kan sowieso nog wel 1000x wisselen maar laat het maar gewoon staanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Door de start zullen er sowieso een aantal mindere goden mee zijn. Gewoon lekker gokken op gegarandeerde paarden als Taaramäe of Cattaneo die niets kosten.
Hoop voor je dat niemand met Visma gaat rijdenquote:
Die ik postte heeft wel zijn team aangepastquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Straks wint iemand die anderhalve week zijn team niet gewijzigd heeft.
Gelukt dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:53 schreef franklop het volgende:
Deze kan ver komen
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=2709
Ik Marit én Strongquote:
Ik mis dezelfde 3 heren, maar heb Soler, Narvaez, Castillo, Schmid, Ion en Poole meequote:Op donderdag 5 september 2024 14:34 schreef franklop het volgende:
Narvaez
Schmid
Kung
Izaguirre
Berrade
Mcnulty
Pacher, Frigo en Hermans niet mee
Pacher op weg naar.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:34 schreef franklop het volgende:
Narvaez
Schmid
Kung
Izaguirre
Berrade
Mcnulty
Pacher, Frigo en Hermans niet mee
Een lekkere zak frittenquote:
6e!quote:
Dit wordt een spannend slotweekend om de eindwinst.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:30 schreef wimderon het volgende:
RiccardoRiccòN1Fan floreert onder druk.
En een gesigneerd shirt van Martijn Tusveld!quote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit wordt een spannend slotweekend om de eindwinst.
Wij zijn de echte kennersquote:Op donderdag 5 september 2024 17:55 schreef silverhill het volgende:
Lekkere dag voor de subleague: 11 van de 31 top 100, waarvan 9 in de top 50
Gelukkig ben ik het hele weekend het land uit, anders win ik het misschien nog per ongeluk.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
En een gesigneerd shirt van Martijn Tusveld!
Vol op de vlucht. Ze kunnen me watquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:12 schreef franklop het volgende:
Vandaag dwars tegen de voorspellers in. Jammer dat die dat ook bij elkaar doen alleen
Je hebt het Spaanse vlaggetje, en daarmee eeuwige roem, voor het grijpen.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef Momo het volgende:
13 nu in AK, nog nooit zo goed gedaan eigenlijk
Ze moeten rijden voor hun centen. Al zal dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou Movistar en Bora, lekker rustig aan doen zodat de paardenstal kan leveren
Wow netjes.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10. Dunbar had nog even lek mogen rijden.
2e! Door Dunbarquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10. Dunbar had nog even lek mogen rijden.
Zou het wat uitmaken?quote:
Nuh maar als je dan toch voor een ander scenario gaat dan is het wel handig dat ze mee gaan in de groepquote:
Ik heb hem wel, net als de vorige keren levert het dus weer niks opquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat ik CRod heb geskipt.
Jammer dat ik dan de verkeerde Rus heb gekozen (lol)
629e!quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:56 schreef Pino112 het volgende:
Een van de vier met Berrade @:Dale__Cooper !
Ik heb O'Connor.quote:Op zondag 8 september 2024 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werkelijk het enige boeiende knol is Asgreen en die gaat waarschijnlijk gewoon falen
Als het zoals voorspeld niet meer waait dan zijn de klassementsrenners heel naar om tegen te spelen, maar het waait vaak wel.quote:Op zondag 8 september 2024 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werkelijk het enige boeiende knol is Asgreen en die gaat waarschijnlijk gewoon falen
Onderuit gegaan.quote:Op zondag 8 september 2024 16:48 schreef franklop het volgende:
Geen Mcnulty genomen. Die zal wel winnen
Marco Frigo 4 4quote:Op maandag 9 september 2024 15:10 schreef franklop het volgende:
Vuelta a Espana 2024 Jack Haig 4 4
Stokpaardje!
Zie dat ik in de Tour maar 65k hadquote:Op maandag 9 september 2024 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
1.7 miljoen met darkhorses, dat ging wel lekker
ORod was mijn stokpfeerd, 3 maal raak.
Verder anoniem, tsja
Ik zal hem eens mailenquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je Gerard mailt krijg je zo een betaalverzoek
zeker deze jaquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eerste etappe, altijd de lastigste!
Ik twijfel tussen jouw stokpaardje en iemand anders.quote:
Ik neem aan dat je doelt op Fiorelli? Die heb ik niet eens overwogenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen jouw stokpaardje en iemand anders.
Heb jij vertrouwen in jouw stokpaardje?
Ik overweeg hem omdat hij als PFEERD bij P7 best leuk is. Maar ik denk dat de kans dat hij 13e wordt ofzo te groot is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op Fiorelli? Die heb ik niet eens overwogen
Ik vermoed eigenlijk dat dit deelnemersveld voor hem te sterk is en ie buiten de top 15 eindigt. Maar als het allemaal goed valt kan ie ook top 10 rijden inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik overweeg hem omdat hij als PFEERD bij P7 best leuk is. Maar ik denk dat de kans dat hij 13e wordt ofzo te groot is.
Oh Emil heeft een transfer gemaakt zie ik. Totaal gemist.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Begin tijdperk TV2. Al sinds begin van dit jaar.
⭐⭐⭐⭐⭐ Kaden Grovesquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh Emil heeft een transfer gemaakt zie ik. Totaal gemist.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
⭐⭐⭐⭐⭐ Kaden Groves
⭐⭐⭐⭐ Mads Pedersen, Paul Magnier
⭐⭐⭐ Wout van Aert, Olav Kooij, Sam Bennett, Milan Fretin, Rick Pluimers
⭐⭐ Luke Lamperti, Corbin Strong, Orluis Aular, Tom Pidcock, Filippo Fiorelli, Giovanni Lonardi, Luca Mozzato, Dorian Godon, Max Kanter, Casper van Uden, Stefano Oldani, Matevz Govekar, Ethan Hayter, Andrea Vendrame, Timo Kielich, Jon Barrenetxea, Mirco Maestri, Francesco Busatto, Davide De Pretto, Ben Turner, Josh Tarling, Christian Scaroni, Diego Ulissi, Quentin Pacher, Kasper Asgreen, Edoardo Zambanini
⭐ Owain Doull, Quinten Hermans, Filippo Magli, Martin Marcellusi, Dion Smith, Felix Engelhardt, Kim Heiduk, Brandon Rivera, Edward Planckaert, Primoz Roglic, Juan Ayuso, Isaac Del Toro, Simon Guglielmi, Mathias Vacek, Gianmarco Garofoli, Filippo Baroncini, Mikkel Honoré, Enrico Zanoncello, Emils Liepins, Matteo Moschetti, Davide Bais, Marco Brenner, Nico Denz, Simon Clarke, Nick Schultz
Hier zal de winnaar wel tussen zitten neem ik aan.
Ik snap je, maar ik durf het zelf niet.quote:
Ik skip hem ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap je, maar ik durf het zelf niet.
Saaiquote:
Godon zat ineens in alle voorbeschouwingen. Zelfs Barrenetxea die ik overwoog gewoon 26%, dat vind ik wel echt veel. Sowieso zie ik Movistar eerder Oorluis spelen?quote:
Magnier wel verrassing. Dat was klimmertje in jeugdquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:26 schreef franklop het volgende:
Ach 38% van de mensen met Kooij
En 51% met Magnier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |